Odido reviews

Yaron
29-09-2023

Mijn ervaring met Odido was een complete nachtmerrie. Mijn iPhone 15 Pro Pre-Order werd zonder waarschuwing geannuleerd vanwege hun technische fout. Bij het verlengen van mijn abonnement beloofden ze 26 EUR per maand, maar mijn factuur was een schokkende 39.50 EUR - ruim 13.50 EUR meer dan afgesproken.

Telefoongesprekken duurden uren, beloftes om terug te bellen werden genegeerd, en een klantenservicemedewerker maakte een fout waardoor ik opeens 70 EUR moest betalen. Na eindeloze discussies heb ik mijn contract ontbonden en ben ik overgestapt naar KPN voor een betrouwbare service van 25 EUR per maand.

Odido heeft mijn tijd en geduld verspild. Hun onbetrouwbaarheid en gebrek aan klantenservice zijn schandalig. Bespaar jezelf de stress en zoek elders voor je telecommunicatiebehoeften. Je verdient beter dan deze nachtmerrie van een provider.

Joyce Valérie
29-09-2023

Al jaren bij T-mobile zowel voor telefoon als internet en tv. Als ik te laat was met betalen (loon soms net iets later dan geplande afschrijving) kreeg ik per mail een herinnering en kon ik een paar dagen later gewoon betalen. Door Odido om de dag een sms en mail. Heel dwingend. Daarnaast heb ik sinds de overname geen radio meer. Bye bye Stingray, Qmusic en de rest. Als ik wil streamen loopt ie vast. Kan dus zeggen dat ik zeer ontevreden ben.

Abdoulhak
28-09-2023

Sinds T-Mobile Odido is geworden alleen maar problemen. Internet super traag en heb deze week zeker 10 keer met ze gebeld en moet elke keer me verhaal opnieuw vertellen en ze kunnen elke keer niks terug zien wat ik heb besproken. Morgen met de hele familie die ook abonnementen heb bij Odido lekker overstappen naar de de concurrent. Wat een shit bedrijf is het gadverdamme ik hoop dat ze kapot gaan.

Nico
28-09-2023

Odido mobiele is perfect, maar tv thuis is een ramp vooral de monteurs van gudion zijn echt amateurs eerst zeggen ze mijn tv is niet geschikt voor internet tv kijken, daarna kunnen ze het aansluit punt voor tv niet vinden pff in een nieuwbouwhuis nu weer een andere gup gekomen trek ie een kabel door hij zegt nu kan je internet via utp ontvangen ff 91 euro afrekenen hij probeerd niks gaat weg doei zoek maar uit denk ie ,ben er klaar mee

Han
27-09-2023

Wacht al 5 weken op internet thuis. Zijn ze eindelijk gekomen om de modem te installeren schijnt er geen netwerkverbinding te zijn. Iedere keer bellen en beloven van alles maar niets is minder waar.

Ik ben vandaag naar de concurrent geweest en overgestapt. De maar is vol!

Mehdi
27-09-2023

Voor de instalatie slecht geregeld komen afspraken niet na zonder af te bellen

Kim
27-09-2023

Al sinds juli zonder wifi. Sinds dien al bezig met bellen, doorgestuurd worden, 3 monteurs langs geweest die van alles doen maar niks werkt, heen en weer gestuurd worden van odido naar kpn glasvezel en weer terug. Als zelfs kpn tegen mij zegt dat ik aan het lijntje gehouden wordt, is het voor mij ook wel klaar. 2 jaar lang dik tevreden geweest met T-mobile, geen problemen. Maar nu is het voor mij echt klaar, had ik al veel eerder moeten zijn!

Omtejanken
26-09-2023

Al enige tijd bezig met Odido Thuis. Glasvezel ligt inmiddels in de meterkast. Afmelding gebeurt niet. Odido neemt zijn verantwoording niet. Verwijs je door naar onderaannemer, die ook een onderaannemer heeft en die ook weer. Of ze sturen een mailtje naar de onderaannemer die weer niet reageert. Je moet er telkens zelf achteraan gaan. Het is echt om te janken en telkens weer beloven dat het goed komt. Ik heb de hoop opgegeven. Dus mocht je problemen hebben ga er dan vanuit dat het maanden gaat duren.

Moto
23-09-2023

Drama start met veel ergernis, niet te vergelijken met de services van t-mobile en tele2 🤮👎🏻👎🏻

Shakir
22-09-2023

Elke dag een nieuwe Drama bij Odido!

Na talloze pogingen tot contact met uren wachttijd, lukte het me 1 keer om door te komen. Helaas werd na de begroeting, door Odido de verbinding verbroken. Heel erg slecht.

Flip
20-09-2023

De marketing is top.

De rest is ruk.

No-dido!

Salhoe
20-09-2023

Al fucking 2 weken bezig om simpelweg telefoonabonnoment te verlengen. Als ik 0 sterren zou kunnen geven had ik 0 gekozen. Eerst is verlengen vertraagd vanwege de verhuzing van Tmobile naar die gare Odido troep, dan is het toestel niet op voorraad, dan kies je voor ophalen in de winkel en bij afhaal zeggen ze dat ik niet voor verlengd heb gekozen maar een nieuw abonnoment, terwijl ik gwn op Verlengen klik in de app en die 100 stappen volg. Dan wordt die bestelling geanulleerd en moet je weer paar dagen wachten voor het verwerkt is. Telefonisch word je van muurtje naar kastje gestuurd. 1 grote poppenkast

Martijn
19-09-2023

Ooit een contact in 2018 afgesloten bij T mobile, nu na 5 jaar contact opgenomen voor slechte WiFi.

Netjes geholpen, maar wat me hierna is overkomen toen ik doorgezet werd naar sales heb ik geen woorden zeer joviaal gedrag aangesproken worden met JO “voornaam” vond ik al apart maar het gesprek dat hierna volgde verbaast mij nog steeds.

Een verkoper die op een manier met je communiceert of je met elkaar ben opgegroeid in de “hood”.

Uitspraken als je moet niet janken.

Je moet niet denken dat ik wat voor je gaan doen.

En gewoon de horen er op gooien en tijdens dit volledige gesprek heb ik zelf de rust bewaard / ik was sowieso al dood geslagen van verbazing.

Als dit jullie nieuwe manier van zaken doen wens ik jullie nog veel succes.

Terry
19-09-2023

Altijd met Tmobile thuis en mobiel

Sinds odido een drama

Kut app, service klote en een acterlijk chatbot

Verleng niks meer bij odido stap wel o er naar een normaal platform zoals kpn dergelijks

Carmen
18-09-2023

Ik was 14 jaar bij T-Mobile en ineens, zonder kennisgeving vooraf, zijn ze Odido geworden. Ik wilde mijn abonnement verlengen maar ga beter naar een andere provider overstappen want de telefoonabonnementen zijn abnormaal duur geworden! Ik keek nog in juli naar een bepaalde telefoon met abonnement, nu kost datzelfe abonnement rond de € 60,= per maand wat eerst ongeveer € 40,= zou kosten bij T-Mobile. Dus binnenkort ben ik geen klant meer van ODIDO.Klinkt bijna als Doei

Olga
18-09-2023

Na een jaar nog steeds geen internet thuis,

Inmiddels een jaar geleden aanvraag gedaan voor een internetverbinding. Door verhuizing moest dit een glasvezelverbinding zijn, helaas zijn we een jaar verder, vaak zelf de klantenservice moeten bellen en ik heb nog steeds geen internet thuis. Ook is er geen passende oplossing in de tussentijd gevonden

18-09-2023

Sinds de over name slecht berijk geen goede internet verbinden of helemaal niks en nog eens sloom internet ook nog er bij.

En hebben ze zomaar de rekening verhoogt met 9 euro permaand

Anja
17-09-2023

Ik zat in Wales en zag dat bereik in mijn mobiel erg slecht is. Bijna geen internet, kon niet bellen of een bericht sturen. Toen kwam ik terug naar huis en kon WiFi gebruiken, kreeg ik een bericht van mijn vriendin, dat wij geen t-mobile meer hebben maar Odido. Wat?! De afgelopen dagen ben ik in Polen, Tsjechië en Duitsland geweest en… wat een drama met bereik! Ik kan mijn mobiele internet niet gebruiken, heel slecht bereik of helemaal geen bereik. Met t-mobile had ik deze probleem nooit! Ik was erg tevreden klant… tot nu. Ik zal nog even wachten en als geen verbetering worden, zou ik een andere provider moeten zoeken. En de naam! Pff, klinkt als een goedkoopste merk van de koekjes of zo.

Lindsay
17-09-2023

Waardeloos! Ik bel elke dag en sta uren in de wacht! Ook geen terugbel verzoek. Alle ellende ligt bij de klant,. Drenthe hier. Geen internet, inloggen app werkt niet! Ik loop achter met mijn werkzaamheden! Ik eis een vergoeding

We stappen op.

Lex
16-09-2023

Ik heb een familie abonnement voor 4 aansluitingen waarvan ik de hoofdgebruiker ben. Aangezien mijn kinderen niet op hun telefoon letten heb ik de app geïnstalleerd. Maar 1 account kreeg ik niet erop. Na diverse belletjes, in totaal ruim 3 uur in de wacht, kreeg ik verschillende adviezen: account staat niet op mijn naam maar odido schrijft wel geld bij me af en stuurt mij mails. Het account stond een letter verkeerd, het emailadres klopte niet. Telkens was het weer wat anders maar de klap op de vuurpijl was dat een medewerker mijn account had gedelete en het nummer van mijn dochter was beheerder. Vervolgens bel je om je ongenoegen te uiten, krijg je te horen dat zij de wijziging niet ongedaan kunnen maken en dat je naar de winkel moet. Ze kunnen je niet vertellen op wiens naam het account staat maar ze zien wel dat ik alles betaal {al jaren} en ze hebben de gesprekgeschiedenis staan in hun systeem. Kortom een bar en bar slechte service. Mij zijn ze kwijt!