Odido reviews

Ina
18-11-2019

Bak ellende

In een verkoopverhaal gestapt Inmiddels ontbeer ik vaste telefoon Geen WiFi en haperende TV Support afdeling uren aan de lijn gehad. backoffice heeft meer dan 10 dagen nodig om monteur de sturen Ondanks complete wanprestatie zit ik er een jaar aan vast Als ik dit had geweten was ik er NOOIT aan begonnen

Marianne
15-11-2019

Internet is bagger

Woon in buitengebied en kan geen T-mobile thuis ontvangen. Daarom unlimited mobiel genomen.

Heel veel storing bij streamen, tv kijken. zeer trage verbinding. In het weekend is tv kijken onmogelijk. Constant stilstaand beeld.

15-11-2019

Kat in de zak,

Nadat ik 5de abonnement had afgeloten werd mij aangeraden door de verkoper om over te stappen naar T-mobile home. Kortingen enz enz enz. Dus ik dacht ja ik ben een dief van mijn eigen portemonnee als ik het niet doe. Na 14 dagen bedenktijd en een beejte kwamen de monteurs. Nadat ze 1/2 werk hadden opgeleverd gingen ze weer weg. Al mijn devices werkte niet meer, maar we hadden afgesproken met T-Mobile dat ze alles zouden connecten, Maar google home en mijn hue lampen vielen daar blijkbaar niet onder. Nadat ik zelf alles heb geinstalleerd kwam ik er achter dat ik waardeloos internet had WIFI dacht ik. Voor jullie informatie ik heb een 500/500 glasvezel aansluiting. Bij mijn vorige provider met ook een 500/500 aansluiting haalde ik bijna deze snelheden. Nu 11 Mb en dan mocht ik blij zijn. Dus ik heb een volledige Aruba set aangeschaft, ja als je het doet moet je het goed doen. Dus een extra Wifi netwerk neergezet. Maar wat blijkt ook dit netwerk is niet voorruit te branden. Vervolgens 2 netwerk engineers van mijn werk laten overkomen en ze kwamen tot de zelfde conclusie, het ligt aan de router/modem. Nou dit over de snelheden, nu tv, eerste dagen tv kijken was okay, een klein schokje dat de uitzendingen 1080I zijn en niet 1080P. en dat ik maar 2 uitzendingen tegelijk kan opnemen. en ten opzichte van de kpn zeer uitgeklede keuzes heb, streek ik met mijn hand over mijn hart, want immers betaalde ik minder dan bij de KPN. Maar. na 2 weken moest ik iedere dag de tuner van het stroom halen want ik had geen EPG haperende beelden. Blokjes vast lopers enz enz enz. Nou nu al 10 X gebeld maar iedere keer krijg ik de zelfde riedel, wilt u uw modem uitzetten en weer aan zetten, we gaan een lijn test doen. enz enz enz. de lijn is van KPN tuurlijk Van A naar B zal die goed zijn. Maar intern wordt alles geregeld door T-Mobile en dat werkt gewoon niet goed. Ze willen niet luisteren. Ik ga morgen met mijn account manager praten van T-Mobile en kijken voor een oplossing (eruit stappen).

14-11-2019

Nauwelijks dekking

Het bedrijf waar ik werk is overgestapt van KPN naar T-Mobile.

Gevolg: nauwelijks dekking, dus gemiste oproepen, als ik wel verbinding heb dan hapert en stottert het constant en moet ik mensen op de vaste lijn laten terugbellen, en regelmatig geen internet als ik geen wifi heb.

De helpdesk wil me niet helpen (zakelijk abonnement, mag alleen via de zaak aangekaart worden).

Annemieke
11-11-2019

Wat een spijt!

11 oktober een t-mobile internet en tv-pakket besteld, 1 november is het geïnstalleerd. Sindsdien geen televisie ontvangst en een enorm haperend en uitvallend internet. Ondanks een super snelle glasvezelverbinding. Als ik wel internet heb, haal ik snelheden van bijv upload 11 mb. Dit terwijl ik een 100 mb pakket heb afgenomen. Afbestellen kan niet meer, want de herzieningstijd is voorbij. Die gaat namelijk in op dag van bestellen (11 oktober), terwijl je als klant pas na installatie doorhebt dat je erin bent geluisd. Ik vind het werkelijk schandalig! Ze wachten overigens met leveren van de installatie totdat die 14 dagen voorbij zijn. Ik woon nu in een nieuw huis, heb overal internet access point laten aanleggen om lekker snel internet te hebben en word ik nu geconfronteerd met deze wanprestatie van T-mobile

Kari Van Der Pluijm
09-11-2019

Contact

Ze proberen alle manieren van cint te vermijden eindelijk formulier ingevuld staat er oeps gaat iets verkeerd en op messenger stellen ze een verslag en dan ineens verbinding verbroken

Hedia
06-11-2019

Haperend tv beeld en wegvallende WiFi

Kan niet normaal tv kijken zonder haperend beeld. T-mobile is op de hoogte maar zegt er niks aan te kunnen doen. Ligt aan de glasvezel kabel van kpn zeggen zij. Dus als klant heb je pech.

Dan ook het constant weg vallen van de WiFi, ene moment heb je de snelheid waar je voor betaald het andere moment doet niks het meer en dit meerdere malen per dag.

Klantenservice kan niks voor je betekenen en zeggen zelfs dat wanneer zij deze problemen zouden hebben zij ook weg zouden gaan (gezegd door meerdere personen van de klantenservice)

Enige wat wij dus nog kunnen doen, opstappen en andere provider zoeken.

Guus
05-11-2019

Overstappen naar T-Mobile lukt maar niet

Aantal mobiele abonnementen zouden van KPN naar T-Mobile gaan. Nadat de bezorging van de SIM kaarten al een drama was, zouden we op 18 juni 2019 overgezet worden naar T-Mobile. Dit gebeurde niet en na vele telefoontjes, excuses enz. enz. is het tot op heden nog steeds niet overgezet.

Lijkt wel of ze genoeg klanten hebben.

Overigens sturen ze al wel facturen voor datgene wat ze niet leveren.

Kortom een klucht van de eerste orde.

03-11-2019

Slechte service en zeer slecht internet en TV

Hallo, ik heb een klacht., ik heb enige tijd geleden contact gehad met de klantenservice van tele2 . Want wilde graag weten of ik een internet en tv abonnement bij jullie kon afsluiten met korting omdat ik ook 3 mobiele telefoonabonnenmenten heb bij tele2. Een medewerker vertelde mij dat tele2 en t-mobile samen zijn gegaan en dus dat ik een abonnement bij t-mobile direct bij deze medewerker kon afsluiten. Op 10 oktober is mijn tv en internet abonnement ingegaan. Dit abonnement en van t-mobile is zeer slecht en als ik dan de klantenservice wil bellen word je of weggedrukt of je krijgt wel een medewerker aan de lijn en belooft om terug te bellen wat vervolgens ook niet gebeurt. Het internet is zeer slecht met veel storingen en heb alleen beneden internet maar boven niet. Heb ook 2 tv-decoders waarvan er maar 1 tegelijk gebruikt kan worden. Het zenderpakket is ook een addertje onder het gras want ik wilde graag de duitse rtl television dit voor de formule 1 en hiervoor moest ik werderom een extra pakket voor afsluiten. Dus weer gebeld met t-mobile en nu kreeg hier te horen dat ik t-mobile voordeel kon activeren en dan dit pakket gratis voor 1 jaar te kunnen gebruiken. Eenmaal dit allemaal gedaan te hebben bleek dit niet werken omdat ik geen t-moblile abonnement had maar een tele2 abonnement. Dus heb slecht internet slechte tv ontvangst (blokkerig beeld) . Boven helemaal geen internet. Waardeloos zenderpakket en kan moeilijk tot geen contact krijgen met klantenservice t-mobile.ik ga overwegen om met mijn drie tele2 mobieil abonnementen over te stappen naar een betere betrouwbare telecomprovider als er geen passende oplossing komt. Ben er goed ziel van dat ik een jaarabonnement heb bij het enorm slechte t-mobile.

03-11-2019

Slecht geholpen, slecht internet

Al heel veel problemen gehad met T-Mobile en de installateur Guidion. Bij de eerste installatie is maar de helft van het werk gedaan. De monteur zou de volgende dag terugkomen, maar die hebben we nooit meer gezien. Zelf maar gebeld met Guidion en T-Mobile. Die wezen meteen naar elkaar. Uit eindelijk via T-Mobile een ticket laten aan maken. Via internet bij Guidion een afspraak gemaakt. Nog gebeld dat het niet om een installatie ging, maar over het afmaken van de werkzaamheden. Monteur komt voor een installatie en als er getoond wordt wat hij moet doen, gaat hij weg want hij was niet voor die werkzaamheden ingepland en had er geen tijd voor. Uiteindelijk 3 weken later toch een monteur van guidion langs geweest. Hij controleert de modem en zegt dat de modem vervangen moet worden. Geeft dit netjes door aan T-Mobile. Bij nabellen blijkt de modem besteld te zijn, maar duurt nog 3 weken voordat deze geleverd kan worden. Na 4 weken nog maar eens gebeld. En de modem is gewoon afbesteld aangezien T-Mobile het toch niet nodig vond de modem te leveren.… Op dit moment slecht werkend WIFI, bedrading naar de 2e verdieping via trapgat en een telefoon in de meterkast. HELP!

Nvt
31-10-2019

Internet thuis is zeeeeeer langzaam

Ik heb sinds een week internet thuis van t-mobile. Maar het valt telkens uit en het is traag. Wat jammer! Ik was liever bij mijn oude provider gebleven als ik dit had geweten. T-mobile, doe er aub iets aan. Hartelijk dank!

28-10-2019

Heel Slecht

Heb ongeveer T-Mobile voor een maand om te interneten en tv. TV loopt steeds vast en internet is alleen goed als je in een radius van 1 meter om de router staat. Voor mijn studie heb ik vaak internet nodig en zit dus vaak op m'n kamer. Op m'n kamer loopt alles goed voor 5 minuten tot dat het internet uitvalt en ik weer niks kan doen voor 1 uur. Om dit probleem optelossen moet ik m'n apparaat en router opnieuw opstarten en dan is er pas een kleine kans dat het werkt. Probeer al een tijdje op te zeggen maar ik kom er niet verder mee.

Arie
25-10-2019

T-Mobile mobiel internet Duitsland

Kom voor mijn werk sinds 1,5 in regelmatig in Duitsland en constateer regelmatig dat ik uit het netwerk Telekom.de 4G wordt geknikkerd en in Telekom.de 2g wordt gezet wat natuurlijk resulteert in een geweldige snelheid verlaging of zelfs helemaal geen internet en vaak ook niet mobiel bereikbaar.

Klacht ingediend bij T-mobiel en die zeggen ja je moet bellen als het niet werkt dan kunnen wij dat uitzoeken. Hoe kan dit als je niet kan bellen, dus beetje irritatie naar de helpdesk toe en die lieftallige dame zegt dan gewoon nu gaan wij het gesprek beëindigen omdat zij dat vind en mij niet verder wil helpen.

Vind dat een heel goed idee om maar over te stappen naar een andere provider toch.

23-10-2019

Ga zo snel mogelijk weg daat

Na jaren zonder storing klant te zijn geweest bij vodafonethuis werd de handel helaas verder gevoerd als t-mobilethuis. Ben vanaf april 2019 bezig geweest om een storing opgelost te krijgen. voor de monteur voor de 3e keer langs kwam kreeg ik een brief om mijn gewisselde modem retour te zenden. Dat kan dus niet want de monteur heeft hem nog niet gewisseld. en nu krijg ik een boete van 200 euro opgelegd! terwijl het modem retour aan hun is gezonden nadat de monteur is geweest, volgens hun geldende procedure. Nu moet ik een bonnetje van de post overleggen dat het daadwerkelijk is verzonden nom van die boete af te komen. belachelijk!

verder als ik een storing meld waarom duurt het dan tenminste 2 weken om dit in behandeling te nemen? dat is toch geen klantenservice.

Als je geen storing hebt dan is het goed bij T-Mobile maar wee als je de klantenservice nodig hebt. en die gewoon de telefoon er op gooit dat als je zegt dat dit een belachelijke manier van service is naar je klant. eh sorry inmiddels ex klant.

Rogier
23-10-2019

Enkel problemen en schaamteloze klantendienst!

Heb twee maanden gewacht op internet aansluiting. Letterlijk alles ging mis. Mijn telefoonnummer stond incorrect in hun systeem en het is niet gelukt om het te corrigeren. Talloze keren met klantendienst gecommuniceerd via telefoon en twitter (hun chat systeem werkt ook al niet). Na twee maanden heb ik het opgegeven en ben ik overgestapt op een andere provider.

Otto
20-10-2019

Écht alles kan fout gaan, ongelooflijk, gsm en glasvezel

Werkelijk niks gaat zoals afgesproken of verwacht. Nu begrijp ik het prijsverschil met Kpn.

- overstap gsm abbo: eerste afspraak afleveren simkaar geannuleerd wegens niet geleverd aan bezorgdienst.

Twee afspraak, werkt pin apparaat tbv controle rekeningnummer niet.

Dan wordt door overijverige medewerker het hele abbo gecanceld. Kan ik alsnog naar fysieke winkel. Eindelijk na een maand alsnog gsm abo geregeld. Blijkt een week later dat in het buitenland bellen drie maanden geblokkeerd is voor nieuwe klanten. Ook dat uiteindelijk opgelost. Dan de glasvezel aansluiting: TV box geeft een opgewaardeerd 720p beeld lijkt het wel. Écht minder dan de kpn box. Snelheid is wel oké. De verbinding viel eerst een paar keer per week weg, nu paar keer per dag. Tv box wilde opeens enkel met begin gemist tv afspelen, maar niet de live uitzending. De box zit weer in een retourdoos, waardeloos ding, zo een 2005 apparaat. Serieus, T Mobile zuigt mateloos. Ik heb heeeeeeel veel spijt van deze overstap.

Joyce
18-10-2019

Vreselijke klantenservice/ loze beloftes

Op 01-09-2019 zijn wij klant geworden met tv en internet. Wij hebben al jaren een mobiele aansluiting bij jullie dus kregen wij een mooie aanbieding voor tv en internet erbij. Top! Zeker omdat telfort niet meer stabiel was en wij wilde gaan overstappen. Maar jeetje jeetje jeetje wat zijn jullie een flut organisatie. Een klantenservice van niks, beloftes welke niet nagekomen worden. Vanaf dag 1 hebben wij een onstabiele wifi verbinding. Er is al 3x een monteur langs gekomen en deze heeft al 3x het modem verwisseld. Deze beste monteur was ook nog zo asociaal als maar zijn kan. Geen tijd, snel alles afhandelen zodat hij door kon gaan. Raakte enorm geagiteerd wanneer wij hem erop wezen dat hij niet kon gaan voordat alles netjes werkte. Is vervolgens vertrokken met de mededeling dat alles aan ons lag, of aan onze windows pc. (Ik heb een zelf gebouwde pc hier staan welke PRO presteert ivm eigen onderneming.) Tot zover de klacht over deze man. We zitten nu inmiddels op 18 oktober en wij hebben nog altijd geen stabiel internet. Het ene moment werkt het prima, halen wij ook de beloofde snelheid over de wifi, en vervolgens valt alles weg. Wanneer wij dan WEER gaan bellen wordt het protocol weer opnieuw doorlopen. Want dat is het enige wat ze vanuit de klantenservice voor je kunnen betekenen. Er werd zelfs een belofte gedaan dat wij door het management terug gebeld zouden worden voor een passende oplossing. Hier hebben wij nu 3 weken op gewacht en vandaag toch maar weer eens gebeld met de klantenservice, gezien onze wifi verbinding weer weg is. En tot mijn grote verbazing, is er nooit een notitie van gemaakt en worden wij echt niet terug gebeld hierover door het management. Sterker nog, de klantenservice is de hoogste rang welke wij kunnen bereiken hierover. MAAR zij komen NIET met een oplossing. Elke keer wordt het hele riedeltje opnieuw gedaan om vervolgens te zeggen, probeer het even 3 tot 5 dagen uit en dan belt u ons weer terug. Met als gevolg wanneer ik terug bel, ze geen idee hebben waar het aan ligt en weer een monteur langs gaan sturen. Met als gevolg dat alles gewoon steeds in hetzelfde cirkeltje blijft ronddraaien en niemand ons daadwerkelijk helpt. En daar betalen wij dan voor? Ik heb een prima passende oplossing. Het hele contract wordt met ingang van 01-09-2019 ontbonden en wij gaan overstappen naar een andere provider. Dit is de enige oplossing die wij nog willen vanuit tmobile ipv. steeds lekker gehouden te worden met allerlei beloftes welke niet na gekomen worden.

15-10-2019

Geen bereik

Hallo, ik woon in maasbree, ik kan met mijn zakelijk t mobile telefoon , i phone 5. Geen éen fatsoenlijk gesprek meer voeren sinds een klein half jaar.

14-10-2019

T-mobile thuis probleem

Wat een bagger bedrijf is dit , ze beloven van alles maar zodra je éénmaal klant bent zit je vast .

Wij zijn sinds augustus klant ( voorheen kpn) maar vanaf dag 2 begon het gezeik , tv loopt, vast wifi werkt slecht of niet , huistelefoon werkt al helemaal niet , na veel aandringen en zeuren afgelopen donderdag een monteur gehad , deze ondervond geen problemen netwerk was goed en signaal sterk maar vrijdag was alles ineens weg en nu hebben we helemaal niks meer geen tv geen wifi en geen telefoon , nu blijkt dat het signaal er helemaal niet meer is , en dit dus al sinds vrijdag maar een monteur laten komen tja dat kom wel een paar weken duren ( wij hebben 3 kinderen op de middelbare die dus wifi nodig hebben voor school / digitale agenda ) ook mijn vrouw en ik werken veel vanuit huis maar dat is dus niet mogelijk).

nu zijn we zo ver dat we er vanaf willen maar dat kan niet of we moeten de complete contractduur afbetalen .

Nou nou wat een top bedrijf is dit , de juiste personen krijg je niet te spreken dus je komt geen zak verder maar betalen ja dat moet wel .

Wijze raad ga nooit met dit bedrijf in zee)

Met vriendelijke groet

Een zeeeeeer ontevreden klant

Roy
14-10-2019

T-mobile Thuia.

Half jaar geleden een abonnement afgesloten en het werkt perfect. Kwaliteit is goed van de tv en het internet werkt uitstekend en is snel. Alles kan je ook makkelijk wijzigen via je account, meer of minder pakketten. Top geregeld en zeker een aanrader.