Odido reviews

1.4
Positief2%
Neutraal0%
Negatief98%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Martin
07-01-2024

Doen niets aan het probleem dat het internet een aantal keren per dag uitvalt. Eigenlijk moet ik dit als klant zelf oplossen. De vele jaren bij tele-2 nooit deze problemen gehad. Zit nu met goed internet bij andere provider. Monteur zei dat dit modem een heel goed wifi signaal heeft. Bleek dus totaal niet te kloppen. Moest een extra wifi punt hebben. Dit had natuurlijk ook geen zin als Odido geen internet levert.

Ra
06-01-2024

Zeer zeer zeer slecht internet bijna tot geen verbinding WiFi valt telkens weg kan geen tv kijken zonder haperingen. WiFi op telefoon lukt ook niet kan letterlijk niks al maanden niet probeer klantenservice te bereiken nul komma nul request. Na wekenlang proberen te bellen eindelijk iemand te pakken gekregen, afspraak gemaakt dat er een monteur langs zou komen en denk je dat er iemand is gekomen, je raad het al…….kortom zeer slecht bedrijf en service van nul niet bereikbaar!NIET AFSLUITEN ga naar een andere provider

Willemijn
06-01-2024

Zeer slechte service. Ik heb een abonnement van €16. Deze keer een rekening van €90,00 daarvoor €87,00 . En dan de smoesjes waarom het zo duur is, WAARDELOOS. Slechter kan niet!

Monique
06-01-2024

Onlangs overgezet naar Odido. Hele slechte wifi. Hiervoor nooit problemen gehad.

Willem
05-01-2024

Op reis in Portugal deed mijn telefoon niets meer, de simkaart weigerde contact te maken met een portugees netwerk. Het duurde welliswaar drie telefoontjes met de klantenservice maar bij de derde keer werd mijn probleem heel serieus genomen en hoog op de prioriteitenlijst geplaatst mede omdat ik gehandicapt ben en zelfs geen noodnummers kon bellen als dat nodig zou zijn. Binnen een paar uur deed mijn telefoon (simkaart) het weer! Waarvoor mijn hartelijjke dank! Een dikke 10!

Emma
05-01-2024

Wat een vervelend bedrijf zeg. Met Telfort nooit geen problemen gehad en nu slechte internet en tv. Bijna niet mogelijk om gewoon een film te kijken en als je ze dat eindelijk een keer te pakken krijgt krijg je nog een grote mond en een tegen aan smoesjes te horen ook. Erg slecht en ga dan ook gelijk over naar andere provider.

Patrick
04-01-2024

Slechte service, slecht internet

Lisa
04-01-2024

Zo slecht bedrijf dit. Afspraken worden niet nagekomen, op klachten wordt niet gereageerd en als je niet betaald voor een abonnement dat je niet hebt, wordt he abonnement dat je wél hebt gewoon geblokkeerd. Hoedan?! Medeklachthebbenden, advocaten, is het mogelijk om een massaclaim bij odido neer te leggen? Want iedereen bij de odido klantenservice en debiteurenadministratie zegt dingen te snappen en te begrijpen, maar niemand lost het op.

Samir
28-12-2023

Gewoon slecht, erger kan niet

Ron
28-12-2023

Opgezegd vanwege slecht wifi, kom ik er nu achter na het opzeggen van mijn mobiel en thuis internet abbo dat ze onterecht voor nog een mobiel abbo hebben afgeschreven dat ik nooit gehad heb, Reactie van odido, moet IK onderzoek naar doen? Pardon.

Ingrid
27-12-2023

Ik moet zeggen dat ik het bereik en internet op mijn mobiel bij Tmobile velen malen beter vond, zodra het contract afloopt, stap ik over. Al jaren klant van Tmobile. Super veel (nogal domme) reclames, stop het geld liever in een veter product, houd je tenminste jouw klanten.

Frank
23-12-2023

Odido met een LG TV is niet te doen app is bèta versie van 't mobile en is constant zijn verbinding kwijt.

Vind het jammer dat ik hier nog 7 maanden aan vast zit

Overgang van 't mobile naar odido is verschikkelijk.

Ze jagen je zo naar de concurrent

Diana
22-12-2023

Al jaren telefoon van t mobile naar volle tevredenheid.

Toen het Odido werd begonnen de problemen na ongeveer een week. Ik kon niet bellen of gebeld worden. Geen internet op mijn telefoon. Na een week ging het beter maar nu alweer 5 dagen onbereikbaar. Als een telefoontje al lukt wordt de verbinding steeds verbroken.

Zodra mijn jaarcontract afloopt ben ik weg.

Onbegrijpelijk hoe zo'n sterke merknaam zo snel kan worden afgebroken. Als ik al die vernietigde reviews zie heb ik medelijden met iedereen, en met mezelf.

Ik zeg wegwezen.

Bart
19-12-2023

Voor 28-11 een afspraak met de monteur. monteur kwam, vroeg om de router. We hadden nog geen router ontvangen. Oh, heb er nog een in de auto. Werkte niet. 29-11 pakket dienst met de router. Op 1 december weer een monteur. Deze sloot de eerdere router aan. Hoera internet werkte. Einde van de week, internet weer weg. Afspraak maken met odido ( je moet dan wel geduld hebben, want je gaat lang in de wacht ) En daarna werd de ramp steeds erger. Wel reeds een aankondiging van een factuur. Geen internet, weer een monteur die alleen maar zei, hij werkt niet. ( alsof we dat zelf al niet geconstateerd hadden. monteur belde met "back office " Heb de man gesproken hij was beleefd, ik ben ook beleefd gebleven, immers deze mensen kunnen er weinig ( letterlijk weinig ) aan doen. Er werdt mij gevraagd wat ik van het hele gebeuren vond. Mijn mening was en is dat odido een hele slechte keuze bleek te zijn en dat ik overwoog om maar weer op te stappen. Dat heeft odido meteen geregeld. Zit n dus zon

Anna
19-12-2023

Zonder met mij te overleggen is mijn opzegdatum verschoven. Ongelooflijk triest! Hoe verdien je dan aan je klanten. De adviseur Ronald was erg onbekwaam en zette mij in de wacht die eeuwigheid duurde ( terwijl ik een vrij simpele vraag had), totdat ik uiteindelijk op moest hangen.

Inge
18-12-2023

Dames en heren mocht u zich ooit eens machteloos, voorgelogen, en geridiculiseerd willen voelen moet u vooral klant worden van odido. Zelf kruip ik nog liever door de schijt dan ooit nog iets te maken te hebben met dit bedrijf. Lang verhaal kort: mijn telefoon was gestolen en er waren €300 aan kosten op mijn rekening gemaakt. De klantenservice was onbereikbaar en zodoende kon ik mijn simkaart niet blokkeren. Odido heeft die kosten pas na meerdere telefoontjes over dit incident gemeld, heel fijn dat zij zo goed op fraude letten. Na drie lange maanden aan bellen, mailen, en loze beloftes (lees: leugens) kreeg ik prompt te horen: “maar mevrouw, uw simkaart is uw eigen verantwoordelijkheid, wij kunnen niets voor u doen”. Uiteraard hoeft odido zelf geen verantwoordelijkheid te nemen voor het überhaupt proberen te helpen van hun klanten…. Uiteindelijk weer een belofte gekregen dat ik deels vergoed zou worden, uiteraard heb ik dat geld nooit ontvangen. Fijne kerst allemaal.

Azona
18-12-2023

Sins overstap van kpn naar odido hebben we onstabiel internet. Regelmatig hoge ping tussen door.

Na hoop heen en weer met bewijzen genoeg dat het bij hun ligt is de oplossing “moet je maar negeren”

Eerst nog andere toezeggingen doen zo als nieuwe modem op sturen ect maar ho maar.

En alles maar ook alles schuiven op de klant dat daar probleem ligt ook al heb je bewijzen dat dit niet het geval is.

Hier voor glasvezel van kpn nooit een probleem gehad en dag 1 odido problemen.

Wie dit lees en dacht goh odido is interessant. Doe het niet!

Beter paar euro meer bij kpn dan hier iets van nemen. Dat is mijn advies. Zelfs ziggo die tering duur is zal nog beter zijn.

Ivo
18-12-2023

Tijdens een storing (> 6 dagen dagen) krijg je verschillende (> 6!) verhalen en toezeggingen vanuit Odido die later worden tegengesproken en niet worden nagekomen.

De meest bizarre variant was dat collega 1 netjes een mail met zelfgeschreven informatie deelt over hoe ik de netbeheerder kan bereiken en als ik - in een ander gesprek - vraag om een bevestiging van een toezegging collega 2 aangeeft niet te kunnen e-mailen.

Als ik vervolgens aangeef dat ik alleen maar verschillende verhalen te horen krijg van de klantenservice en niet meer weet wat ik moet doen, dan blijft het bij "begrip", maar een oplossing volgt niet, bizar!

Begin er niet aan! Een storing duurt lang, je mag zelf met de netbeheerder bellen en een alternatieve (tijdelijke) oplossing komt maar moeizaam en hapert ook.

Begin er niet aan!

Nanny
15-12-2023

Na weken ellende door geen gebruik te kunnen maken van bellen sms'en WhatsApp waarvoor ik geen compensatie heb gehad,krijg ik zojuist m'n maandelijkse factuur voor mobiele telefoon t.w. is en blijft €18,66 nu plotseling €23,85.zonder enige uitleg. Dacht ik vd stress af te zijn doordat eindelijk alles weer werkt,schiet ik weer in de stress.wat een schandalig onbetrouwbaar bedrijf.Ook ik ga stappen ondernemen. Allemaal naar radar mensen, want dit moet stoppen. Ik ga m'n abonnement hierna onmiddellijk stopzetten! Weg met die stress.

Alicia
15-12-2023

Nieuwe mobiel besteld in september, krijgen we bericht dat er een storing was geweest in hun systeem en de telefoon opnieuw moesten bestellen, dus ook voor de tweede keer betalen, maar er werd beloofd dat we binnen 2 weken het bedrag teruggestort zouden krijgen. Na heel veel mails, telefoontjes en beloftes zijn we nu half december, geld nog niet terug gestort gekregen en er wordt nergens op gereserveerd. Nu een jurist er op gezet, na een week nog geen reactie. Dus dit zal op een rechtszaak uitdraaien, terwijl ze weten dat ze verliezen. Alle betaal bewijzen zijn in hun bezit, maar mijn vertrouwen is 0,000. Echt te walgelijk voor woorden dat ze je geld gewoon niet terug geven, ik noem dit diefstal.