T-mobile Mobiel reviews

PeriodeLaatste 12 maanden202020192018
C laire
28-07-2021

Slechte service

Al een half jaar problemen met met mobiel bellen. Een nieuwe telefoon van 200 euro gekocht, probleem nog steeds. Tijdens het bellen stopt het telefoongesprek, veel ruis in de gesprekken, woorden vallen weg. T-mobile medewerkers schrijven geen logs in het systeem. Disinformatie die niet kloppen worden mij verteld. Nog steeds geen oplossing, nog niet eens compensatie. Ik vind het te lang duren anders ga ik naar een andere provider, dit is echt super slecht.

Ana
Ana
06-05-2021

Fraude en discriminatie

Een maand geleden heb in een belletje gekregen om mijn telefonische abonnement te vervangen. De persoon aan de telefoon heeft mij een tablet aangeboden als ik mijn abonnement wilde aanpassen en ik heb zo gedaan. Inderdaad was de tablet de reden waarover ik mijn contract heb gewisseld, ondanks de nadelen van de nieuwe contract zoals de permanentie. Ik heb nooit eerder permanentie bij een bedrijf gehad. En de beloofde tablet was inderdaad een Samsung.

Drie weken later zonder iets te horen van mijn tablet of van mijn nieuwe abonnement (maar wel de rekening gekregen.) krijg ik een andere belletje met andere persoon van klantenservice die zei dat de Samsung tablet was nier meer op voorrad en dat ik in plaats van de Samsung zou een Lenovo krijgen. Ik vond dat niet erg en ik kreeg een afspraak om de tablet op te halen.

Vandaag, 6 mei, kwam ik naar de winkel (de tweede keer, de eerste keer had de winkel een storing.) en ik heb geprobeerd mijn tablet op te halen en de man aan de balie zei, na 15 minuten, dat de tablet kan niet aangeboden worden aan mensen die geen Nederlandse paspoort of geen Nederlandse identiteit bewijs hebben. Mensen die komen uit andere land kunnen wel de maandelijkse rekeningen betalen maar kunnen geen tablet krijgen? Niemand heeft dat via telefonisch eerder gezegd. T-Mobile heeft sinds lang geleden mijn gegevens, zijn weten precies welke is mijn nationaliteit want ik ben met dit bedrijf bijna 4 jaar al.

Ik heb geprobeerd mijn oude abonnement terug te krijgen en de nieuwe die heb ik al betaald (duurder dan de vorige) afzeggen en dat kon helaas niet in verband met sommige voorwaarden die ken ik ook niet. Ik heb klantenservice gebeld om een oplossing te zoeken. Als ik geen tablet kan krijgen omdat ik niet Nederlands ben, ok, maar ik wilde ook mijn permanentie afzeggen. En dat is helaas ook niet mogelijk.

En nu moet ik twee jaar lang bij T-mobile blijven, zonder tablet en met een contract die wil ik niet want niets die beloofd is gaat komen en zij hebben tegen mij gelogen.

Ik vind deze situatie heel vervelend, helemaal geen klantvriendelijk en ik geloof niet dat niemand niets kan aandoen om deze situatie op te lossen. Zij willen gewoon niet helpen maar meer geld verdienen. Belachelijk.

Gerard
26-04-2021

T-mobile unlimited waardeloos

T-mobile unlimited waardeloos

Met een duur mobiel abonnement (unlimited) van 35 euro mag je de 1e 3 maanden niet naar Duitsland (buitenland) bellen.

Je mag wel de hoofdprijs aftikken, maar van de service gebruik maken mag niet.

Waardeloze provider en helpdesk.

Om de blokkade eraf te krijgen moet je 115 euro betalen

Anita
20-04-2021

Retourbedrag

Ik ben al drie maanden bezig om een bedrag teruggestort te krijgen voor het bedrijf waar ik werk.

De retour gestuurde telefoon is ontvangen door T-mobile, bevestiging ontvangen op 24 februari. De klantenservice , overigens hele vriendelijke mensen, bevestigen bij ieder telefoontje (9x) dat wij er recht op hebben en dat ze de fin. afdeling zullen e-mailen. Maar er komt niets terug, en die fin. afdeling is niet te bereiken.

Bloeddruk verhogend zoiets. Om helemaal van uit je vel te springen.

Nu maar weer eens een officiële klacht ingediend.

Fred
12-04-2021

Overstap Vodafone naar T-Mobile afgewezen zonder opgaaf van reden

Wij hebben een vier tal sim-only abonnementen bij T-Mobile en 2twee bij Vodafone. Nu wilden wij de abonnementen samenvoegen naar 1 provider. Aangezien wij geen Ziggo internet kunnen afsluiten ivm met slechte verbindingen en Vodafone icm met Ziggo pas interessant is hebben wij besloten over te stappen naar T-Mobile. Mobiel.nl biedt de overstap aan zonder aansluitkosten in rekening te brengen. Dat is toch weer €50,- minder uitgegeven dacht ik. Zo gedaan zo geregeld. Contact met Mobiel.nl verliep vlekkeloos en de overstap was geregeld dacht ik.

Krijg ik van T-Mobile een mailbericht dat de twee aanvragen afgewezen zijn. Oke, ik gebeld met Mobiel.nl wat er aan de hand was. Ik krijg van hen te horen dat zij mij ivm de privacy geen informatie kunnen geven en ik mij tot T-Mobile rechtstreeks moet wenden. Bij T-Mobile krijg ik ook niets te horen. Zij weten niet wat de reden van afwijzing kan zijn. Het heeft niets met leningen of iets dergelijks te maken wan het betreft hier een sim-only abonnement. Ik moet dan maar een onderzoeksaanvraag indienen dan gaat T-Mobile een onderzoek starten waarom er een afwijzing is. Dat kan twee weken duren.

Nog nooit heb ik zoiets vernederends meegemaakt als ik iets wil kopen. Ik moet als klant formulieren in gaan vullen zodat de verkopende partij een onderzoek kan gaan starten dat twee weken kan gaan duren. Volgens mij is dit de omgekeerde wereld. Er rest mij niets anders dan te moeten concluderen dat, als T-Mobile mij niet netjes kan vertellen waarom de aanvraag is afgewezen ik daar niet als klant moet/wil zijn. Zeer slechte ervaring of zelfs shocking.

Harm
11-04-2021

Kan sommige sites niet openen,

Kan al weken sommige sites niet openen. Start ik een vpn verbinding dan openen de sites wel direct. tmobile zegt er mee bezig te zijn, er gebeurt echter geen moer. Kan niet eens meer gmail openen. Kan googleadservices niet openen (door google aangedragen verkopers van een gezocht product). Kan om maar wat te noemen aliexpres, reichlet.nl, reichelt.de, victronenergy.com niet openen. Met de windscribe vpn actief geen enkel probleem. Dagenlang heeft tmobile volgehouden dat het aan safari lag, dan weer aan chrome, dan weer aan firewall, dan weer aan adblocker, dan weer aan virusscanner dan weer aan modem. Maar het ligt nooit aan hun netwerk.

Carola
19-03-2021

Geen communicatie over aanpassingen.

Ik ben prepaid klant. Als er een paar maanden niemand iets inspreekt op mijn voicemail (men belt liever later terug), dan zet T-mobile mijn meldtekst opeens uit. Mensen krijgen dan een algemeen bandje te horen. T-mobile meldt dat niet aan mij via SMS of e-mail, ik moet er maar zelf achter komen doordat een vriend mij vertelt dat hij weer eens een raar bandje kreeg te horen. Hierover staat ook niets op hun website. Heel raar.

Tip: T-mobile, blijf van mijn voicemail af, ik stel dat zelf in. Ik zet dat zelf uit of aan. Niet mee bemoeien!

Vandaag kon ik niet meer inloggen op de website, terwijl mijn wachtwoordmanager gewoon zijn werk doet. Via het formulier 'wachtwoord vergeten' zou ik mijn inlog kunnen resetten. De beloofde mail ontving ik echter niet en moest dus de klantenservice bellen voor het resetten. Als reden gaven ze op dat ze aanpassingen hadden gedaan aan de accounts en dat daardoor alle wachtwoorden gereset moesten worden per 16 maart. Ook hierover heb ik geen bericht per email of sms ontvangen. Ik mag eerst de ergernis meemaken van niet kunnen inloggen en niet zelf kunnen resetten.

Tip 2: T-mobile, communiceer met mij. Als je iets aanpast, meld het mij. SMS mij, Mail mij, Bel mij, stuur een brief per post. Jullie hebben al mijn gegevens. Ik ben bereikbaar!

Als dit toestel het niet meer doet, stap ik over naar een andere provider.

Tina
28-02-2021

Wederom perfecte service!

Ondanks de corona was de service en hulp wederom perfect. Martijn en July waren zeer behulpzaam, vriendelijk, kundig en zo wil je het toch graag. Service is vaak ver te zoeken, maar bij T-mobile krijg je die altijd! en ook altijd vriendelijke medewerkers. Dus ga ik altijd met goede zin naar ze toe, want steeds helpen ze me wat er ook is. Had eerst alleen mijn mobiel via T-mobile, maar nu alles. Een blij mens.

ALEX
16-02-2021

T-mobile, M A F I A

Sinds ik een Samsung note 20 Ultra heb is de batterij zeer snel leeg, loopt de telefoon vast en berichtjes sturen en ontvangen lukt soms niet.

Ik word door T-Mobile schofterig behandeld. Een brief die ik heb gestuurd mbt afsluiten brengt ook geen uitkomst. Mensen die ge3n zaken met ze het is uitschot van de maatschappij voor mij.

Mohamed
06-02-2021

Nieuw toestel zonder oplaad stekker

Ik heb een nieuw toestel ontvangen van tmobile een samsung s21 deze word echter geleverd zonder oplaad stekker aangezien dit een nieuwe oplader betreft 2 platte uiteinden kon ik de stekker van mijn vorig toestel daar niet voor gebruiken. het vorige toestel een s10 plus heeft een plat uiteinde aan de ene kant en een usb uiteinde aan de andere kant. tmobile zegt dat ik daarvoor bij samsung moet zijn aangezien zij de leverancier zijn. op de website van samsung staat inderdaad dat de s21 enkel met een oplaad kabel word geleverd maar dat staat niet vermeld op de tmobile site en tmobile gaat daar niet achteraan voor mij. kosten 25 euro voor een oplaadstekker. dank jewel tmobile!

Eli
Eli
28-01-2021

Idioterie

Ik ben al jaren klant van Tmobile en ben er eigenlijk altijd wel blij mee geweest.

Nu kon ik 2 weken terug mijn abbonement verlengen, joeppie een nieuwe telefoon.

Dat moet dan weer bezorgd worden door zo'n extern bezorgbedrijf waarbij je een hele dag vrij moet nemen omdat je er zelf bij moet zijn en ze pas de nacht ervoor een kleiner tijdslot geven, maar goed.

Je raad het al, bezorger nooit op komen dagen. Wat doet T-mobile? Ze bezorgen hem later op de dag?Ze bezorgen hem een andere dag? Ik moest hem ergens ophalen?

Nope ze annuleren de hele tering zooi. Nu moet ik een week wachten voordat het apparaat terug naar Tmobile is gestuurd en mijn nummer weer wordt vrij gegeven. En dan moet ik een hele nieuwe bestelling maken.

Wie verzint zoiets.

Louise
05-01-2021

Retourbetaling geannuleerde telefoon

Op 8 december een Iphone 12 besteld bij T-mobile en € 164,39 aanbetaald. Deze zou op voorraad zijn en binnen 2 dagen geleverd worden.

Op 10 december de telefoon geannuleerd (geen voorraad!). Na 3 telefonische toezeggingen, nog steeds mijn aanbetaling niet ontvangen.

Vandaag weer gebeld en nu voor de derde keer krijg ik te horen dat mijn geld binnen 14 dagen terugbetaald wordt.

Wanneer ik andere klachten op deze site lees, geloof ik er niet meer in!

Sandra
19-12-2020

Afzetters leugenachtig lees ALLE KLEINE LETTERS

Ze brengen elke keer 20,- herinneringskosten in rekening terwijl Je niet te laat betaald hebt. Ze hebben geen klantenservice na met een robot te chatten blijf je in cirkels gaan. Frustrerend tot en met. Ook ga je lekker na enkele maanden ineens meer betalen voor je abonnement terwijl je duidelijk aangegeven hebt bij aansluiting dat je daar niet voor gaat. Ineens vervalt toch de “korting” die ineens vermeld staat pas op de laatste factuur! Afzetters! Waar betaal

Je voor 5 mb 150 belmin en 33,50 of meer!? Ik ben echt zeer geïrriteerd. Toch maar weet terug naar kpn voor een nieuwe iphone volgend jaar. Dan wil ik wat meer betalen niet voor een simonly! En leugenachtige kl service! Interbet is vrij snel dat dan weer wel btw

Islem
05-12-2020

SLECHTSTE PROVIDER!

Iphone 12 pro max kon je pre orderen om 14:00, om 14:07 was mijn bestelling afgerond ik bel de klantenservice voor de zekerheid of ik bij de eerste mensen zit, ze geeft me aan je krijgt je toestel op de dag van release, 2 weken na dag van release heb ik nog steeds niks! ik bel ze en vraag waar mn toestel blijft, ja door corona duurt et nu nog 1-2 weken dus ik annuleer mn bestelling en bestel bij belsimpel, dag later heb ik mn toestel binnen. Ik vraag t mobile wanneer ik het geld terug krijg van mn aanbetaling (300 euro) ze zeggen binnen 14 dagen. 14 dagen later heb ik het geld nog steeds niet ik bel ze en vraag ze waar mn geld blijft. Ja door storingen en bla bla bla is iets fouts gegaan we zetten het nu in systeem binnen 14 dagen krijg je je geld. Heb nog steeeeeds niks ontvangen! ik raaaad het af

Igor
04-12-2020

Zakelijk T-Mobile

Wat een achterlijk bedrijf. Ik moet verplicht samenwerken met ze omdat ze Tele2 overnemen (was ook al niet al te best, maar het werkte tenminste). Nu wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en ligt mijn hele telefoonlijn al 2 dagen eruit. Klanten krijgen een voicemail te horen, welke ik niet kan afluisteren. Geen enkele medewerker kan mij helpen, worden constant valse beloftes gemaakt. Nooit in zee gaan met deze mensen, je wordt genaaid waar je bij staat. Ze maken mijn bedrijf in ieder geval kapot op deze manier.

Michel
24-11-2020

Reno 4Z 5G

Heb een Oppo Reno4 Z 5 G van T Mobile en deze telefoon was niet goed, camera werkte niet goed.

Ik ben terug gegaan naar de winkel waar ik deze gekocht had en deze werd a la minute omgewisseld.Top service, zo hoort dat.

De tweede telefoon vertoond na 3 weken deze zelfde kuren met de camera ,is smudged fotos lijken wel tekeningen. grainy etc. Ook doet het geluid het soms niet via hoof telefoon als je deze gebruikt, fingerprint scanner heeft zijn eigen plan en touchscreen werk niet altijd.

Weer terug naar de winkel, waar ze niet naar de telefoon hebben gekeken, want die moet nu retour gezonden worden voor reparatie. ze zijn er gewoon niet in geïnteresseerd. Als ik mijn telefoon opstuur. dan moet ik maar afwachten wanneer het terug komt. Sterker nog, het vertrouwen in het toestel is helemaal weg, ik wil het niet meer.

Ik koop een nieuwe telefoon en die is niet goed. ruil hem om! Voor een ander toestel. daar moet ik als klant niet voor moeten doen. het ding is 3 weken oud. dat moet je in de winkel kunnen oplossen!

Super slechte klanten service in de winkel die zich verschuilt.

Sam
18-11-2020

Slechtste telefoon abonnement ooit

Verbinding van 4g is zwaarslecht en al deze over gaat naar 5g dan kan het vergeten. Dan is de verbinding lang. Binnen de gebouwen bijna geen verbinding.

Renior
Renior
01-10-2020

Slechte klanten service. wachten wachten wachten.en dan ophangen!

Ze nemen gewoon niet op. laat je 45 minuten wachten en hangen op. waardeloos dit.

Joep
22-09-2020

Zwaar Teleurgesteld

Erg Jammer. Ondertussen 13 jaar vaste klant bij T-Mobile en eigenlijk nooit écht klachten gehad. Maar nu absoluut wel:

Abonnement verlengd bij t-mobile en nieuw toestel uitgezocht. Kwam er al snel achter dat dit toestel niet aan mijn eisen voldoet qua kwaliteit dus wilden deze graag omruilen voor een ander toestel. Helaas was ik op vakantie dus kon ik dit op het moment zelf niet regelen. Zodra ik terug was gelijk een gebeld of ik mijn mobiel kon wisselen voor een andere. De vrouw waarmee ik belde was wel vriendelijk en vertelde me dat ik een paar dagen over mijn bedenktijd heen zat maar dat ik het wel gewoon kon proberen. Zo stond ik er ook in want het lijkt me dat je best een uitzondering kan maken om een klant te vreden te houden. Jammer genoeg dacht t-mobile hier anders over en zit ik nu aan een toestel vast voor de komende 2 jaar waar ik absoluut niet te vreden mee ben. Dat is natuurlijk heel naar en ik ben erg teleurgesteld in de meedenkendheid van t-mobile. Dit zijn mijn laatste 2 jaar bij deze provider.

Monica
09-09-2020

Klanten service

Ik heb mijn sony toestel opestuurd naar t-mobile omdat ik een recycle deal had afgesloten. Ik heb mijn toestel 15-06-2020 opgestuurd en op 18-6 heb ik een mailtje ontvangen dat het toestel afgekeurd is en ze zouden het toestel weer na mij terug sturen. Na meerdere mailtjes en telefoontjes met de klantenservice hebben de medewerkers van t-mobile mij herhaaldelijk beloofd mijn toestel op te sporen en beloofd mij een terug koppeling te geven. Dit is door alle medewerkers niet nagekomen. Ik wacht nu dus al bijna 3 maanden op mijn toestel en antwoord . Ik moet 96 euro betalen omdat mijn toestel afgekeurd is en niemand geeft mij antwoord hierop. Ik weiger dit natuurlijk te betalen omdat t-mobile mijn toestel is kwijt geraakt! het ergste van allemaal vind ik nog dat ik meerdere medewerkers heb gesproken en gemaild en niemand belt of mailt mij terug zoals ze beloven. Schandalig! zodra ik kan zeg ik mijn abbonnement stop. Nooit meer t-mobile! groet monica.

Meer T-mobile Mobiel bellen + internet reviews