Odido reviews

Arsaba
14-12-2023

Niet aan beginnen. Internet van Odido, 1000 mbit maar heb regelmatig geen wifi op mijn telefoon, laptop of computer, elke maand bijbetalen omdat ik extra 4g gebruik. Tv kijken een ramp, kan niet laden of het duurt lang. En dan heb ik het nog niet over de service van odido. Zeggen terug te bellen maar helaas. Ik ben nu bijna 4 maand verder. De enige keren dat ze snel reageren is als je het abonnementsgeld storneert dan heb je binnen een dag een mail. Ga je mailen over je klacht dan kan je wel 20 mailtjes sturen maar geen reactie. Ook niet naar een maand.

13-12-2023

Kon vandaag mijn sim only abonnement verlengen weer en die van mijn vrouw. We wonen op het zelfde adres en krijgen dan korting. Gebeld en afdeling verlenging (Rixt) zou het allemaal regelen, maar we moesten een nieuw simkaartje voor mijn vrouw halen bij de Odido winkel in de Kalverstraat 25 te Amsterdam. Raar verhaal, maar het zal wel. We wilden graag naar sim only unlimited plus ons abonnement upgraden en dat zou bij elkaar dan 30,- + 20,- Euro, totaal 50,- gaan kosten. Het nieuwe sim kaartje moest even nummerbehoud hebben en dat zou binnen een paar dagen geregeld zijn en dan kon de oude sim kaart weg. Enfin. winkel in en de jonge knaap zit wat met z'n computer te rommelen en ja, morgen hebben jullie allebei unlimited plus en mijn vrouw moest op de 19de december 2023 haar simkaartje even vervangen. Makkelijk want dan kunnen we 'm meteen in Amerika gebruiken dachten we. We komen thuis, lezen onze mail, blijkt het nieuwe simkaartje pas 13-1-2024 het nummerbehoud te krijgen en in de tus

Cesar
12-12-2023

Wat een stel oplichters zijn dat na 1 dag direct opgezegd en troep terug gestuurd krijg je een rekening van 309 euro ze denken zeker dat dat betaald wordt ga wel naar de rechtswinkel of advocaat

Ikhlaas
12-12-2023

Hele slechte service!

Melanie
11-12-2023

Wat een slecht bedrijf, beloven van alles , komen er hun beloftes niet naar, 4 keer pakketje aangevraagd niets verzonden of verkeerde adres geleverd. Dus wij hebben geen internet bij ons in het nieuwe huis. Zijn nu nawr kpn gewisseld.

Martha
11-12-2023

Sterk af te raden.

Altijd een tevreden tele 2 klant geweest. Ben automatisch overgeschakeld naar Odido. Reis veel binnen Europa. Was bij tele 2 nooit een probleem. Nu idioot hoge rekeningen. Wil overschakelen naar een andere provider maar heb blijkbaar een contract met odido waar ik niets van weet. Moet 146 euro aflos kosten betalen of lid blijven tot september 2025. Belachelijk. En dit voor iets waar ik nooit mee ingestemd heb. Heb geprobeerd te bellen maar krijg een meisje aan de telefoon wat daar gewoon is neergezet met standaars antwoorden en die je totaal niets verder helpt. Idioot dat zo iets gewoon kan en dat je als klant zo voor het blok wordt gezet.

Ik heb nog nooit een negatieve review geschreven. Omdat bedrijven meestal behulpzaam zijn om dingen op te lossen. Maar iemand zo maar 146 laten betalen bovenop al die idioot hoge rekeningen van de laatste maanden is gewoon onacceptabel.

Orno
06-12-2023

Nog nooit probelemen gehad bij T-mobile met internet, maar helaas na overname van odildo krijg ik regelmatig internetstoringen. Snelheid is ook ondermaats ineens.

Jaco

Slecht begin van Odido.

Sinds 1 dag zit ik al zonder internet terwijl gezegd was dat de overstap naadloos zou overgaan.

Pas over 2 dagen komt de monteur ons aansluiten, maar Odido heeft het internet al bij de vorige provider beëindigd.

Het maken van een afspraak met de monteur is op zichzelf ook al een ramp.

Ik heb nu al spijt de overstap gemaakt te hebben. Erg slordig allemaal, op zijn zachts gezegd.

Gonnie
05-12-2023

Al lange tijd problemen met de internetverbinding. Telefonisch wordt mij medegedeeld dat ik door de technische dienst terug gebeld zal worden. Er gebeurt niets. In de winkel een zeer botte medewerkster die alvorens ik iets uit kan leggen zegt dat het aan mijn telefoon ligt en mij verder gewoonniet helpt. Om te kotsen.

Anique
05-12-2023

WAARDELOOS! Altijd tevreden klant bij T-mobile geweest. Abonnement verlengd bij odido. In een keer moet ik betalen voor bellen naar het buitenland. Nooit een probleem geweest. Bij het verlengen stond ook onbeperkt bellen en sms'en in de EU. Blijkbaar is dat niet wat ze bedoelen. Dat betekent dat als ik IN België ben ik geen extra kosten heb als ik naar iemand in België bel. Vanuit Nederland naar België moet ik nu extra kosten betalen. Dat is nog nooit zo geweest. Heb altijd kunnen bellen naar België vanuit Nederland, zonder extra kosten. OPLICHTERS! Had ook meteen voor tv en internet een abonnement genomen. Is al 2 maanden geleden dat ik dat heb afgesloten, wacht nog altijd!

Martijn
04-12-2023

Chanteren, liegen, internet afsluiten onder valse voorwendselen

Jacqueline
01-12-2023

Een paar maanden geleden mijn Mobiel- abonnement weer verlengd voor 2 jaar. Ben al járen tevreden klant van Tele2 en had een telefonisch gesprek met een dame die mij aanraadde om ook voor internet en tv over te stappen naar Tele2. Ze zei niks over een overname en naamsverandering die in feite al beslist was. Ik ben erg blij dat ik haar advies niet opvolgde want al gauw was er die email waarin aangekondigd werd dat Tele2 nu opeens Odido (een idiote naam!) was geworden.

Ik vind het een slechte zaak dat Tele2 haar klanten zo voor het blok zette, en ik heb spijt dat ik mijn abonnement heb verlengd. Want sinds Odido heb ik regelmatig geen bereik op plekken waar ik voorheen altijd bereik had met Tele2.

Het bereik is dus gewoon slechter geworden, in huis zowel als daarbuiten.

Zelfs mijn GoogleMaps- navigatie viel daardoor uit, lekker handig als je onderweg bent in onbekend gebied!

Waardeloos en ik zeg dan ook zodra ik kan mijn abonnement bij Odido op.

Kaya
01-12-2023

Ik had een vraag met betrekking tot mijn telefoonabonnement, dus belde de klantenservice. Zeer onvriendelijke vrouw genaamd Jolanda. Ze sprak uit dat ze het maar raar vind dat ik mijn tweede woonadres benoemde toen ze vroeg naar mijn postcode. Vroeg vervolgens naar mijn persoonlijke situatie, omdat ze ‘het apart vind dat ik eerst een ander adres geef’ (gescheiden ouders dus 2 woonadressen.).

Ze klonk erg geïrriteerd aan de telefoon en heeft niet kunnen helpen, ook niet wanneer ik duidelijk mijn vraag stelde. Kan nergens een feedback formulier vinden op de site van Odido zelf, dus doe het via hier.

Quirijn
30-11-2023

Altijd tevreden klant geweest van T-mobile, maar toen ze fuseerde naar Odido had ik ineens problemen met mijn vaste internet (Glasvezel), waarbij apparaten van het wifi-netwerk werden gegooid voor een paar seconden en het bereik van het netwerk via de extender ineens veel minder sterk was.

Meerdere keren gebeld met klantenservice, elke keer een andere oplossing voorgeschoteld (modem reset, extender reset, 2.4 en 5 G signaal gescheiden in 2 aparte wifi-signalen), niks mocht baten. Bij de 4de keer aangegeven dat ik een oplossing wilde en anders ging overstappen, in de wacht gezet en verbinding werd verbroken. Keuze was duidelijk, klaar met Odido en overstap naar een betrouwbare provider. Ik hoop dat ze wat gaan doen aan hun (klanten)service, zo niet dan mogen ze van mij gewoon failliet gaan. Advies naar anderen: Nodido, kies iets beters.

Des
29-11-2023

Was tevreden over tele2, maar blijk ineens Odido klant. Geen informatie over gekregen, maar mijn abonnementskosten zijn wel ineens hoger. Ben maar naar een winkel gegaan om te vragen hoe ik ze nu kan bereiken (telefonisch of ergens inloggen (oude tele2 site?). Toch wel triest dat dit nodig is. Ga een andere provider zoeken.

22-11-2023

Zeer slechte glasvezelaansluiting en nog slechtere service van Odido.

Sinds 4 september hebben we glasvezelinternet via Odido

Vanaf het eerste moment hebben we problemen. Slechte verbinding en soms valt internet hele dagen uit. Klantenservice maakt cases met de belofte dat je binnen 1 dag of 3 dagen antwoord krijgt, maar dat gebeurt niet. Vervolgens worden de cases zonder bericht gesloten. Tot nu toe nog geen enkele hulp gehad en werkt ons internet nog steeds niet goed.

Wat een enorme slechte service!

Shivan
21-11-2023

Maanden netjes betaald, maar mijn abonnement opgezegd omdat ik bij mijn vriend ging intrekken. Vanwege de verhuizing is het niet gelukt km het kastje snel terug te sturen, waardoor zij €75,- hebben afgeschreven van mijn bankrekening. Verschrikkelijke service, zal het niet aanraden.

Soufyan
20-11-2023

Ik hoor vanaf 13 november al internet te hebben. Tot de dag van vandaag geen internet. Een hele onprofessionele en waardeloze provider. Wat een ellendige bende.

Linda
20-11-2023

Al een week zonder internet,overgestapt van kpn ,wat een spijt .

Overgestapt voor de prijs maar wat een ellende.

Eerste opmerking die een medewerkster maakte toen ik belde was" oh ik zie het al,de stekker zit er niet in" please zeg .

Alsof een monteur de stekker er niet in doet.

Iedere keer als we bellen een ander excuus.

Eh ja het glasvezel is nog niet vrijgegeven.

Knopje omzetten in de wijkkast?,het ligt nu bij de backoffice,ja leuk en nu?

Hier heeft u vouchers voor gratis internet op uw telefoon zodat u een hotspot kan maken van uw telefoon,ja tof heb alleen geen Ben of Simpel abonnement dus heb hier niks aan!

Stel dat je thuiswerkt!

Wat een sof zeg .

Mmarcia
18-11-2023

Heel vaak geen tv veel gebeld ze beloven veel komen niks na zeer slecht wel geld vangen maar niks doen