Tele2 reviews

2.3

Ba
07-04-2017

Nummer portering duurt al 3 maanden

Klanten service kan me alleen vertellen dat ze er mee bezig zijn en dat ik even moet afwachten. Inmiddels zijn we al 3 maanden verder. Het mobiele nummer is wel in hun bezit volgende de vorige provider en hun zelf.

Ad
06-04-2017

Genept met opwaarderen data

In buitenland data bijgekocht. Kreeg geen bevestigings SMS dus dacht dat het niet was gelukt en ik probeerde het nogmaals. Week later hetzelfde verhaal. Bij afrekening bleek dat ik 4x berekend heb gekregen en slechts 2 xbevestigings SMS. Contact met Tele2 was haast niet mogelijk ivm drukte (1,5 uur in de wacht gestaan!) Na diverse mails over en weer en weken later kwam het smoesje dat het niet meer na te gaan was. Weet zeker dat het met opzet zo gegaan is, er is geen enkel excuus gekomen en ik werd met kluitje in het riet gestuurd onder de noemer "jammer voor u".Slechte service en bijzonder klantonvriendelijkl. Zo'n provider zou eigenlijk niet mogen bestaand, ik vind het oplichterij!

02-04-2017

Niet kloppende informatie op bestelpagina Tele2

Op de bestelpagina van www.tele2.nl staat bij alle telefoons vermeld Op Voorraad. Dan plaats je een bestelling en krijgt te horen dat het toestel niet voorradig is en dat je vanzelf wel bericht krijgt. Ook na vele klachten en annuleren van bestellingen blijft Tele2 beweren op de site alles op voorraad te hebben . Het levert bestellingen op.

Ina
01-04-2017

Tele2 Prutsers .

Schandalige behandeling .

In Januari heb ik een brief ontvangen van Tele2 met de mededeling dat zij niet konden incasseren en dat ik het bedrag “indien ik geen incasso wilde “ via Ideal moest overmaken. De brief maakte mij behoorlijk boos, omdat het mij het gevoel gaf dat ik een wanbetaler zou zijn terwijl ik altijd meer dan genoeg saldo op mijn betaal rekening heb staan en zeker NOOIT een negatief saldo. Ik heb meteen tel. contact met Tele2 opgenomen en gevraagd waarom er niet geïncasseerd kon worden en kreeg daar geen echt antwoord op maar het was hen niet gelukt te incasseren. Er werd mij verzocht het bedrag alsnog via ideal over te maken, echter daar zag ik de noodzaak niet van in omdat er geen problemen waren met mijn rekening en dat zij het nog maar eens moesten proberen. Daaruit ontstond een hele discussie, en heb hen uitgelegd dat het niet mijn probleem was dat zij maar één keer kunnen incasseren!, vervolgens heb ik nogmaals naar de Bank gebeld om te informeren wat er nu gebeurt kon zijn. Echter bij de bank hadden zij ook geen verklaring dat het Tele2 niet gelukt was te incasseren en hebben mij verzekerd dat er niets ongewoons of fout was met mijn rekening en dat Tele2 een doorlopende incasso had!. Weer contact met Tele2 gezocht en weer alles uitgelegd, uiteindelijk heb ik er eenmalig mee ingestemd dat ik de 11.00€ zou overmaken maar dat dit echt een eenmalig gebeuren is en dat ik het niet een tweede keer gaat doen. Helaas in Februari ontdekte ik dat Jan. rek. bij hen weer niet gelukt was, ik heb toen aangegeven dat zij het echt moesten oplossen dat ik niet van plan was om hun werkzaamheden uit te voeren door steeds via ideal te betalen. Tele2 heeft mij verzocht om nog even af te wachten zij zochten naar een oplossing, eindelijk 24 Februari was het weer gelukt en was er 11,00€ afgeschreven, waarop ik 25 Feb. weer tel. contact heb gezocht, meteen kreeg ik weer tel. dreigementen dat ik nu Jan. alsnog via ideal moest betalen!. Daarmee was voor mij de maat vol en heb ik meteen schriftelijk een klacht gemaild naar Tele2 en het Abonnement opgezegd, echter had/ heb ik geen bevestiging ontvangen en maandag 27 Feb. weer gebeld en gevraagd om de bevestiging van mijn opzegging, waarop mij werd verzocht het nog wat tijd te geven zij zochten nog steeds naar een oplossing , wel vroeg hij mij of ik de betaling toch alsnog via ideal wilde over maken, dat zou het probleem meteen oplossen!. Vervolgens probeerde hij mij een totaal pakket aan te smeren voor Internet,Bellen en Telefoon, leuk geprobeerd maar nee dank je wel na dit gedoe. 3 dagen later vond ik een cadeau in de brievenbus van Tele2 - BOS incasso, ik heb meteen de andere ochtend contact opgenomen met Hr. v.d. Wiel van BOS incasso en nadat ik mij verhaal had gedaan adviseerde hij mij binnen 5 dgn. in verweer te gaan dat heb ik meteen gedaan tevens aangegeven dat ik bereid ben nogmaals eenmalig de 11.00€ te betalen maar beslist geen incasso kosten wilde betalen voor iets waar ik geen schuld aan heb. Tevens wilde ik dat mijn abonnement welke ik vorige maand 25Februari schriftelijk had opgezegd ook werd gerespecteerd door Tele2 en dat ik daarvan een bevestiging wilde en daarmee er na 24 Maart 2017 geen overeenkomst meer zou zijn met Tele2. Echter nog steeds geen reactie ontvangen niet van Tele2 en ook niet van BOS Incasso.

Gelukkig kan ik via de bank aan tonen dat het niet aan mij ligt ik nooit in het rood en dat ik altijd aan al mij betalingsverplichtingen voldoet en heb ik ook nog collega’s waarbij soort gelijke procedures hebben plaats gevonden. Ook heb ik nog even bij MASSA CLAIM geïnformeerd of de aantijgingen tegen Tele2 nog liepen aangaande het niet vermelde van leningen bij het aangaan van een Tel. abonnement met “GRATIS “ telefoon welke dus niet gratis waren.

Ina van Leeuwen

Natasha
28-03-2017

Voor de 3e keer ten onrechte afgesloten

Ik heb in oktober 2016 mijn mobiele rekening aan TELE 2 betaald, van de maand oktober 2016. In november en december kreeg ik hier herinneringen voor. Ik heb direct zowel in november als december een kopie van de afschrijving gestuurd.

In januari 2017 word ik voor de 1ste keer afgesloten omdat ik deze rekening niet betaald zou hebben. Na wederom hetzelfde betaalbewijs te hebben gestuurd werd ik na een paar uur weer aangesloten.

In februari 2017 word ik wederom afgesloten voor dezelfde openstaande factuur uit oktober 2016. Na weer verschillende keren hetzelfde betaalbewijs te hebben gestuurd, werd ik de volgende dag aangesloten.

In maart 2017 (inmiddels nu 5 dagen en nog steeds niet aangesloten) ben ik voor de 3e keer afgesloten, vanwege dezelfde openstaande factuur.

Ik heb inmiddels nu 65 keer hetzelfde betaalbewijs toegestuurd. De helpdesk zegt dat ze alle betalingen zien, maar niets kunnen doen omdat het een andere afdeling betreft.

Ik heb mijn 2 telefoonabonnementen van mijn dochters ook onder mijn abonnement afgesloten. Mijn dochters fietsen 's ochtends naar school en in de middag terug en zijn nu dus al dagen onbereikbaar tijdens reistijd.

Daarbij is er over de afgelopen maanden over 3 abonnementen afsluitkosten berekend. Ze hebben aangegeven dat ik hier een creditnota voor ontvang.

Ik ben al heel veel jaar klant, maar het laatste half jaar is TELE2 zo ver gezakt in de prestaties, dat ik het mijn ergste vijand niet aan zal raden.

Mij en mijn 3 abonnementen zijn ze als klant kwijt, ik stap over zodra mijn abonnementen zijn afgelopen.

IK ADVISEER IEDEREEN, SLUIT GEEN MOBIELE ABONNEMENT AF BIJ TELE2. SPIJT ALS HAREN OP JE HOOFD.

Hp
27-03-2017

Slechte klantenservice

Slechte klantenservice, na 3 keer contact in een maand nog steeds geen oplossing voor een technisch probleem en ook geen terugkoppeling. Ook de Tele2 app met gebruiksoverzichten en de mogelijkheid om abonnementen aan te passen functioneert niet of nauwelijks.

Cindy
24-03-2017

SLECHT SLECHT SLECH

Meer kan ik niet zeggen, slechte service, slechte WIFI, slechte klantenservice. OPLICHTERS!

Jordy
20-03-2017

Verhuizing volledig verkeerd

Ik heb gebeld over een verhuizing van mijn internetverbinding. Mijn nieuwe adres is doorgegeven, maar niet doorgevoerd.

Er is nooit verteld dat er een bevestiging gegeven moet worden. Belachelijk!

Na een maand bel ik of ik me internet kan aansluiten. Is het niet doorgevoerd , kan ik weer een maand wachten.

ik heb mijn adres veranderd, gegevens gewijzigd en alles gedaan wat tele2 vroeg. Er was geen handeling meer nodig door mij en zodoende is er dus niks doorgevoerd.

TELE2 echt bedankt voor niks!

Tobe
18-03-2017

Al drie modems kwijt? Na drie weken nog geen internet en tv!

Op 3 maart hebben we gebeld, omdat het modem na 2 jaar kapot was gegaan. Binnen drie werkdagen, werd er een retourdoos verzonden. Echter na 7 dagen was er nog steeds geen modem binnen.

Dus opnieuw de klantenservice gebeld.Er was geen track and trace code en opnieuw zou er een modem verzonden worden. Ook deze modem is niet binnengekomen na 5 werkdagen?!

Vervolgens weer gebeld en het werd duidelijk dat geen van de modems werkelijk verstuurd was?! Modem 3 zou binnen 5 werkdagen binnen zijn. Dezelfde dag hebben we gebeld om te controleren of dit werkelijk gebeurd was.nee hoor! Er zou een 'signalering' uitgezet worden en ik zou dezelfde dag teruggebeld worden. Natuurlijk om half 5 nog geen telefoon gehad en dus opnieuw gebeld. De aanvraag was goedgekeurd, maar de eerder besproken procedure bestond niet?!

We moesten opnieuw terugbellen om te kijken of modem 3 een track and trace code zou hebben. Bij dit telefoontje werd duidelijk dat er nog steeds geen code aan verbonden was.

Inmiddels hebben we al drie weken geen internet en tv! Dat dit bedrijf zich niet enorm diep schaamt, want we betalen netjes!

16-03-2017

Kastje naar bekende muur

Tachtig keer bellen, tachtig keer niet de juiste oplossing. 10 x een Klachtenformulier. Doodmoe van!

Jelle
06-03-2017

Van het puntje naar het paaltje gestuurd.

Verschillende keren gebeld nadat ik geen mobiel internet meer heb. Zit al meer dan een week zonder internet en er kan niet worden gezegd wanneer de zogenaamde storing is verholpen. Mij lijkt me dat tegenwoordig niet heel erg lastig en langer dan een week erover doen om een storing op te lossen lijkt mij wat lang. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Kortom verschrikkelijk bizar bedrijf.

Roelf
05-03-2017

Waardeloos bedrijf

Sinds eind vorig jaar overgestapt naar tele2. De grootste fout ooit gemaakt. Alle leveringen werden zomaar geannuleerd. Als je er dan achteraan belt krijg je te horen van, ach ja dat gebeurt wel vaker. Vervolge5dus gewoon twee week zonder tv en internet gezeten. Ik heb hun toen de mededeling gedaan dat ook ik twee week later de eerste factuur ga betalen. Nou dat was uit den boze. Maar zo gezegt ook zo gedaan, met als gevolg dat ze ons dus hebben geblokkeerd op een vrijdag waardoor wij vervolgens een week geen tv en internet meer hebben. Erachter aan gebeld en krijg dan een grote bek dat we maar op tijd moesten betalen.

Vandaar waardeloos bedrijf tele 2.

05-03-2017

Duur abonnement,geen dekking.Na betaling fiks bedrag mag je weg.

Heb een duur abonnement bij tele2.Al vanaf begin problemen gehad met bereik.Gesprekken vielen weg of gewoon onbereikbaar.Na lange tijd kwam er uit dat tele 2 geen dekking heeft op mijn thuis adres. Zeggen ze doodleuk;U mag geheel kosteloos opstappen omdat we geen dekking kunnen garanderen( betaal ik al wel maanden voor) maar bent dan verplicht het bijgeleverde toestel(i phone 6s van half jaar oud) voor 670,- over te nemen.Anders dus niet weg. tele 2 neemt het toestel niet terug.Betaal al maanden duur abonnement.gesprekken vallen weg.dan moet ik betalen voor een toestel wat ik niet hoef te hebben?naar mijn mening contract breuk. kunnen de service die ik zou krijgen niet leveren.bagger bedrijf.Nooit meer!

03-03-2017

Al 7 weken bezig om internet op mijn mobiele abonnement te krijgen Mijn account is blijven hangen tijdens het overgaan naar 4 g in het oude systeem Helaas is er geen slimmerik bij Tele 2 die dit op kan lossen en zit ik nu al 7 weken zonder Meerdere malen gebeld,gemaild en zelfs aangetekende brieven waar niet op gereageerd wordt Wel een dreignota sturen voor een niet betaalde nota want dan kunnen ze wel contact opnemen Ga een klacht indienen bij de geschillen commissie voor Tele communicatie want ben er helemaal klaar mee Tele2 weg ermee waardeloos bedrijf met slechte service en personeel wat nergens verstand van heeft

Shenene
28-02-2017

Echt een shit mensen

1 maand klant bij hun ze hebben niet afschreven wat ik niet echt heb opgemerkt omdat er zoveel dingen worden afgeschreven en ik niet alles 1 voor 1 kan gaan controleren nu afgesloten en moet 10 werkdagen wachten voor me kinderen weer tv kunnen kijken echt focking schandig ook al is er met ideal betaalt. voor wat is dat er dan.

ik ga zo snel mogelijk over stappen dit kan echt niet klote tele2

Shanna
24-02-2017

Slechte service , dreigen, niet snel geholpen

Ze laten mijn abbonement door lopen, ook al heb ik hem allang opgezegd. Heb gezegd dat ik niet ga betalen voor iets, wat ik niet gebruik. Gaat men dreigen met deurwaarders. Tele2 is slecht, raad hem bij iedereen af.

Faith
24-02-2017

Fatih

Simkaart van een voorganger. vrienden kunnen mij niet bereiken en ik kan hun bellen probeer 202013021x te vertellen word er een circel spel gespeeld 'is de probleem van Tele2' alsof dat mijn probleem is. service 0,0

22-02-2017

Ontmoedigingsbeleid van Tele2

Stap nooit over naar Tele2. Er wordt een ontmoedigingsbeleid toegepast bij klachten.

De klantenservice kan niets doen behalve de klacht doorzetten naar een afdeling. Dit proces herhaalt zich een aantal keer omdat er geen enkele reactie wordt gegeven door Tele2. Dan wordt de klacht na heel vaak bellen, in overleg met een manager, doorgezet naar het hoofdkantoor.

Echter kan de klantenservice de status van de klacht vanaf dat punt niet meer inzien of volgen. Dan hoor je niets meer van Tele2! Doorverbinden naar een afdeling kan niet, een mail naar betrokken collega’s doorsturen kan niet, ook is het niet mogelijk om als klant terug gebeld te worden.

Ik vraag me af wat Tele2 onder service verstaat!?

Persoonlijk ben ik sinds november 2016 bezig om een en ander geregeld te krijgen. Na wat speurwerk heb ik mailadressen van medewerkers weten te achterhalen. Waar vacatures al niet goed voor zijn ;)

Dan krijg je na veel bellen en veel mails een toezegging dat een bedrag binnen 2 weken op mijn rekening wordt overgemaakt. Echter het bedrag is uiteraard niet overgemaakt.

De betrokken Tele2 medewerker antwoord niet op mijn mail. Klantenservice gebeld maar het proces begint weer vanaf stap 1. Klacht wordt doorgezet, doorverbinden kan niet, een mail naar betrokken collega’s doorsturen kan niet, ook is het niet mogelijk om als klant terug gebeld te worden.

Op klachten wordt niet gereageerd. Afspraken worden niet nagekomen. Echt een zeer slecht bedrijf met een waardeloos service beleid.

Helaas komen dit soort bedrijven hier mee weg.

Simon
20-02-2017

Wijziging indeling.

Ik kan niet wennen aan de nieuwe indeling sinds kort. De oude was veel beter, ik kon bijvoorbeeld makkelijk met pijltje omhoog naar andere programma's zappen zonder dat ik van zender wisselde. Veel meer dingen zijn nu onhandiger geworden.

Gertie
17-02-2017

Superlange wachttjd aan telefoon

Had een klacht en moest zakelijk bellen. Hier was een wachttijd van een dikke 50 minuten.