Odido reviews

Recente Odido Telecom ervaringen

Ninotsjka
16-04-2024

Wegvallend geluid tijdens bellen

Haperende verbinding tv en internet

Niet tevreden

Johanna
29-03-2024

Slechtste service ooit!

Ik ben al super lang met ze in discussie. Als je iets moet betalen dan houden ze het meerdere keren per maand af. Maar als je geld terug hoort te krijgen gebeurd het pas twee maanden later. Te idioot voor woorden!

10-03-2024

Slecht internet. En bij mobiel abonnement bieden ze 3 verschillende unlimited bundels aan, onzin. en op tv dat 18+ pakket is waardeloos, zit alleen maar naar zwqrt of lesbisch te kijken. Kortom odido veel betalen en nul kwaliteit, haperende verbinding op vast en mobiel internet

Wilfred
06-02-2024

Wat een verschrikkelijke ervaring.

Veel beloftes snijden alleen geen hout.

Monteur vertrekt zonder werkend internet.

Daarna Odido gebeld, kreeg als antwoord dat er ergens een storing is. En dat het minimaal 5 werkdagen gaat duren. Of langer!

Tip van de dag. Stap niet over!

Tara
29-01-2024

Vreselijke service!

als je beld weten ze niet waar ze het over hebben. er wordt een ring bel beloofd waar niemand iets vanaf weet. ik heb telefoon zakelijk en wilde tv erbij voor de voordeling dit blijkt achteraf niet mogelijk. ik zeg de hele boel weer op. en de afstandsbediening werkt niet op mijn tv. kortom waardeloze service al jaren vasta klant bij t mobile geweest voor mobiel zodra het kan gaat deze ook weg.

Jill
15-01-2024

Hele slechte klantenservice.

Heel veel medewerkers aan de telefoon gehad en niemand komt ooit met een oplossing of duidelijk antwoord. Soms word je telefonisch 1 uur in de wacht gezet om vervolgens niks meer te horen.

Je betaalt voor onbeperkt internet maar het doet het maar 70 procent van de dag. Als je de app wilt gebruiken doet hij het niet en blijft hij uren laden.

De hulp chat in de app doet het ook niet en medewerkers telefonisch kunnen je niet helpen.

Ra
06-01-2024

Zeer zeer zeer slecht internet bijna tot geen verbinding WiFi valt telkens weg kan geen tv kijken zonder haperingen. WiFi op telefoon lukt ook niet kan letterlijk niks al maanden niet probeer klantenservice te bereiken nul komma nul request. Na wekenlang proberen te bellen eindelijk iemand te pakken gekregen, afspraak gemaakt dat er een monteur langs zou komen en denk je dat er iemand is gekomen, je raad het al…….kortom zeer slecht bedrijf en service van nul niet bereikbaar!NIET AFSLUITEN ga naar een andere provider

Lisa
04-01-2024

Zo slecht bedrijf dit. Afspraken worden niet nagekomen, op klachten wordt niet gereageerd en als je niet betaald voor een abonnement dat je niet hebt, wordt he abonnement dat je wél hebt gewoon geblokkeerd. Hoedan?! Medeklachthebbenden, advocaten, is het mogelijk om een massaclaim bij odido neer te leggen? Want iedereen bij de odido klantenservice en debiteurenadministratie zegt dingen te snappen en te begrijpen, maar niemand lost het op.

28-12-2023

Opgezegd vanwege slecht wifi, kom ik er nu achter na het opzeggen van mijn mobiel en thuis internet abbo dat ze onterecht voor nog een mobiel abbo hebben afgeschreven dat ik nooit gehad heb, Reactie van odido, moet IK onderzoek naar doen? Pardon.

Ivo
18-12-2023

Tijdens een storing (> 6 dagen dagen) krijg je verschillende (> 6!) verhalen en toezeggingen vanuit Odido die later worden tegengesproken en niet worden nagekomen.

De meest bizarre variant was dat collega 1 netjes een mail met zelfgeschreven informatie deelt over hoe ik de netbeheerder kan bereiken en als ik - in een ander gesprek - vraag om een bevestiging van een toezegging collega 2 aangeeft niet te kunnen e-mailen.

Als ik vervolgens aangeef dat ik alleen maar verschillende verhalen te horen krijg van de klantenservice en niet meer weet wat ik moet doen, dan blijft het bij "begrip", maar een oplossing volgt niet, bizar!

Begin er niet aan! Een storing duurt lang, je mag zelf met de netbeheerder bellen en een alternatieve (tijdelijke) oplossing komt maar moeizaam en hapert ook.

Begin er niet aan!

Ikhlaas
12-12-2023

Hele slechte service!

Anique
05-12-2023

WAARDELOOS! Altijd tevreden klant bij T-mobile geweest. Abonnement verlengd bij odido. In een keer moet ik betalen voor bellen naar het buitenland. Nooit een probleem geweest. Bij het verlengen stond ook onbeperkt bellen en sms'en in de EU. Blijkbaar is dat niet wat ze bedoelen. Dat betekent dat als ik IN België ben ik geen extra kosten heb als ik naar iemand in België bel. Vanuit Nederland naar België moet ik nu extra kosten betalen. Dat is nog nooit zo geweest. Heb altijd kunnen bellen naar België vanuit Nederland, zonder extra kosten. OPLICHTERS! Had ook meteen voor tv en internet een abonnement genomen. Is al 2 maanden geleden dat ik dat heb afgesloten, wacht nog altijd!

Martijn
04-12-2023

Chanteren, liegen, internet afsluiten onder valse voorwendselen

16-11-2023

Wat een teleurstelling. Ik heb mijn KPN-abonnement ingeruild voor een Odido-pakket. Resultaat: een televisie die regelmatig ‘vastzit’, een internetverbinding die werkt wanneer het zin heeft, een Sonos-installatie die niets vindt, een printer die niet werkt. Kortom om te janken. Zsm weer terug naar de KPN. Wat een drama.

Matthijs
02-11-2023

Sinda de overstap naar Odido werk mjjn tele2 als t-mobile account niet meer. Ook zijn ze onbereikbaar. Schandalig dat zo'n bedrijf überhaupt legaal is.

31-10-2023

Ze liegen over de tarieven de ze gebruiken en veranderen de tarieven per maand. je krijgt 15€ boete voor niks en als je ze wilt bellen gebruiken ze een 088 nummer waar je extra voor moet betalen om ze te bereiken , maar je staat meer dan één half uur in de wachtlijst. als ik mensen iets mag zeggen! ga niet naar odido!

Wil
27-10-2023

Mijn man en ik zijn opgelicht door odido. We zijn allebei ondernemers. Wat is er gebeurd?

.we hebben een contract afgesloten.

Nu ook internet van odido

Komt een monteur breekt glasvezelkastje wat verzegeld is open. Mijn man waarschuwt nog dat dit niet goed is.

Monteur gaat het toch doen.

Alles over de kop. Geen internet geen wifi.

Vaker contact met odido lost niks op.

Ze dreigen alleen maar met betalen vanwege contractbreuk. Maar dit is toch geen contract? we kunnen helemaal niets zonder internet.

T-mobile was goed. Odido is grote oplichter! we gaan aangifte doen.

André
26-10-2023

Wat een waardeloos bedrijf!

T-Mobile ging nog goed, maar ineens is het overgenomen en loopt alles in de soep.

Bel je op word je verbinding verbroken na 18 minuten.

4G voor thuis is een regelrechte ramp.

Bij dit soort instellingen ben je gewoon een nummer, je hebt hun nodig, want voor jouw 20 anderen als je opzegt.

Het is gewoon huilen met de lamp knipperend aan, een trieste zaak dat je wel elke maand netjes automatisch betaald voor een stel "legale" zakkenrollers die ver onder de maat mogen presteren tegen het volle tarief.

En als je durft te "klagen" omdat je zeer teleur gesteld bent in de levering word je door een callcenter medewerker eerst door verbonden om vervolgens de verbinding te kunnen verbreken.

Dit soort praktijken lees ik meer in de reviews en dit is toch crimineel? Waarom worden dit soort criminele afpersers niet aangepakt?

Bjorn
21-10-2023

Ik wil formeel mijn ongenoegen uiten over de dienstverlening van Odido en de gevolgen daarvan. Mijn pogingen om de fouten die Odido heeft gemaakt te corrigeren, resulterend uit herhaaldelijke (uren) inspanningen via telefoon, e-mail en diverse klachtenplatforms, hebben helaas enkel teleurstellende reacties en een gebrek aan oplossingen van Odido opgeleverd.

Uw klanten verdienen beter dan deze administratieve chaos. De ogenschijnlijk eenvoudige overgang naar een nieuw abonnement is veranderd in een nachtmerrieachtige ervaring.

Dit lijkt echter een standaardprobleem bij Odido, zoals bijvoorbeeld blijkt uit jullie schamele beoordeling van 1.2 sterren op basis van 1.229 reviews op reviewsites zoals Trustpilot. Deze score wijst op een zorgwekkend patroon van ontevreden klanten en benadrukt de ernst van de situatie.

Het is van belang dat potentiële klanten op de hoogte worden gebracht van deze misstanden.

Lisa
19-10-2023

Ik heb van hun een telefoon abbonement die ik ga opzeggen omdat ik er niet tegen kan dat deze mensen mijn privecy schenden. Ik heb 3 anti reclame borden naast de deur hangen. Tevens heb ik op de gevel een bord van wel 30x40cm met de tekst verboden toegang. En toch weer komt er gewoon iemand me tuin in met reclame dat ze in de bus gooien. Dit is de druppel ik ga opzoek naar een andere provider. Wat een bedrijf zeg arrogantie ten top.

Meer Odido Telecom reviews