T-mobile Mobiel reviews

1.2
Positief0%
Neutraal0%
Negatief100%
Laatste 12 maanden202120202019
Geen lid

Recente T-mobile Mobiel bellen + internet ervaringen

Robert
26-09-2022

Ruim anderhalf uur aan de telefoon gangen, waarvan het overgrote deel in de wacht om een eSIM te bestellen. Dit is echter blijkbaar een process wat veel te moeilijk is bij T-Mobile.

Eerst beloven ze het te mailen jaar jijzelf, doen ze niet. Dan moet blijkbaar een beheerder van het bedrijf waar ik ZELF eigenaar van ben een mail krijgen met een activatie link. Niets gehad van T-Mobile in de mail (en ja, ook niets in de spam folders), nu weer een HALF UUR in de wacht om voor de 3e keer te bellen dat het niet goed gedaan word.

Product is prima, service is super slecht.

Monique
21-09-2022

Enorme slechte service, ik raad het echt niemand aan.

Ed
12-09-2022

Een waardeloos bedrijf. Ik heb internet via een mifi verbinding en router van hun. Het valt gemiddeld 4x per dag uit. Dan moet ik het weer resetten. En daar heb ik het niet voor aangeschaft. Gebeld met T mobile geen oplossing. Op de mail geen reactie. Nu maar eens kijken hoe ik hier snel vanaf kan komen. Wat een waardeloos bedrijf is T mobile.

Natascha
22-08-2022

Geen abonnement bij dit bedrijf en wel facturen en aanmanings facturen. Gebeld, gechat, bevestigingen via de mail, maar helaas ze blijven doorgaan, ik word moedeloos en raad iedereen af om überhaupt te kijken naar een abonnement want maanden later zit je er nog mee te kloten

Hennie
03-08-2022

Echt de grootste oplichters aller tijden. Onbegrijpelijk niet de producten leveren die je beloofd en dan nog je geld willen hebben.

Ik heb hier geen woorden voor hoe dit bedrijf met zijn klanten omgaat!

Set
26-07-2022

Na een uur aan de telefoon gewacht te hebben, vanwege een internet probleem, wil ze me niet te woord staan, omdat mijn man aanwezig moet zijn. Hij had het contract ondertekend. Kunnen ze dat niet van te voren melden? een uur!

Andre
29-07-2022

Slechte dekking mobile netwerk Almere Buiten Striphelden buurt, en wat binnenlokaties Amersfoort en Lelystad.

Deze klacht is opgelost

Dekking van het mobiele netwerk is schandalig. Vaak kan ik niet bellen of de verbinding wordt verbroken.

Lucienne
18-07-2022

Airfryer gewonnen met t mobile surprice! Na vele malen lang in de wacht iemand te spreken krijgen, die niet weet waar t overgaat. Doorverbinden of terugbellen duurt ook erg lang! Nu 2 maanden later te horen gekregen dat prijs niet meer wordt verstuurd.

Dit heet iemand blij maken met een dooie mus.

R.Hamouche
04-06-2022

Slechte ervaring met amateuristische klantenservice van de slecht operator (T-Mobile), niet aan te raden.

Peter
07-04-2022

Contracten stiekem gewijzigd.

Al meer dan 14 jaar twee flex abonnementen bij T-mobile met een onbeperkte data bundel op beide telefoons. Van af januari uit het niets de internet bundel uit het abonnement gehaald door T- mobile, met als gevolg van € 48 naar € 160 per maand. Het meisje aan de telefoon kwam er pas na een uur bellen achter dat er iets uitgezet was in onze abonnementen, zij kon dat niet verhelpen.

Ik zal worden terug gebeld door een speciale afdeling, dat moet nog steeds gebeuren. Inmiddels gewoon door betalen. De contracten bij T-mobile zijn dus niet heilig, ze woorden achter je rug om veranderd en vervolgens loop je tegen een muur van bureaucratie aan. T-mobile is geen aanrader.

Plan
23-03-2022

Verschrikkelijk bedrijf, ik ben al meer dan 25 jaar klant. Maar ik voel mij niet als zodanig behandeld. Facturen zijn reeds betaald via Ideal, echter T-Mobile zegt doodleuk dat er nog rekeningen open staan. Ze rekenen weer 15 euro incassokosten en ik als klant mag het allemaal uitzoeken, formulier invullen betalingsbewijs opsturen omdat T-Mobile zijn administratie niet op orde heeft.

Hans
01-03-2022

Komen keer op keer komen ze de gemaakte afspraken niet na. Onbegrijpelijk dat zo'n bedrijf met medewerkers werkt die niet doen wat ze moeten doen. En beloftes maken doe ze glashard niet nakomen.

Ali
28-02-2022

Wat een waardeloos bedrijf, komen de afspraken niet na,zit nu al twee weken zonder Mobiel internet.Meerdere keren gebeld maar je wordt niet serieus genomen.Enige wat hun zeggen is binnen 7 werkdagen wordt je gebeld.nogsteeds niet gebeld waardeloos.

Renske
25-02-2022

Ik heb vorig jaar mijn contract veranderd. Er in is iets mis gegaan bij de startdatum, waardoor deze nu pas ingegaan is met een looptijd van 2 jaar.

Beweert de dame van de klantenservice dat ik dit zelf op 10-1-2022 in het systeem heb gewijzigd i.p.v. 16-1-2021.

Ik word gewoon voor leugenaar uitgemaakt en totaal geen bereidheid om te luisteren of mee te denken.

Ik mag bewijs aanleveren, waarvan ik zeker weer dat er in hun ICT-systeem bewijs zit.

Echt op te janken na 20 jaar trouwe klant geweest te zijn.

Jessica
24-02-2022

Helpen heel erg slecht, kunnen/willen mij niet helpen met internet problemen. Moet maar een ander toestel regelen om zelf het probleem te ontdekken.

Marijn
09-01-2022

Denk nog een keer na voordat je weer…

Denk nog een keer na voordat je weer een abonnement afsluit bij T-mobile! Klantenservice is dramatisch en beloftes worden niet nagekomen. 3 weken geleden heb ik een nieuwe IPhone 13 pro max besteld en ben ik specifiek op zoek gegaan naar een model dat direct leverbaar was. Na het bestellen van de telefoon moest ik een bezorg moment inplannen en de eerste mogelijkheid was maandag 10 januari. T mobile noemt over 3 weken blijkbaar “direct leverbaar”. Nu is morgen de dag dat ik mijn telefoon zou krijgen maar tot mijn grote verbazing krijg ik nu weer een mail dat door een systeemfout ik een nieuwe aflever datum moet inplannen. De eerst volgende mogelijkheid is over 2 weken en dan moeten we nog maar zien of ze dan kunnen leveren.

Na wat contact met de klantenservice blijkt dat ik gewoon moet wachten en kunnen zij er niets aan veranderen. Ik moet gewoon stilletjes wachten terwijl er wel is aanbetaald.

Manouk
09-12-2021

Wat een slechte klantenservice, meermaals beloftes die niet nagekomen worden en totaal niet willen meedenken met de klant. Mijn telefoon is gestolen maar zonder emei nr kunnen ze niks betekenen voor een aankoopbon oid voor de verzekering. Wat een slechte service. Ga hier niet!

Heleen
08-12-2021

Bestelprocedure is waardeloos.

Voor opa van 84 een vervangende telefoon willen kopen nu 2g is vervallen.

4 weken moeten wachten op afleverdatum.

Blijkt er een machtigingsformulier nodig te zijn, die niemand mij blijkbaar kan geven. Servicedesk wist van situatie. Hadden moeten adviseren op eigen naam te bestellen of mij formulier moeten toesturen.

Voor nieuwe afleverdatum moet je achteraan aansluiten en nu weer nog eens 4 weken wachten. Echt belachelijk. Voor een telefoontje van nog geen € 100,00 nu al 8 weken bezig om het in bezit te krijgen. Absurd gewoon. Nooit meer kopen bij tmobile en nooit nooit meer amp groep!

Cl
01-11-2021

NEVER make the mistake of using T-Mobile for mobile or house internet. Awful service, and they make it as easy as possible for their customers to spend a stupid amount of money without knowing. Also, when I moved house, it took them one entire month (and hours of waiting on the phone for customer service), for them to install the internet

Martijn
28-10-2021

Super slechte service.

Ze schrijven geld van je rekening en kunnen geen factuur overleggen.

Meer T-mobile Mobiel bellen + internet reviews