Odido reviews

Dc
23-10-2023

Waardeloos, eerste week na aansluiten werkten de wifi niet. Afspraak gemaakt met monteur, komt niet opdagen en krijg niks meer te horen. Heel de dag thuis voor niks. Ineens werkt de wifi verschrikkelijk slechte verbinding en alleen maar wegvallende wifi. 1 ster is nog teveel

Bjorn
21-10-2023

Ik wil formeel mijn ongenoegen uiten over de dienstverlening van Odido en de gevolgen daarvan. Mijn pogingen om de fouten die Odido heeft gemaakt te corrigeren, resulterend uit herhaaldelijke (uren) inspanningen via telefoon, e-mail en diverse klachtenplatforms, hebben helaas enkel teleurstellende reacties en een gebrek aan oplossingen van Odido opgeleverd.

Uw klanten verdienen beter dan deze administratieve chaos. De ogenschijnlijk eenvoudige overgang naar een nieuw abonnement is veranderd in een nachtmerrieachtige ervaring.

Dit lijkt echter een standaardprobleem bij Odido, zoals bijvoorbeeld blijkt uit jullie schamele beoordeling van 1.2 sterren op basis van 1.229 reviews op reviewsites zoals Trustpilot. Deze score wijst op een zorgwekkend patroon van ontevreden klanten en benadrukt de ernst van de situatie.

Het is van belang dat potentiële klanten op de hoogte worden gebracht van deze misstanden.

Roy
21-10-2023

Heb glasvezel maar router is stuk T-54 heb van mijn dochter geprobeerd de T-56 en alles doet het gewoon .Gebeld 4 keer iedere keer weer een smoes ,maar geen andere router geleverd zou 3 werkdagen duren .zit nu al 3 weken zonder glasvezel.

Het gaat er op lijken dat odido het 2 de Casema wordt wat later ziggo is.

Ga nu mijn automatische incasso blokkeren zo lang ze het niet opgelost hebben .Dan wachten ze ook maar op hun geld ,ik betaal weer als alles is op gelost .( hoop dit jaar nog want zo snel zijn ze niet ).

Fifi
21-10-2023

Heel slecht! dit kan je toch niet verkopen odido, waardeloos gewoon

Peter.
20-10-2023

Mijn contract bij odido recent opgezegd. Dit contract eindigt volgens odido 3-11-2023. Odido sluit mij echter op 31-10-223 af. Dus zitten wij 3 dagen zonder internet en tv. En dat is volgens mij contractbreuk. Onze nieuw provider heeft van odido doorgekregen de data van 3 november. Hier klopt iets niet! Gebeld, in de wacht…uiteindelijk een dame aan de lijn die begon over technische zaken en gehuurde digitale lijntjes. Als consument heb ik daar niets aan. Wij wilden een vlekkeloze overstap. Odido weigerde daar aan mee te werken. Schandalig! En dat noemt zich dan klant gericht! Je zal maar thuiswerk verrichten. Odido trekt zich in ons geval nergens wat van aan, maar dat deden ze toch al niet gezien de problemen die wij hebben met de tv box! Slechte profider, tele2 en Tmobile waren betrouwbaarder.

Msks
20-10-2023

Sinds de overnamen (waar ik als klant niks van heb gehoord namens hun) is het internet heel erg traag. Belachelijk gewoon. Ik denk echt om over te stappen. Je kan ook niet eens een klachten formulier invullen op de site. Je mag een brief schrijven. Beetje jammer dit allemaal

Lisa
19-10-2023

Ik heb van hun een telefoon abbonement die ik ga opzeggen omdat ik er niet tegen kan dat deze mensen mijn privecy schenden. Ik heb 3 anti reclame borden naast de deur hangen. Tevens heb ik op de gevel een bord van wel 30x40cm met de tekst verboden toegang. En toch weer komt er gewoon iemand me tuin in met reclame dat ze in de bus gooien. Dit is de druppel ik ga opzoek naar een andere provider. Wat een bedrijf zeg arrogantie ten top.

Clemens
19-10-2023

Odido is een slechte keuze voor een glasvezel aansluiting.

Wat een waardeloos bedrijf. Ze lokken je met een relatief goedkoop abonnement maar de prijs is een ontzettend slechte service: meerdere keren uitval van de glasvezelaansluiting voor tv en internet ervaren en het kostte altijd vele dagen om het opgelost te krijgen. Odido verschuilt zich achter zijn 'partners' Gideon en KPN waardoor de communicatie over meerdere schijven loopt en alles langer duurt.

De compensatie die je krijgt is om te huilen: enkele euros.

Daarnaast leveren ze een modem bij het abonnement waarin ze in de configuratie stiekem het aantal IP adressen beperkt hebben tot max 32. Lekker als je domotica wilt gebruiken in je huis. Ik hoop dat deze review helpt om nieuwe klanten te waarschuwen.

Mike
18-10-2023

Ik zat al jaren bij T-Mobile.

Met internet, telefoon en tv.

Maar sinds het overgenomen is, is het een ramp.

Internet is zeer traag geworden.

Tv duurt zeker 5 a 6x langer om op te starten.

En Slechte verbinding met gewoon bellen.

Ben aan het kijken voor wat anders.

En dan was ik al pissig dat T-Mobile niks liet weten aan hun klanten.

En dat we er zo achter moeten komen.

Met veel ellende.

Mensen zoek wat anders neem geen odido.

Je bent gewaarschuwd.

18-10-2023

Ik heb een telefoon gekocht in de winkel in Goes.

Daar werd mij verteld dat ik deze zonder probleem kon retourneren bij ontevredenheid.

Tot 4 keer toe retourformulier geweigerd dus ik blijf met tefoon zitten.

Ga niet in zee met deze leugenaars vreselijke profiteur organisatie met wirg contracten.

Eens maar nooit meer.

Susan
17-10-2023

Het duurde even voordat ik door had dat de mega slechte internet het gevolg was van de overgang van T-Mobile naar Odido. Slecht internet op mijn IPhone betekent voor mij problemen tijdens mijn werk, CarPlay, Spotify en het huis tuin en keuken internet. Gruwelijk irritant en geef ze nog een maand om de kinderziektes eruit te krijgen zo niet dan stap ik over naar KPN. Een bijkomend voordeel is dat KPN blijkbaar wel internet en bellen in Zwitserland in het pakket heeft. Wat ook een pijnpuntje van T-Mobile voor mij was. Voorheen wel prima ontvangst bij T-mobile maar dat is nu helaas ook verleden tijd

17-10-2023

Ik had contract afgesloten voor zakelijk internet en telefonie (met "externe sales organisatie Joris van Dijk). Afgesproken met de verkoper dat dit pas in febr 2024 in zou gaan ivm looptijd huidig contract. Nu blijkt Odido mijn aansluiting in de wijkcentrale al omgepatched te hebben dus: vóór de afgesproken datum, zónder dit mij te melden, vóórdat het modem geleverd en gemonteerd is. Ik zit nu dus zonder internet. Mijn verzoek aan Odido (zowel de verkoper als de klantenservice) om dan de aansluiting door mijn vorige provider weer in orde te laten maken wordt bestempelt als "daarvoor moet u bij de externe sales organisatie zijn. Deze verwijst mij weer terug naar de klantenservice. Ik heb dus de hele middag aan de telefoon gehangen, maar Odido lost het door hen gecreeerde probleem niet op.

Albert
13-10-2023

Eén grote verschrikking! Nog nooit zo'n slechte provider meegemaakt. Met name de app zeer slecht. Zit ca 20 keer per avond opnieuw in te loggen. Troep!

Giorgio
12-10-2023

Prutser echt waar is een zootje.

12-10-2023

Sinds dat tele2 odido is geworden heb ik net zo’n slecht bereik als in de tijd dat Ben werd geïntroduceerd in Nederland. En dan praat ik over 23 jaar geleden. Als ik dit had geweten was ik niet eens in zee gegaan met tele2, wetende dat ze over zijn genomen door odido

Matthijs
11-10-2023

Sinds T-mobile Odido is geworden kan ik niet meer inloggen. Oude account hebben zij bevroren. Hierdoor kan ik de bundel niet aanvullen en ook geen facturen downloaden. Die facturen ben ik verplicht te laten zien aan de belastingdienst. Inmiddels 3 keer met service medewerkers gebeld. Er wordt niets opgelost, sowieso minimaal 50 minuten in de wacht staan. Meest krankzinnige bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt.

Lizzy
03-10-2023

Sinds Tele 2 nu odido is geworden is het echt een ramp, vaak slechte verbinding tot helemaal geen internet. Bereik is echt heel slecht.

Mike
03-10-2023

In alle opzichten een drama. Blijf bij Odido uit de buurt. Sluit hier zeker geen abonnement. Ik heb er veel spijt van. De nieuwe investeerders (na Tmobile) zijn geldwolven die niets om klanten geven en dit bedrijf op schofterige wijze uitmelken.

Ze zijn compleet onbereikbaar (ik vermoed inmiddels bewust) en als je ze dan na heel lang wachten te spreken krijgt, geven ze geen antwoorden. Bovendien oplichters. Prijzen zijn eenzijdig plotseling fors verhoogd, en ik betaal nu ineens ook voor Europees bellen terwijl ik een EU abonnement heb. Ook klopt mijn basisfactuur niet. Ga dat maar eens recht zetten met een compleet onbereikbare klantenservice.

Cedric
02-10-2023

Kosten in rekening gebracht voor de apperatuur, apparatuur verder nooit gebruikt. Word niet mee gedacht alleen maar aan de bedrijfsportomonee.

Kan beter naar kpn / ziggo gaan. Klantenservice denkt niet mee naar situatie. En heffen daarop te hoge kosten van de apparatuur die zonder naam 30 euro per stuk zijn.

Onvriendelijk, niet bereid mee te willen denken en zich verschuilen achter het systeem. Geen aanrader.

Daarnaast vaak slechte verbinding gehad, zeggen heel veel krijgen weinig gedaan.

Ivan
29-09-2023

Lang verhaal kort:

-Niet goed bereikbaar (alleen waardeloze chatbot)

-traag internet

-Na elke 20GB internet aan moeten vullen met 2gb per keer (terwijl ik €35 per maand! betaal voor een MIFI abonnement.

-App en website lopen niet goed over in elkaar.