Tele2 reviews

Roger
28-06-2016

Tele twee, weg ermee!

Problemen, problemen, problemen.

Wat doet Tele2? Stuurt een defect modem!

En dat was het dan, na ZEER vele telefonische contacten!

Op 3 van mijn ingevulde klachtformulieren wordt niet gereageerd!

Een keer te laat betaalt? Afgesloten, zonder berichtgeving!

Ook weer aangesloten, alweer zonder berichtgeving!

na een jaar over naar andere provider, exact dezelfde opstelling van modem etc. en ALLES werkt perfect!

Overigens gaat Tele2 nu nog door ook met automatische incasso, terwijl daar geen recht meer toe bestaat!

Doe het niet, bespaar je ellende!

Ga NIET in zee met Tele2! (Ja dat rijmt!)

Tot slot: ik ben geen 'domme' gebruiker', maar 'bekwaam' ITC-er...

Waarom geen log files in het modem van Tele2?

Waarom schrijft Tele2 onder vrijwel elke correspondentie 'We houden contact' terwijl dat vrijwel nooit gebeurd?

Joost
26-06-2016

Zeer slechte verbinding op mijn telefoon

1 maand geleden een Abonoment bij Tele2 afgesloten, omdat het goedkoop leek. Inmiddels heb ik dagelijks traag internet tot geen internet. Ik heb hier bijna Ellke dag over gebeld, maar Tele2 weigerd iets aan het probleem te doen. Volgens de meeste medewerkers komt het, omdat ik vaak in de stad ben te vinden en er veel telefoon verkeer is. Ook kreeg ik de opmerking dat mevrouw moeilijk alle mensen kan verbieden naar de stad te gaan. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik heb gelukkig een Abonoment die ik maandelijks mag opzeggen en dit ga ik maandag meteen doen.

Mensen wees gewaarschuwd sluit geen Abonoment af bij Tele2 hier ga je zo veel spijt van krijgen!

Michiel
22-06-2016

Een slechte/trage internet verbinding

Toen ik wilde stoppen zou dit zonder kosten gebeuren, maar ik kreeg achteraf een rekening van 175euro

Ik zou niet voor Tele2 kiezen.

Bobby
21-06-2016

Raar verhaal

Ik heb in april 2016 een aanbod gekregen voor een zakelijk sim only abonnement. Was een erg aantrekkelijk aanbod (van 9,92 excl. BTW voor onbeperkt bellen en 1GB) en heb aangegeven daarmee akkoord te gaan. Ik was al klant bij Tele2 en betaal 19 euro p/m incl. BTW voor hetzelfde abonnement. Nu is het inmiddels juni 2016 en betaal ik nog steeds 19 euro (terwijl ik in april akkoord heb gegeven, contracten etc. heb ontvangen). Dus heb ik gebeld.

Ik dacht een zakelijk abonnement te hebben. Nu blijkt dat ik een particulier abonnement heb (staat wel op mijn bedrijfsnaam etc.). Ik heb bij het afsluiten van mijn abonnement toen aangegeven dat ik een zakelijke klant ben, is blijkbaar niet helemaal doorgekomen. En nu kan ik geen gebruik maken van dat nieuwe aanbod omdat ik een particulier abonnement heb. Dan moet ik mijn huidige abonnement bij Tele2 particulier opzeggen om vervolgens een abonnement bij Tele2 zakelijk af te sluiten, en dat betekent dat ik mijn nummer niet kan behouden (en dat is nou juist het belangrijkste). Rare is dat het wel had gekund als ik een particulier of zakelijk abonnement had gehad bij een andere provider. Daarnaast waren de klantenservice en de verkoop afdeling van Tele2 behoorlijk onbeschoft en werd ik op een gegeven moment afgekapt en werd er gewoon opgehangen.

Ik ga overstappen en voor iedereen die een abonnement wilt afsluiten bij TELE2: NIET DOEN!

André

Wou nieuwe klant worden met alles in 1 glasvezel

Wou overstappen naar TELE2 alles in 1 glasvezel omdat we ook 2 mobile abonnementen hebben ivm met evt. korting. Zie ik dat ik 70€ installatie kosten vragen, ik bellen met tele2 en werd mij verteld dat ik de klantenservice moest bellen hiervoor. krijg ik een meneer aan de telefoon die mij vertelde er voor glasvezel geen installatie kosten werden gerekend en dat ik voor mijn 2 mobile abonnementen 3€ korting per maand kreeg voor elke mobile abonnement. Er zou een andere medewerker vrijdags om 17:00 uur contact met me opnemen om de korting voor de mobile abonnementen te regelen. ik kreeg een link voor de overstapservice. Ik naar deze link en wat schets mijn verbazing! weer de 70€ installatie kosten, ik weer bellen en kreeg te horen dat ik deze 70€ wel moest betalen! raar, de één zegt niet en de ander weer wel. Oké Tele2 gaat hem dus niet worden, maar ik zou vrijdag om 17:00 uur teruggebeld worden voor de korting voor de mobile abonnementen. Dit werd dus zaterdagmiddag om 13:00 uur!. Ik die man verteld dat de deal niet doorging omdat ik die 70€ wel moest betalen. blijkt dat er ook helemaal geen korting op de mobile abonnementen kan worden gegeven, dus daar ook al weer mee misleid. Ik heb die meneer aan de telefoon maar gezegd dat diegene die hem de opdracht heeft gegeven maar eens op het matje te roepen omdat hij geen juiste informatie verstrekt.

Voor mij nooit geen Tele2 meer, en als de mobile abbo's zij afgelopen gaan die ook naar een ander.

Ben er helemaal klaar mee.

Torenhoge fakturen

Mijn abonnement was afgelopen en ik ben overgestapt naar Tele2. Vanaf de dag dat ik het abonnement heb geactiveerd is de teller gaan lopen. In 1 seconde 8x 1,50 euro afgeschreven voor een SMS dienst terwijl ik helemaal geen SMS berichten ontvang. En dit ging de heel maand zo door. 112 euro uiteindelijk.

Klantenservice zei dat het niet aan hun ligt maar dat wij waarschijnlijk iets geactiveerd heb. Zij hebben de SMS diensten geblokkeerd en ik ook. Ik heb een klacht ingediend maar die zei ook dat het aan ons ligt!

Deze maand gaat het gewoon door ondanks de blokkeringen. Maar nu staat er bij "service nummers' maar wat die nummer dan zijn weten ze niet. Staat niet op de faktuur en kunnen ze niet achterhalen. En dat in een tijdperk van computers en verregaande automatisering.

Het lijkt wel of er een bende vanuit Nigeria iets heeft gedaan en rijk wordt van mijn geld.

Ik heb de automatische incasso stopgezet en weer een klacht ingediend. Ik wil een nieuw nummer maar aangezien ik niet betaal zal dat ook niet door gaan denk ik.

Tele2 slechte service, NOOIT abonnement mobiel aflsuiten.

Am.leenders

Levering service

Bouw iphone se 64 gb spaceshuttle Grey bestelt met abbomemen op 5 juni zou 17juni binnen komen bouw kwam niks binnen ik tele 2 opgebeld

Krijg je tegoed dat je een maand langer moet wachten maar betalen vanaf 17 juni

Geen aanrader

Refik
17-06-2016

Oplichters

Vandaag 3 week nog steeds sim niet activeert. Zo draat mijn nummer vrij is stop ik met tele 2.

Tineke
16-06-2016

Beetje geschrokken

Al een paar jaar hebben ik en mijn zoon een mobiel abonnement bij Tele2. Daar zijn we allebei tevreden over.

Vandaag ontvang ik een aantrekkelijke aanbieding via de mail voor TV, internet en vast bellen via Tele2. Toch maar eerst wat forums geraadpleegd. En wat een negatieve berichten lees ik. Ik durf niet meer. Blijf lekker bij mijn oude provider. Dan maar iets meer betalen. Een gewaarschuwd mens telt voor Tele2.

Marjolein
16-06-2016

ZEER SLECHT

Ze hebben 1 week voor de afgesproken termijn ons afgesloten en dan met de melding 'sorry wij hebben een fout gemaakt maar daar kunnen wij niets mee doen' wij hebben nu dus 1 week geen internet en tv terwijl wij thuiswerken.

ONBEGRIJPELIJK SLECHT

Marcia
13-06-2016

Ik mag toch hopen dat jullie andere klanten een betere service bieden dan mij. Op 13 mei 2016 zou mijn abonnement overgezet worden naar het Tele2 netwerk. Ik constateerde die ochtend helaas dat dat niet gebeurd was en dat ik helemaal geen netwerk meer had.

Steeds als ik iemand belde kreeg ik te horen: Dit nummer is niet toegestaan, bel de klantenservice. En zelfs wanneer ik de klantenservice belde kreeg ik dat te horen! Hoe kan ik dan de klantenservice bereiken?!?

Uiteindelijk mijn vriend jullie laten bellen, het zou dezelfde dag nog opgelost worden... Nou daar gaan we dan maar vanuit. Nee hoor 's avonds nog steeds geen bereik.

Zaterdagochtend hoor ik op mijn werk dat mijn baas boos is, omdat ik vrijdagavond niet bereikbaar was. Er was een ernstig ongeval gebeurd en ik had direct moeten komen. Dat tele2 mij niet had aangesloten was geen goed excuus... Dankzij jullie een slechte notitie bij mijn werkgever.

Daarop diezelfde ochtend bij de jumbo maar een pre-paidkaartje gekocht. Ook dit was een gedoe en ik heb +- een uur bij de balie gestaan om een goede simkaart te krijgen voor €30,00.

Helaas kon ik deze simkaart niet aan de uitzendbureaus doorgeven omdat het maar voor korte duur was. Voor mijn uitzendwerk was ik dus nog steeds niet bereikbaar. Zaterdag geprobeerd via facebook contact te zoeken met Tele2, helaas nog steeds geen reactie hierop gehad.

Via whatsapp mijn vriend naar Tele2 laten bellen, deze mevrouw beloofde dat het voor 9 uur die avond opgelost zou zijn.

Zaterdagavond 21.15 nog steeds geen bereik.

Zondagochtend was mijn vriend weer thuis. Toen heb ik met zijn telefoon naar de klantenservice gebeld. Kreeg ik een mevrouw aan de lijn die niets aan mijn klacht kon doen. De storing die Tele2 had was verholpen en ik moest maar afwachten tot mijn simkaart weer werkte. Zij kon niet vertellen of dit een dag, een week, meerdere weken, een maand of zelfs langer zou duren!

Weer geprobeerd om mijn nummer bij de uitzendbureaus voor mijn werk te laten wijzigen, helaas wilden ze dit weer niet doen omdat ik weer terug zou gaan naar mijn oude nummer.

Gevolg: Ik heb maandag, dinsdag en woensdag niet kunnen werken omdat ik niet bereikbaar was door een fout van Tele2.

Maandagochtend maar weer gebeld naar Tele2, deze jongen gaf aan dat hij mijn probleem ging melden bij Tele2, hadden die andere dames van vrijdag, zaterdag en zondag dat dan nog niet gedaan?!, en dat het probleem uiterlijk dinsdagavond opgelost zou zijn.

Gevolg: Dinsdagavond +- 19.30 had ik eindelijk bereik van Tele2. Helaas was dit niet op tijd voor de uitzendbureaus om mij te bereiken om op woensdag te kunnen werken.

Door Tele2 heb ik dus

- een negatieve aantekening bij mijn werkgever

- 3 dagen niet kunnen werken a €80 per dag, wat ik normaal verdien. In deze tijd word je als leerkracht elke dag aan het werk gezet.

- €30 kosten aan een prepaid kaart

Vergoedingsformulier ingevuld omdat dat de enige manier is waarop Tele2 te bereiken is. Krijg ik vandaag(binnen 10 dagen ja) reactie dat ik €33,- aan vergoeding krijg. De prepaid-kosten en 3 euro abonnementskosten voor 5 dagen niet gebruikt abonnement.

Geen enkele compensatie voor het geleden ongemak, wat mij een negatieve aantekening bij mijn ene werkgever opleverde en voor mijn 3 gemisten werkdagen...

Wat een top klantenservice...

Evert
10-06-2016

Dubbele kosten in rekening gebracht vanaf 02-2015

Gisteren voor de vijfde keer contact gehad met de Helpdesk van Tele2.

De aanleiding voor het contact is dat mijn vader een wijziging van zijn telefonie abonnement telefonisch heeft afgesloten op 24-02-2015. Vanaf die datum zijn ze dubbel belast door automatische incasso’s. Na diverse pogingen is het eindelijk gelukt om in mei 2016 één van de abonnement stop te zetten.

Daar na een verzoek gedaan om restitutie van het teveel betaalde bedrag in overleg met een helpdeskmedewerker van Tele 2. Daarna een botte afwijzing per de email ontvangen en is er geen enkel overleg gezocht om een en ander uit te leggen of toe te lichten.

Beste meneer ….. Wij hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst.

Helaas heb ik geconstateerd dat je aanvraag al eerder in behandeling is genomen, maar dat deze is afgewezen. Ik kan je aanvraag daarom niet opnieuw in behandeling nemen.

Wat hierboven is geschreven is niet juist zie email bericht van begin mei 2016 van de helpdesk van Tele2 hieronder:

Beste meneer/mevrouw, We hebben je aanvraag voor een vergoeding in behandeling genomen en willen je hierbij graag informeren over de uitkomst. Na alles te hebben nagekeken, gaan wij akkoord met je aanvraag. Wij hebben je daarom een vergoeding toegekend van 40.67 euro. Dit bedrag zal op je eerstvolgende factuur in mindering worden gebracht. Je kunt deze vergoeding terugvinden op je factuur onder het kopje "Overige kosten/vergoedingen wat hierboven is geschreven is niet juist: Deze toegekende vergoeding is nog geen 10% van datgene wat dubbel is afgeschreven.

Naar aanleiding hiervan gisteren contact gezocht en zeer onsympathiek behandeld door een dame van de Helpdesk van Tele2. De dame stond op het punt om naar huis te gaan en haar systeem om gesprek te bekijken of op te slaan was in storing. Hierdoor was zij dus niet in staat om gegevens in te zien of om vast te leggen. Het was zelf niet mogelijk om mijn 06 nummer te noteren om mij op een later tijdstip terug te bellen. Ik moest de regluiere weg maar weer bewandelen en weer opnieuw contact zoeken met de services desk en opnieuw een call aanmaken voor de zesde keer

Heeft u ook deze ervaringen met de Services desk van Tele 2

Petra
10-06-2016

Geweldige provider!

Sinds 2009 ben ik een zéér tevreden klant bij Tele2.nl. Recent ik ben overgestapt naar glasvezel.

Ik heb veel meer nare ervaringen gehad bij andere providers.

Moha
07-06-2016

Spijt spijt spijt

Ben overgestapt naar Tele2. Per abuis bleek ik een ADSL aansluiting te hebben besteld (want 20 MB). Ik wilde eigenlijk glasvezel. Vandaag geprobeerd over te zetten naar glasvezel. Ik kreeg 5 verschillende verhalen. wel dan niet mogelijk, geen monteur kosten dan wel monteur kosten, glasvezel bezet door vorige provider, dan wel vrij.

Dan heb ik het nog net over onduidelijke gebruiksaanwijzing en moeilijk aan de praat te krijgen decoders. vreeslijk. een jaartje volhouden en dan weet ik het wel.

Rense
05-06-2016

Zeer slechte digitale tv

Internet werkt over het algemeen goed, ontvangst van digitale tv is echter zeer zeer zeer slecht en valt om de haverklap uit. Je betaalt de volle mep voor gebrekkige diensten.

Wouter
04-06-2016

NIET DOEN!

Hele slechte provider! Heel vaak internet storing, soms wel elke dag.

Na melding van de storing moet KPN komen om het op te lossen.

Afspraak gemaakt op zaterdag tussen 8:00 en 10:00, komt gewoon niemand. Dit hebben we 2 keer meegemaakt achter elkaar.

Storing op storing ben nu uiteindelijke weg gegaan na 6 maanden elke week met hun aan de telefoon te zitten.

Pascalle
03-06-2016

Tele2 mobiel: NOOIT MEER!

Al meer dan 6 maanden incasseert Tele2 teveel abonnementsgeld.

Ik bel/mail elke week, maar niemand lijkt het te begrijpen of is bereid om het op te pikken. Mijn mobiele telefoon is al 2 dagen afgesloten, terwijl ik aan alle betalingsverplichtingen heb voldaan. Hoe moeilijk is het om voor de looptijd van het abonnement het teveel geincasseerde bedrag terug te storten en dan is het geregeld! Zucht... dit is echt onwil; en geen begrip kunnen opbrengen voor de klant! Ik raad het dan ook echt niemand aan om welke dienst dan ook af te nemen van Tele2!

Alain
01-06-2016

Schandalige service

Na ruim 1 jaar klant te zijn geweest, altijd problemen met ontvangst tv zenders . Tot wel 5 x per dag soms .

En maar beloven , monteur komt langs enz enz . Nooit iemand gezien . En de snelheid internet , beloven 100%

werkelijk maar 40% .

Mari
31-05-2016

Tele2 internet

Mijn internet provider wordt steeds duurder, dus ben op zoek naar een andere. Omdat Tele2 Internet is veel lagere geprijsd dan anderen, was ik bijna aan het overstappen.

Gelukkig heb ik op deze site de ervaringen van klanten van Tele2 gelezen en dus: nee ik word vast geen klant van hun!

Man
31-05-2016

TROEP Niet doen

6Maanden lang elke dag had ik hun gebeld internet doet niet wifi gaat 10 keer per dag weg zelfs met nieuwe modem