Tele2 reviews

2.3

Andre
07-06-2019

Bagger

Modem is zo slecht dat zelfs als je erop gaat zitten je geen internet hebt

Joel
05-06-2019

Snel geleverd

We hadden een abonnement genomen met een Samsung S10. Volgende dag al gelijk geleverd, maar moesten, zoals verwacht nog wel even het oversluiten afwachten. Kaartje van vorige provider er tijdelijk in gedaan en bij aanvang van nieuwe abonnement van Tele2 omgewisseld. Alles ging perfect. Jammer om te horen dat zoveel mensen er problemen mee hebben, maar als ik alle andere providers met ervaringen lees, dan zijn de genoemde problemen niet provider gebonden. Ik ben in ieder geval tot dusver erg tevreden.

Heb ondertussen ook internet en televisie bij hun besteld. Ervaring daarover zal ik ook delen.

Leo
25-05-2019

Ben al vele jaren tevreden klant

Nooit gedoe, eerst vele jaren familie en vrienden abo , was in avond en weekend gratis bellen. Toen ik erachter kwam dat er een onbeperkt bellen abo was mocht ik over, oude abo duur hoefde niet volgemaakt .

Altijd bereik, ik betaal nu 18€ voor 20 gb en onbep bellen/sms n. ( was actie)

Desiree
19-05-2019

Slechte provider

Het is ongelooflijk hoe tele2 het moment uitkient om de tv verbinding te vernreken tijdens de uitzending die we graag zien, zoals tijdens een spannende film, het songfestival of collegetour met Benedict Ficq in de hoofdrol. Al maanden lukt het tele2 om diverse keren per dag de verbinding te verbreken, soms voor 5 minuten, soms voor een uur. Je wordt er .ziek van. Diverse keren gebeld met klantenservice. De bekende adviezen: resetten, stekkers er uit, pluggen vervangen door kabel. Hoe zit de kabel? Nieuw modem, nieuwe pluggen, is er wel internet? Wanneer gebeurt het, hoe laat, welke zender, welk programma. Niets helpt. Het ergste is dat men het zelf niet weet maar ook nier de moeite neemt om iemand langs te sturen na diverse klachten. ' Tja, we kunnen wel iemand sturen maar als het probleem bij u ligt dan moeten u de monteur zelf betalen'. Way een service! Dus daar zit je dan. Niet normaal tv kunnen kijken maar wel iedere maand ervoor betalen. Knoop doorgehakt en opgezegd. Over een maand nieuwe provider met hoogste score, liever iets meee betalen maar met betere kwaliteit.

Robin
14-05-2019

Een provider die zich weigert aan wet en regels te houden

Ik heb dus Tele 2 mobiel de tarieven die ze bieden zijn vrij scherp maar eerlijk onder aan de streep ben je te veel geld kwijt. Je hebt gewoon een wurg / woeker contract als het aan Tele 2 ligt want je automatisch incasso werkt structureel niet en wanneer je dit niet optijd door hebt word je structureel afgesloten hier komen dan ook nog eens 28 euro heraansluitkosten overheen, zeer lucratief dus. Dit zo maar zonder een mail of een brief te versturen met dat de automatisch incasso is mislukt. Ook worden mijn betalingen die ik handmatig overboek niet gezien, zelfs wanneer ik bewijs op stuur dat er wel betaald is willen ze het niet zien. Wanneer je een klacht over hun in dient waarin je aangeeft dat tele 2 zich aan hun verplichtingen moet houden word hier niet op gereageerd. Ik heb niet alleen mijn klacht per brief verzonden naar de directie maar ook op klacht.nl gezet, bij klacht.nl word de klacht gewoon afgewezen. Na 2 a 3 weken tijd heb ik nog geen antwoord gekregen, mijn reactie hierop is om het contract dan maar te ontbinden, deze brief heb ik aangetekend verzonden en is ontvangen en is ook voor getekend bij aankomst. Ook dit schrijven word compleet genegeerd, wanneer je ze hierover telefoonisch confronteerd dan zeggen ze "je kunt ons contract niet ontbinden." Erg merkwaardig want wanneer je een contract hebt met een bedrijf die zich niet aan de wet of voorwaarden houdt kan mag je volgens de wet het contract ontbinden. Het resultaat is nu dus dat ik een abonnement heb van Tele 2 die structureel te duur is door oneerlijke handels praktijken door dat tele 2 mijn klachten niet in behandeling wilt nemen en mijn betalingen weigert te zien waar je volgens tele 2 ook nog eens veel te lang aan vast zit. Ook heb ik een dreigbrief gekregen (duidelijk geen antwoord op mijn schrijven) dat wanneer ik niet nog eens betaal ze een incasso burau op mij af sturen en mij aanmeld bij preventel als wanbetaler, dat zijn 3 dingen waar ze al niet mee mogen deigen, ten eerste mag een incassoburau helemaal niet bij mij lans komen om geld te innen en dat ze je als wanbetaler registreren is gewoon smaad en laster.

Conclusie, sinds dat ik tele 2 heb ben ik veel te duur uit en heb ik er heel erg spijt van dat ik met dit bedrijf in zee ga.

11-05-2019

Tele2: alleen als het goed gaat

Zolang er geen problemen zijn zit je prima bij Tele2, maar zodra er iets mis gaat en je moet er samen met de klantenservice uit zien te komen gaat het mis! De medewerkers hebben nauwelijks bevoegdheden, maar een tweede lijn is niet beschikbaar. Jammer, maar ik ga toch maar overstappen.

Jelle
06-05-2019

Probeer al ruim twee weken bij Tele2 aan te sluiten

Ik probeer al ruim twee weken om naar Tele2 over te stappen. Door een gecompliceerd verhaal lukt het telkens niet. Klantenservice helpt bijzonder slecht. Ik ben een keer goed geholpen in twee weken, vervolgens werd beloofd om de volgende dag terug gebeld te worden word ik niet meer gebeld.

Thomas
30-04-2019

Onder bewind

Graag wilde ik een simonly abonnement afsluiten. Tele2 geeft aan dat ik onder bewind sta wat niet klopt en weigeren mij. Het is echter voor geen mogelijkheid te regelen met hun zelfs niet met de speciale Tele2 Finance Solutions & Control afdeling.

Waardeloos!

Alban
29-04-2019

Abbonement

Tele2 echt geen aanrader een abbo afgesloten komen ze de telefoon niet bezorgen tenzij die telefoonkosten zijn betaalt anderhalf uur lang gesproken met tele 2 helemaal niks kunnen regelen 4 x doorverbonden als je je slechtste ervaring van je leven wilt mee maken ga vooral naar tele2 troep bedrijf ze zijn zelfs 1 niet waard:

28-04-2019

Wifi verbnding

Ik heb een internet verbinding van Tele2 , hier gebruik ik een modem/Router voor Type tg789bvn

Nu heb ik problemen met internet verbinding , dus mijn WiFi met mobile apparaten zoals Smartfone , I-Pad ( meerdere geprobeerd )

Nu blijkt Na veel zoek werk dat de Modem/Routers die TELE2 Gebruikt verouderd zijn , een verouderd Wifi standaard .

En het ergste is dat ze wel betere/ nieuwer Modems hebben maar die krijg je niet

komen alleen maar met smoesjes , betekent wel dat jij zit te klote met de wifi connectie.

of dagen zonder Wifi .

Dat ze oplossingen geven in plaats van smoesjes

en dat nog een ander ding het Modem/Router is zo uitgekleed dat je als je inlogt in Modem/Router bijna tot helemaal niks kunt instellen/wijzigen

Kamp
27-04-2019

Bellen mislukt!

Heb al maanden last van "gesprekken die door het netwerk worden afgebroken". Ze kennen en erkennen het probleem maar oplossing hebben ze niet. Enige wat ze op orde hebben is commerciële en debiteuren administratie!

Eddy
18-04-2019

Werkelijk optijd opgezegd,zelfs nog een bedarg

Ja een bedrag terug laten boeken.krijgik later nog een laatste bedrag van 1.27 euro afgeboekt,maand later een wel enorm dure vanuit groningen of ik nog even maandelijks bedrag plus 40 euro.lekker geld verdienen.telefoon all vanaf november 100% niet gebruikt.en optijd opgezegd.Wat een banana split grap ,? zieke humor

Vincent
04-04-2019

Na jaren klant nu echt weg

TELE2 is echt een slecht bedrijf en al helemaal voor wat betreft het fatsoen. Zij stellen nu zij geen verplichting hebben tot het leveren van WIFI maar alleen een verplichting tot het leveren van internet vanaf de kabel (of tewel ga maar lekker naast je modem zitten met een kabeltje). Ik zat al weken en weken zonder tv en internet en zij wilde mij geen nieuwe modem voorzien die ik al enkele jaren in bezit had, hier meerdere malen om gevraagd te hebben. Voorheen zo nu en dan een storing maar zat nu echt zonder en kon niets.

Iris
30-03-2019

Zet sport totaal direct aan of uit

Ik krijg een mail van mijn profider met een reclame over formule 1 zet hem direct aan of uit via mijn tele 2 vervolgens krijg ik als ik dit wil doen de mededeling start datum 3 dagen later het pas kan starten. Dit is toch niet direct iets aan of uit zetten ??

Jesse
28-03-2019

Ongeautoriseerde wijziging

Bij de aanvang van mijn telefoonabonnement heb ik de volgende blokkades op mijn telefoon laten gezet: Bellen van en naar het buitenland” en “SMS van en naar het buitenland”. Deze heb ik getest en ik was niet in staat een sms noch te bellen of te SMS’en naar een buitenlands nummer.

Echter dit weekend was mijn telefoon in Parijs gestolen. Als dat niet erg genoeg is blijkt er dat mijn blokkering er niet meer op staan. Nu hebben ze een andere naam gekregen en zijn ze op een andere manier gerangschikt. Van deze veranderingen heeft Tele2 mij nooit op de hoogte, en zonder mijn toestemming is deze blokkade van mijn abonnement gebracht waardoor het opeens mogelijk was om te frauderen met nummer. Omdat Tele2 zonder toestemming mijn blokkades heeft opgeheven hebben de bandieten 460 over mijn abonnement kunnen gaan.

Jeffrey
25-03-2019

Waardeloze leugenaars

Belooft op telefoon door een Tele2 medewerker om te kunnen verhuizen ZONDER nieuwe contract te moeten maken. Maar natuurlijk een nieuwe contract voor 12-mnd komt te verschijnen.

Te makkelijk om te zeggen “dat is uw verantwoordelijkheid (om binnen 14 dagen op te zeggen)” en verder nog “waarom bent u bij Tele2 ontevreden?”

Geen verassing dus dat ze zo slecht klanttevredenheid cijfers hebben. Nooit meer bij Tele2.

Robbie
22-03-2019

Tele2, gedonder mee!

Tele2 hebben we weggejorist. Iemand speciaal laten komen om in te stellen want we zouden 21 maart om 18.00 TV hebben. Om 19.00 geen beeld en geluid.Een uur lang aan de telefoon gehangen. Was een vergissing, we waren pas 1 april aan de beurt. Kortom, van het kastje naar de muur. Toen doorverbonden naar abonnement opzeggen en daar een ander verhaal te horen gekregen. Ze hadden een storing, pas in april kon het weer. In die brief stond letterlijk dikgedrukt 21 maart na 18.00. We gaan nu op zoek naar een andere betrouwbare club. Tele2 sucks?

21-03-2019

Nooit meer Tele2

Ik heb sinds dag 1 slecht bereik. Vrienden, kennissen, familie belt mij vaker en krijgen geen gehoor omdat mijn 4G netwerk spontaan uit valt. Of ik nu in Kerkrade ben of in Maastricht of in Apeldoorn, mijn netwerk blijft weg vallen. Ik heb mijn tele2 sim kaart in verschillende toestellen gebruikt maar het probleem blijft zich helaas voor doen. Uiteindelijk heeft de technische dienst van tele2 mijn instellingen op afstand veranderd toen dat ook niet hielp, hebben ze mij een nieuwe sim kaart toegestuurd. Alles geprobeerd maar het probleem is nog steeds niet opgelost.

Het ligt niet aan mijn gsm en het ligt ook niet aan mijn sim kaart. Het ligt aan tele2.

Ik zal NOOIT MEER iets van tele2 aanschaffen. Ook zal ik tele2 aan NIEMAND aanraden.

Alsjeblieft mensen ga naar Vodafone of KPN. Neem een andere provider. Maar neem nooit Tele2.

Ik probeer jullie te beschermen.

Groetjes

Job
21-03-2019

Klantenservice? Helaas niet.

Na jaren trouwe klant te zijn geweest wordt ik nu al 3 dagen op rij afgewimpeld door medewerkers van de klantenservice. Als er iemand meeleest van tele2: zet een manager neer met verstand van service en zorg dat je klantenservice medewerkers niet openlijk hun frustraties over intern beleid met klanten hoeven delen.

Alex
19-03-2019

Onbetrouwbaar bedrijf

Kort geleden overgestapt op Tele2 tijdens een actieperiode. Er is wat verkeerd gegaan in het systeem en Tele2 weigert dit aan te passen waardoor zij letterlijk de beloofde korting niet toepassen. Dus willens en wetens wordt ik opgelicht. De medewerkers zeggen dan dat het echt niet kan dat ik niet de beloofde korting krijg, maar helaas kunnen we er niks aan doen. Willens en wetens stelen noem ik dat, werkelijk een onbetrouwbaar bedrijf!