T-mobile Mobiel reviews

2.1
Positief9%
Neutraal0%
Negatief91%
Laatste 12 maanden202220212020
Geen lid

Recente T-mobile Mobiel bellen + internet ervaringen

Studiodesigns
28-04-2023

T-Mobile verkoopt dus eigenlijk geen echt unlimited abonnement. Ze willen klanten die wel de unlimited prijs betalen, maar niet unlimited data verbruiken. Dus alleen de krenten uit de pap. Een klant die ook echt veel gebruikt wordt gewoon ontbonden.

Jochem
11-03-2023

Ik heb twee uur meer gebeld met familieleden in NL dan normaal. Ik krijg daar €70 boete voor.

Henk
06-03-2023

Op 24 feb 2023 een iwatch ultra gekocht met multisim, op contract basis, in de T mobile winkel van Hoogezand. Hoewel goed doorgegeven werd de iwatch aangekocht op het 06 nummer van mijn vrouw. De medewerker vertelde ons dat de multisim eenvoudig te switchen was van het ene naar het andere toestel. Dit bleek dus niet waar en moest het contract ontbonden worden om de multisim van het toestel van mijn vrouw afgekoppeld te krijgen. Dit hield tevens ook in dat de iwatch retour moest. Verzendkosten voor eigen rekening terwijl de fout bij T Mobile lag. Ik wacht af wat er nog meer volgt. Ik ben zeer teleurgesteld in T Mobile en durf het niet meer aan nog wat bij T Mobile te bestellen.

Louis
05-02-2023

Ik zat bij tele2 en toen ik las dat t-mobile tele2 had gekocht ben ik overgestapt met alles naar T-mobile, ook mijn vrouw, kinderen en familieleden laten overstappen. Na een maand of twee zie ik dat ik iiv 2, 3 abonnementen van mijn rekening werden afgeschreven. Een paar keer naar de klantenservice gebeld en hadden me belooft het op te gaan lossen. Ik vertrouw de het op en deed verder niets meer. Nog een half jaar later zag ik dat ze nog steeds 3 abonnementen werden afgeschreven dus weer gebeld, helemaal boos waardoor hun medewerker ook boos op me werd en wilde niets voor me doen. Dus een brief naar t-mobile pijnacker gestuurd en nooit een antwoord op mijn brief gekregen. Ik heb de betalingen voor die onbekende abonnement laten blokkeren en nu heb ik een brief ontvangen met sim blokkade en verplicht om alles te gaan betalen en ben aangemeld bij een of andere stichting als wanbetaler. Ik heb die brieven beantwoord en mijn verhaal voor de zoveelste keer verteld maar verwacht niets van.

Jaouad
10-01-2023

Incapabale en koppige medewerkers.

Weigeren simpelweg te erkennen dat ze een fout hebben gemaakt in de facturatie waardoor er een 'betalingsachterstand' is ontstaan. Ze hebben (zonder mijn medeweten en toestemming) drie maanden lang niet afgeschreven maar met een andere factuur (die voor iets anders was bedoeld) verrekend. Nu moet ik opeens 3 maanden in 1 keer betalen en anders dreigt afsluiting. Het woord 'sorry' komt niet in hun vocabulaire voor. Incapabele en koppige medewerkers.

Julien
28-12-2022

Door mijn werkgever verplicht overgestapt naar T-mobile. Nog nooit zo’n slecht bereik gehad thuis voor mobiel bellen en internet. Bij Vodafone en KPN dit probleem nooit gehad. Reactie van de klantenservice: “Op jouw adres kan een verminderde dekking worden ervaren. Helaas is er op korte termijn geen verbetering gepland.” Een bekend probleem dus maar ze willen het niet eens veranderen. Hun landelijke dekking is dus een wassen neus. Waardeloos bedrijf!

André
03-12-2022

Slechte service. Als je de telefoon opwaardeerd met een beltegoedbon, in mijn geval 20 euro. Krijg je opeens via een robot stem te horen dat de opwaardering is mislukt. Geld weg en klantenservice niet te bereiken. Wat is dit een slecht bedrijf zeg!

Karin
02-12-2022

Ik snap veel revieuws niet hier ik ben echt tevreden problemen met mijn nummer gehad waardoor ik gratis nieuw nummer kreeg super goed geholpen. Paar weken later mijn abbenement en die van me man mogen verlegen ook super goed afgehandeld. Super vriendelijk en ja het enige min puntje dat je wat langer moest wachten als je beld maar ja denk met het personeel te kort wat er momentheel over al is is dat over al. Maar al met al ben ik super geholpen. Alleen meneer belooften ons dat we €100 casch back samsung en oordoppen van samsung zouden krijgen dat klopte niet helemaal. Alleen geld maar oordoppen niet maar ik blijf het zeggen zijn verder goed geholpen. Bedankt voor alles.

Ton
01-12-2022

Zeer slechte klantenservice,.t bekende riedeltje. eerst via robotchat,.dan vervolgens via live chat, .onbeschofte en onkundige medewerkers met een klote service en nog slechtere dienstverlening

een unlimited simkaart gekocht,.functioneert niet of amper in België,.ze zeggen dat hij voor 1 jaar is blijkt achteraf een contract verstuurd van 2 jaar. Je kunt geen account aanmaken met een datanummer omdat die slimmeriken een bevestigingscode sturen naar een antenne die je vervolgens niet kunt uitlezen, .advies, .sim uit de antenne halen (gebouw 100km verderop) in de telefoonduwen code uitlezen en dan weer terug plaatsen,. .code via mail vertrekken gaat niet .

Ik ben er 1000% klaar mee,.er komt hier geen T-mobile meer t huis of t bedrijf in. Nog niet eens als t gratis is of sterker nog al kreeg ik er geld bij uit

Herman
24-11-2022

Goede service gekregen van medewerker T-mobile winkel in Roermond naar aanleiding van storing in software mob.telefoon.

Ashwin
24-11-2022

Niet aan beginnen! Zij faciliteren oplichting via advertentie banners. Overigens heb ik nooit op advertentie banners geklikt maar volgens t-mobile dus wel en bij iedere klik betaal je €5 en dat wordt uiteindelijk aan het einde van de maand gefactureerd.

Hierover gebeld met afdeling facturen en toen is mij uitgelegd dat je standaard toestemming geeft en hiervoor apart een online formulier voor moet invullen om het stop te zetten.

Online diefstal dus!

Vervolgens werd er een onderzoek ingesteld op 9 nov en 2 weken later nog steeds niks gehoord…

Behalve van de onjuiste factuur

Erwin
11-11-2022

Verbinding telefonie en Internet in het buitenland is dramatisch slecht, terwijl iemand met bijvoorbeeld Vodafone gewoon contact kreeg en verbinding had, lukte dat twee reisgenoten met T-mobile in het geheel niet.

Jeremy
12-10-2022

Maanden lang geen internet.

Henk
10-10-2022

Dagen lang geprobeerd contact te krijgen op elk uur van de dag, niet 1x geluk gehad, continue het bericht dat het kanger dan 15 minuten duurt dus maar ff de proef op de zon genomen maar zelfs na 45 minuten geen gehoor.

Anja
08-10-2022

Slecht werkende app. steeds opnieuw installeren. werkt een keer.

geeft men geen oplossing voor.

verder wordt je bestolen waar je bij staat.

1 gb internet 7 euro 50, slechts geldig tot je nieuwe bundel start.

3 dagen gebruikt en weg is je geld

Robert
26-09-2022

Ruim anderhalf uur aan de telefoon gangen, waarvan het overgrote deel in de wacht om een eSIM te bestellen. Dit is echter blijkbaar een process wat veel te moeilijk is bij T-Mobile.

Eerst beloven ze het te mailen jaar jijzelf, doen ze niet. Dan moet blijkbaar een beheerder van het bedrijf waar ik ZELF eigenaar van ben een mail krijgen met een activatie link. Niets gehad van T-Mobile in de mail (en ja, ook niets in de spam folders), nu weer een HALF UUR in de wacht om voor de 3e keer te bellen dat het niet goed gedaan word.

Product is prima, service is super slecht.

Monique
21-09-2022

Enorme slechte service, ik raad het echt niemand aan.

Ed
12-09-2022

Een waardeloos bedrijf. Ik heb internet via een mifi verbinding en router van hun. Het valt gemiddeld 4x per dag uit. Dan moet ik het weer resetten. En daar heb ik het niet voor aangeschaft. Gebeld met T mobile geen oplossing. Op de mail geen reactie. Nu maar eens kijken hoe ik hier snel vanaf kan komen. Wat een waardeloos bedrijf is T mobile.

Natascha
22-08-2022

Geen abonnement bij dit bedrijf en wel facturen en aanmanings facturen. Gebeld, gechat, bevestigingen via de mail, maar helaas ze blijven doorgaan, ik word moedeloos en raad iedereen af om überhaupt te kijken naar een abonnement want maanden later zit je er nog mee te kloten

Hennie
03-08-2022

Echt de grootste oplichters aller tijden. Onbegrijpelijk niet de producten leveren die je beloofd en dan nog je geld willen hebben.

Ik heb hier geen woorden voor hoe dit bedrijf met zijn klanten omgaat!

Meer T-mobile Mobiel bellen + internet reviews