T-mobile Mobiel reviews

2.1
07-04-2022

Contracten stiekem gewijzigd.

Al meer dan 14 jaar twee flex abonnementen bij T-mobile met een onbeperkte data bundel op beide telefoons. Van af januari uit het niets de internet bundel uit het abonnement gehaald door T- mobile, met als gevolg van € 48 naar € 160 per maand. Het meisje aan de telefoon kwam er pas na een uur bellen achter dat er iets uitgezet was in onze abonnementen, zij kon dat niet verhelpen.

Ik zal worden terug gebeld door een speciale afdeling, dat moet nog steeds gebeuren. Inmiddels gewoon door betalen. De contracten bij T-mobile zijn dus niet heilig, ze woorden achter je rug om veranderd en vervolgens loop je tegen een muur van bureaucratie aan. T-mobile is geen aanrader.

Plan
23-03-2022

Verschrikkelijk bedrijf, ik ben al meer dan 25 jaar klant. Maar ik voel mij niet als zodanig behandeld. Facturen zijn reeds betaald via Ideal, echter T-Mobile zegt doodleuk dat er nog rekeningen open staan. Ze rekenen weer 15 euro incassokosten en ik als klant mag het allemaal uitzoeken, formulier invullen betalingsbewijs opsturen omdat T-Mobile zijn administratie niet op orde heeft.

01-03-2022

Komen keer op keer komen ze de gemaakte afspraken niet na. Onbegrijpelijk dat zo'n bedrijf met medewerkers werkt die niet doen wat ze moeten doen. En beloftes maken doe ze glashard niet nakomen.

Ali
28-02-2022

Wat een waardeloos bedrijf, komen de afspraken niet na,zit nu al twee weken zonder Mobiel internet.Meerdere keren gebeld maar je wordt niet serieus genomen.Enige wat hun zeggen is binnen 7 werkdagen wordt je gebeld.nogsteeds niet gebeld waardeloos.

Renske
25-02-2022

Ik heb vorig jaar mijn contract veranderd. Er in is iets mis gegaan bij de startdatum, waardoor deze nu pas ingegaan is met een looptijd van 2 jaar.

Beweert de dame van de klantenservice dat ik dit zelf op 10-1-2022 in het systeem heb gewijzigd i.p.v. 16-1-2021.

Ik word gewoon voor leugenaar uitgemaakt en totaal geen bereidheid om te luisteren of mee te denken.

Ik mag bewijs aanleveren, waarvan ik zeker weer dat er in hun ICT-systeem bewijs zit.

Echt op te janken na 20 jaar trouwe klant geweest te zijn.

Jessica
24-02-2022

Helpen heel erg slecht, kunnen/willen mij niet helpen met internet problemen. Moet maar een ander toestel regelen om zelf het probleem te ontdekken.

Marijn
09-01-2022

Denk nog een keer na voordat je weer…

Denk nog een keer na voordat je weer een abonnement afsluit bij T-mobile! Klantenservice is dramatisch en beloftes worden niet nagekomen. 3 weken geleden heb ik een nieuwe IPhone 13 pro max besteld en ben ik specifiek op zoek gegaan naar een model dat direct leverbaar was. Na het bestellen van de telefoon moest ik een bezorg moment inplannen en de eerste mogelijkheid was maandag 10 januari. T mobile noemt over 3 weken blijkbaar “direct leverbaar”. Nu is morgen de dag dat ik mijn telefoon zou krijgen maar tot mijn grote verbazing krijg ik nu weer een mail dat door een systeemfout ik een nieuwe aflever datum moet inplannen. De eerst volgende mogelijkheid is over 2 weken en dan moeten we nog maar zien of ze dan kunnen leveren.

Na wat contact met de klantenservice blijkt dat ik gewoon moet wachten en kunnen zij er niets aan veranderen. Ik moet gewoon stilletjes wachten terwijl er wel is aanbetaald.

Manouk
09-12-2021

Wat een slechte klantenservice, meermaals beloftes die niet nagekomen worden en totaal niet willen meedenken met de klant. Mijn telefoon is gestolen maar zonder emei nr kunnen ze niks betekenen voor een aankoopbon oid voor de verzekering. Wat een slechte service. Ga hier niet!

Heleen
08-12-2021

Bestelprocedure is waardeloos.

Voor opa van 84 een vervangende telefoon willen kopen nu 2g is vervallen.

4 weken moeten wachten op afleverdatum.

Blijkt er een machtigingsformulier nodig te zijn, die niemand mij blijkbaar kan geven. Servicedesk wist van situatie. Hadden moeten adviseren op eigen naam te bestellen of mij formulier moeten toesturen.

Voor nieuwe afleverdatum moet je achteraan aansluiten en nu weer nog eens 4 weken wachten. Echt belachelijk. Voor een telefoontje van nog geen € 100,00 nu al 8 weken bezig om het in bezit te krijgen. Absurd gewoon. Nooit meer kopen bij tmobile en nooit nooit meer amp groep!

Cl
01-11-2021

NEVER make the mistake of using T-Mobile for mobile or house internet. Awful service, and they make it as easy as possible for their customers to spend a stupid amount of money without knowing. Also, when I moved house, it took them one entire month (and hours of waiting on the phone for customer service), for them to install the internet

Martijn
28-10-2021

Super slechte service.

Ze schrijven geld van je rekening en kunnen geen factuur overleggen.

RBV
26-10-2021

Ik heb een telefoon van mijn werk met T Mobile op het werk gaat het redelijk maar als ik thuis werk in West Friesland geen of nauwelijks ontvangst en bellen lukt ook amper zeer slecht en als je hier over wil bellen vergeet het maar

Ed
22-10-2021

Beste t mobile

Ik ben al zeer lang lid en al zeer lang fan van samsung maar nu laten jullie echt stikken. Ik loop al maanden met een klacht dat mijn toestel niet goed werkt> niet bereikbaar en nog veel meer. Al 2 x naar samsung repair maar niet het gewenst effect.

Ik loop vast in het systeem van jullie om mijn toestel bij jullie aan te bieden. Echt heel slecht.

Zeg aub mijn abonnement kosteloos op of geen een nieuw toestel.

Gr ed bontenbal rotterdam

Paul
21-10-2021

Waarom aanbiedingen zoals gogogo deals als je slecht met bestaande klanten omgaat.?

Ik ben al 10 jaar lid bij t-mobile privé en zakelijk. Ik ga een nieuw los toestel kopen en mag deze niet contant betalen. Na een uur wachten in de winkel word ik dus naar huis gestuurd met een verdrietig kind. Het is gewoon geld waar ik voor gewerkt heb en waarover ik belasting betaald heb. Dit is een voorbeeld van absolute arrogantie van de macht! Ga je schamen!

Aby
07-10-2021

WAARDELOOS BEDRIJF die je aan het lijntje houdt!

Ruim 2 jaar geleden hebben we (na heel veel aandringen) via de klantenservice een claim ingediend voor de zogenaamde "gratis telefoon" die in het verleden bij een abonnement is geleverd.

Afgelopen maanden WEDERON voor de zoveelste keer contact opgenomen met de klantenservice om te vragen hoe het na ruim 2 jaar en 4 maanden radiostilte met mijn case is. De klantenservice kon alleen zien dat mijn klacht "in behandeling" was en kon de betreffende afdeling niet bereiken of mij doorverbinden. En dit krijg ik al jaren te horen!

De oplossing:

Wij willen dat T-Mobile na zoveel jaar eindelijk met een oplossing komt en de claim netjes afhandeld. Alle informatie is digitaal en per post aangeleverd en er is meer dan genoeg tijd geweest om de claim af te handelen!

Rob
02-10-2021

Als trouwe klant van T Mobile laat je je adviseren bij de continuatie van een contract. Op mijn aangeven dat mijn abonnement bij een andere provider aanmerkelijk goedkoper kon worden werd mij aangegeven gebruik te kunnen maken van de klantkorting. Een bedrag van 10 euro per maand korting. Wat er toen niet bij werd verteld door deze slimme verkoopster, was dat die korting alleen van toepassing was wanneer er meerderde abonnementen aanwezig waren op mijn huisadres. Zij konden in hun systeem zien dat dit niet zo was. Maar wel het advies om de korting in de site aan te passen, zij zeggen nu dat ik dat gedaan heb, maar ik weet zeker dat de verkoopster dat gedaan heeft. Maar terugdraaien niet. Dat had ik binnen de wettelijke termijn van 14 dagen moeten doen. Concreet is dit pure misleiding. Ik waarschuw dus iedereen die een nieuw contract of bestaand contract bespreekt, dit ofwel goed te controleren, of gewoon niet te geloven wat ze zeggen, en te overwegen niet met hun in zee te gaan.

Lisa
24-09-2021

Altijd fantastisch bereik en ook qua prijs blijft het nog leuk. Wel gedoe mee eigenlijk.

C laire
28-07-2021

Slechte service

Al een half jaar problemen met met mobiel bellen. Een nieuwe telefoon van 200 euro gekocht, probleem nog steeds. Tijdens het bellen stopt het telefoongesprek, veel ruis in de gesprekken, woorden vallen weg. T-mobile medewerkers schrijven geen logs in het systeem. Disinformatie die niet kloppen worden mij verteld. Nog steeds geen oplossing, nog niet eens compensatie. Ik vind het te lang duren anders ga ik naar een andere provider, dit is echt super slecht.

Ana
Ana
06-05-2021

Fraude en discriminatie

Een maand geleden heb in een belletje gekregen om mijn telefonische abonnement te vervangen. De persoon aan de telefoon heeft mij een tablet aangeboden als ik mijn abonnement wilde aanpassen en ik heb zo gedaan. Inderdaad was de tablet de reden waarover ik mijn contract heb gewisseld, ondanks de nadelen van de nieuwe contract zoals de permanentie. Ik heb nooit eerder permanentie bij een bedrijf gehad. En de beloofde tablet was inderdaad een Samsung.

Drie weken later zonder iets te horen van mijn tablet of van mijn nieuwe abonnement (maar wel de rekening gekregen.) krijg ik een andere belletje met andere persoon van klantenservice die zei dat de Samsung tablet was nier meer op voorrad en dat ik in plaats van de Samsung zou een Lenovo krijgen. Ik vond dat niet erg en ik kreeg een afspraak om de tablet op te halen.

Vandaag, 6 mei, kwam ik naar de winkel (de tweede keer, de eerste keer had de winkel een storing.) en ik heb geprobeerd mijn tablet op te halen en de man aan de balie zei, na 15 minuten, dat de tablet kan niet aangeboden worden aan mensen die geen Nederlandse paspoort of geen Nederlandse identiteit bewijs hebben. Mensen die komen uit andere land kunnen wel de maandelijkse rekeningen betalen maar kunnen geen tablet krijgen? Niemand heeft dat via telefonisch eerder gezegd. T-Mobile heeft sinds lang geleden mijn gegevens, zijn weten precies welke is mijn nationaliteit want ik ben met dit bedrijf bijna 4 jaar al.

Ik heb geprobeerd mijn oude abonnement terug te krijgen en de nieuwe die heb ik al betaald (duurder dan de vorige) afzeggen en dat kon helaas niet in verband met sommige voorwaarden die ken ik ook niet. Ik heb klantenservice gebeld om een oplossing te zoeken. Als ik geen tablet kan krijgen omdat ik niet Nederlands ben, ok, maar ik wilde ook mijn permanentie afzeggen. En dat is helaas ook niet mogelijk.

En nu moet ik twee jaar lang bij T-mobile blijven, zonder tablet en met een contract die wil ik niet want niets die beloofd is gaat komen en zij hebben tegen mij gelogen.

Ik vind deze situatie heel vervelend, helemaal geen klantvriendelijk en ik geloof niet dat niemand niets kan aandoen om deze situatie op te lossen. Zij willen gewoon niet helpen maar meer geld verdienen. Belachelijk.

Gerard
26-04-2021

T-mobile unlimited waardeloos

T-mobile unlimited waardeloos

Met een duur mobiel abonnement (unlimited) van 35 euro mag je de 1e 3 maanden niet naar Duitsland (buitenland) bellen.

Je mag wel de hoofdprijs aftikken, maar van de service gebruik maken mag niet.

Waardeloze provider en helpdesk.

Om de blokkade eraf te krijgen moet je 115 euro betalen

Meer T-mobile Mobiel bellen + internet reviews