Tele2 reviews

2.3

Jean
25-01-2017

Facturatie

Schrijven altijd te veel af en ongeldig als k de kans krijg om weg te gaan doe k dat per direct

Raheel
24-01-2017

Foutief rekening

De rekening zegt dat ik buiten de bundle was. Maar dat was helemaal niet klopt. Ik heb een klacht indien en ze heb niet de volledig bedrag terug gestort. Ik heb weer een klacht ingediend. in de tijd van automisering hoe moelijk kan het zijn om een juist rekening te maken?

Mariette
20-01-2017

Al 4 jaar klant en dan dit!

Al vier jaar vaste klant bij Tele2. In juni kreeg ik van hun een aanbieding speciaal voor vaste klanten. Ik kon mijn abonnement tegen een kortingstarief krijgen. Dit heb ik gedaan en nu ga ik samenwonen, maar kan ik niet van mijn abonnement af, omdat deze nog tot juni loopt. Aan de telefoon zeer onbeschoft en neerbuigend te woord gestaan. Onderaan de mail destijds: ' We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je een tevreden klant blijft.' Nou voor mij nooit meer tele2!

Marlous
18-01-2017

Zodra t kan ,stap ik over!

Mijn facturen kloppen elke maand niet.elke keer word er teveel afgeschreven.hang elke maand aan de lijn met klantenservice.die zeggen allemaal t zelfde.heb al div malen klachtenformulier ingevuld,vergoedingsformulier,maar je moet maar wachten wanneer je keer antwoord krijgt! Je wordt v t kastje naar de muur gestuurd,maar een echte oplossing komt er niet.het ligt nu voor zoveelste keer bij de financiele afdeling.ik kom geen stap verder,dus zodra t kan stap ik over !

Wieke
17-01-2017

Nooit problemen mee gehad. Goede service.

Zojuist via de chat mijn abonnement aangepast. Was binnen een paar minuten geregeld. Ik kreeg direct een smsje dat mijn nieuwe bundels zijn ingegaan en op mijnTele2 staan ze ook al aangepast. Top! Plus vriendelijke service.

Lion
14-01-2017

Bij Coolblue goedkoper uit

Wij zijn met z'n drieën van de familie al jaren bij Tele2 (ikzelf al vanaf 1998) en zoals gebruikelijk werd het weer eens tijd voor een abonnementsverlenging en een nieuw toestel. Nieuw toestel Samsung S7 Edge aangeschaft en abonnement (1 GB + onbeperkt bellen/SMS) en ik betaal hiervoor 42,- p/m Zie bij toeval dezelfde aanbieding staan bij Coolblue voor 38 Euro p/m. Dit is dus over 2 jaar 96 Euro goedkoper ! Klantenservice gebeld omdat je denkt dat je als vaste en trouw (familie)klant mogelijk onder dezelfde voorwaarden dus voor 38 Euro hetzelfde abonnement kan krijgen. nee hoor . is niet mogelijk ? Ik had mezelf dus 96 Euro kunnen besparen door niet meer via Tele2 een abonnement + toestel te bestellen.

Er komen in de familie nog 2 verlengingen aan + aanschaf toestel en dat zal waarschijnlijk Vodaphone gaan worden. Jammer hoor. !

Claudia
12-01-2017

Tele2 NEE

Na 2 jaar abbonement voor mijn mobiel verlengd,met iphone 7 ep 2016, nu na talloze x contact met klantenservice nog geen tel.Krijg doodleuk het ligt bij het hoofkantoor systeemfout.geen reactie verder maar wel de kosten van de tel in rekening brengen al maanden!.Kan het niet opzeggen zonder afkoopsom te raar voor woorden dit.met andere woorden betaal maar waarvoor ?en je kan gewoon niks want je komt niet verder dan klantenservice,want de afdelingen die er over gaan zijn telefonisch of via mail niet bereikbaar.Zeer logisch voor een telecom bedrijf.En waarom dat tele2 zo doet logisch niet omdat het moet maar omdat het kan

Laura

Geen service, nooit meer Tele2

Sinds ruim een jaar ben ik klant bij Tele2. Enkele maanden geleden hebben ze een nieuw rekeningnummer gekregen en mislukken de automatische incasso's. Sindsdien is het foute boel, klanten krijgen betalingsherinneringen en worden zelfs onverwachts afgesloten. Fouten maken is menselijk natuurlijk, maar het ergste is de service. De verantwoordelijkheid wordt volledig bij de klant gelegd. Hebben zij gevraagd om een nieuw rekeningnummer met bijbehorende problemen? Ronduit schandalig hoe tele2 hiermee omgaat en hoe zij reageren op mails van klanten. Ikzelf ben alweer een paar dagen onbereikbaar door dit gebeuren, terwijl de rekeningen netjes betaald zijn, en ik lees op diverse sites dat ik niet de enige ben. Helaas zit ik nog anderhalf jaar vast aan Tele2, anders was ik direct overgestapt. Als ik Tele2 een tip mag geven, een goede service is goud waard, besteed hier meer geld aan en minder aan dure reclames.

Judith

Onnodig afgesloten

Ik raad iedereen af om een telefoonabonnement aan te sluiten bij Tele2. Dan maar iets meer betalen voor een tenminste goede service.

Ik ben onterecht afgesloten bij Tele2 terwijl ik zelfs elke maand teveel betaal. Ik heb nog steeds geld tegoed van Tele2 maar heb nog steeds niks terug gekregen.

Vanaf het begin van mijn abonnement al problemen gehad bij Tele2. Het vooruitzicht dat ik nog 1,5 jaar aan Tele2 vastzit bezorgd me hoofdpijn.

Sarah

Tele2? geen goed idee

Twee maal onterecht afgesloten. Wel op moeten draaien voor de heraansluitkosten. Klantenservice weet zelf te weinig en kan je niet doorverwijzen naar een medewerker met meer kennis. Betalingsbewijs behandelen: 20 dagen wachten Heraansluiten: 10 dagen wachten Klachten formulier behandelen: 30 dagen wachten Terugboeking heraansluitkosten: 20 dagen wachten

één grote ellende.

We leven toch in 2017 of ben ik nou gek?

Marguerite
06-01-2017

Zoek een andere provider !

Alleen Tele2 als het niet anders kan is ons advies. Een reeks van hele slechte ervaringen. Tele2 verandert ongevraagd je mobiele nummer en laat je daar ook nog voor betalen. Wij hebben al jaren Tele2. Op een dag kregen we een sms dat ons nummer was veranderd in een ander nummer. Wij hadden daar niet om gevraagd en vroegen Tele2 dit zsm terug te draaien. We hebben eindeloos gebeld, uren in de wacht gestaan, emails gestuurd, maar er gebeurde niets. Uiteindelijk werd er toegezegd dat het werd teruggedraaid; dat zou wel maximaal 15 werkdagen duren. Na 15 werkdagen nog steeds ons nummer niet terug. Weer bellen, uren in de wacht. Antwoord van Tele2: Sorry 15 dagen is de termijn die er voor staat en als die afdeling dat niet doet kunnen we daar niets aan doen, u moet maar wachten. Klacht ingediend, geen reactie. Automatische incasso stopgezet. Na een maand gezegd dat we het abonnement wilden opzeggen. Dat kon niet volgens Tele2 en zou ons op een boete van ruim 800 euro komen te staan. Na bijna vijf weken toch ons nummer terug gekregen. Een verzoek tot teruggave of vermidering van abonnementsgeld voor de periode dat we ongevraagd een ander nummer hadden werd afgewezen; Tele2 vond dat we gewoon gebruik hadden kunnen maken van het abonnement. Dat niemand het nieuwe nummer kende en dat het nummer dat iedereen al jaren kende niet meer werkte maakt kennelijk geen verschil voor de aanbieder. Inmiddels waren er ook internetbundels ten onrechte dubbel in rekening gebracht; die moesten we eerst betalen om het daarna terug te krijgen via verekening in een volgende factuur. En om het verhaal een mooie afsluiting te geven werd dit nummer en een ander nummer dat we bij Tele2 hebben geblokkeerd omdat er een keer geen geld kon worden afgeschreven omdat wij de automatische incasso hadden stopgezet in de hoop dat er dan eindelijk een iemand iets zou gaan doen. Voor hetzelfde geld heb je bij een andere provider een behoorlijke klantenservice, correcte facturen en bovendien meer waar voor je geld.

Caatje
06-01-2017

Geen woorden voor te vinden, zo SLECHT!

Ik kan inmiddels wel een boek schrijven over tele2, ben nu 10 maanden ’klant’ daar, je moet betalen en verder je bek houden. Het is een hopeloze bende bij tele2. Zit alweer een week zonder vaste telefoon, maar t probleem wordt niet opgelost. krijg rekeningen binnen die al betaald zijn enz. BESTE MENSEN TRAP NIET IN DE TELE2 VAL !

M. Droogh-den Ouden
05-01-2017

Zakelijk afgesloten voor uitgaande lijnen administratie tele2 niet te bereiken

Wij zijn met ons bedrijf ineens en zonder waarschuwing ineens afgeslote voor uit gaande lijnen. We kunnen alleen met Tele2 bellen. Als je de technische dienst belt zeggen zij dat dit door de administratie is ingesteld vanwege betalingsachterstand en verbinden ze ons door met de administratie die vervolgens als 3 dagen in de wacht is en niet te bereiken. zodra het ons duidelijk was dinsdag 3 januari welke factuur het betrof hebben we betaald. Maar de blokkade is er nog steeds niet af en de administratie is nog steeds niet telefonisch te bereiken. Emailberichten worden met een no reply beantwoord dat er binnen 10 dagen gereageerd wordt. Het is onmogelijk iemand van de afdelng administratie te bereiken. Wij lijden schade door deze weigerachtige houding van Tele2 . Dit is niet de manier waarop je met je klanten omgaat

03-01-2017

Teveel betaald en tele2 weigerd tot nu toe stappen te ondernemen

Ben al sinds maart 2016 bezig met tele2 ik kwam tot de conclusie dat ik teveel betaalde.na een paar telefoontjes/sms en emailverkeer kwam er een half jaar geen reactie meer van tele2. In november heb ik zelf maar weer eens contact opgenomen met de klantenservice en die konden mij iets vertellen wat ik eerlijk gezegd niet wist,ik had namelijk 216 euro teveel betaald door een foutje aan hun kant,alleen ze hebben die 216 euro tot op heden nog niet overgemaakt,alle personen die ik aan de lijn heb gehad van de klantenservice vinden het zeer vreemd,dat er vanuit de financiele administratie nog geen stappen zijn ondernomen. we zijn al klant sinds 2001 en naar alle tevredenheid.en op dit moment met 4 abbonementen,maar hebben nu toch echt het gevoel dat we van het kastje naar de muur worden gestuurd,als ze nu niet snel met een oplossing komen moeten we toch maar eens op zoek gaan naar een andere provider lijkt me

Anton
02-01-2017

Tevreden klant

Al bijna 10 jaar ben ik zeer tevreden over telefoon en internet thuis.bij dit bedrijf. Internet kan misschien sneller, maar is me snel genoeg. Met 22 euro per maand vind ik de prijs-/kwaliteitsverhouding uitstekend!

Laura
02-01-2017

0 service

Goedkoop maar verschrikkelijk. Momenteel al 6 maanden aan het bellen om een fout vanuit de kant van Tele2 op te lossen, ik dien wel extra te blijven betalen omdat er anders 'automatisch' incassodiensten worden ingeschakeld?! Hoe scheef kan het zijn.

Ger
28-12-2016

Prutsers

Ik heb twee abonnementen bij dit bedrijf lopen. Maar spijt als haren op m'n hoofd, De financiële administratie is een puinhoop van het ergste soort. Voor ruim op tijd betaalde rekeningen krijg je eerst wat aanmaningen. Ik stuur ze daarna een afschrift van de betaling en hoor vervolgens een maand niets. Dan krijg ik opeens een mail, dat ze mijn betaling ontvangen hebben, maar het doorgezet is naar een incasso-bureau. Die verhogen de oorspronkelijke rekening dan ook nog eens doodleuk met de factor 4. Een half jaar ervoor ben ik ruim een week afgesloten geweest ondanks een op tijd betaalde rekening. Het kon niet sneller. In 2015 kreeg ik herinnering op herinnering. Achteraf bleek ik ruim €100 teveel betaald te hebben. Dus hoefde enkele maanden niet te betalen, waarop de aanmaningen weer volgden. Het wordt echt de hoogste tijd dat een Autoriteit de bedrijf eens doorlicht en ervoor zorgt, dat klanten gecompenseerd gaan worden voor aangerichte ellende (dreigementen per mail. sms, en incassobureaus afsluitingen etc) Nul excuses, laat staan enige compensatie. Als je 1200 belt, merk je dat ze het begrijpen en zelf ook met de handen in het haar zitten. Maar ze kunnen niets doen. Alle onderdelen van dit bedrijf schijnen niet met elkaar te (kunnen) communiceren. Tip: betaal liever een paar Euro per maand meer voor fatsoenlijke service. Juridisch gezien levert dit bedrijf hoofdzakelijk wanprestaties.

28-12-2016

Geen internet s'nachts

S'nachts geen internet. Wifi network valt weg. Meerdere keren gebeld naar klantenservice. Meerdere opties uitgeprobeerd die tele2 als advies gaf zoals: Andere wifi kanaal proberen of alles resetten enz. Helaas werkte dit allemaal niet Uiteindelijk konden ze ons niet verder helpen en dat we het er maar mee moesten doen. Dus we betalen wel voor internet s'nachts maar we hebben het niet en ze kunnen ons niet verder helpen.?

Mensen nooit aansluiten bij tele2 internet. Je zult er een jaar lang spijt van krijgen.

Zaza
27-12-2016

Overstapservice tele2

Overgestapt van Tele2 naar ziggo. Notabene gebeld door Tele2 dat ze het jammer vonden dat wij weggaan maar ons internet abonnement zou niet zijn opgezegd. Ze bellen random klanten op denk ik. Vanaf 21-11-2016 geen internet en telefoon meer maar moet toch tot 16-01-2017 betalen. Echt heel slecht. Als je belt ligt het systeem eruit. Men verwijst ook direct naar het vergoedingformulier of klachtenformulier. Nou dan weet je wel dat het mis is.

Overigens weggegaan omdat de snelheid echt belachelijk laag was. 'S avonds echt heel slecht. De rede die ze opgeven ja mevrouw dan gaat iedereen op het internet dan is het kanaal vol haha niet te geloven. Wij wonen hier met 3 huizen langs een dijk. Hoe doe je dat als je op een flat woont.

Luxuria
23-12-2016

Frustrerend

Ik schrijf niet zo snel een review om te klagen aangezien ik het na problemen er altijd wel uitkom met bedrijven. Foutjes zijn menselijk. Maar Tele2 heeft echt mijn kookpunt bereikt.

We hebben meer dan een maand zonder televisie gezeten. Maand vol geduld. Nieuwe kabels. Werkte niet. Continue klantenservice die we vertrouwde, maar eigenlijk er niets van begrepen waar ze mee bezig waren. Weer kabeltje zou opgestuurd worden. Week wachten, vergeten. Toen ineens weer een nieuwe tv-kastje. Adapter die we erbij kregen was defect, want dat merk hoort er niet bij ofzoiets. Waarom stuurt een bedrijf ingodnaams niet wekende adapters? Zou weer een nieuwe sturen maar het bedrijf kan niet beloven dat die wel werkt.

Als je klacht hebt of vergoeding verwacht aangezien dit opzich best slecht is na een maand zonder tv (en ook paar keer zonder internet) te zitten, wil je gewoon niet voor betalen. Wil geen gierige Hollander zijn, maar ik wil er zelf ook niet om vragen omdat het logisch is. Klantenservice kan dat niet aanbieden die verwijzen je naar hun online klachtenformulier waar je je beklag in maximaal 300 tekens moet uitleggen en dan 15 werkdagen of meer op antwoord moet wachten.

Hoe hoog laat je de frustratie oplopen bij je klanten als niemand je ter woord kan staan die met passende oplossingen kan komen voor problemen?

Nee Tele2 laat hun klanten schreeuwen tegen hun jonge onervaren 'Klantenservice' die geen kant op kunnen en laat staan beslissingen mogen maken.

Daardoor ga jij; Aankomende Tele2 klant die het overweegt aan deze ellende te beginnen: een volle maand wellicht langer voor een product betalen als het niet werkt. De Klantenservice gaat jou niet kunnen helpen, de opgestuurde troep gaat kapot zijn en bij klachten wordt je van je Tele2 kastje naar de muur gestuurd.

Succes alvast!