Tele2 reviews

2.3

Ric
07-08-2016

Waardeloze verbinding

voortdurend uitval van digitale tv, modem en ontvanger uit en aan zetten helpt eventjes, daarna weer slecht.

Tele 2 zelf geeft aan dat ze op mijn adres slechts 3 mbps meten, maar ze doen er niets aan totdat er meer klachten komen. Dat het mij bij niet werkt zal ze worst zijn.

Theresia
06-08-2016

Slechte bereikbaarheid mobiele data

Mobiele data werkt nergens. Kan alleen gebruik maken van alle applicaties als ik aangemeld ben bij een wifi.

Mobiel is na vrijwel elke vakantie in het buitenland van slag af.

M.wessels
04-08-2016

Slechtste bedrijf wat ik tot nu toe ken

Ongelofelijk dat Tele2 zo slecht is qua klantenservice. Al een half jaar niet bereikbaar voor nummers van Vodafone en er wordt niks mee gedaan. Van het kastje naar de muur en de klantensevice roept telkens het zelfde riedeltje.

Klachtenservice heeft het te druk omdat de klantenservice je niet verder helpt. Wij zijn zakelijk afhankelijk maar Tele2 laat je gewoon barsten. Erg jammer want met afsluiten en opsturen van handel zijn ze wel vlot. Helaas kun je dan niet zo maar terug en ben je aan handen en voeten gebonden als je probleem niet wordt opgelost.

Jammer, dat het op deze manier moet.. Misschien dat er dan wel eens iemand een oplossing vindt.

Gerrit
03-08-2016

Ga niet in zee met tele 2

Niks deugd bij tele2

Geen bereik of slecht op 3g en 4g zowel met bellen en internet

Klantenservice mag niks oplossen

Zitten vast aan een protocol

Terwijl mijn probleem al lang bekend is naar meerdere onderzoeken van tele 2 hier heb ik wel anderhalf jaar om moeten zeuren en moeten bewijzen dat mijn probleem echt was

Nog een paar maanden dan ben ik weg

Ik verheug mij er nu al op

Fabian
02-08-2016

Geen werkend internet buitenland. (Fraude?)

Onlangs voor een weekend naar Mallorca gevlogen. Vóór vertrek een EU bundel van 1000MB aangekocht in de 'tele2 shop'. eenmaal aangekomen in Mallorca blijkt het internet niet te werken, vervolgens proberen de klantenservice te bellen, maar ook het telefonische bereik en de SMS-diensten waren niet beschikbaar. Vervolgens heb ik verschillende forums bezocht om op die manier naar een uitgang te zoeken. Blijkt dus dat ik een activatie code moet invoeren om het internet daadwerkelijk te activeren. Dit is een standaard code, namelijk EU1000. Na het activeren is het internet nog steeds niet geactiveerd. Na een weekend zonder internet in het buitenland heb ik bij terugkomst gelijk naar de klantenservice gebeld. Na een kwartier in de wacht te hebben gestaan was ik eindelijk aan de beurt. Er was duidelijk te zien dat het internet geactiveerd was maar niks verbruikt was. De conclusie was dus vrij duidelijk. Ook blijkt er nog een andere bundel van 1000MB bij te zijn gekomen die ik zeker weten niet aan heb gevraagd. De medewerker gaf aan dat er inderdaad problemen waren met de desbetreffende profider Orange. Het was duidelijk waar het probleem lag, toch was het niet mogelijk om het geld te retouneren. Ik werd doorgestuurd naar een gedeelte van de website waar ik een formulier voor een vergoeding in moest vullen. Met slechts 300 woorden moet ik al mijn problemen duidelijk maken.

2 maanden geleden ben ik overgestapt van KPN naar Tele2. Tot nu toe zéér teleurgesteld en ontevreden over de diensten en service van tele2. Ik zal de uitkomst hiervan ook nog posten..

02-08-2016

Nog steeds aan het wachten tot ik kan bellen....

Bij Tele2 een nieuw mobiel abonnement afgesloten. Toen mijn toestel werd geleverd, moest ik zelf nog even de sim-kaart activeren via mijntele2. Hier stond echter aangegeven dat dit in behandeling was en nog zo'n 30 minuten kon duren.

Inmiddels is er al meer dan 1 week verstreken en helaas nog steeds geen actieve sim.

Uiteraard gebeld met klantenservice na de 1e dag, deze gaf aan dat er een storing was. Kan gebeuren natuurlijk, dus ik wachtte nog maar even af.

Na 3 dagen opnieuw contact opgenomen met de klantenservice;

De betreffende storing zou zijn opgelost, maar mijn activatie zou nu via een andere afdeling lopen. Er kan geen toezegging worden gedaan over wanneer de aansluiting actief is, helaas kunnen ze het proces ook niet versnellen.

Inmiddels dus zo'n 1,5 week in het bezit van een telefoon waarmee ik niet kan bellen, sms-en en Whatsappen (ivm code via sms). Ook vervelend om niet bereikbaar te zijn, terwijl duidelijk is aangegeven dat ik bereikbaar dien te zijn.

Voor mij in ieder geval geen positieve 1e indruk.

Indien over een aantal dagen nog niet aangesloten, stuur ik het gehele pakket maar retour (conform wet- en regelgeving).

Nico
01-08-2016

Werkt gewoon.

Na 3 maanden op proef, besloten een abonnement af te sluiten bij tele 2. En we zijn nog steeds tevreden.

Het bereik is thuis wat minder, maar de meeste andere providers hadden hier helemaal geen dekking.

Geen extra kosten gewoon de 13 euro voor het abonnement.

Gisteren een tweede abonnement erbij genomen, en vandaag het toestel met sim kaart en extra sd kaart keurig thuis gekregen.

Wij zijn tevreden met tele 2,

28-07-2016

Snelle overstap

Enige weken geleden een aanvraag gedaan voor een overstap van Caiway naar Tele2. Formulieren ingevuld en.opgestuurd. binnen enkele dagen al bevestigingen binnen evenals het aansluitpakket. Stekker in het stopcontact en internetten maar. Probleemloos verlopen!

27-07-2016

Super slecht omdat het kan niet omdat het moet

Ik loop al een half jaar te klooien metTele2. Nu overgestapt omdat ik na twee officieel ingediende klachten over het onterecht verhogen van de maandelijkse kosten bij mijn mobiele abonnement er klaar mee ben.

Zonder berichtgeving na twee jaar een tientje meer per maand. Dit in februari erkent door de klantenservice en zou doorgegeven worden aan de financiele administratie. In april nog geen verandering. Ik heb toen een maand teruggevorderd en daar een aanmaning voor gehad. Klacht ingediend. Zou opgelost worden, maar niks meer van gehoord. Nu na veranderen van provider krijg ik als toetje nog heraansluitkosten voor mijn kiezen,

Ik hoop dat ze veel plezier hebben van mijn teveel betaalde euro's, NOT.

26-07-2016

Moet een eind aan komen

sedert een half jaar te dikwijls problemen met vaste lijnen.

daarvoor jaren geen problemen

Kelly
26-07-2016

Zeer tevreden

ik ben al 5 jaar klant en heb nog nooit problemen gehad met internet of tv.

Elvira
25-07-2016

Overstapservice tele 2 Ben er zo ziek van moet er van naar de WC

6 mei overstap van Online naar tele2

Was jaren bij Online maar ik wou nu een ander provider

Ik heb gebruik gemaakt van de Tele2 overstap service

Waarbij de nieuwe provider Tele2 de oude provider Online afsluit.

Maar elke maand komt trouw de Online rekening binnen

HOE kan dit Tele 2

WAAROM wordt dit niet opgelost Tele2 ?

Ik heb jullie ( Tele 2 ) toch al verschillende keren op de hoogte gebracht van deze problemen !

Balans
22-07-2016

Lange levertijd

Ik had een maand geleden een mobiel besteld. Ik vroeg naar de levertijd en ze zeiden 2 weken, inmiddels wacht ik al een maand en heb ik mijn mobiel nog niet binnen....

11-07-2016

Meer dan 10 jaar (bijna) geen problemen

Meppel (Dr) 11-7-2016

Hierbij een positieve tele2 klant.

Vele jaren geleden met adsl begonnen bij tele2 en nu sinds het begin van glasvezel tijdperk internet/ /tv via glasvezel. Sinds een jaar g4 mobiel abbo.

Ik heb nog NOOIT zonder tv / internet gezeten en de verbinding is stabiel.

Het enigste wat wel eens gebeurd is dat je de tv decoder moet resetten omdat deze uitvalt, wel is de internet verbinding dan nog steeds intact. ik weet niet of daar vaker problemen mee zijn.

Een keer extra zenders (pluspakket) erbij genomen maar dat stelt echt geen zak voor.

Zoals bij alle providers is het programma gemist een aanfluiting.

Sinds een jaar 2 mobiele abbo's met samsungs erbij op 4g. Werk perfect nog geen problemen mee gehad.

Handige APP om bel en dataverbruik te blijven controleren.

Makkelijk buitenlandbundel bij bestellen en niet duur.

kosten van tv / internet zit in de buurt van gemiddeld alle andere providers. Hel ligt er vooral aan wat je extra neemt.

Ik moet zeggen dat de klantenservice mij nog nooit in de steek heeft gelaten en beloofde kortingen netjes heeft terug betaald.

Wat mij wel tegen valt is dat voor elk abbo zoals tv/internet en ELKE gsm een apart inlog pagina heeft en niet 1 gezamelijke dat zou met rekeningen en het bel/data gebruik een beter overzicht geven.

Nee Nee ik werk er niet en krijg ook geen voordelen, maar een positieve klant mag ook gehoord worden.

Melvin
08-07-2016

Slechte service en vervinding

Veel storingen slechte service van tele 2. Helpen duurt dagen lang. En vergoedingen kloppen niet. Paar euro terug gekregen en minimaal 300 bel minuten verspeeld.

Zit nu een week zonder telefoon internet en tv. En monteurs geven aan dat er niets mis is. Ik zit er 5 jaar en heb elk jaar problemen met tele 2. Elk provider heeft wel eens wat maar bij tele 2 altijd gezeik.

Stap dus nooit over naar tele 2. Goedkoop is duurkoop.

Stefan
02-07-2016

Tele2 internet

Ik heb internet bij tele2 al 3 jaar. Tot zover nooit problemen mee gehad. Heel blij mee.

Mohamed
01-07-2016

Tele2 mobiel

Ik heb nu bijna 2 jaar tele2 mobiel, echt een ramp

vanaf september 2015 doet mij simkaart niet, dus ik kan niet bellen en interneten, ik heb ze vaak gebeld en klachten ingedien zowel telefoon en via de email ze zouden gaan oplossen maar ze doen helemaal niks ,ik heb ze vaak gebeld dat ik kosten moet maken echt hopeloos, omdat simkaart niet werkt, dus telks beltegoed kopen, ik betaald maandelijks abonnement kosten 29 euro, 21 voor toestel en 8 euro bellen en internet. 11 maanden kon ik niet bellen, dat is 11 keer 8 =88 terugeisen,

en nog hebben ze mij onterecht afgesloten en incasso ingeschakeld.

Mij advies tele2 mobiel is echt slecht.

Zo kan het ook !

In mijn nieuwe huis Tele-2 alles in 1 50Mb besteld.

Alles op tijd in huis gekregen, de aansluiting werd zelfs 2 dagen eerder geleverd.

Plug en Play, alles werkt echt perfect, ik had veel negatieve reacties gelezen over Tele-2 en heb echt overwogen om mijn bestelling af te zeggen.

Het is natuurlijk altijd heel naar als er problemen zijn, ik weet er persoonlijk ook alles van bij andere providers, maar nu ging alles goed.

Ik ben ook van mening dat alleen de negatieve verhalen juist door gefrustreerde klanten de indruk wekken dat alles fout gaat en daarom zouden mensen die goede ervaringen hebben ook tijd moeten nemen om een goede recentie achter te laten.

Jolanda
30-06-2016

Interactieve tv stelt niks voor

Interactieve tv en uitzending gemist stelt niks voor maar kost wel 6 euro per maand. Telefonisch doorgegeven dat ik het kon opzeggen wanneer ik wil en nu blijkt er een termijn van 14 dagen aan vast te zitten en moet ik product een jaar houden of anders met 135 euro afkopen. Echt heel slecht. Nu begrijp ik waarom ze goedkoper zijn. Het is gebakken lucht.

Age
30-06-2016

Storing in het systeem en de klant is de klos

Echt waardeloos. Geen woorden voor. En het enige wat ze doen is zich verschuilen achter hun algemene voorwaarden. Te belachelijk voor woorden!