Tele2 reviews

2.3

Vlm
19-09-2018

Geen service

Ik wacht al een maand op mijn geld en krijg maar geen concreet antwoord wanneer ik het terug krijg.

Daan
17-09-2018

Internet in het buitenland netjes opgelost.

Ik ben een abonnee van Tele2, met een onbeperkt internet bundel. Doordat ik internet (perongeluk) aan had staan in Monaco, kreeg ik een hoge rekening. Na het precies te hebben uitgelegd heeft tele 2 het bedrag kwijt gescholden. Hoewel het denk ik in mijn geval uitzonderlijk was toch wel erg netjes van tele 2. Voor de rest ook een goede provider.

Rowena
04-09-2018

Verschrikkelijk stelletje dieven

Ik heb op 8 juni jl. Telefonisch 2 bestellingen geplaatst. Deze zouden op 10 juni jl op de verjaardag van mijn zoon geleverd worden. Koerier kwam op zondag me zoon helemaal blij, maar helaas konden de pakketjes niet afgegeven worden, omdat mijn initialen niet klopte. Dit heb ik notabene tijdens het opnamestukje netjes spellend herhaald. Ik had 1 toestel helemaal betaald en de 2e voor een groot deel (tezamen 340,-). Op maandag contact opgenomen en werd gezegd abonnement is geannuleerd, ik zou me geld binnen 2 weken terug hebben. Gelijk opnieuw een bestelling geplaatst (dezelfde) en weer opnieuw betaald, want kon niet verrekend worden. Blijkt dat een toestel een roze kleur had, terwijl ik 2 jongens heb en gewoon hetzelfde (1gouden en 1 zilveren iphone) besteld heb. Nou weer een heel gedoe, maar uiteindelijk een week later opgelost en toestellen ontvangen. Zit alleen tot op heden op mijn geld te wachten. Heb al zovaak gebeld, reep chocola ontvangen met sorry kaartje, de een zei duurt 60 dagen voor je je geld terug hebt, de ander zei 14 dagen, weer een ander zei dat het (geheel ongevraagd en zonder mijn toestemming) verrekend werd met de komende facturen, terwijl ik geen betaalachterstand heb. Er is mij nu al 4x toegezegd dat mijn geld binnen 1 week op me rekening zou staan Vervolgens niks ontvangen. En dan nog te horen krijgen dat de betaling als afgehandeld staat en ze niet kunnen uitleggen hoe dit komt. 2 klachten ingediend, waar ik na bijna 2 maanden eindelijk een telefoontje over heb gehad. Er is opnieuw een opdracht gemaakt vopr het terugstorten van mijn geld, maar deze moet door 3 afdelingen bekeken worden en ze kunnen geen rechtstreeks contact met elkaar opnemen. Het is 1 ongeregeld zooitje. Ben zelf al jaren klant van Telfort en in dit geval heb ik zeer veel spijt dat ik voor mijn kids tele2 heb gekozen. Heb dit nog nooit mee gemaakt! Dit is geen professioneel bedrijf ze weten totaal niet wat ze doen of wie wat doet. Een teamleider die naast het gesprek van de medewerker staat maar geen tijd heeft je te woord te staan. En ondertussen wacht ik nog steeds op mijn 340 euro. Als je bij tele2 te laat met betalen bent dan wordt je afgesloten en gaat je dossier naar incassobureau en mag je extra kosten gaan betalen. Tevens kost opnieuw aansluiten ff 28,- maar de klant loze beloftes doen en al 3 maanden op dr geld laten wachten kan wel tele2 pest gewoon haar klanten door leugens, onprofessionaliteit, chaos en beloftes die niet nagekomen worden. Dat is nog een servicegericht te werk gaan. walgelijk dit! Had ik t maar eerder geweten, dan was ik ver bij tele2 uit de buurt gebleven!

Ing
28-08-2018

Heel slecht internet

Heb nu al meer dan een jaar tele2. Sim only. 5GB internet en 100 belmin pakket. Als ik buitenhuis ben doet het internet het niet. Whatsapp en facebook messenger doet het wel. Maar instagram, youtube, happerende pagina’s, geenverbinding meldingen. ik ben er onderhand wel klaar mee. het is dat ik veel gebruik maak van wifi dat ik het zolang heb volgehouden. maar zodra mn wifi wegviel kon ik niks meer. zo vervelend

Martine
17-08-2018

Fout op fout

Sinds een paar weken lid van tele2. Totaal pakket. De mobiel kon niet bezorgd worden omdat er man bij stond ipv vrouw. De wijziging doorgegeven. Vervolgens kon het niet afgeleverd worden omdat er een wijziging was. Inmiddels kosten maken om te bellen omdat ik hierdoor niet gebruik kon maken van onbeperkt bellen. Dus twee weken geen telefoon. Toen gingen ze een nieuw abonnement aanmaken omdat de andere door de twee verkeerde pogingen geannuleerd was. Bij het opnieuw maken van een abonnement werden er te veel pogingen gedaan zodat ik een blokkade kreeg bij experian. Dit kan alleen opgelost worden door schrijven. Na vele uren tijd van bellen, wachten op mijn mobiel en schrijven wil ik af van tele2. Dat kan echter niet omdat het jaarcontract is ingegaan van tv en internet. Aangezien ik een totaal pakket heb en wil hebben bij 1 provider heb ik er nog 1 probleem bij gekregen. Het is een nachtmerrie bij tele2. Dumb en dumber in actie.

Ronnie
17-08-2018

Klantenservice onbereikbaar

Net als vele anderen voor mij heb ook ik te maken met en klantenservice die eigenlijk de naam klantenservice niet mag hebben. Langen wachttijd van 2 dagen op de chat. Terwijl ik alleen internetverbinding in het buitenland beter wil geven. Wachtwoord opvragen voor de app. Werkt niet. Maar ook hier is geen ondersteuning voor. Ik ben er wel klaar mee betaald liever iets meer voor een betrouwbare aanbieder.

Jantje
11-08-2018

Contractswijzigingen zonder bericht, verplicht betalen voor onbruikbare diensten

Contractswijzigingen en prijsverhogingen worden zonder berichten doorgevoerd. Telefoonnummer is door Tele2 weggegeven aan een andere provider dus daar kan ik geen gebruik van maken. Maar ik moet wel betalen voor telefonie! Doe ik dat niet krijg ik dreigbrieven over afsluiting van zowel telefoon als internet, ondanks dat dit twee aparte contracten zijn. Daarnaast wordt er gedreigd met incassokosten en incassobureau's. Klagen helot niet want beloftes worden nooit nagekomen, ook al krijg je de beloftes bevestigd per email of brief. Tele2 is een waardeloze provider die zich niet aan de telecommunicatiewetten houd!

Ad
09-08-2018

Altijd netjes mijn abbnoments geld betaald en wel jarenlang

Tele2 altijd netjes geholpen en eigenlijk nooit geen klachten ,zit misschien al 10 jaar bij tele2 maar het ging mis toen ik afgelopen mei ben overgestapt toen is in de maand het niet gelukt het abbonoments geld te innen via automatische incasso en ik was voor twee maande in het buitenland er is een aanmaning gestuurd dat het niet was gelukt met de automatische incasso , maar ik zag de post pas toen ik terug was dus , Incasso bureau . ( ik heb veel van dit soort mailtjes gelezen en het lijkt dat ze het er gewoon om doen ) Dit ging over mijn Mobiele abbonoment, Ik geef Tele 2 voor deze handelswijze een dikke vette onvoldoende bah . Heb ook een internet en bellen en ik denk hier ook mee te stoppen Zo ga je niet met je klanten om Tele 2

Zaan
30-07-2018

Sluit nooit een abbo af bij Tele2!

Vanaf begin al aan alleen maar problemen gehad. Compensatie? Nee, hoor ''dat kunnen wij niet doen''.

Bij KPN krijg je nog tenminste bij het afsluiten van een abonnement een gratis Chromecast, enigste wat je bij Tele2 gratis krijgt is koppijn.

Evelien
29-07-2018

Geldkloppers

Dit bedrijf is stroef en laat je maanden betalen terwijl je geen doorlopend abbonement had. Ook super super slecht bereik.

Rozemarijn
25-07-2018

Meer betalen bij een andere provider loont!

Gebruikersbeoordelingen Tele2 Gebaseerd op 272 reviews 3,0 Dekking Klantenservice Algemene indruk Administratie Diensten Totale indruk Schrijf een review Review door Rozemarijn 25 July 2018, 12:21 Wij (een studentjeshuisje met drie meisjes) waren overgestapt naar Tele2, want het was goedkoper. Vervolgens kwam het aansluitingspakket niet binnen, pas 4 weken later. Vervolgens bleek de aansluiting van Tele2 alleen bij de onderburen te liggen en tja dat was toch wel echt ons probleem. Toen kregen we na lang zeuren uiteindelijk een monteur. Die hetzelfde constateerde. Het lag niet aan ons en we hadden nog geen internet geleverd gekregen en konden het volgens hem ook gratis weer opzeggen, omdat we zonder internet geen contractbreuk zouden hebben geleden. Hier dacht Tele2 toch echt anders over en laat ons nu toch 2 maanden op zeg termijn betalen, terwijl we onderhand al dik 3 maanden zonder internet zitten!

Pauline
13-07-2018

Wanneer je zakelijk belt en een dag onbereikbaar wilt zijn

Met het overstappen wordt er in eerste instantie geprobeerd te rommelen met de porteer datum. Vandaag ben ik dan overgestapt. Krijg een sms dat ik succesvol de simkaart heb verwisseld. Ik check dit uiteraard en idd internet en telefoon verbinding. Vervolgens is het de hele dag wel heel rustig geweest, geen telefoontje ontvangen. Blijkt het achteraf dus toch niet te werken. Zoooo spijt dat ik klant ben geworden ik had beter moeten weten. Bel ik met de klanten service, een half uur wachten en ondertussen ververs ik weeeer mijn fabrieksinstellingen. Nu doet hij het weer dus denkt de meneer aan de telefoon dat het is opgelost, nu dat is duidelijk geen ondernemers mentaliteit. Ben zo boos, niet normaal hoe verzinnen jullie deze onzin.

Jojo
08-07-2018

Goedkoop Duurkoop

In buitenland bijna geen verbinding en als je verbinding heb een E of soms heel zwak 3G maar nooit 4G. Als je verbinding heb is het zo langzaam dat googlemaps bijna niet laad.

Shakira
08-07-2018

Tele2 GELDWOLVEN

En wat vindt ik tot nu toe van tele 2, verschrikkelijke bedrijf, gierig, alles draait alleen om geld, grote oplichters. Als je te laat bent met opzeggen, wordt er niet eens door de vingers gekeken. Ik heb 1 hele maand en 7 dagen abonnement kosten moeten betalen + afkoopsom die ze niet eens willen kwijt schelden, totale bedrag van 284 euro. Maar ik heb mijn lesje geleerd en dus nooit meer bij tele2. Never nooit meer. Ik waarschuw je mensen probeer je niet eens bij hun in te schrijven, je zal zeker niet op tijd kunnen opzeggen. Want tele2 is niet bereikbaar, je kunt hun niet mailen en als je belt sta je meer dan 15 minuten in de wacht. En als je opzegd via hun formulier is dat niet definitief want ze gaan je bellen, alsof je verder niks te doen heb om op hun telefoontje te wachten en zodra ze jou aan de lijn hebben gekregen is dat een definitieve opzegging en dan hebben ze hun geld al verdient op je verdient.

Gioia
03-07-2018

Internet kwaliteit is vrij slecht maar de klantenservice is top

Qua internet ben ik vrij ontevreden en wat in eerste instantie niet van plan een review achter te laten. Het internet viel op uurlijkse basis even uit en ging dan eeb paar seconden later tot een paar minuten later weer aan. Het verschilde per dag hoe vaak en hoe lang maar elke dag viel het internet meerdere keren even uit. Soms was het ook te sloom voor woorden. Maar over de klantenservice kan ik niks negatiefs zeggen. Elke keer waren ze erg vriendelijk en hebben ze me goed geholpen. Zelfs toen ik besloot vroegtijdig over te stappen (andere provider was goedkoper, anders had ik het niet gedaan). Dit ging zonder kosten en ze hebben mij zelfs uitstel van afsluiten gegeven zodat mijn nieuwe provider dan pas ingaat. Internet kwaliteit zou ik een 4 geven maar de klantenservice een 10! Mochten ze ooit weer goedkoper worden, zou ik weer overstappen.

Cesar
22-06-2018

Terrible device compatibility and customer service department

I subscribed to their Internet basis service, but when the device arrived, it was not compatible with my home connection. I cancelled well within the 14-day grace period they mention, but still got charged. When contacting their customer service, they did not even try to solve the issue and then closed off the chat when I was cross-checking some dates on my email. Horrible. Beware

Bram
18-06-2018

Internet buitenland

Sinds kort ga ik regelmatig naar Duitsland, Belgie. Het internet is echt dramatisch. Bijna nergens 3G. 4G al helemaal niet. Vaak nog ouderwets zoeken naar een streepje om überhaupt nog bereik te hebben. Helaas zit ik nog aan een abonnement vast maar voor mij geen Tele2 meer.

Broningen
11-06-2018

4G dekking in Groningen Stad

Kan al een jaar geen normaal gebruik maken van mijn TELE2 abonnement en geef dit ook al een jaar aan. Na lang aan het lijntje te zijn gehouden en veel testjes heb moeten doen kwam er toch echt een oplossing.

Ik mag overstappen naar een andere provider. Jippie. Maar Ho, ik moet nog wel telefoon lening betalen. Okay, prima. Maar vergoed TELE2 ook iets van de afgelopen maanden? Natuurlijk doen zij dat niet!

Nooit meer. Nooit meer. Wegwezen. Ik hou echt iedereen tegen die er ook maar aan denkt!

Nino
08-06-2018

Slechte klantenservice

Heel veel spijt voor het verlengen van mijn abonnement. Klantgericht zijn ze totaal niet, dat je een betalingsregeling niet kunt treffen prima. Maar als je vraagt om een uitstel van 3 a 4 dagen i.v.m. te late salaris uitbetaling wordt dit niet geaccepteerd. Terwijl je niet weigert te betalen, ze denken niet met je mee. en hebben letterlijk schijt aan hun klanten. Ook heb je binnen no time incasso aan je deur als je maar 1 dag te laat bent.

Nooit meer in ieder geval.

J.
07-06-2018

Zeer goedkoop bellen met Tele2

Ik heb een wat ouder type Nokia telefoon. Alleen maar bellen of gebeld worden is meer dan genoeg voor mij. Vandaar dat ik met deze oude Nokia telefoon tevreden ben. En dat kan ik ook zeggen van het bijbehorende telefoon abonnement bij Tele2. Namelijk; 100 minuten bellen voor slechts €4,- in de maand. Ik heb nog nooit mijn beltegoed op gekregen!Laat anderen maar een peperdure mobiel aanschaffen en maandelijks een flinke hap geld betalen, ik heb het beter geregeld!