Odido reviews

Gina
23-08-2019

Ik wou alleen telefonisch abonnementsinformatie opvragen.dat ging zo demotiverend dat ik meteen na het gesprek ben overgestapt naar een andere provider!

Mientje
17-08-2019

Telefoon opgehaald in Uden

Gevraagd of de verkoper een paar dingen uit wilde leggen i.v.m aanschaf eerste smartphone. Dat deed hij niet en ik moest maar op Google kijken of een cursus gaan volgen. Deed eerst moeilijk over nummerbehoud, ik heb toen gezegd als dat niet kan ga ik wel naar een ander, toen kon het wel! Ook zette hij toen de contacten over op de nieuwe simkaart, maar bij thuiskomst bleek er niets op te staan, nu maar weer handmatig invoeren, ook mijn oude simkaart heb ik niet terug gekregen, slechte service!

Heb nu een abonnement voor 2 jaar afgesloten, heb de telefoon zelf betaald maar als die tijd voorbij is dan denk ik er toch aan om een ander provider te nemen. Ik heb de telefoon bij T- mobile besteld en in de winkel opgehaald, dacht meer service te krijgen maar dat viel tegen!

Adri
16-08-2019

Internet Problemen

Als Online Marketeer is een stabiele internetverbinding voor mij essentieel. Daarnaast heb ik een Sonos systeem en kijk ik TV via Internet.

Sinds eind mei heb ik problemen met internet. Ik heb 10 tallen keren contact gehad met de helpdesk, er is 2 keer een Guidon monteur langs geweest en 1 keer een PTT monteur. Ik heb sinds een maand een nieuwe modem. Sinds vandaag is een wifi verbinding met het modem niet meer mogelijk. Ik heb hier vandaag weer contact over gehad.

Elke keer als ik contact heb met de helpdesk spreek ik weer met iemand anders, die vervolgens “braaf” zijn ticket afwerkt en mij vervolgens weer aan mijn lot overlaat. Geen enkele keer wordt er pro-actief geïnformeerd of de problemen zijn opgelost. Ondertussen gaat de facturatie gewoon door alsof er niets aan de hand is.

Ik ben ZEER ZEER ontevreden met de manier waarop dit door T-Mobile Thuis wordt opgepakt. Dit kost mij erg veel tijd en energie en de frustratie en irritatie is ondertussen behoorlijk hoog. Ik wil dat deze problemen op zeer korte termijn worden opgelost. Daarnaast wil ik graag 1 contactpersoon totdat de problemen zijn opgelost.

Kristina
16-08-2019

Ze maken zelf een fout maar sturen een incossobureau op je af

Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf is dit aan het worden. Dat was aantal jaar geleden toch echt anders.

Begin juli kreeg ik een brief van een incassobureau, er zou een rekening openstaan voor T-mobile Thuis. Vreemd, want alles werd altijd automatisch afgeschreven en het abonnement is in november 2017 beëindigd.

Typische dreigbrief van het incassobureau met natuurlijk een leuke verhoging van 42 euro, voor het harde werk dst ze hebben geleverd.

Stap 1:

Ik bel T-mobile om te vragen wat er aan de hand is. Waarom heb ik nooit een herinneringsmail of brief gekregen? Vrouw van de klantenservice weet het ook niet. Iemand van de financiële afdeling gaat het uitzoeken en contact met mij opnemen.

Aantal dagen later nog niks gehoord dus weer contact gezocht met T-mobile. Medewerker: wij kunnen niks doen je moet bij het incassobureau zijn. Vreemd verhaal, aangezien ze zelf opdrachtgever zijn, maar goed. Er is ook nooit een collega van de financiële afdeling ingeschakeld, hoorde ik. Fijn. Alsof de klok niet tikt.

Stap 2:

Ik bel het incassobureau, na minutenlang in de wacht te hebben gestaan hoor ik doodleuk: 'er is iets misgegaan bij T-mobile waardoor ze nooit hebben proberen te incasseren, daarom zijn er ook geen mails ter herinnering uitgestuurd'. (waarom ligt dit dossier er dan überhaupt?!)

Afspraak gemaakt: incassobureau stuurt mij een mail met de factuur, die zal ik voldoen en dan hoef ik geen incassokosten te betalen. Alsof dit een of andere leuke deal is, maar goed. Het lijkt me logisch dat ik geen incassokosten hoef te betalen. De schuld ligt bij T-mobile.

Stap 3:

Mail niet gekregen, wel een SMS dat ik me niet aan de betalingsafspraak heb gehouden. Vreemd, want nooit een mail gekregen met de factuur. Ik probeer 3x incassobureau te bellen, telkens lange wachttijd. Ik stuur weer bericht naar T-mobile met mijn hele verhaal. Medewerker Edwin vindt het ook onterecht dat dit dossier uberhaupt bij het incassobureau ligt. Hij gaat mijn dossier terughalen en ervoor zorgen dat ik niets hoef te betalen. Dit was tien dagen geleden.

Vervolgens krijg ik een brief van het incassobureau dat ik me niet aan de afspraak heb gehouden en dus ook de 42 euro incassokosten moet betalen. Plus de dreiging dat ze gaan verhogen tot €238,53. Bizar verhaal. Wat voor louche incassobureau neemt deze dossiers überhaupt aan? Ik ben namelijk niet de enige bij wie dit is gebeurd, heb ik van zowel Edwin als incassobureau Certin te horen gekregen.

Stap 4:

Ik bel Certin met de mededeling dat de brief onterecht is, want ik heb de mail nooit ontvangen. 'Mail is wel gestuurd, we hebben een coulante deal geboden, daar heeft u niet aan voldaan dus u moet incassokosten betalen.' Ik vertel ook over het contact met Edwin, maar er wordt niet geluisterd. Betalen moet ik. Ook al ligt de fout niet bij mij. Had ik maar vaker moeten bellen om te vragen waar de mail blijft. Bizar.

Daarna bel ik weer naar T-mobile. Na 20 minuten getouwtrek met Marijke kom ik niet verder dan 'je moet Certin bellen'.

Ik heb zoveel vrije tijd gestoken aan het oplossen van een probleem dat T-mobile zelf heeft veroorzaakt. Jullie wisten dat klanten geen factuur hadden ontvangen, geen weet hadden van openstaande bedragen, nooit een herinnering hebben gekregen en toch sturen jullie onze dossiers uit naar dit louche bedrijf dat ons dan vervolgens op zo'n manier behandeld?

Ik heb 4 medewerkers van T-mobile gesproken, ieder had een ander verhaal. Geen heeft mij geholpen. Jullie zijn opdrachtgever dus jullie kunnen dossiers altijd laten sluiten. Certin werkt in opdracht van jullie. Marijke merkte leuk op 'we kunnen niet zomaar een dossier sluiten'. Het is niet zomaar. Het dossier had er nooit moeten zijn.

Ik ben 13 jaar klant (mobiel) en zie de klantenservice steeds slechter en slechter worden. Ik ben benieuwd hoeveel van jullie klanten onterecht incassokosten hebben moeten betalen door een fout die jullie zelf hebben veroorzaakt.

Walgelijk.

Corina
15-08-2019

Al een paar dagen geen internet.

Gebeld en krijgen te horen dat we een email krijgen om een afspraak te maken met de monteur.

De eerste mogelijkheid is 28 augustus dat de monteur kan komen. Nogmaals gebeld maar kunnen niet eerder.

Dus nu meer als 2 weken geen internet.

Hier waren we het dus niet mee eens.

We moeten gewoon betalen en misschien dat ze na dat de monteur is geweest iets kunnen doen.

Ons abonnement is al sinds 2017 verlopen en hebben nooit een email ontvangen om te verlengen dus we hebben geen contract meer.

We wilde dus per direct opzeggen maar dat kon niet, we hebben een maand opzegtermijn voor iets wat ze niet kunnen leveren. Echt heel klantonvriendelijk. Nu toch maar overgestapt en hebben we binnen een paar dagen weer gewoon internet.

Maar dit is eigenlijk tegen mijn principe. Betalen voor iets wat je niet krijgt ????.

Ook betalen we al maanden te veel voor een oud abonnement dat nu €5 goedkoper blijkt te zijn. Ook daar wilde ze ons niet tegemoet komen. En dan nog eens de klantenservice, als je inspreekt dat je je abonnement wilt opzeggen dan verbinden ze je door en wordt de verbinding verbroken.

Bijdeze nooit meer T-mobile ??

Marjan
15-08-2019

Kies nooit voor tmobile

Kies je voor tmobile, dan kies je voor geen tv kunnen kijken. vanaf ik abonnee ben daar en dat is vanaf eind april, heb ik meer geen tv dan dat ik dat wel heb.

meerdere keren in de week in de chat gezeten, maar met echte oplossingen komen ze niet. tv kastje is van hele slechte kwaliteit, als je er naar kijkt krijg je al error en zwart beeld. meerdere keren op een dag, elke dag, al maanden lang ben ik bezig stekkertjes er in en stekkertjes eruit te halen, dan doet de tv het weer een paar minuten voordat je weer zwart beeld krijgt. ben het nu kotsbeu. heb meerdere keren verzocht mijn abonnement te stoopen zodat ik naar een provider kan overstappen die wel gewoon tv kan en wil leveren maar dan komen ze aan met dat ik een jaar contract heb. ik ben niet degene die contractbreuk pleegt, maar dat zijn ze zelf door je voor tv te laten betalen, maar niet te leveren. ik heb een contract afgesloten incl tv en dat krijg ik niet. heb al ander tv kastje geprobeerd, maar dat blijft hetzelfde ellende geven, ook andere kabels waren het probleem niet. ze komen aan met misschien is het verkeerd aangesloten, ze proberen hun probleem op mij te verschuiven. zelfs 1 ster zijn ze nog niet waard. ze reageren amper ergens op. kan een monteur krijgen, dat dan weer wel. maar aan het modem of aan het aansluiten ligt het niet, dus een monteur zou overbodig zijn. ben ze nu al maanden proberen uit te leggen dat het tv kastje niet is wat het moet zijn. dat het troep is. dat je er maar naar hoeft te kijken of je heb een error, of voorbij loopt, of per ongeluk het kabeltje aan raakt. dit behoort niet zo te zijn, heb gewoon internet, maar de tv zegt dat er geen internet te vinden is. is het beeld niet zwart, dan is het beeld wel bevroren. ben het onderhand kotsbeu.

08-08-2019

Neem geen abonnement bij T Mobile

Eind vorig jaar stapte ik over van Ziggo naar T mobile, had ik dit maar nooit gedaan, ellende en nog een ellende!

Het overstappen ja daar zijn ze snel in, weer een klant die er instinkt!

Klantenservice ja dan zijn ze ook klant vriendelijk als je er enige tijd zit wordt dat vanzelf minder ook als je ga bellen met T mobile lange wachttijden of je krijg een melding probeer het later nog eens, zijn er zo veel klanten met problemen vraag je, je eigen dan af?

De installatie door een monteur dit ging zeer snel het was zo gepiept, maar de afwerking dit wil je niet weten, kabels lagen over de grond in de woonkamer, moet je dat niet even vastzetten nee hoor dat mochten wij zelf gaan doen was het antwoord, zo begon het!

Kwaliteit van het internet, in de woonkamer hebben wij een redelijke snelheid, op de 1e verdieping wordt het al een stuk minder laten we de zolder maar vergeten geen internet!

Ook in de garage, wel of geen verbinding dat wisselt maar zeer traag!

Contact gezocht en ja er wordt een monteur gestuurd datum en tijd afgesproken, even daarna kreeg ik weer een mail afspraak geannuleerd de reden daarvan stond er niet bij dat moet je zelf uitzoeken!

T Mobile geeft je geen garantie dat je op zolder of in de garage een internet verbinding hebt, dus een gratis wifi versterker wordt het niet.

Wil je wel internet in de garage of op je zolder wat bij je woning hoort dan moet je er zelf maar voor een wifi versterker zorgen, geweldig he dit noemen ze klantenservice, wat een bedrijf!

Mijn advies neem geen abonnement bij T Mobile zoek een ander provider daar doe je mij maar ook je zelf een plezier mee.

Succes

Owen

Slecht internet

Wij hebben een abonnement genomen van 50 up 50 down. Overdag is het internet prima te doen 60 up 50 down. Maar 's avonds is het Max 20/20 en een mega hoge ping en jitter. En het internet kwaliteit verschilt per dag de ene dag heb ik 10 ping bij het gamen de andere 112. Er zijn ook elke maand wel 2 storingen ik zou deze provider niet aanbevelen

Carla
07-08-2019

Niet oplossen van probleem t.v. en internet

Ben altijd tot tevredenheid klant bij Vodafhone geweest.

Ben door overname van T Mobile klant geworden bij deze provider.

Dit is een regelrechte ramp.

In eerste instantie ging alles goed, maar sinds eind juni begonnen de problemen met mijn internet, tv.

Als ik de tv aanzet kruis ik mijn vingers dat ik gewoon goed beeld heb.

Ik ben al sinds eind Juni aan het bellen met de klantenservice dit duurt vaak erg lang voordat je iemand van de klantenservice aan de lijn hebt en hopelijk de verbinding niet verbreken.

Dit is mij n.l al eens overkomen.

Afspraken worden niet nagekomen of niet goed door gegeven.

De technische dienst kwam niet op de afgesproken datum.

Ik heb volgens mij als met iedere werknemer van de T Mobile klanten service

gesproken maar helaas zonder resultaat.

Maar moet wel iedere maand betalen voor een slecht geleverd product.

Er stond zelfs een bos bloemen van T Mobile buiten bij de voordeur met een kaartje ( onze excuses voor het ongemak)

Zorg ervoor dat ik gewoon goed beeld heb en kan internetten.

Maar dat zal T Mobile zeer zeker niet lukken.

Vandaar de overstap naar een andere provider, ik heb geen vertrouwen in T Mobiele dat het allemaal

Ik heb er schoon genoeg.

Zeer ontevreden klant.

Emiel

Incompetente leugenaars

Deze organisatie is de echt totaal onbetrouwbaar en liegt letterlijk tegen klanten. Bij een gedwongen overstap met een zakelijke account (tele2 heeft geen zakelijke abbo's meer) waren de gegevens incorrect overgenomen van een eerdere account en nam de bezorger de telefoon weer mee retour.

Bij telefonisch contact hier over zou er een nieuwe bestelling binnen een half uur geregeld worden en zou er binnen het uur een mail moeten komen. (was haast bij ivm vakantie).

Na 4 uur maar weer eens gebeld waar de mail bleef om er na bijna een uur aan de telefoon achter te komen dat de order net pas aangemaakt was. Bij navraag naar waarom dat niet eerder was gebeurd werd de verbinding verbroken.

Na even afkoelen wederom teruggebeld, 15 minuten in de wacht en wederom iemand die beloofd het te regelen en terug te bellen. Op dat belletje zit ik nog steeds te wachten.

Echt verreweg de slechtste ervaring, zeker zakelijk, die ik heb gehad met een provider. Ik zou er verre van weg blijven, keihard liegen en bedriegen is echt op geen enkele manier goed te praten. Zonde dat Tele2 hierdoor is over genomen.

Harry
06-08-2019

Unlimited is niet unlimited

T mobile adverteerd rondom met unlimited abonnementen. unlimited is het niet. 5 gb per dag en daarna elke keer unlimited idd 1gb via de app erbij regelen. Daarvoor krijg je een sms vooraf dat het op is, achteraf een bedankje en veel plezier (al irritant na een paar keer) en de volgende dag om het af te leren nog een reeks van die bedank smsjes. Dat noem je meer 5G internet met unlimited gezeik erna (ja staat ergens wel in de voorwaarden) Voor 4G thuis werkt het net zo geloof ik als je denkt de oplossing te hebben gevonden alleen is het dan 100 gb? met unlimited gezeik erna. Met veel gedoe en platgespammed worden met ontmoedigings smsjes kan je het juridisch wel "unlimited" noemen.

Voor de rest van het network ben ik overigens zeer tevreden dus nog een 7, maar unlimited is bull shit

Berna
05-08-2019

Al storing vanaf 26-5, ruim 2 maanden dus!

Ik wacht al zo lang, ruim 2 maanden op een normaal tv beeld, ipv blokkerig beeld, ze stuurden 2 x bedrijf guidion erop af, die er niets aan kunnen doen, dus de bal ligt weer sinds 16-7 bij tmobile. Ik bel regelmatig, maar dat helpt ook niet. Het duurt sowieso 15 minuten voordat je iemand aan de telefoon krijgt, wat kost dat wel niet? ze kunnen er geen spoed op zetten, het is nu wachten tot de technische dienst het probleem gaat oplossen, als ze n keer zin hebben,

Kansloos!

Bespaar jezelf n hoop ellende, neem geen tmobile als provider!

Linda
01-08-2019

Klantvoordeel werkt niet

Al een hele tijd lang storing op de site en wordt zo je klantvoordeel en extra 2 gb eraf gehaald, vervolgens bel je ze en zouden ze het regelen maar er gebeurt helemaal niets! Als Dit niet gauw wordt opgelost kunnen ze van mij de boom in en zijn ze mij als goede klant kwijt!

Maurice
29-07-2019

Neem nooit T-Mobile !

We hebben sinds 1 juli t mobile thuis niets werkt,krijgen al de derde tv box,zitten dus weer zonder tv. Bij de mobiele telefoon kunnen de mensen me niet verstaan vaste lijn geen nummerweergave internet hapert constant. Heb vreselijk spijt van mijn overstap en raad iedereen t mobile af. Wat een slechte service echt vreselijk.

28-07-2019

Glas 500

App netfix laad slecht en.loopt ook vast op wifi.Je zou zegge met glasvezel zou dat niet moete kunne

Manon
24-07-2019

Tergend langzame modem

Na jaren zorgeloos XS4all overgestapt naar Tmobile en nu na een jaar tergend trage modem weer terug naar oude aanbieder. Bijna dagelijks problemen gehad ondanks alles geprobeerd te hebben om het op te lossen.

Daniel
23-07-2019

Tmobile niet Thuis geen tv, slechte verbinding met wifi signalen

Eind juni overgegaan van uitmuntend kpn!

Goedkoop is duurkoop , maar na goede ervaringen met mobiel toch overgestapt.

resultaat van af 28 juni geen tv, geen 5mhz verbinding mogelijk. chromecasten met zijn 4tjes maar niet tegelijkertijd ook ff je social media checken.

5 x gebeld en ja hoor vandaag(23-7) kwam gideon op de koffie om te kijken of we het goed hadden aangesloten. Gelukkig alles staat goed maar klacht is niet verholpen! Nu even 17 werkdagen wachten voordat we geholpen kunnen worden! Hopelijk kunnen we met de kerst Scrooge kijken, met in de hoofdrol. Coulance wordt berekend wanneer alles opgelost is! De irritatie valt niet af te kopen met 3 maandpremie`s! Binnenkort maar sorry zeggen tegen kpn denk ik!

Druk druk druk zijn ze. slecht vooronderzoekje geweest?

Manucha
23-07-2019

Slecht slecht

Na 2 weken wachten op de monteur is er nog steeds geen internet. En moet nou 10 dagen wachten tot ze antwoord hebben van de KPN ??

22-07-2019

Gebrek aan service

Internet werkte niet na installatie op maandag. Er werd meteen een ticket aangemaakt voor KPN dat die het probleem kon gaan verhelpen. Woensdag nogmaals gevraagd naar de status “ticket is aangemaakt meneer” Vrijdag nog niets vernomen, dus nogmaals gebeld, blijkt dat KPN nog helemaal niet was ingeschakeld! Daar hadden ze volgens de procedure 5 tot 7 dagen voor om aan KPN door te geven. Vrijdag een klachtenmeldpunt gestuurd, krijg je een mail terug dat ze daar over 6 dagen reactie op kunnen geven, vanwege de drukte! Met zulke service is dat natuurlijk te verwachten. Vandaag via de chat contact gehad met Jan van de klantendienst, want er is daar geen service! De klantendienst kan niks en wilt niks daar. Vraag je naar de leidinggevende, maar die heeft hij niet en er is ook geen andere afdeling. mijn advies betaal een paar euro meer en er word in ieder geval naar je klacht geluisterd.

Francis
19-07-2019

T-mobile thuis

Gebruik gemaakt van overstap service. Enorme spijt zit nu al 3 weken zonder internet en tv.bellen,na uren in de wacht. We kunnen er niets aan doen uw aansluiting is gestoord.kpn moet dat oplossen. Advies ga niet met T-mobile in zee