Odido reviews

24-12-2019

Schoffering en afpoeieren na 3 maanden ellende.

T-Mobile kon tot een stuk of 6x de internetaansluiting niet opleveren. Zij konden het niet binnen redelijke termijn definitief opleveren. Vervolgens wilde ze ons aan het abbobement houden. Schadeclaim ingediend ivm vrij nemen, belkosten e.d. Dat wordt nu afgewimpeld omdat wij teksten als 'Malle Pietjes hebben gebruikt.

Anton
24-12-2019

Geen WiFi bij internet thuis!

Vaak geen wifi bij internet thuis. Valt meerderen keren per dag weg . Zit een foyt in de modem niet op te lossen op dit moment met nieuwe software. Slechte zaak

Erwin
23-12-2019

Veel storing televisie

Ben sinds kort overgestapt van KPN naar T-Mobile thuis. Heb het zwaarste (premium) pakket genomen, 1.000 Mbit/sec. Internet en televisie. Het internet werkt prima hoewel ik met de Wifi op enkele meters afstand nog een snelheid overhoud van ca. 55 Mbit/sec. Maar televisie is ronduit slecht, op vrijwel alle kanalen de hele tijd gekleurde blokjes in het beeld en ook andere storingen. Het lijkt alsof het beeld de hele tijd bevriest. heb al meerdere malen de stroom eraf gehad om te resetten maar niets helpt.

Kirill
22-12-2019

Glasvezel internet is troep

Overgestapt vanwege een mooie korting van telfort naar t-mobile.

100mbit internet ik mag blij zijn als ik op speedtest 70 haal. Met telfort was dit altijd steady 100 up 100 down

Kelly
20-12-2019

Televisie slecht

Heb al jaren een mobiel abonnement, geen klachten.

Nu sinds een jaar tv en internet. Over internet geen klachten. Tv daarentegen is verschrikkelijk. Continu haperend beeld, interactief heeft veel minder opties dan bijvoorbeeld kpn, ook veel minder zenders. Dus wij gaan na dit jaar het abonnement weer stoppen.

Dominique
20-12-2019

Slechte diensten en klantenservice

De klacht

Waardeloze diensten en service! Vanaf het moment dat ik T-Mobile thuis heb, is het een groot drama. Wifi werkt niet of slecht (bereik in woning a 55 m2 is om te huilen). Daarnaast werkt de televisie niet goed. Vaak sneeuwbeeld, geen beeld, haperend beeld. Alle apparatuur is inmiddels vervangen, eindeloos gereset en wifi-repeater is geplaatst. Helaas heeft dit het probleem niet opgelost. Na maanden bellen en klagen zou T-Mobile nu opeens onderzoek gaan doen naar de kabels in mijn woning. Van mij hoeft het allemaal niet meer. Ik wil het contract met T-Mobile Thuis kosteloos ontbinden! Ik heb inmiddels genoeg tijd en energie in de zaak gestoken. T-Mobile moet mij maar eens tegemoet komen in deze.

De oplossing

Ik wens kosteloze ontbinding van het contract en snel ook!

Jack

Belofte bij storing

Tussen 04-10-2019 en 11-10-2019 heb ik geen enkel gebruik kunnen maken van mijn TV-Internet-Huistelefoon. Na diverse malen tel.contact met T-Mobile werd mij aangeboden om via een code toch TV te kunnen kijken.

Diverse malen geprobeerd, maar code werd steeds niet geactiveerd.

Eindelijk kwam dinsdag 08-10 een monteur van T-Mobile, die binnen een kwartier constateerde, dat er geen signaal was. Weer T-Mobile gebeld en er zou nu een monteur van KPN komen. Zaterdag 11-10 is er een monteur gekomen, die zei: Ik moet even naar wijkcentrale om te kijke,

Fout zat in de wijkcentrale. Eerste bellen op 04-10 zei uw medewerkster op T-Mobile al: U hebt geen signaal. Waarom niet direct KPN gebeld? Nu heb ik meer als een week niets kunnen doen. Geen TV-Internet-Huistelefoon.

Verder is mij toegezegd, dat er een compensatie zou komen voor die week. Helaas nog niets hierover gehoord. Hoe en wanneer gaat T- Mobile dit oplossen?

Komen afspraken niet na.

Eind november contract afgesloten met de voorwaarde monteur komt overstap regelen. Tijdens de bedenk tijd kon ik geen afspraak maken. Nu is de bedenktijd om een zegt men dat ik pas een monteur kan bestellen op de dag van over stappen t mobile moet dan een ticket maken voor een monteur. dat kan dan weer enkele dagen oud weken duren.

Ik ben benieuwd 6 jan heb ik waarschijnlijk geen telefoon en geen tv en geen internet.

Afspraken worden dus niet nagekomen en ik kan er niet meer onderuit. Ik voel me gewoon belazerd. Als de verplichte profs afgelopen ouds ga ik zeker weg. Ik hou niet van oplichters.

Etienne
19-12-2019

Levertijd van circa 4 maanden en nog niet gereed.

In Augustus een abonnement afgesloten voor internet en tv inmiddels half december en nog geen monteur of pakket mogen ontvangen. al 3x een deadline ontvangen 3x niet nagekomen of mogen ontvangen.

Begin er niet aan, die paar 10'tjes besparen per jaar is het absoluut niet waard.

Hedy
18-12-2019

Haperende tv en geen service

Het duurt volgens de planning online inderdaad lang om een monteur langs te laten komen. Een monteur in de buurt belde mij wel de volgende dag zelf. Hij is dezelfde avond nog langs gekomen om te kijken, omdat hij vond dat hij ons niet zo lang kon laten zitten. Zeer vriendelijke man die duidelijk baalde dat hij de zoveelste klant niet vooruit kon helpen. Het probleem ligt bij t-mobile en die reageren op zijn telefoontje met 'Wat moet ik daaraan doen dan?' De monteur zei dat hij hoopte dat als hij bij iedere klant met dit probleem naar hen belde dat ze er dan vaart achter zetten. Nu zit ik dus voor een onbepaalde tijd zonder tv en internet in huis :( bij het verlopen van ons contract stap ik meteen over.

Colin
18-12-2019

Ga NOOIT voor T-Mobile!

1 dag te laat met betalen van mijn rekening voor mijn mobiel, dit kwam ook nog eens omdat mijn bankrekening bevroren was door internetfraude! Maar alsnog zegt T-Mobile dat er 15 euro betaald moet worden voor incasso kosten! Je kunt ook werkelijk niks met ze regelen want alles is jouw schuld, sympathie ook niks van te merken.

Claudia
17-12-2019

Onbeschoft

Gewoon een bagger zooi bij T-mobile,ze zijn onbeschoft.Eindelijk zijn wij verlost van ze.

11-12-2019

Tv beeld geen zenders

Na vele malen bellen naar de klantenservice heb ik na weken nog steeds geen tv beelden

elke keer wordt ik aan het lijntje gehouden morgen werkt het- klacht opnieuw ingezet 8 tot 10 dagen wachten werkt nog niet - in onze administratie is de klacht verholpen-is dat niet zo? dan zetten we de klacht opnieuw in weer wachten , weer vage beloftes

vertrouwen in t-mobile gaat naar 0 vandaag weer gebeld nu einde van de week anders volgende week wie geloofd dit nog?dus weer 8 dagen

gevraagd hoe ik van van contract af kan

gewoon telefonisch boete volgt

Pim
06-12-2019

NEEHEEEE! NEEM GEEN TMOBILE THUIS ZOOI!

Pluspunten: 0

Minpunten: ontelbaar

Ze beloven goud maar je krijgt rottend hout!

Internet hapert, tv beeld hapert telefonie niet eens uitgetest met deze kudt service. Je belt uiteindelijk de klantenservice en krijgt klaas aan de telefoon legt de situatie uit en het wachten op een monteur duurt reet te lang en dus terug over gestapt naar de oude situatie. (had nooit over moeten stappen naar deze grafbende) uiteindelijk 1 week na de terug overstap kon ik een monteurtje laten komen.ik had alle stappen doorgenomen wat al uitgeprobeerd was en krabte wat achter zijn oor en noteerde de geziene problemen en wat andere verzonnen shit van monteur hersenpan zelf. Na weer een maand verder kreeg ik te horen. Kosteloze opzegging is niet mogelijk betaal aub eventjes 223 euro. Is met heel veel tegenzin gedaan en ze blijven maar komen met rekeningen. Flikker gvdmme gewoon op en brand af, ga failliet! mensen begin niet aan deze klote provider ( tenzij u iedereen gezellig wil leren kennen van de klantenservice want je krijgt nooit 1dezelfde persoon die je helpt met het probleem.) alstublieft wees gewaarschuwd voor deze stalkende zombies

Danitscha
06-12-2019

Niet luisteren en alleen maar fouten

Ben al vamaf juli 2019 bezig met hun

Ik ben verhuisd en vanaf dag 1 dat ik hun belde over aansluit punt van dsl loopt het geheel kut aantal weken zonder internet en tv gezetten nade hand kwam kpn de aansluiting regelen aangeslote klaar maar dan komen we op de facturens continu fout op fout op fout geld plukken en slecht luisteren hun hebben nu weer een fout gemaakt en ben nu klaar met hun ik ga overstappen 6 mnd tijd ben ik al bezig met hun en nu is het klaar zeker een afrader nooit meer t mobile thuis

Boris
04-12-2019

Werkelijk alles wat fout kon gaan ging fout. Bij het overstappen was de callcell medewerkster vergeten om de overstapservice aan te vinken. Ik kreeg hier door een andere callcell medewerker zelf de schuld van, terwijl ik dit nadrukkelijk heb gevraagd! Na vele telefoontjes dan toch dit eindelijke voorelkaar gekregen door eerst het gehele abbonoment op te zeggen, en vervolgens weer opnieuw te bestellen. Dit had vervolgens weer implicaties voor het t-mobilethuis account, dat nu blijkbaar het verkeerde klantennummer had. Na weer 2 telefoontjes dit opgelost.

Toen kwam toch eindelijke het installatiepakket aan. Alles netjes geinstalleerd, en wat denk je? Geen verbinding en geen internet. Nu alweer 3 dagen verder. Bij navraag wordt naar KPN gewezen, dat ze de lijn nog open moeten zetten. Vervolgens KPN gebeld, en die zeggen dat de bal bij T-mobile ligt. Werkelijk wat een amateuristiche bedoeling. Kan nu het overstappen ook niet mer annuleren, aangezien het bedenktermijn van 14 dagen is verlopen. Nooit overstappen als alles naar behoren werkt!

Justin
02-12-2019

Ruim 5 weken zonder internet gezeten. Monteur moest langskomen omdat je zelf blijkbaar niets met glasvezel mag doen. Maar nieuwe klanten hebben prioriteit dus ik moest maar wachten. Komt de monteur eindelijk o nee daar kan ik niets aan doen dat moet KPN in de centrale doen. Bleek uiteindelijk een knik in de kabel in de centrale. Als ze direct een monteur langs hadden gestuurd was het binnen een dag opgelost maar nee de vaste klant kan de!@#$ krijgen. Eerst nieuwe klanten binnen harken.

Walid
30-11-2019

Slecht wifi en slecht services

Ik ben al 4 manden als tmobile thuis internet klant en doet netwerk niet te vak valt weg dus heb ik geen wifi thuis. Dat is na 4 - 5 keer monturen gekomen bij mij thuis en 2 - 3 ze komen niet naar afspraak en ik wil stop ermee ik adviseer jullie dat niet klanten worden bij tmobile thuis internet

Mascha
28-11-2019

Totaal geen service.

Vanaf zaterdag al slecht signaal. Gebeld. Dinsdag komt er n monteur. Nieuw modem. Geen signaal. Sorry. Kpn moet de lijn doormeten. Wordt snel gedaan. Lijn is goed. Kpn meldt dit op woensdag om15:16. Stond er zelf naast. Donderdag met t mobile gebeld. Nee geen bericht van kpn dus wij kunnen nog geen monteur sturen. Kpn moet komen voor n meting. ( die al gedaan is?) kpn belt dat monteur eraan komt (weer!). Kpn monteur belt t mobile dat er met spoed n monteur en nieuw modem moet komen. We hebben tenslotte een bedrijf te runnen. Kan ik online een afspraak maken met gideon voor 16 december! Wie is hier nu gek? Maar weer gebeld. Komt er 3 december n monteur. Zit ik nu wel n week zonder diensten. “ nou mevrouw tussen vandaag en 3 december zitten maar 5 dagen”. Hallo. Jullie hebben dinsdag t modem vervangen voor n defect modem dus dinsdag 3 december zit ik n week zonder signaal. Totaal geen begrip voor klantenservice. T mobile mega dikke fail en noooooit weer

Wichert
27-11-2019

Haperende tv

Heel vaak klantenservice gebeld.

kort gezegd veel opstarten,nieuwe spullen geen resultaat, waardeloos.