Tele2 reviews

2.3

17-01-2019

Sluit je af wegens hoge kosten op vakantie

Ik ben in Thailand op vakantie, waar belachelijk hoge tarieven worden gerekend voor bellen en data.

Daarom bel ik alleen het hoognodige en gebruik enkel lokale WiFi.

Krijg ik bericht van tele 2. Wegens hoogverbruik hebben we u afgesloten!

Via WiFi contact met tele 2 gezocht, bang dat er een rekening van 500 zou zijn. blijkt dat ik een rekening van ongeveer 60euro heb maar het onmogelijk is om mij nog even paar dagen aan te sluiten totdat ik thuis ben, zodat ik weer in m'n mail bank etc kan.

Gewoon geen oplossing te krijgen. behalve direct betalen, wat dus momenteel mogelijk is!

Ik betaal middels incasso heb ze toegezegd dat zij direct mogen incasseren als ze dan perse direct 70 willen hebben. Nee dat kan niet want de factuur is nog niet klaar.

Heb verdorie altijd netjes betaald en ze sluiten me gewoon af nog voordat de factuur onbetaald is gebleken. Er is ook geen spraken van misbruik ik ben enkel op vakantie dat weten ze nu en ja dan kost bellen iets meer.

Onverantwoord om iemand die half in de jungle zit af te sluiten.

Roger
30-12-2018

Tele2 zakelijk mobiel dramatische netwerk.

Ga alsjeblieft niet bij tele2 zakelijk, je zit er 2 jaar aan vast terwijl je bereik continue bagger is ivm hun klantenservice. Wanneer tele2 "onderzoek" gaat doen word je door zo'n verdwaalde medewerker opgebeld die totaal geen errors heeft kunnen vinden en letterlijk zegt dat het aan jou als klant ligt. Je moet eerst een hele gespecificeerde lijst invullen met wanneer welke error plaats vond, het je zo moeilijk mogelijk maken. Ik zeg SOWIESO op GELIJJ wanneer ik kan, kom nooit meer terug en doe mij uiterste best als ambassadeur van dit waardeloze bagger bedrijf om tele2 ten alle tijde af te raden. Verwijs gewoon naar alle reviews online. Heb een groot bereik gelukkig. Ik mis KPN nooit problemen 24/7 bereikbaar.

27-12-2018

Nooit meer Tele2

Ik kreeg een emailbevestiging van een bestelling.

In de mail staat dat je 14 dagen recht op annulering hebt. Dit kun je doen door "een snelle afhandeling door telefonisch contact met de klantenservice of een bijgevoegd annuleringsformulier" die er niet bij zit en ook niet bestaat.

Als je belt om een abonnement af te sluiten krijg je in no time een medewerker aan de telefoon. Maar de afdeling annuleringen krijg je er nooit aan. Ik heb meerdere malen zeer lang gewacht - geen gehoor.

Lise
21-12-2018

Addertjes onder het gras en onzin verhalen

Ik ging verhuizen, dus ik geef mijn verhuizing door. Moet al heel moeilijk doen met van alles terug sturen, want ze willen juist weer andere dingen toesturen. Nou onhandig, maar oké.

Krijg ik eind november even een rekening met aansluitkosten. Uhm, wat!?!?

Tijdens het telefonisch gesprek dat ik had (want je kan je verhuizing niet online doorgeven, ook al zo klantvriendelijk) is mij daar niets over verteld. Hoezo niet? Dan was ik wel naar andere aanbiedingen gaan kijken als ik dat had geweten.

Ik zit nu aan een nieuw abonnement vast zonder dat dit mij duidelijk is gemaakt. Sorry maar ik verhuis toch alleen maar!?

Als je dan belt om dit te vragen, krijg je een verhaal van een medewerker - die blijkbaar denkt dat ik 1 of andere achterlijke ben - dat er een monteur speciaal voor mij naar een centrale moet om wat kabeltjes om te leggen zodat ik internet en tv heb. YEAH, RIGHT!

Wi-Fi is daarnaast ook nog eens ontzettend belabberd. Niet eens overal in mijn appartement fatsoenlijk Wi-Fi.

Over t laatste punt heb ik overigens nog niet gebeld.

Joop
20-12-2018

Inlogproblemen

Al sinds begin december ondervind ik problemen met inloggen op mijn tele2 account en e-mail, na een hoop gedoe heeft men kennelijk door wat het probleem is en duurt het 48 uur eer ik bij mijn e-mail en account kan .

we schrijven nu 20 december en opnieuw kan ik niet bij mijn account en e-mail . zal ik nu weer gaan bellen of mailen . of chatten? dacht ik dus niet . enige service waar tele2 goed in is is automatische incasso

Job
12-12-2018

Top

Ik lees op deze website veel negatieve verhalen over Tele2! Heb sinds maart een unlimited mobiel. Ik heb nergens last van ben dik tevreden. Alles loopt vlekkeloos. Leg niet altijd de schuld bij bedrijven lieve mensen. VAAK doen we dingen zelf verkeerd of verdraaien we de boel om onze zin te krijgen. We zijn de laatste jaren erg verwend en arrogant geraakt

Liketechnologie
03-12-2018

NAT TYPE Onmogelijk om het te wijzigen

Met de nieuwe glasvezel modum TG789bvn tele2 Help niet mee om het probleem op te lossen. Ook heb ik enkele keren achter hun moeten bellen. omdat hun fouten maken. Volgend jaar stap ik over!

Marjan
03-12-2018

Waardeloze hardware. Traag en erg irritant

Sinds een half jaar heb ik bij Tele2 mijn standaard abonnement omgezet naar pauzeren en opnemen. De hardware die geleverd is, is veel te traag, wat ervoor zorgt dat niets goed werkt. De afstandsbediening is prima. Helaas is het ontvangst kastje zo traag, dat het apparaatje vastloopt en het tempo bedroevend is. Heel veel irritatie, ben dan ook van plan een andere provider te nemen of mijn abonnement terug te zetten naar standaard. Want de irritatie die ik nu ondervindt, wegen niet op tegen het gemak van pauzeren en opnemen. WAARDELOOS! Een duidelijke WANprestatie! Hier heb ik niet voor gekozen.

Schalk
27-11-2018

Waardeloos!

Waardeloze service!

Denken niet mee met klant en volgen alleen hun regeltjes! ze zien ons in ieder geval nooit meer terug als klant.

Djorden
23-11-2018

Uitstekend geholpen!

Begin oktober heel enthousiast een Sim only afgesloten bij Tele2. Helaas is mijn toestel kapot gegaan tijdens een vakantie. Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice van Tele2 met de vraag of mijn abonnement nog gewijzigd kon worden, echter werdt mij vertelt dat dit niet mogelijk was maar ze wel graag wilden kijken wat de mogelijkheden waren. Uiteindelijk medewerker Nadina aan de lijn die mij super vriendelijk te woord heeft gestaan en voor mij toch nog het abonnement wist te wijzigen. Daarnaast kreeg ik ook nog eens extra korting vanwege de vervelende situatie. Wel jammer dat mijn tijdelijke iPhone 6 uitviel nog tijdens het gesprek. Kortom dik tevreden!

Sander
15-11-2018

Onbetrouwbaar, liegen en afspraak niet nakomen

Tele2 liegt en bedriegt samen met hun incassobureau Bos Incasso en lichten als het even kan hun klanten op.

In juli 2018 heb ik een rekening gemist, op hun websites stond in grote banner dat alle facturen voldaan waren.

Bos Incasso had in 2016 het dossier aangemaakt, en in 2017 brieven verstuurd.

Ik ben zelf nooit, maar dan ook nooit op de hoogte gesteld. Toen mijn internet afgesloten werd heb ik per direct betaald en zou ik na 5 dagen weer aangesloten worden.

5 Dagen later ik bellen, nee meneer u word nooit meer aangesloten. want we hebben pas net door gekregen dat u betaald heeft en u bent dus een wanbetaler.

Ik heb nooit de intentie gehad niet te betalen, alle maanden erna zijn altijd netjes betaald. Ik heb nooit een brief of een mail gehad. Nu zeggen hun dat doen wij via de SMS (Nooit een sms ontvangen).

Tele2 weigert alles uit te zoeken, ze weigeren problemen op te lossen. Je word van het kastje naar de muur gestuurd dus het incasso bureau en tele2.

Ook weigeren ze een overzicht te sturen met betalingen die hun ontvangen hebben.

Nu heb ik internet nodig voor mijn werk, en zit ik dus 6 weken zonder internet. en heb ik onterecht incasso kosten betaald en maak ik veel extra kosten.

Valerie
13-11-2018

Bewust oplichten van niet-klanten

Mij een abonnement laten betalen die ik nooiiiiit heb afgesloten! proces verbaal opgestuurd over id-fraude en diefstal en tig andere gegevens! en wat zeggen ze? dat ik ‘gewoon’ moet betalen! ???? dieven zijn jullie! ohhh en ook nog m’n berichten verwijderen en mij blokkeren op fb omdat ze het probleem niet willen oplossen maar geld willen aftroggelen. Dat kunnen deze oplichters heel goed

Mch
09-11-2018

TeleNee

Ik heb sinds dec vorig jaar een tv&internet abbonnement bij tele2. Vanaf het begin meteen al problemen met de verbinding, wifi doet het slecht of helemaal niet. Ook haperen de tv zenders. Meerdere keren met de klantenservice gesproken, helpen mij simpelweg niet. Erg frustrerend, vanaf komende dec een andere provider, hopen op een betere ervaring. Tele2 niet aan te raden! Erg klant onvriendelijk.

Thomas
01-11-2018

Prima budgetoplossing

Reden dat ik drie jaar terug naar Tele2 ging was simpel: goedkoopste op mijn adres met degelijke snelheid.

Klantenservice twee keer gesproken. Twee keer een typische callcenter medewerker die geen kaas gegeten heeft van begrippen als 'router' en 'LAN'. Uiteindelijk wel geholpen, maar duurde tenenkrommend lang met veel extra uitleg en doorverbindingen.

Meegeleverde kastje is waardeloos (de buren met standaard Ziggo apparaten overrulen mijn wifi volledig).

Werkt prima, echter loopt tv signaal wel 1x per maand in de soep, waardoor de router gereset moet worden. Hapert ook regelmatig. Went wel.

Sinds opzeggen contract blijven ze anoniem bellen om te vragen waarom ik ga/aanbod te doen. Toen ik zei dat ik daar niet van gediend was nooit meer gebeld, maar sindsdien wel vaker problemen met tv en ook internet. Ik beschuldig niemand, maar wel heel toevallig! Vandaag al twee keer internet eruit.

Vincent
29-10-2018

Let goed op onderstaande punten

Hi all, Recent mijn abonnement vroegtijdig stopgezet en hierbij zijn mij wel een aantal dingen opgevallen, zal wellicht gelden voor meerdere providers. Mocht je verwachten nog lange tijd weg te gaan, bijvoorbeeld studeren in het buitenland, of je abonnement niet meer nodig hebt, bijvoorbeeld een toekomstige werktelefoon. Sluit dan het meest goedkope pakket af (dus minimale MB's en belminuten). Als je dan je abonnement stop wil zetten, kun je het pakket in ieder geval terugschroeven naar het minimale en daarover slechts de helft betalen. Ik zat bijvoorbeeld vast aan 5000MB en onbeperkt bellen. Dit terwijl je dit ook één dag na afsluiten omhoog bij kunt stellen. Let daarnaast op dat je bij deze provider nooit losse MB's bijkoopt. Het is goedkoper om je abonnement naar boven bij te schroeven waarna je hem direct weer naar beneden zet. Je krijgt dan één maand goedkoper meer data. Al met al oké verbinding, maar hun winsten zitten voor mijn gevoel wel echt in dit soort kleine oplichtringetjes.

Frits
23-10-2018

Glasvezel

Na een maand wachten op overstap naar glasvezel komt de monteur dag te laat (moest er zelf wel even achteraan bellen). Hij krijgt geen signaal, oplossing is iemand bellen die wel weet hoe het moet maar dat duurt weer een week. wat een prutsers met te grote reclame campagnes op tv. Zorg eerst eens dat je alles onder controle hebt en als je dan zegt dat je bij tele2 weg wil kost dat 50% van mij jaar bedrag. Wat krijg ik dan ter compensatie? Helemaal niets krijg ik te horen van de klantenservice. Jammer ben toch al 15 jaar bij tele2

22-10-2018

Onterecht

Dank je wel tele2. Wat een drama na 8 jaar tevreden te zijn geweest en nooit problemen is er nu heel veel drama. Eind augustus netjes mijn rekening betaald zoals ik anders ook deed. Alleen nu kreeg ik na 2 week een melding dat ik moest betalen, Ik bellen met tele2 en moest ik kopie sturen met bewijs dat ik had betaald. Dat heb ik gedaan en week later weer omdat ik weer een melding kreeg.Midden september weer melding en ik weer bellen en ze zag het al en ze ging alles vast zetten tot 25 oktober zodat ik nergens last van zou krijg en daar zou ik over terug gebeld worden. Ik denk super en pfff na 10 uur bellen is het eindelijk op gelost. Wat denk je krijg ik vorige week een deurwaarde en moest ik het betalen. Ik tele2 weer bellen en zegt de mevrouw van tele2 tegen mij dat dat helemaal niet kan dat niemand een deurwaarde heeft in geschakeld van tele2. Ze zou het doorsturen naar andere afdeling en deze telefoontje vond plaats op donderdag 18 oktober en ik zou voor het weekend terug koppeling krijgen. Dus wat denk je geen reactie van de toppers van tele2. Vandaag weer gebeld 2 uur lang en werd me gezegd dat het intern mis is gegaan en dat ze er niks aan kon doen. Rekeningen werden aan elkaar gekoppeld en dit was eind augustus al gebeurt en elke keer dat ik had gebeld hadden ze dat moeten zien. Dat ik 2 keer terug zou worden gebeld dat het niet gebeurt is was helaas dikke pech. Dat alles onhold is gezet tot 25 oktober dat was ook een fout. Ik moet nu de deurwaarde betalen en dan alle kosten daar voor op mijn rekening nemen. Dat ik dan in de plus sta krijg ik dat geld terug. Door interne fouten kan het niet terug gedraaid worden. Wat super goed van hun dank je wel

06-10-2018

Tele2, de uitvinders van de spookfactuur!

Twee jaar geleden klant geworden bij tele2 met een mobiel abonnement. Tele2 is in mijn beleving het gemene tweelingbroertje van online.nl Nooit aan beginnen! Na twee jaar drama met facturen hoopte ik eindelijk van tele2 af te zijn maar tele2 zou tele2 niet zijn als ze toch nog drie keer na beëindiging spookaanmaningen sturen, zoals dus gebeurd is. Maar betaald om van het gezeur af te zijn. De klantenservice heb ik al lang opgegeven, neuspulkers zijn dat. Nie wieder tele2 wat mij betreft!

Fred
05-10-2018

Nooit aan beginnen

Sinds 2016 klagen we over traag internet. Sinds kort via programma de snelheid getest. Een download van 5 mb! Terwijl we betalen voor 20. Klacht ingediend, diverse telefoontjes, tot drie keer toe snippermorgen opgenomen, komt die monteur niet opdagen. Daarna monteur die zegt dat je beter naar KPN kunt gaan. Tele2 kan niet leveren waarvoor je betaalt. Liegen en bedriegen, smoes na smoes kortom een flutbedrijf.

01-10-2018

Bestelling gedaan. nooit meer contact gekregen

Op 7/9 bestelde ik TV, internet en bellen bij Tele2. In de bevestigingsmail die ik kreeg werd me van alles beloofd, een opleverdatum rond 24/9, een modem etc. Als ik rond de opleverdatum nog niets had gehoord werd ik verzocht contact op te nemen. Dat heb ik inmiddels 4 x geprobeerd, allemaal zonder resultaat. Drie keer telefonisch kreeg ik -na het doorlopen van de nodige keuzemenu's en de vraag of ik na afloop beschikbaar was voor evaluatie van het gesprek (haha) - te horen dat het 'momenteel drukker was dan u van ons gewend bent'. Ik ben alléén aan deze zin gewend! Toen probeerde ik het eens via de 'live chat'. Ook hier weer na het doorlopen van de nodige vragen kreeg ik te lezen dat geprobeerd werd verbinding te maken met een medewerker.maar het kon enkele minuten duren. Na enkele minuten kreeg ik de melding: "Er zijn op dit moment geen live medewerkers beschikbaar die het gesprek kunnen overnemen. Je kunt zelf telefonisch contact opnemen met mijn collega's. Wil je dat?" Pfff. Ik heb allang spijt van mijn bestelling.en overweeg om alles maar weer te annuleren en een bedrijf te zoeken dat tenminste de telefoon aanneemt. als dat nog bestaat. :(