Odido Thuis reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Odido Vast internet + tv + bellen ervaringen

14-04-2024

Na minimaal 15 keer te hebben gebeld en twee monteurs over de vloer te hebben gehad, hebben we na twee maanden nog steeds geen internet. In de klantenservice werken nette mensen waarvan je het gevoel krijgt dat ze het deze keer wel eindelijk voor je gaan oplossen, maar uiteindelijk gaat er weer iets fout in de "backoffice" van Odido. Elke keer dat ik bel krijg ik weer een andere reden waarom mijn internet nog niet werkt en de verschillende medewerkers van de klantenservice spreken elkaar steeds tegen. Ik heb in mijn 25-jarige leven nog nooit zo een slechte service gehad als bij Odido. Een vreselijk slecht bedrijf. Spendeer 2 euro meer voor een fatsoenlijke service.

Ed
13-04-2024

Alle negatieve reviews over Odido (T-mobile) moeten we helaas beamen. We hebben te maken gehad met serieuze internetproblemen die zelfs na een jaar wachten niet werden verholpen. Meerdere klachten hierover hebben uiteindelijk geleid tot contact met een speciaal Escalatieteam met als naam: 'SET'. Tot onze verbazing bleken de medewerkers van SET nog onprofessioneler en oneerlijker dan de onbehulpzame medewerkers van hun zogenaamde "Klantenservice". Zo hebben ze keer op keer opzettelijk foute info verstrekt, zowel aan ons als aan hun baas met alle gevolgen van dien. Een medewerker van SET was zelfs openlijk vijandig en onbeschoft over de telefoon. Twee medewerksters van SET haalden ook nog lage trucjes uit en kwamen niet eens hun eigen toezeggingen na. Een manager hierover spreken, hielden ze tevens met man en macht tegen. Hierdoor is Odido inmiddels niet alleen ons maar ook ruim 2500 andere (potentiële) klanten kwijt! Kortom, een ongezonde, onverstandige en onbetrouwbare organisatie.

Roman
08-04-2024

It's the worst provider that I've experienced. Don't even think about subscription for home internet with odido. In the end they provide internet from KPN provider and can do nothing without KPN technicians if something goes wrong. You just don't need this middleman. I don't understand how this company with such a bad service still on the market.

07-04-2024

Waardeloos bedrijf. Onvriendelijk personeel, service is traag, laks en onverschillig. Zomaar een gat in de muur boren zonder te vragen, extreem onvriendelijk tegen mijn moeder. Ze weten 9/10 keer geen antwoord op een vraag en weten niet wat je in huis hebt.

Als klant wil je goed geholpen worden en duidelijk advies krijgen. Dat kan Odido niet.

Mirthe
01-04-2024

Helaas sinds oktober 2023 nog altijd bezig met dezelfde melding. Er gaat iets mis bij Odido betreft het sturen van een modem waardoor ik een boete krijg. Deze is afgeschreven en ik ben nog altijd (6 maanden later) bezig met mijn terugbetaling. Valse belofte worden gedaan. Kennelijk is dit een moeilijke handeling voor Odido. Meermaals gebeld, mail krijg ik geen reactie op.

Kim
26-03-2024

Oplichters dieven houden zich niet aan de afspraken en contact nooit meer raad het iedereen af trap niet in hun valkuil struikrovers

Sarah
25-03-2024

Afschuwelijk hoe ze met klanten omgaan.

December abonnement beëindigen i.v.m slecht internet service, alles in een pakket geretourneerd met bewijs en een qr code van Odido zelf. Ben sinds januari bezig met de klantenservice over geretourneerde pakketje wat dus volgens Odido niet aan gekomen is. Laats had ik nog een e-mail met bewijs naar hun gestuurd en net is een bedrag van €70 euro van mijn rekening afgeschreven voor niet verzonden pakket.

Ben er klaar mee dit wordt rechtsbijstand verzekering inschakelen.

Melanie
23-03-2024

Factur betaalt paar keer en bewijs gelevert

Internet uit in een keer gebelt en in en shop geweest maar ze doen helemaal niks.

4 weken geen internet en ze sturen nog rekeningen terwijl ik zolang zonder internet zit en tv.

Thuis internet is nog slechter dan mobile internet.

Het is een oplichters bende nr 1.

André
22-03-2024

Guideon monteur komt en wil weer weg gaan zonder internet aan te sluiten omdat er geen glasvezel signaal van Delta is.

Odido spreekt later een voicemail in dat ik het zelf moet opslossen.

Complete chaos en niemand helpt: Delta niet, Odido niet, Guideon niet. Van het kastje naar de muur. Ik raad iedereen af om in zee te gaan met Odido of Guideon.

Eveline
22-03-2024

In eerste instantie was ik blij met deze service. Tot dat ik er achter kwam dat bij het overstappen er dingen telefonisch toegezegd worden maar in de praktijk niet nagekomen.

Overstap service aagevraagd. maar na 2 maanden blijkt dat mijn andere provider helemaal niet is afgezegd.

3x deze week telefonisch contact, ze zouden terug bellen maar niks niemand die belt.

En dan uit eindelijk wordt mij verteld dat ik zelf verantwoordlijk zou geweest zijn voor het opzeggen van mijn andere provider.

Nu met 2 maanden extra kosten voor een service die ik niet gebruik.

Zeer zeer teleurgesteld in jullie!

19-03-2024

Mooie praatjes maar een werkende internet verbinding ho maar. Ik raad iedereen aan, blijf zitte waar je zit en sluit niets af bij odido voorheen t mobile

Gerhardus
19-03-2024

Been with Odido (T-mobile) for several years. We had a subscription for internet at home. Suddenly internet (glasvezel) didn’t work. Repeatedly had phone calls with employees and every other employee had a different suggestion on what the issue was. After 4 weeks without succes they agreed to sent a specialist who was supposed to call and make an appointment. They never called. As last resort we were forced to terminate our subscription with Odido and move to KPN. Note: could be that Odido is dependent on other parties and it was to a lesser extend a fault of them but if so, the operating model is not working.

Wouter
18-03-2024

Al 9 maanden 7 emails en 34 telefoontjes maar nog steeds geen glasvezel.

Vandaag zei de 1e medewerker dat ie niks kon doen en verbond me door zonder iets te zeggen.

2e medewerker zette me 14 minuten in de wacht en toen zonder iets te zeggen beeindigde ie 't gesprek.

echt slechtste klantenservice ooit.

Floris
04-03-2024

Ondeskundige servicemedewerker die elkaar allemaal tegenspreken, mocht je internet het überhaupt al doen dan heb je geluk. Voorkom alsjeblieft de fout hier een abonnement af te sluiten vanwege de voordelige prijs. Geef iets meer uit aan een fatsoenlijke provider en voorkom dat je maandenlang van het kastje naar de muur gestuurd gaat worden.

Muamera
04-03-2024

Vreselijk! Monteur stormt de deur uit en laat kapot stopcontact en verlengsnoeren achter. En als je dacht dat dat alles is nee hoor, meneer heeft het internetkastje in een anderkastje geboord. Vreselijke ervaring! Af te raden.

Ger
29-02-2024

Zeer slechte helpdesk. Ik hen iets willen retourneren, ze zouden mij een adresformulier mailen. Maar na twee keer bellen nog steeds geen mail. Je krijg wel te horen dat het aan de telefoon drukker is dan normaal. Geen wonder als je drie keer moet bellen.

Ryan
25-02-2024

Ik zou per 8 maart overgaan van Delta naar Odido glasvezel.

Op 19 feb valt ineens mijn internet uit. Blijkt Odido al opdracht gegeven te hebben om mij af te sluiten. Fijn! Inmiddels bijna een week en 20 telefoontjes verder en je word alleen maar van het kastje naar de muur gestuurd. Bij de netwerkbeheerder zeggen ze dat Odido dit veel vaker heeft bij overstappen. Mooi dan! Zo moeilijk moet het niet zijn om de lijn actief te zetten. Dit gaat softwarematig. En ondanks dat de mensen vriendelijk zijn aan de telefoon, gebeurd er helemaal niks. Waarschijnlijk zit ik nog 2 weken zonder internet tv en radio. Maar er is wel betaald voor deze diensten! Als er niet snel wat gebeurd ontbind ik het contract en ga ik terug naar Delta. Wat een flutservice!

Miriam
20-02-2024

Na een fout van odido al 4 dagen geen tv en internet. Vandaag ein delink iemand te pakken . Het duurt nog een week voordat er een monteur langs kan komen om hun fout recht te zetten.

Super slechte service

Radjes Jessy
19-02-2024

Na bezoek van de installateur op woensdag (internet thuis) werd mij gezegd morgenmiddag heeft u internet. KPN moet een switch omzetten. Donderdag geen internet. Vrijdag gebeld. Geduld het moet vandaag goed komen. Heel het weekend geen internet. maandag gebeld. We bellen u terug, we weten niet precies wat er aan de hand is. Werd teruggebeld. U krijgt deze week internet.

Deze week internet?

Ter compensatie een voucher gekregen. Geprobeerd te innen. Niet gelukt omdat ik geen Odido of BEN simkaart heb. Nu moet ik een SIMkaart van €10,- kopen en dan voucher verzilveren.

14-02-2024

Tot heden zeer tevreden over Odido. Snelle en goede installatie en een zeer snelle internet verbinding.

Tevens waren ze goed bereikbaar toen er een probleempje was met installatie en hingen pas op toen het was opgelost!

Meer Odido Vast internet + tv + bellen reviews