Odido reviews

Lize
07-11-2023

Sinds de overstap naar de naam Odido heb ik 1 streepje of geen streepje bereik. Ik kan niet betalen of dingen naar mijn klanten sturen!

Marty
07-11-2023

Verbinding valt telkens weg, ga van provider veranderen na 20 jaar T Mobile!

Guy
06-11-2023

Sinds de vreselijk t mobile naar odido de naam hebben veranderd is de service niet langer slecht maar nu echte een ramp! mijn verbinding met internet verminderde de snelheid met 50%. Ik gebruik bekabel internet en het is nog steeds erg slecht verbinding met veel internet traag.

Dit bedrijf geeft alleen om geld verdienen en hun klanten oplichten.niet overstappen naar odido want u zult er spijt van krijgen!

05-11-2023

Heb onlangs tig malen al gebeld dat internet thuis vaak dagelijks uitvalt .maar dan gaan ze intern wat aan doen doet het een paar uurtjes maar dan weer het zelfde probleem .maar om een monteur of echt in actie te komen om mijn probleem op te lossen nee hoor .wel minutennlang aan de telefoon hamgen voordat je dan aan de beurt ben en dan nog dingen uitvoeren waardoor mijn internet thuis optimaal zou moeten gaan doen.helaas weet ff niet waarom ik nog maandelijks betaal voor zo een belachlijk odido.walgelijk.

Mar
04-11-2023

Wat een schandalig en vreselijk bedrijf! Mijn t-mobile is helaas veranderd door odido en wat een pokke bedrijf is dat zeg! Ten eerste alleen maar storing na storing na storing, geen normaal internet te ontvangen terwijl we zelfs op glasvezel zitten en het duurste pakket hebben met het snelste internet. nou daar is niks van te merken en wat ik nog schandaliger vind dan het vreselijke internet of het slechte bereik van klantenservice.

De kortingen die je een vorige maand en maand daarvoor heb gehad halen ze nu gewoon weer terug onder het mom van abonnementskosten die en die maand, hey odido waar de fucksels ben jij mee bezig?! Hoe eerlijk is dit? Eerst korting geven en dan 2 maanden later alsnog het geld wat je toen als korting kreeg en niet hoefde te betalen incasseren!Dat is werkelijk waar te debiel voor woorden! Ik heb geen goed woord voor jullie over terwijl ik toch altijd positief en optimistisch ben maar jullie zijn echt vieze naaiers die het onderste uit de kan willen hebben

Martijn
03-11-2023

Weg blijven bij dit bedrijf!

Schandalige klant communicatie

hangen gewoon op!

De reviews die ik hier lees kloppen

met mijn ervaringen.

Beter 'Tros Radar' of het programma

'Meldpunt' benaderen.

Matthijs
02-11-2023

Sinda de overstap naar Odido werk mjjn tele2 als t-mobile account niet meer. Ook zijn ze onbereikbaar. Schandalig dat zo'n bedrijf überhaupt legaal is.

Tonnie
02-11-2023

Ik heb een prepaid kaart van t-mobiel dat is nu Odido ik ga overstappen naar een andere profider maar er staat nog zeven euro op mijn prepaidkaart maar krijg mijn geld niet terug dat is gewoon diefstal

Suzanne
01-11-2023

Ik ben al vier weken over en weer aan het bellen voor een internet aansluiting. Geen ISRA punt te vinden in huis, KPN moet langskomen (vergeten ze 2x een afspraak in te plannen) Komt KPN uiteindelijk en krijg ik een week later een monteur om het te installeren i.p.v. de kabel weg te werken (waar ik nog extra geld, ter plekken voor moer betalen)

Ergens in tegemoet komen doen ze niet aan.

Mijn mobile aansluiting in jaren een probleem gehad maar de wifi en tv aansluiting is kansloos.

31-10-2023

Ze liegen over de tarieven de ze gebruiken en veranderen de tarieven per maand. je krijgt 15€ boete voor niks en als je ze wilt bellen gebruiken ze een 088 nummer waar je extra voor moet betalen om ze te bereiken , maar je staat meer dan één half uur in de wachtlijst. als ik mensen iets mag zeggen! ga niet naar odido!

Adrie
27-10-2023

Een bak met ellende heb meerdere malen kontakt gehad met dit bedrijf en van het lastje naar de muur gestuurd

Tv valt er regelmatig uit ben daar al sinds het begin van het abonnement over aan het klagen maar wordt niet opgelost door hun

Ze beloven van alles maar helaas

Mensen begin er niet aan neem een andere provider

Wil
27-10-2023

Mijn man en ik zijn opgelicht door odido. We zijn allebei ondernemers. Wat is er gebeurd?

.we hebben een contract afgesloten.

Nu ook internet van odido

Komt een monteur breekt glasvezelkastje wat verzegeld is open. Mijn man waarschuwt nog dat dit niet goed is.

Monteur gaat het toch doen.

Alles over de kop. Geen internet geen wifi.

Vaker contact met odido lost niks op.

Ze dreigen alleen maar met betalen vanwege contractbreuk. Maar dit is toch geen contract? we kunnen helemaal niets zonder internet.

T-mobile was goed. Odido is grote oplichter! we gaan aangifte doen.

Leo
26-10-2023

Ongelooflijk Onprofessioneel Bedrijf. Naar een verhuizing 2 km verderop zit ik nu 1 maand zonder internet. Incompetente Medewerkers vertellen elk een andere verhaal, en als je letterlijk een uur later weer bellt blijkt dat er geen melding is gedaan en mag je opnieuw alles uitleggen. In de tussentijd gaat de automatische inkaso gewoon door. Als ik vraag wanneer het probleem opgelost wordt zeggen ze ''weet ik niet meneer'' het wordt zelfs geadviseerd om een andere provider te kiezen!,darop vroeg ik op ik mijn geld terug krijg ''kan ik niet garantiren meneer ''. Te gek voor woorden.

André
26-10-2023

Wat een waardeloos bedrijf!

T-Mobile ging nog goed, maar ineens is het overgenomen en loopt alles in de soep.

Bel je op word je verbinding verbroken na 18 minuten.

4G voor thuis is een regelrechte ramp.

Bij dit soort instellingen ben je gewoon een nummer, je hebt hun nodig, want voor jouw 20 anderen als je opzegt.

Het is gewoon huilen met de lamp knipperend aan, een trieste zaak dat je wel elke maand netjes automatisch betaald voor een stel "legale" zakkenrollers die ver onder de maat mogen presteren tegen het volle tarief.

En als je durft te "klagen" omdat je zeer teleur gesteld bent in de levering word je door een callcenter medewerker eerst door verbonden om vervolgens de verbinding te kunnen verbreken.

Dit soort praktijken lees ik meer in de reviews en dit is toch crimineel? Waarom worden dit soort criminele afpersers niet aangepakt?

Odido groot drama zit al 9 dagen zonder internet wel 15 keer contact

opgenomen verschuilen zich achter storing systeem dat geen ticket

kan aanmaken of achter netbeheerder Volker Wessels

krijg het ene na het andere leugentje te horen

ik ben er klaar mee contract opgezegt en overgestapt naar andere provider met T mobile nooit klachten gehad

Odido baggerzooi echt nooit meer

menssen begin er niet aan

Wessel
26-10-2023

Bedrijf stuurt een aanbieding met uitgebreide voorwaarden waaraan voldaan wordt, en levert het beloofde voordeel vervolgens niet. Klantenservice medewerker 1 reageert vriendelijk en belooft dit uit te zoeken en terug te bellen. Wanneer er niet teruggebeld wordt ga ik zelf maar weer een kwartier in de wacht staan, nu krijg ik de Sales afdeling aan de lijn. Ik herhaal het gesprek netjes en vriendelijk bij de Sales afdeling, maar hier wordt onbeschoft gereageerd dat er "ergens in de kleine lettertjes iets moet staan", maar wat het dan is wordt geen antwoord op gegeven. Er wordt totaal niet meegekeken, je wordt niet serieus genomen. Deze praktijken voldoen niet aan de Nederlandse Reclame Code: "reclame mag niet misleidend zijn". Volgens mevrouw "doen alle Nederlandse bedrijven dit". Medewerkster wilde haar naam niet geven, wat sowieso al onvoorstelbaar is voor een professioneel bedrijf.

Toon
25-10-2023

Op 15 augustus installeerde T-mobile bij ons TV en internet. Ik had de volgende klachten: Laptops werkten niet, verwarming werkte niet, zonnepanelen niet te monitoren, printer werkte niet, TV viel uit en sinds 27 september helemaal geen internet meer.

6 October hadden we plots weer internet en tv., maar helaas is vandaag (25 october) weer alles uitgevallen. Niemand van Odido kan ons vertellen wanneer het gerepareerd wordt en hoe lang het deze keer gaat duren. Het is een doffe ellende daar. Als je gaat bellen grote kans dat ze de hoorn erop gooien of je ook nog voor de gek houden. Ga nooit in zee met dit flutbedrijf.

Ledger
24-10-2023

Ik weet dat slechte reviews sneller gegeven worden dan goede, maar schrik toch wel van de slechte score hier.

Maar ik begrijp het wel.

Ik ben al jaren klant bij tele2 geweest, nu verplicht naar ODIDO.

Ik heb de mogelijkheid om gebruik te maken van een verlengings aanbod.

Wat blijkt, het aanbod is slechter als wat ik nu heb.

oude abo is 20GB en 100 min bellen voor 17,95 en mijn verlengings aanbod is 15GB + onbeperkt bellen voor 18,50.

(onbeperkt bellen is mooi, maar heb ik niet nodig)

Ander verlengings "aanbod" is 15 GB + 120 min bellen voor 16,00.

Waardeloos, en dat noem ik geen aanbieding voor een vaste klant die al lang bij tele2 zit.

Dan ben ik beter af bij aanbieding van Simpel, daar is 14GB en onbeperkt bellen voor 10,00.

Handmatig netwerkoperator kiezen krijg ik bij het netwerk vodafone NL en NL KPN de melding "Uw SIM-kaart staat verbinding met dit netwerk niet toe."

Arnoud
23-10-2023

Wat een slecht bedrijf en wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt naat Internet van Odido.

6 oktober aangesloten op glasvezel en constant storing aan de router die om de haverklap cast loopt. Ook van 6 Oktober constant elke dag gebeld met Odido, maar daar begrijpen ze niet dat ze met klanten omgaan en geen prioriteit stellen om storingen op te lossen. Ik heb nu zelf een router gekocht van de Fritzbox en geen enkel probleem meer. Erg triest en dat dit bedrijf dit soort diensten aanbied!

Larissa
23-10-2023

Sinds de overname (die ik overigens vanuit de media heb moeten vernemen), kan ik niet normaal telefoneren. Ik krijg herhaaldelijk aan de andere kant van de lijn te horen dat het gesprek wegvalt. Klantenservice is niet te bereiken of verbinding wordt verbroken. Waardeloos!