Odido reviews

Bo
12-01-2024

Al sinds 31 december geen internet door een plotselinge storing en niemand bij de backoffice van Odido die het kan opbrengen om een KPN monteur te regelen zodat de glasvezelverbinding weer werkt. Ik bel elke dag even met de klantenservice van Odido om naar de voortgang te vragen. De ene keer belooft men terug te bellen, de andere keer wordt er gezegd dat ik maar even moet afwachten. Inmiddels wacht ik 11 volle dagen af zonder enig zicht op werkend internet, wat betekent dat er geen thuiswerkplek is, geen internetverbinding voor de laptops van schoolgaande kinderen met huiswerk, geen tv, geen hue lampen verbinding, thermostaat, lege internet bundels etc etc. Waardeloos

Magdalena
11-01-2024

Slechte tv, slechte service.

Femke
10-01-2024

Wanneer ik bel val ik heel vaak weg. De ander hoor ik nog wel. Maar zij mij niet. Hebben hier meer last van?

Joost
08-01-2024

Wat een waardeloos bedrijf!

Sinds aanschaf van mijn nieuwe telefoon ervaar ik alleen maar Wifi problemen.

Hiervoor is de telefoon nu al 3 keer opgestuurd ter reparatie maar helaas nog steeds geen werkende telefoon.

Ondertussen zegt Odido nu dat zij niks meer kunnen betekenen vanwege een barst in het scherm terwijl de telefoon nog in de garantie van en al vanaf dag 1 problemen met de telefoon ervaar.

Ik word van de klantenservice naar de winkel gestuurd en die sturen mij weer naar de klantenservice. Echt top!

Na meer dan anderhalf uur aan de telefoon te hangen voor de zoveelste keer word er gezegd stuur maar een E-mail.

Toen het nog T-mobile was heb ik geen enkel gedoe gehad. nu het Odido is geworden alleen maar gezeik en gedoe.

een oplossing creeren ho maar, maar factureren kunnen jullie als de besten

Danny
08-01-2024

Geen verbinding. Geen bereik. Klacht ligt er al maanden, doen er niks mee, vragen steeds voorbeelden. Vervolgens krijg je te horen dat je voorbeelden niks voorstellen of al te oud zijn. Bespaar jezelf de moeite en geen zaken met odido doen. Wanneer contract voorbij is stoppen wij per direct bij odido.

07-01-2024

Doen niets aan het probleem dat het internet een aantal keren per dag uitvalt. Eigenlijk moet ik dit als klant zelf oplossen. De vele jaren bij tele-2 nooit deze problemen gehad. Zit nu met goed internet bij andere provider. Monteur zei dat dit modem een heel goed wifi signaal heeft. Bleek dus totaal niet te kloppen. Moest een extra wifi punt hebben. Dit had natuurlijk ook geen zin als Odido geen internet levert.

Ra
06-01-2024

Zeer zeer zeer slecht internet bijna tot geen verbinding WiFi valt telkens weg kan geen tv kijken zonder haperingen. WiFi op telefoon lukt ook niet kan letterlijk niks al maanden niet probeer klantenservice te bereiken nul komma nul request. Na wekenlang proberen te bellen eindelijk iemand te pakken gekregen, afspraak gemaakt dat er een monteur langs zou komen en denk je dat er iemand is gekomen, je raad het al…….kortom zeer slecht bedrijf en service van nul niet bereikbaar!NIET AFSLUITEN ga naar een andere provider

Willemijn
06-01-2024

Zeer slechte service. Ik heb een abonnement van €16. Deze keer een rekening van €90,00 daarvoor €87,00 . En dan de smoesjes waarom het zo duur is, WAARDELOOS. Slechter kan niet!

06-01-2024

Onlangs overgezet naar Odido. Hele slechte wifi. Hiervoor nooit problemen gehad.

05-01-2024

Op reis in Portugal deed mijn telefoon niets meer, de simkaart weigerde contact te maken met een portugees netwerk. Het duurde welliswaar drie telefoontjes met de klantenservice maar bij de derde keer werd mijn probleem heel serieus genomen en hoog op de prioriteitenlijst geplaatst mede omdat ik gehandicapt ben en zelfs geen noodnummers kon bellen als dat nodig zou zijn. Binnen een paar uur deed mijn telefoon (simkaart) het weer! Waarvoor mijn hartelijjke dank! Een dikke 10!

Emma
05-01-2024

Wat een vervelend bedrijf zeg. Met Telfort nooit geen problemen gehad en nu slechte internet en tv. Bijna niet mogelijk om gewoon een film te kijken en als je ze dat eindelijk een keer te pakken krijgt krijg je nog een grote mond en een tegen aan smoesjes te horen ook. Erg slecht en ga dan ook gelijk over naar andere provider.

04-01-2024

Slechte service, slecht internet

Lisa
04-01-2024

Zo slecht bedrijf dit. Afspraken worden niet nagekomen, op klachten wordt niet gereageerd en als je niet betaald voor een abonnement dat je niet hebt, wordt he abonnement dat je wél hebt gewoon geblokkeerd. Hoedan?! Medeklachthebbenden, advocaten, is het mogelijk om een massaclaim bij odido neer te leggen? Want iedereen bij de odido klantenservice en debiteurenadministratie zegt dingen te snappen en te begrijpen, maar niemand lost het op.

Samir
28-12-2023

Gewoon slecht, erger kan niet

28-12-2023

Opgezegd vanwege slecht wifi, kom ik er nu achter na het opzeggen van mijn mobiel en thuis internet abbo dat ze onterecht voor nog een mobiel abbo hebben afgeschreven dat ik nooit gehad heb, Reactie van odido, moet IK onderzoek naar doen? Pardon.

Ingrid
27-12-2023

Ik moet zeggen dat ik het bereik en internet op mijn mobiel bij Tmobile velen malen beter vond, zodra het contract afloopt, stap ik over. Al jaren klant van Tmobile. Super veel (nogal domme) reclames, stop het geld liever in een veter product, houd je tenminste jouw klanten.

23-12-2023

Odido met een LG TV is niet te doen app is bèta versie van 't mobile en is constant zijn verbinding kwijt.

Vind het jammer dat ik hier nog 7 maanden aan vast zit

Overgang van 't mobile naar odido is verschikkelijk.

Ze jagen je zo naar de concurrent

Diana
22-12-2023

Al jaren telefoon van t mobile naar volle tevredenheid.

Toen het Odido werd begonnen de problemen na ongeveer een week. Ik kon niet bellen of gebeld worden. Geen internet op mijn telefoon. Na een week ging het beter maar nu alweer 5 dagen onbereikbaar. Als een telefoontje al lukt wordt de verbinding steeds verbroken.

Zodra mijn jaarcontract afloopt ben ik weg.

Onbegrijpelijk hoe zo'n sterke merknaam zo snel kan worden afgebroken. Als ik al die vernietigde reviews zie heb ik medelijden met iedereen, en met mezelf.

Ik zeg wegwezen.

19-12-2023

Voor 28-11 een afspraak met de monteur. monteur kwam, vroeg om de router. We hadden nog geen router ontvangen. Oh, heb er nog een in de auto. Werkte niet. 29-11 pakket dienst met de router. Op 1 december weer een monteur. Deze sloot de eerdere router aan. Hoera internet werkte. Einde van de week, internet weer weg. Afspraak maken met odido ( je moet dan wel geduld hebben, want je gaat lang in de wacht ) En daarna werd de ramp steeds erger. Wel reeds een aankondiging van een factuur. Geen internet, weer een monteur die alleen maar zei, hij werkt niet. ( alsof we dat zelf al niet geconstateerd hadden. monteur belde met "back office " Heb de man gesproken hij was beleefd, ik ben ook beleefd gebleven, immers deze mensen kunnen er weinig ( letterlijk weinig ) aan doen. Er werdt mij gevraagd wat ik van het hele gebeuren vond. Mijn mening was en is dat odido een hele slechte keuze bleek te zijn en dat ik overwoog om maar weer op te stappen. Dat heeft odido meteen geregeld. Zit n dus zon

Anna
19-12-2023

Zonder met mij te overleggen is mijn opzegdatum verschoven. Ongelooflijk triest! Hoe verdien je dan aan je klanten. De adviseur Ronald was erg onbekwaam en zette mij in de wacht die eeuwigheid duurde ( terwijl ik een vrij simpele vraag had), totdat ik uiteindelijk op moest hangen.