Tele2 reviews

2.3

Stan
18-03-2019

Mega slecht

Ik bestel een iPhone X wanneer ik een 6 opgestuurd krijg. nu is het enige wat ik kan doen de iPhone 6 terug sturen en dan 3 weken wachten dat ik eindelijk de telefoon krijg die ik besteld heb. Ook moet ik zelf de verzend kosten betalen omdat die drollenvangers de verkeerde telefoon gestuurd hebben. Ook nog 1 uur in de wachtrij gestaan om eindelijk iemand van tele2 te kunnen spreken die me ook niet kon helpen natuurlijk.

Arie
15-03-2019

Komen NIETS Na

Heb nu inmiddels min. 2 1/2 week geen internet, twee bel bundels ver belt met de klantenservice welke niets weten en/of voor je doen. twee Tele2 monteurs geweest welke geen oplossing wisten. een KPN monteur , maar de storing was na een uur weer terug.

ik heb nu via mijn bank de gedane afschrijvingen van mijn abonnement laten storneren , en zal dat voorlopig ook blijven doen zolang er geen oplossing is. zij zijn tenslotte in gebreke gebleven, zij leveren niet wat er geleverd moet worden. terwijl ik altijd netjes op tijd heb betaald, (tot nu toe)!

Esther
12-03-2019

Klant foutief voorlichten om geld te kunnen verdienen.

Stelletje Oplichters. Raden je aan om een abonnement (pre-order S10) direct via hen af te sluiten in plaats van bij GSM Web, omdat je de telefoon dan eerder in huis hebt. Houden je vervolgens dagen aan het lijntje en puntje bij paaltje krijg je dan bericht dat je de telefoon niet op 9 maart, maar na 25 maart krijgt. En ze blijven de boel oplichten, als ik nu online kijk - staat de levertijd op de volgende dag - terwijl ze de telefoons dus gewoon niet op voorraad hebben. Willens en wetens om meer klanten te krijgen en de klant op te lichten. Klachtenformulier van Tele2 is niet eens bereikbaar. Kansloos.

11-03-2019

Dreigen, dreigen,dreigen.

In november 2018 abonnement tele2 gevraagd. Bedrijf dat tele2 adviseerde kon in twee weken tijd geen aansluiting realiseren. Ik zat dus zonder iets, maar het abonnement ging wel meteen van start.

Ik heb opgezegd en werd onmiddellijk bedreigd met boetes. Gelukkig wilde Ziggo mijn abonnement weer opstarten.

Tele2 wilde geen verantwoordelijkheid nemen voor het falen van het bedrijf dat ze adviseerden, masr beveztigde mijn opzegging. Ik moest wel 162 euro boete betalen en het abonnement tot 4 januari 2019 ook.

Ondertussen werd ik nog aangeslagen voor een thuisabonnement. Geen idee wat dat is, maar ik had en heb dus helemaal geen tele2 abonnement.

Nu ontvang ik dreigbrieven, dreigmails en dreigsms'en die elkaar vwb de datering van boetes, afsluiting(?) en deurwaarder tegenspreken.

Wie herkent dit en wil met mij bekijken wat er aan die fraaie klantbenadering gedaan kan worden?

Pete

Niet kosher

In mei 2017 zijn wij verhuisd naar een gebied waar Tele2 geen diensten kon leveren. Dus heb ik tijdens , een al eerder geboekte vakantie naar Thailand , geprobeerd online het contract proberen te beëindigen. Dus heb ik het via de messenger service van Tele2 gedaan. Heb alle benodigde documenten opgestuurd , en toen een ½ jaar niets meer gehoord. Tot januari 2018 . Toen kreeg ik een brief van Bos incasso? Ik moest nog 4 maanden aan abonnementskosten betalen? Ik er achteraan bellen, en mij werd verteld, dat dat ging om een eindafrekening? Toen heb ik dat maar betaald om geen gezeur te krijgen. Alles goed. Totdat ik in november 2018 een brief kreeg van de gerechtsdeurwaarder, dat er een vonnis tegen mij was betekent á € 668 .

Ik de gerechtsdeurwaarder gebeld ( LAVG) en die zeiden dat ik nog in beroep kon gaan, en maar een advocaat in de arm moest nemen?

Voor het beëindigen van mijn contract?

Tele2 gebeld. Die vertelden mij dat ze mijn opzegging nooit hadden ontvangen? Maar als ik mijn nieuwe huurcontract zou opsturen, het voor elkaar zouden maken. Echter. hebben zij deze brief ook nooit ontvangen?

Dus nu heb ik loonbeslag door onkunde van Tele2 . Hebben nooit mijn nieuwe adres ontvangen, maar het incassobureau wist ons wel te vinden. Op ons nieuwe adres? Hoe is dat mogelijk.

Tele2? Bezint eer ge begint.

Jorn

Doet aan discriminate.

Hallo allemaal ik moet nu even gelijk 500 euro betalen allen omdat ik geen nl paspoort heb. hoewel ik hier al 14 jaar woon. en van de EU ben (belgie).

Eef

Onvriendelijk

Ik had mijn contract opgezegd via internet, word ik een week later gebeld met de vraag of dit klopt. Ja dit klopt. Na afhandeling werd aangegeven dat mijn contract dan een maand later afloopt op de dag van het gesprek terwijl ik een week eerder al had opgezegd. Toen ik als tip meegaf dit duidelijker op de website te vermelden werd er door me heen gepraat. De volgende keer zou ik weten hoe het moet. ik kom geen volgende keer bij Tele2. Toen ik aangaf dat het niet fatsoenlijk is door mensen heen te praten begon ze te vertellen dat ik dit deed. Ze werd ineens erg onvriendelijk. Mijn telefoonabbonement is de volgende die heel snel bij Tele2 weggaat.

20-02-2019

Was tevreden

Ben jaren bij tele2 nooit geen probleem gehad, nu loopt binnenkort mijn contract af en kan ik een nieuwe telefoon nemen.

Heb eerst 2 weken gewacht want hij was niet beschikbaar, intussen was de telefoon veel goedkoper geworden en heb ik geannuleerd.

Direct weer afgesloten met korting,maar na bijna 3 weken weer niks.

Na een belletje dan maar een andere kleur genomen want die was wel aanwezig!

Nou niet dus! En weer 2 weken voorbij.

Als je klaagt krijg je te horen, we zijn afhankelijk van Apple, we krijgen niet genoeg geleverd.

Raar want in de winkels zijn ze wel gewoon voorradig.

Vind het echt jammer dat er zo met klanten wordt omgegaan.

Verder nooit geen ellende gehad met rekeningen ed.

Kumrid
19-02-2019

Al jaren Tele2 en geen enkel probleem

Onze hele familie zit al enkele jaren bij Tele2 en alles verloopt prima. Mocht er iets zijn dan wordt je redelijk snel geholpen. Al met al een goede prijs/kwaliteit provider.

JK
18-02-2019

Tele2 zakelijk met slechte service!

Ga voor een Tele2 zakelijk abonnement NIET naar Tele2 zakelijk. De service is gericht op een stropdassen cultuur en ik vind de service die wordt verleend wanneer je een kapot toestel ontvangt ronduit slecht.

Goedkoop (in bel- en internetbundel) blijkt duurkoop.

14-02-2019

Zeer bedroevend bedrijf. Komen afspraken niet na, of wijzigen die eenzijdig.

Na al meer dan 10 jaar tv,internet en vaste telefonie, en 4 jaar 2 mobiele abonnementen, gaat het eind Augustus 2017 mis: Tele2 boekt, volgens de klantenservice, een bedrag op het verkeerde mobiele abonnement. Dit kon niet meer teruggedraaid worden. De afspraak gemaakt dat ik het ene abonnement weer betaal, en de financiële afdeling zou binnen 15 werkdagen het teveel betaalde bedrag op het andere abonnement terug storten. Binnen twee dagen krijg ik een no-reply e-mail waarin Tele2 deze afspraak eenzijdig wijzigd.

De klacht die ik hierover indien nemen ze niet serieus. En ondanks dat ik geld van hun tegoed heb, blijf ik mails ontvangen dat ik moet betalen of anders word ik afgesloten. Dus bellen met de klantenservice. En daar zeggen ze rustig dat de financiële afdeling er toch niets mee doet, dus dat een case aanmaken geen zin heeft. Of ze maken de afspraak dat ik teruggebeld wordt, wat vervolgens niet gebeurd. Na dik 3 maanden schakelen ze zelfs een deurwaarder in, Bos genaamd. Deze de betalingsbewijzen toegezonden met de mededeling dat Tele2 mij geld schuldig is ipv andersom. Hierop krijg ik geen reactie meer van het incassobureau. En Tele2 stuurt mij weer een no-reply e-mail waarin ze aangeven een mij onbekend bedrag te hebben verrekend voor het mobiele abonnement dat niet was afgesloten.

Geen excuus, geen nadere informatie, helemaal niets. Ik ga dus nu met alles over naar een andere provider, zodra dat kan ( 1 mobiel abonnement net voor 2 jaar verlengd helaas, het 2e gaat snel over en sinds vandaag al tv en internet. Nooit meer Tele2.

Billy
11-02-2019

Slechte levering

Ik vind het ongelooflijk irritant dat tele 2 op de site pronkt met voor 2300 besteld volgende dag in huis en dat dan heel verrassend niet nakomen. Ben de hele dag thuis gebleven voor de telefoon en kan ook echt niet zonder door mijn werk. Zit nu dus gewoon met een probleem. Ook pas na zelf contact opnemen kom ik erachter dat de telefoon niet bezorgd gaat worden. Dat het door de bezorgservice komt maakt me niet uit het is jullie verantwoordelijkheid.

Nienke
31-01-2019

Nieuwe mobiel nooit gezien

Tele2 heeft een deel van mijn achternaam vergeten toe te voegen aan mijn contract. Vervolgens werd mijn mobiel bij levering weer meegenomen, doordat de naam niet klopte met mijn ID. Slecht geholpen door de klantenservice en geven hun fout maar met moeite toe. Het zou nog minstens een week duren voor ik mijn mobiel zou kunnen krijgen, dus heb ik alles maar geannuleerd en voor een nieuwe provider gekozen.

Kloukas
31-01-2019

Malafide bedrijf en die gsmweb gatverdamme

Dit is echt een malafide bedrijf men stuurt je van muur naar de kast ik ben helemaal klaar met tele 2 ik ga jullie voor de rechter slepen stelletje oplichters waar blijft mijn toestel en simkaart? Lopende kut abonnement de backoffice van tele 2 is gewoon geen zilver waard allemaal mongolen die de telefoon opnemen en je niet helpen en de teamleider van tele 2 gatverdamme als ik iets kon doen was je meteen ontslagen. Lekker zakcentjes verdienen op slachtoffers schandalig. Tele 2 in samen werking met gsm web oplichterij dat is gwoon klanten beduvelen. Ik hoop dat beide bedrijven een onderzoek naar jullie wordt gestart. Vandaag ga ik aangifte doen ik ben helemaal klaar met jullie ik wacht vanaf 7 december 2018 op mijn abonnement.

Colette
29-01-2019

Nooit doen

Bereikbaarheid klantenservice is bedroevend. Nog nooit mee gemaakt dat er NOOIT wordt gereageerd op mail of belverzoek (ondanks feit dat ze beweren binnen 5 dagen te reageren). Wij gaan er weg zo snel ons (zakelijk)abonnement is afgelopen.

Adrienne
29-01-2019

Zaken niet op orde

Tele2 heeft zijn zaken niet op orde. Annulering te laat verwerkt door tele2. Dus geen gebruik gemaakt van de diensten van tele2. Toch belast tele2 kosten door. Wacht na maanden nog steeds op geld van tele2. Klantenservice geeft mij wel gelijk maar tele2 heeft het geld nog niet gestort. Geen vertrouwen in tele2!

Annette
27-01-2019

Addertje onder het gras

Kijk goed uit met tele 2, je denkt dat alles uit je bundel gaat, niet dus.

Sms naar betaalde dienst, of bellen naar het buitenland, gaat niet uit je bundel.

Terwijl je nog heel veel tegoed hebt.

Nooit meer tele2

Ik wilde een bepaalde telefoon, daarom overgestapt.

Zodra het kan, terug naar hollands nieuwe!

Samir
25-01-2019

Nog nooit zo'n slechte klantservice (Zakelijk) gehad

You have to call them everyday to remind them what you want to change or have, they even don't know whats going on, not recommended at all

Nadia
24-01-2019

Tele 2 blijft geld afschrijven na opzeggen.

Jaren klant geweest bij tele 2 zonder veel problemen. In oktober heb ik opgezegd omdat ik glasvezel internet wilde en tele 2 kon dit niet leveren op mijn adres, ik kreeg een bevestiging van tele 2 van mijn opzegging, echter blijven de facturen van nieuwe maanden gewoon komen en worden via de automatische incasso afgeschreven.

Na ontelbare keren contact te hebben gehad met de klantenservice, die steeds weer beloven dat alles nu echt geregeld is, kreeg ik gister gewoon weer een factuur voor volgende maand. Na weer meer dan een uur aan de telefoon met de klantenservice zijn we nu nog geen steek verder en moeten we van tele2 maar weer eerst het geld laten afschrijven waarna zij een correctie factuur op zullen gaan maken. Ze beloven echter al sinds november dat ik terugbetaald ga worden, maar ik heb nog steeds geen geld van ze mogen ontvangen.

De medewerkers van de klantenservice zijn ook nog ontzettend klantonvriendelijk en vertellen de verbinding te gaan verbreken als je vraagt om een vergoeding voor de belkosten die je hebt gemaakt door het uren aan de telefoon zitten met ze.

Nicolet
23-01-2019

Nog nooit zo'n slechte provider gehad

Het begon goed. Het afsluiten van het abonnement ging makkelijk en de prijs was lekker laag, dus ik dacht daar sluiten we een abonnement voor internet en tv af. Helaas bleek binnen de kortste keren dat de ontvangers knudde waren en het WiFi netwerk lag er ook regelmatig uit. Opnemen werkte vaak niet, de ontvanger liep vast en als je pech had liep hij vast tijdens het opnemen waardoor de hele opname weg was. Meerdere keren ook met Tele2 contact gehad over de ontvanger, die uiteindelijk 3 keer vervangen is omdat ze van zulke slechte kwaliteit waren. De beeldkwaliteit bij het terugkijken van programma's was al helemaal niet om over naar huis te schrijven, erg onscherp beeld.

Vervolgens gingen we na 8 maanden verhuizen naar een andere woning. Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om hetzelfde abonnement door te kunnen laten lopen op het nieuwe adres. Volgens een van de klantenservicemedewerkers was het namelijk niet mogelijk het huidige abonnement over te zetten op een ander adres. Ik was Tele2 na 8 maanden al dusdanig zat dat ik zo snel mogelijk weg wilde. In eerste instantie kreeg ik te horen dat het absoluut niet mogelijk was het abonnement over te zetten op een ander adres, maar dat er een nieuw jaarabonnement afgesloten moest worden. Na lang doorzeuren bleek dat de kosten voor het overzetten op een nieuw adres maar 30 euro bedroegen en kreeg ik het eindelijk voor elkaar het abonnement op het nieuwe adres te krijgen zonder een heel nieuw abonnement af te moeten sluiten. Super slechte klantenservice dus en als je als klant niet mondig genoeg bent, zit je zo weer voor een jaar aan een abonnement vast dat je niet wilt.

Hiervoor zaten we bij Ziggo en die vond ik best prijzig, maar ik ben met alle liefde weer terug gegaan. Betaal liever iets meer voor iets dat goed werkt dan voor Tele2! Dit was eens en nooit meer.