Odido reviews

Andre
04-06-2019

Onwil van tmobile

Ik probeer over te stappen van t-mobile naar andere provider. T-mobile bevestigd einddatum maar weigert als het zover is om de lijn vrij te geven waardoor ik nu zonder internet zit. Vervolgens willen ze dat ik via onveilige kanalen mijn persoonlijke gegevens door ga geven (ze reageren alleen maar op negatieve berichten op facebook/twitter). Klantenservice is ofwel onbereikbaar danwel worden er alleen maar verkeerde contactgegevens doorgegeven waardoor je veel tijd keikt ben met het 8n de wChtrij staan om vervolgens niet geholpen te worden

Arie
02-06-2019

Waardeloze service van T-Mobile en wanprestatie.

Ik heb sinds 27 mei 2019 internet van T-Mobile en na twee dagen internet hield het internet er mee op, volgens helpdesk moet er monteur komen om modem na te kijken omdat die niet goed is, monteur kan niet eerder komen dan over veertien dagen, dat is op 13 juni 2019 voor dat modem na te kijken .

Ik vind dit asociaal en een absolute wanprestatie van T-Mobile om een nieuwe klant zo te behandelen, dit zegt heel wat over de moraal van T-Mobile als je je klanten zo eventjes weken zonder internet zet terwijl het T-Mobile hun eigen modem is .

T-Mobile vind ik een absolute afrader die je zeker moet mijden als je een andere internetprovider zoekt.

Rens
01-06-2019

Sim only en internet only thuis

Ik heb unlimited data sim only + T-Mobile thuis alleen internet. Goede kortings deal met uitstekend netwerk. Ik kan alleen adsl of kabel krijgen en ziggo viel altijd uit. Ik vind wel dat T-Mobile sneller een nieuwe router mag sturen als er 2x over gebeld word. Dit moest door een monteur die hem gelijk vervangen heeft. Nu werkt het weer perfect.

26-05-2019

Slechte organisatie

Ik moest mijn harddiskrecorder retourneren wegens een defect. Dit direct gedaan met verzendbewijs als backup. T-mobile bleef echter brieven en emails sturen dat zij de recorder niet hadden ontvangen. Telefonisch , meerdere malen, deelden zij mee dat de recorder wel was ontvangen. Ik heb zelfs het verzendbewijs gestuurd. Nu krijg ik toch een boete van € 350 wegens verlopen retourtermijn. Hoe slecht kan een organisatie functioneren.

San
25-05-2019

Na het overnemen van een contract wat verlengt kon worden na me vakantie beindigd en opgezegd wat een ellende geen 4 g netwerk in delen van zuid limburg terwijl me maatje met kpn wel 4 g had kon geen app versturen en was ook in sommige delen niet bereikbaar en ja kpn wel? T mobil beste netwerk provider echt niet zit nu bij de kpn en geen problemen meer nooit meer deze provider afrader

Quirinus X.
24-05-2019

Smartphone probleem bleek uiteindelijk een simpele oplossing te hebben

Ging woensdag met een probleem naar mijn Provider T-Mobile. Nadat alle instellingen waren gecontroleerd de SD card eruit werd gehaald, de Whatsapp werd verwijderd en zonder historie opnieuw werd geïnstalleerd maar ook de camera app werd verwijderd en weer geïnstalleerd bleek de euvels niet te zijn verholpen. Meldingen zoals downloaden mislukt in de whatsapp of een foto maken of iets terugvinden in de fotogalerij was allemaal niet mogelijk. Een hardware probleem was de eindconclusie van de twee T-Mobile experts.

Nou mooi niet. Gisteren had een medewerker van de Superservice van Mediamarkt het probleem in no time verholpen. De SD card was beschadigd, die werd nog extra doorgemeten en na het plaatsen van een nieuwe SD card verdwenen alle problemen als sneeuw voor de z☀️n.

Een slechte zaak zogenaamdeT-Mobile smartphone experts. Ik ga liever naar Mediamarkt .ben toch niet gek?

Lisette
23-05-2019

Slechte klanten service

Abonnement verlengd, nieuw toestel uitgekozen. IPhone xr zou 30min een meter onder water moeten overleven. Telefoon in de badkamer gelegd en gaan douchen twee weken later toestel kapot. Toestel opgestuurd, valt niet onder garantie. U kunt het gewoon opgeven bij de verzekering hoor. Oké dit gedaan claim wordt afgewezen.

U moet er even bij melden dat het toestel in waterdamp heeft gelegen. Prima doen we. Resultaat claim weer afgewezen want er heeft geen incident plaats gevonden dus valt het onder de garantie. Dus weer terug naar de winkel met de afwijzing van de verzekering. Manager erbij gehaald die bevestigd nog dat het nu wel goed komt. Helemaal blij.

Niet dus. Weer bericht dat schade niet onder de garantie valt.

Contact met t-mobile gehad. Kunnen niks voor u betekenen want ja het toestel kan niet tegen waterdamp en moest het maar via de verzekering regelen.

Aangegeven dat in dat al twee keer gedaan had, krijg je als antwoord: nogmaals u zult het via de verzekering moeten oplossen

Dan zo'n trut aan de telefoon die nog niet eens wil proberen je te helpen. Hoezo klanten service

Geen hulp geen medeleven helemaal niks.

Hoezo van kastje naar de muur gestuurd.

Zsm weg daar

Florio
22-05-2019

Verkeerde overstap

Ingewikkelde interfaces om je account te beheren. mobile en thuis niet op zelfde account. No Netflix, slecht programma menu. Bij pauze, menu door subtitles. wat een rommel

Spijt van de overstap

18-05-2019

Alles slecht

De wifi is kloten je kunt niet eens normaal tv kijken. Volgens mij leeft T- Mobile nog in 1990 toen alles net is uitgevonden. downloadsnelheid van 0.6 mb echt geweldig snel.

de puntjes in de text gingen nog beter.

of te wel aanrader niet doen alles is waardeloos!

14-05-2019

Spijt van T-Mobile thuis

Vandaag is de installateur geweest. Een vriendelijke man die echt zijn best deed.

Voor de rest heb ik erg spijt van de overstap. De WiFi schommelt erg in snelheid. Soms is dat zo is mij gezegd. Ik moet nog ondervinden hoe hinderlijk dit is.

Verder kan ik geen Netflix kijken want daar heeft T-Mobile geen contract mee en in ieder geval komend jaar zal dit ook niet gebeuren vanwege de financien is mij door de klantenservice verteld. Annuleren mag niet of ik moet een enorme afkoopsom betalen.

Ik moet nu een chromecast aanschaffen. Dit betekent dus extra kosten, maar ook extra gedoe van switchen tussen tv en chromecast. Bovendien krijg ik er dan weer een extra apparaat erbij met afstandsbediening. Bovendien zit er geen knop op de afstandsbediening om naar HDMI over te schakelen dus daar heb ik ook weer een extra afstandsbediening voor nodig.

Als ik dit allemaal had geweten dan was ik bij mijn vorige provider gebleven.

Stijn
12-05-2019

Wegvallende wifi

Steeds de wifi die wegvalt, tv is wel goed.

05-05-2019

Slecht bereik

Ik heb een tablet abonnement onbeperkt internet bij T-Mobile met zeer slecht bereik. Ook ben je met het "onbeperkt internet" soms 3x per Netflix aflevering aan het "bijvullen" in hun app, wat niet erg relaxed kijkt, naast dat het beeld dan al niet goed is door de slechte verbinding. Miskoop!

Cindy
02-05-2019

Spijt! Goedkoop is duurkoop gebleken.

Was ik er maar nooit aan begonnen! Alleen maar ellende. Ben helemaal klaar met hun misleidende praatjes en van het kastje naar de muur gestuur. Niets doet het zoals beloofd en ik heb ondertussen al uren met de klantenservice aan de lijn gezeten. Nu moet ik weer een paar dagen wachten voordat een monteur langskomt. Ik overweeg serieus om terug te gaan naar ziggo en bij T mobile de afkoopsom te betalen (kosten zijn 1 heel jaarabonnement!). Ik ben overgestapt om

kosten te besparen. Nou, dat komt me duur te staan!

Nol E.
30-04-2019

STILSTAAND EN STOTTEREND BEELD

Ik heb nu ongeveer 15 maanden ,

Internet,bellen en tv .

Internet en bellen is oke!

Tv is toch wel een drama, vaak stotterend en stilstaand beeld, heb diverse malen gebeld, monteurs geweest glasvezelkabel doorgemeten alles zou goed zijn,?

Nog steeds niet in orde, zou storing zijn die al maanden bekend is, er wordt naar mijn idee niets

Of absoluut onvoldoende aan gedaan.

Klantenservice is onzettend slecht bereikbaar.

Ik heb besloten maar weer terug te gaan naar ziggo,

Klantenservice

30-04-2019

Bedroevende samenwerking tussen T-Mobile en Guidion

Helaas een hele negatieve ervaring met dit bedrijf. Doen diverse beloftes, welke allemaal niet nagekomen worden. Inmiddels is er al 4 maal telefonische een afspraak bevestigd, echter de schriftelijke bevestiging volgt niet. Telkens wanneer ik terug bel volgt een volgende smoes waarom e.e.a niet gelukt is en wordt de installatiedatum uitgesteld. Nog bedroevender is de communicatie tussen Guidion en T-Mobile thuis. Er wordt naar elkaar verwezen en wanneer je wat dieper doorvraagt wordt je doodleuk doorverbonden of terugverwezen naar de andere partij. Eindconclusie: Wanneer je op google zoekt naar Guidion verschijnt bovenaan de pagina: "7 gelukkige klanten per minuut"; vervang gelukkige door ontevreden en je benaderd de waarheid naar alle waarschijnlijkheid beter.

Tony
28-04-2019

In april T-mobile thuis aangevraagd, in juli leverbaar

2-3 maanden wachten tot ze het kunnen aansluiten lol!

Doei t mobile

27-04-2019

Jaren lang bij telfort geweest als een tevreden klant.

Door een conflict ben ik overgestapt naar t-mobile thuis.

1 woorddoe het niet , mits je alleen internet gebruikt en tv kijkt.

Maar heb je poort forwarding nodig.

Stap niet over.

Wordt zeer slecht ondersteund.

Zit nog een volledig jaar vast.

Maar dan ben ik ook gelijk weg.

Prut provider

Elverien
22-04-2019

Mijn wifi is ineens hartstikke slecht

Kan buiten niet meer met de ipad heel vreemd

Veel storingen tegenwoordig nergens hulp te krijgen ga overstappen

Een hele slechte provider

Miranda
21-04-2019

Abonnement verlengt

Ik heb 16 februari mijn abonnement verlengt bij t mobile telefoon met tablet ze vertelde mij dat het 16 juni in zou gaan want dan is mijn oude abonnement af gelopen nu betaal ik dus voor 2 abonnement als ik dit had geweten had ik nooit een tablet er bij genomen boel me genaaid door tmobile

Arjan
21-04-2019

Storingen, beroerde service, slechte interactieve tv

Gewoon erg beroerd.