Tele2 reviews

2.3
Positief11%
Neutraal3%
Negatief86%
Periode202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Michel
15-09-2015

Alles perfect!

Ik gebruik Tele2 zowel op de zaak als prive. Wij zijn ontzettend tevreden. Veel beter als de aanbieder die wij in onze Duitse vestiging hebben. Ik begrijp de klachten totaal niet.

Ik word altijd zeer correct geholpen.

Rik
08-09-2015

Abonnement opgezegd maar facturen blijven komen

Internet abonnement beëindigd. Bevestiging gehad. Gebeld door Tele2 dat ze het jammer vonden dat ik wegging.

Facturen blijven komen. Klantenservice gebeld. Die konden nergens wat vinden over de beëindiging! Nu weer afwachten.

Zoveelste slechte ervaring met dit bedrijf. Nooit meer Tele2!!! Blegh!!!

Royencindy
07-09-2015

Ontevreden over tele 2 en haar klantenservice incl forum en webcare!

Hoofdstuk 1

Het begin

Ik was aan t kijken voor een internet provider die niet te duur ook niet te voordelig was

i.v.m. (Te) nooit goed is dus er een beetje tussen in gaan vissen.

Meestal zit je dan ook goed! (Meestal)

Ik heb in deze dagen diverse providers gebeld en info gevraagd.

Met onder andere de vragen als:

- "Welke zenders zitten in het extra pakket"

- "Zit RTL XL gemist in het pakket"

- "Opname pakket hoe werkt dit? kan ik met meerdere kastjes opnemen"

- "Voor hoeveel meer kan ik onbeperkt naar mobiele en vaste nummer bellen

-"wat als ik verhuis en jullie geen bereik hebben op de nieuwe locatie moet ik dan een afkoop betalen"

Ik mag mezelf niet dom ook niet slim vinden, maar in dit geval vraag ik dit standaard bij elke aanbieder omdat:

Ik veel narigheid lees over dit soort dingen.

En dus van te voren al wil weten hoe of dit gaat.

de antwoorden geschiede zo:

- "Welke zenders zitten in het extra pakket"

(hebben ze gezegd en dat was ok op een klein detailtje na)

- "Zit RTL XL gemist in het pakket" Antw: Ja!

- "Opname pakket hoe werkt dit? kan ik met meerdere kastjes opnemen" Antw Ja!

- "Voor hoeveel meer kan ik onbeperkt naar mobiele en vaste nummer bellen?

Antw: 10 euro meer!

Dit is ook waar en ik betaal ook nooit meer dan de rekening.

Eerlijk gezegd qua betalingen maar 6 x een aanvaring gehad

Let wel dan mijn betaal verleden is aantoonbaar mooi dus daar lag het niet aan!

-"wat als ik verhuis en jullie geen bereik hebben op de nieuwe locatie moet ik dan een afkoop betalen" Antw: Nee

(hier heb ik geen ervaring mee omdat ik t2 mee verhuist heb)

Let wel op dat als je verhuist, brengen ze 30 euro in rekening!

De waarheid is dat de verkoper mij dus voorgelogen heeft,

Tele 2 heeft geen Xl in haar pakket.

Niet erg maar zeg het dan gewoon nee hebben we niet!

Ook hadden we bepaalde kanalen gevraagd en het een was er dan wel het andere niet .

Achteraf klopte dat ook al niet omdat alles wat meneer ons verteld had tegenovergesteld was.

Hij zei bv ja op we hebben RTL lounge en nee op RTL crime , maar dit is dus andersom!

Niet erg maar toch raar!

Uiteindelijk na de info hebben gekregen van de verkoop.

Wij dachten gaan we dat doen!

Het pakket kwam op tijd!

Vervolgens:

We maakte de dozen open en de kastjes roken erg vies.

Waarnaar zal ik besparen!

Geloof me erg vies!

Deze waren ook bekrast, Duidelijk tweedehands, gebruikt!

Ja en dat dan als zijnde (nieuwe) klant staat dat erg mooi op de eerste ervaring/kennismaking met tele 2.Toch?

Het tv opname kastje rammelde van alle kanten.

(Een soort blik geluid zeg maar, Vergelijkbaar met: Als je halve draagarm eraf lig bij je auto en dan naar links rijd. Zo soort geluid was dat)

Wat bij zo klein kastje dan wel erg eng klinkt.

Ik was nieuw met Tele 2 dus misschien hoorde dat gerammel er gewoon bij.

Dus ja toch aansluiten,

En hij deed het t niet.

Dat andere kastje hebben we niet eens uit de doos gehaald.

Deze was gewoon serieus te vies.

Ik was te bang om enge dingen op mijn hals te halen, dus dat hebben we gewoon laten zitten.

Als we daar nu nog over hebben rillen we nog steeds momentje!

Afijn de modem en telefoon werkte gewoon maar tv niet.

Hoofdstuk 2

De Klantenservice

Even kijken op Google en kwam een 020 nummer uit geen 0900 .

Super das dus goed geen hoge kosten maken dacht ik zo.

Eens bellen met de klanten service.

een mevr nam op.

Ik vroeg haar of het de bedoeling was dat:

Nieuwe klanten, Niet erg lekker ruikende, bekraste rammelkastjes krijgen ?

Er is direct een nieuw pakket verzonden.

En deze kwam ook snel binnen.

Toen we dit pakket bekeken zag het er nieuw uit d.m.v. van folie wat er dan nog op zit en krasvrij en ze roken niet vies.

we sluiten alles aan de de 1e tv werkte, de andere alweer niet.

Toen voor de tweede keer in 1 week contact gezocht met Tele 2 klantenservice.

Die stuurde een monteur

Die kwam.

3 dagen later.

Al snel bleek het tv kastje (de tweede) stuk te zijn.

De monteur heeft deze omgewisseld en alles werkte alleen de snelheid van het internet was trager dan beloofd.

Het mij wel duidelijk is dat de beloofde snelheid afhankelijk is van meerdere factoren.

Ga ik hier niet moeilijk over doen.

Het lig aan de afstand van de ADSL naar het huis van ons hij lig wat verder weg en dus zal de snelheid daardoor wel iets vertraagd zijn.

Tussen tijds ook giga veel storingen gehad.

Dus tevens ervaring opgedaan bij de klantenservice.

Er hebben onder andere twee modem wissels plaatsgevonden twee weken geen tv geen internet geen tel gehad door een technische fout van Tele 2.

Als je bel/kan bellen.

Dan verwijzen ze, je door naar hun forum.

Waar ik zeker nog op terug kom.

Dan moet ik zeggen:

Het forum van Tele2 zelf waarnaar u verwijst, hartstikke nep is. .

Sommige 'personen' op dat pappen & nathouden forum hebben daar meerdere alter ego accounts.

Zoals bijvoorbeeld de gebruikers 'Aragorn' en 'Birgit', dat zijn gewoon één en dezelfde persoon die daar dan zogenaamd 'belangeloos' 24/7 post. (zelfde voor gebruiker 'jithkoch'). Ze hebben al 10.000 / 13.000 berichten, maar het zijn dan ook gewoon onder cover Tele2 medewerkers.

ook Bombarie is hier 1van.

Ook bedankt voor uw advies om een klacht in te dienen, echter heb ik dat al op die datum van toepassing gedaan.

maar non reactie.

Ik stel overigens uw adviezen wel op prijs.

De mede werker zegt dan: nee dat is niet zo meneer.

Dit op meerdere forums zo bekent is!

zoals gezegd ik kom hier op terug

De klanten service beloven je dingen die ze nooit waar maken.

Ze kunnen nooit wat.

Omdat ze ze zijn gebonden op die afdeling.

Die afdeling die je dan moet hebben kunnen ze je niet mee doorverbinden.

Ze laten je dan terug bellen:

Dit gebeurd als Pinksteren en Pasen op 1 dag vallen.

nooit dus.

jij en ik, je daar dik 1 jaar druk om maak omdat je eigenlijk helemaal niet elke twee weken of maand bezig wil zijn met je provider.

volgens mij betaal je gewoon de rekening elke maand.

Hun leveren je ding wat je besteld heb en hoor en zie je die provider verder nooit.

bij Tele 2 elke week maand of twee weken is het prijs schieten en inderdaad dan maar de vraag welke medewerker je treft.

Je krijgt nooit antwoorden van iemand maar 'ze sturen een berichtje naar de andere

afdeling'

Doorverbinden is helaas niet mogelijk bij deze provider

Klantenservice liegt over de notities die ze maken

Je wordt afgewimpeld met dat er geen andere afdelingen zijn, maar na 2 maanden is er

ineens een afdeling 'vangnet/escalaties'

Die jou dan weer willen afwimpelen.

Kort om

Als je je graag wil laten afzetten, dan is Tele 2 absoluut de telefoonmaatschappij voor jou.

Hoofstuk 3

Waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden.....

Mijn vrouw en ik gingen verhuizen naar een mooiere en grotere woning dan voorheen....

En dus wij Tele 2 bellen i.v.m. de verhuizing.

Ik liet me inlichten/oplichten.

De afspraak was 16 mei kon ik op het nieuwe adres mijn diensten gebruiken.

Op 16 mei ging in het oude huis ook inderdaad het signaal weg

En op het nieuwe adres hadden we geen signaal

Ook de 17e niet.

En de 18e niet.

De dagen daarna ook nog niet.

Ja dan voel je je echt een zeur.

Moet je alweer bellen waarom het niet werkt.

Mijn pakket dan maar omhoog geschroefd omdat ik dan snellere verbinding zou hebben.

Het is idd iets sneller.

Als het dan werkt.

Omdat wij een snellere internet verbinding wilde moest hiervoor de al 3 x omgeruilde oude modem terug.

En kregen wij een nieuwe.

De omruil was makkelijk en is goed gegaan.

Sinds de nieuwe modem ook nieuwe problemen.

Zodra het onweert en regent vallen op de modem diverse functie totaal uit/weg.

Alle lampjes branden rood op de moden voor een gemiddelde 4 a 6 uur.

Al die tijd blijft dit zo aanhouden en dan pats uit het niks komt alles weer tot leven.

Omdat ik al zeker een hoop keren zonder gekheid gebeld heb voor en door problemen van Tele 2 wat dan ook erkent word door Tele 2.

Heb ik besloten even niet te bellen.

Totdat de tv weg viel en niet meer back to life kwam.

Ook na diverse reset pogingen was het klaar afgelopen geen tv meer.

Ik me volledig schamen om WEER te bellen met de klanten service.

en dit probleem maar dan weer voor te leggen dit bleek een administratie fout te zijn .

ik zou na 4 uur weer tv hebben.

Dit duurde 9 uur.

En heb die dag (omdat ze het zelf zeiden) 6x gebeld ik moest om het uur controleren zo nodig terugbellen als de tv niet herstelde.

Ja dat heb ik gedaan.

echter het modem probleem uitgelegd en werd geadviseerd om het ook eens op het forum van Tele 2 te zetten.

Hier had ik nog niet kennis mee gemaakt dan 1x ik een positief berichtje had achter gelaten omdat ze het allemaal gefikst hadden in het begin.

ik dus (het modem probleem) voorleggen.

Binne 5 min had ik erg onprofessioneel commentaar van een van de bovengenoemde namen uit dit forum.

Ik denk huh, en ik erop terug gereageerd.

en toen geband met in de mail box dit bericht:

"Je bent geband van het Forum.

Je teksten gingen tegen de huisregels en omgangsnormen in, en dat resulteert in een ban.

Op deze mail reageren heeft geen zin, dit wordt niet in behandeling genomen.

Groet,

Ben

Tele2 Nederland B.V."

Wat mij brengt tot:

Hoofstuk 4

Webcare en klachten forum.

"Het tele 2 forum is in het leven geroepen om uw probleem samen op te lossen en hier zitten ook medewerkers van de "WEBCARE" , zo verteld de medewerker van de klanten service dit"

Dus ja ga je dan een keer proberen

De medewerker verteld ook dat: "Voor klachten of als je bv een vergoeding wil aanvragen, omdat je geen diensten gehad heb kunt u apart van het forum invullen.

Dus dat probeer je dan ook een keer.

Op de klachten formulier wacht ik nog steeds al anderhalf jaar.

Net zoals de uitslag die de monteur heeft gegeven na aanleiding hij de nieuwe modem onderzocht heeft.

(Ja intussen is er een monteur voor geweest geweest)

net zoals de afd escalaties ook zou bellen voor evt afhandeling vergoeding voor de niet gekregen diensten.

kapotte kastje modem en en en.

En ga zo maar door alles wat ze beloven kan je op gaan wachten tot je een ons weeg.

Echter na wat onderzoekjes kwam ik er achter dat de webcare gewoon het forum van tele 2 is.

het forum gerund word appart van tele 2.

Dus eigenlijk niks met tele 2 te maken hebben.

Zeggen de medewerkers zelf ook die je dan aan de lijn heb van tele 2.

Dus wat betekent als je geband bent je klachten kan indienen wat je wilt.

Er niet op gereageerd word zo zie de ban mail hierboven.

Dit doen ze dan ook echt niet.

Maar ook elke afd helpen je niet meer

De klantenservice zegt je bent geband we helpen niet.

En alles wat er aan vast hang reageert simpel weg niet meer.

Tref je dan een medewerker die een keer wel luistert naar je,

kan die niks omdat hij/zij beperkt is tot bv het forum.

dus ja .....

Echter ben ik eens wat screenshots gaan maken van dit forum enzo.

Omdat dit eigenlijk allemaal te gek voor woorden is en ik weiger weg te gaan omdat bij mij en tele 2 de betalingen gewoon goed gaan.

En ik dat gewoon zo wil laten lopen en gewoon mijn diensten wil ontvangen en verder niks met hun wil hebben.

Dit is kennelijk niet wat tele 2 wil.

Ik ben geband van t forum omdat iemand mij lam lu* noemde en ik hier braaf op gereageerd heb.

Echter ik ben geband en die gene niet.

Die BTW iedereen en alles (waar ik ook al screenshots van heb) belachelijk maak.

Incl hun klachten, hij noemt dus gewoon mensen spuit elf, zeur en achterlijk enz.

niet mij andere noem hij zo

Ik was een hey lamlu*

Deze persoon is dus (tegen hun eigen forum regels in) aan het handelen. Maar deze worden niet geband en dat zeggen meer mensen.

Wat in mijn ogen dus discriminatie is.

De tekst hieronder de definitie van discriminatie is

Discriminatie betekent letterlijk "het maken van onderscheid". De betekenis van het woord discriminatie is in maatschappelijk en juridisch opzicht gaan afwijken van de letterlijke betekenis; in die context wordt onder discriminatie verstaan: "het onrechtmatig onderscheid maken tussen mensen of ..

Vult u zelf maar in.

Ondanks het probleem waarvoor ik in de eerste instantie gebeld heb al lang opgelost is.

Een nieuwe modem was alweer de oplossing ondanks we nog geen bliksem gehad hebben hier.

werk t het nu op dit moment nog wel.

Op het forum gaan ze door met het belachelijk maken van o.a mijn vrouw en mij in het openbaar is dit echt een forum waar je als klant van tele2 op zit te wachten.

ja volgens een paar juristen moet ik er wat mee doen .

Alleen ik zou niet weten waar te beginnen .

Dus ik denk dat ik dit gewoon eens aan de geschillen commissie of juridische loket en eens ga kijken wat ik kan doen.

Dit zou toch anders moeten zijn.

erg moeilijk ben ik niet aangezien ik elke maand netjes betaal en gewoon mijn Internet tv en telefoon wil Kunne gebruiken wanneer ik wil en niet wanneer tele 2 bereid is mijn een keer verbinding te geven normaal!

Dus conclusie

Het forum en het klacht formulier komen bij 1 en de zelfde uit dus heeft

Totaal geen nut daar iets te proberen.

Heel internet vooral vol staat met klachten Tele 2 bij andere providers ook maar daar vind je ook heel veel positief bij Tele 2 heb ik 6 forums aandachtig bekeken en op 1 forum 3 goede reactie de rest alles slecht.

Hier moet ik nog kijken hoeveel positief.

Ik heb al mensen gemaild die als groep naar de rechter willen stappen in afwachting van hun mail kijken we wat de toekomst doet.

M.v.g

En bedenk je eerst 10 jaar voordat je overstap naar Tele 2

David
05-09-2015

2 defecte decoders op rij gekregen

Alles ging mis bij mijn eerste 3-in-1 ADSL Tele2 abonnement.

De telefoonkabel werd niet op de leverdatum geactiveerd, dus geen signaal en geen internet. Week later was dat gefixed.

Maar bleek de decoder niet te werken. Tele2 stuurde een andere die ook defect was.

Monteur langsgeweest die de decoders niet kon testen omdat hij geen HDMI monitor bij zich had. Mijn TV heeft geen HDMI. Ik moest zelf bij familie een HDMI monitor lenen.

Compleet zooitje.

Helpdesk is wel prima. Ik werd meestal snel geholpen.

Michael Christian van Staveren
04-09-2015

Superbedrijf, al vier jaar klant!

Ik ben al vier jaar klant van Tele2 en ik heb niets dan lof voor deze Zweedse prijsvechter. Aangezien er alleen maar negatieve reviews op deze pagina komen, omdat je alleen maar iets van je laat horen als het fout gaat (geen bericht goed bericht). Dacht ik ik zal zelf eens iets schrijven. Tele2 zit met zijn prijzen altijd op het scherpst van de snede, en investeert bovendien in een eigen 4G netwerk dat inmiddels al operationeel is voor bestaande klanten (geen andere prijsvechter heeft een eigen netwerk). Ik betaal 20 euro per maand voor 2GB en 150 MIN/SMS met 14.4Mbps, een prima deal. Als ik ze nodig heb (alleen tijdens omzetten abonnement) dan is dat altijd zo gedaan. Werkelijk waar wat een gal wordt hier gespuwd over helemaal niks. Mensen snappen zelf de processen van hun mobiele telefoon niet, laat staan van een telecomprovider, en demonstreren hier dan hun onvermogen. Wat een aapjestent.

Leo
02-09-2015

Slechte service

luisteren slecht naar de klant zeggen we lossen het op maar doen gewoon niks ben gewoon genaid door die lui zeiden we vinden wel een oplossing maar in tussen tij lachen je ze je gewoon uit

Bart
02-09-2015

Tele2 wil klant niet helpen met oplossing

Geachte lezer,

Ik heb dit jaar veel storingen (5-6) meegemaakt van Tele2 alles in 1 waardoor ik per storing 2 dagen geen signaal had voor tv,internet,bellen.

Elke storing heb ik gemeld bij Tele2 met hun antwoord ach dat is vervelend ,we zullen het doorgeven, en zal 3 tot 10 dagen duren

Alles standaard van een briefje voorgelezen.

Ik wil nu naar 15 jaar klant te zijn van Tele2 kosteloos van mijn contract af wegens wangedrag van de provider .

Tele2 geeft aan dit voor mij niet kosteloos te willen doen, alleen als ik de openstaande maanden van het contract overmaak.

Ik heb Tele2 meerdere keren de kans gegeven om het probleem van de vele storingen op te zoeken en te verbeteren ,wat ook niet gedaan is

Ik heb een ADSL download snelheid test gedaan (door Tele2 zelf aangegeven www.speedtest.net/nl/ ) en kom op 6.22 Mbit dit is 32 % van de 20 Mbit waarvoor ik betaal.

Voldemort
01-09-2015

Verschrikkelijk

Vanwege verhuizing begin juni internet en TV aangevraagd bij Tele2. Dit zou op 9 juli aangesloten worden. Ik vond het al wat lang maar omdat ik HBO er voor veel minder geld bij kon nemen nam ik de wachttijd voor lief. Toen het pakket werd geleverd was het opeens 13 juli.

13 juli werkte de boel niet. Na een telefoontje zou op 15 juli alles werken volgens de jongeman aan de telefoon. Helaas niet het geval. 16 juli belde ik nogmaals en kreeg een vriendelijke mevrouw aan de telefoon. Ik zei op 21 juli drie weken op vakantie te gaan en het zou wel fijn zijn als het dan zou werken. Zij kon mij dit 100% verzekeren omdat ze zag dat de oplevering 27 juli zou plaatsvinden.

Helaas deed niets het nog toen ik op 11 augustus terugkwam van vakantie. 28 augustus werkt het mevrouw, werd mij verteld toen ik weer belde, ‘daar hebben wij goedkeuring voor gekregen’.

Het is nu 1 september en niets werkt nog. Het is weer verplaatst naar 7 september. Morgen zeg ik het op en stap ik over naar KPN.

Theo
31-08-2015

Nooit problemen

Nooit problemen gehad met Tele2! Een keer een TV kastje dat ging muiten maar met een simpel fotootje en wat contact via Twitter binnen een week een nieuw teeveekastje in huis.

Geen moeilijke vragen, vriendelijke tweeters.

Julie
28-08-2015

Vreselijke service!

Totaal geschoffeerd door de klantenservice van tele 2. Na mijn verhuizing kon de klantenservice mij niet telefonisch helpen met de installatie vam mijn modem en televisieontvanger. Toen ik uitlegde waarom het me niet lukte zeiden ze simpelweg dat ik maar een monteur moest laten komen op eigen kosten of een upgraden te nemen naar een glasvezel abonnement met een gratis monteur. Ik koos voor het glasvezel abonnement. Na een maand ofline uit het raam staren kwam eindelijk de dag dat mijn nieuwe abonnement in ging. Aangezien ik niets van tele 2 hand vernomen belde ik zelf maar hoe laat ik de monteur kon verwachten waarna ik te horen kreeg dat mijn nieuwe abonnement om technische redenen wat geannuleerd. Toen ik belde wat die redenen dan waren werd mij verteld dat tele 2 dit probleem tot op de bodem ging uitzoeken waarna ze mij zouden terug bellen. 3 dagen later werd ik teruggebeld met de boodschap dat tele 2 geen glasvezel levert op mijn adres terwijl ze dat volgens hun eigen postcode check wel toen. Ik werd zeer onvriendelijk medegedeeld dat ik mijn oude abonnement maar weer dien af te nemen en daar op eigen kosten een installateur voor moet laten komen! Toen ik zei dat ik dat toch niet echt een bevredigende oplossing vond aangezien ik op hun aanraden het glasvezel abonnement hand afgesloten en een gratis monteur was toegezegd en daarnaast dus al een maand zonder Internet en tv zat hierdoor, werd mij simpelweg medegedeeld dat de installatie de verantwoordelijkheid van de klant is en niet van tele 2 en daar moest ik het maar mee doen. Ik zou er nooit meer aan beginnen dat hele tele 2 wat een vreselijk bedrijf!

Froukje
28-08-2015

Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt

Mijn dochter heeft 2 jaar een abonnement gehad maar wat een ellende. In begin ging het goed tot dat er ineens vreemde bedragen werden afgeschreven. Heb er over gebeld (4 uren aan de telefoon) moest zelf oplossen via bepaalde site dit lukt dus niet! Weer gebeld (2uur) hele traject samen doorlopen hun hebben dat nr. geblokkeerd dus alles goed? Niet dus eerst volgende factuur weer vreemde bedragen afgeboekt is dus niet op te lossen. Ze sturen je van kastje naar de muur. Dus besloten abonnement op te zeggen voor kpn abonnement. Is doorgegeven moesten nog 2 mnd door gaan. Gedaan dochter geen telefoon en toch betalen? Niet mee eens en incasso kosten er als kado bij gekregen dank je wel tele2. Nu al 2 mnd bij kpn helemaal blij mee! Maar nu komt het..... krijg ook nog steeds facturen van tele2 terwijl die is opgezegd, dus niet betaald en ja hoor weer incasso kosten erover heen! Bel je met ze wat al moeilijk genoeg is pfffff weer zo lang aan de telefoon en ze schuiven het af naar kpn. Daar mee gebeld en wat een geweldige service hebben ze daar echt aan te raden. KPN zegt wij hebben nr. over genomen en ze beld er mee via KPN dus tele2 heeft geen recht om geld te vragen voor dat nr. dus moet eigenlijk met tele2 bellen

Was weer eens niet door te komen dus vandaag maar weer mee verder...

Maar wat een ellende en geldklopperij bij tele2 zou er geen diensten van af nemen als ik advies mag geven.

Ellen
27-08-2015

Geen afspraken mee te maken, gaat fout, telkens weer

Het is goedkoop dat is het voordeel, internet tv etc. werkt goed, daar geen klachten over, maar als je bijv. gaat verhuizen zoals ik, gaat alles fout.

Er stond eerder al ook ineens een tweede tv bij mijn abonnement, zonder dat ik daarom had gevraagd, hierover meerdere keren gebeld, zou worden vergoed, gebeurde niet, weer meerdere keren gebeld, dan zou het toch echt worden verrekend, 1 x goed gegaan, toen weer fout. Mevrouw was vergeten de tv gelijk stop te zetten, waardoor alles weer opnieuw moest worden verrekend. + ik kon mijn vaste nummer niet meenemen naar mijn nieuwe woning, dat kon alleen als ik zou overstappen naar een andere maatschappij. Moest daarom mijn abonnement stopzetten, weer nieuwe aanvragen, daar gingen weken overheen. In juni hierover gebeld uiteindelijk per 01/09 mijn nieuwe abonnement, met verkeerde internet snelheid. Moest daarom weer worden stopgezet en weer nieuwe worden aangevraagd. Heb minstens (niet overdreven) 6 uur met tele2 aan de telefoon gehangen afgelopen maanden, om telkens de situatie uit te leggen. Dat is niet normaal en heb helaas nog steeds het goede abonnement niet en nog steeds mijn geld niet terug. Ze zeggen dat het per 01-09 is opgelost, we zullen zien.

Jan
27-08-2015

Waardeloos bedrijf met slechte service

omdat de bewindvoering 6,60 te weinig heeft betaald op een rekening van tele2 ben ik afgesloten van tv en zit ruim 4 dagen al zonder en dat noemt men nu service bij tele2 terwijl de bewindvoering gelijk het bedrag heeft overgemaakt moet ik wel wachten tot hun het geld binnen hebben en verwerkt hebben en maar hopen dat de medewerker die het knopje moet omdraaien zijn werk ook doet want anders zitten we nog dagen zonder tv lan leve de gigantische klote service van tele 2

Appie Bakker
19-08-2015

Onvoorstelbare woekertarieven bij mobiele abo's vwb data

Al een tijd abonnee met een alleen bellen abo van 3 euro per maand (nu 4 euro per maand). Geen mobiele data besteld. Wat schetst de verbazing als bij een incident mijn internet per abuis aanstaat en ik 150 MB heb verbruikt door een update (die notabene door tele2 werd aanbevolen!). Rekening van 150 euro! Klein foutje, half uurtje data en hoppa geld kwijt. komt er tot overmaat van ramp nog een sms veel later van Tele2 dat ik internet verbruik en dat dit extra kost, pffff. daar ben ik intussen achter.

1 EURO per MB, en wat ik begrepen heb, EUR 2,50 per MB bij prepaid? In wat voor tijd leeft Tele2? waardeloos.

Janine
18-08-2015

Opzeggen die handel

geen bereik in mijn wooplaats en dan gaan bellen zodat je verwacht dat ze je helpen. nou dat komt niet voor in het woordenboek. je moet 3 voorbeelden aantonen en dan gaat het naar tmobile en mag je na 8 dagen hopen dat ze met een oplossing komen. NOOIT GEEN TELE 2 MEER dit is te gek voor woorden en geen klantvriendelijk bedrijf.

David
18-08-2015

Storingen

Ik zelf heb nog nooit meegemaakt dat een bestelling die ik heb geplaatst bij Tele-2 dat echt goed behandeld is. MENSEN: BEGIN ER NIET AAN. Ga vooral geen vaste contract ofzo ondertekenen. TE slechte service. Oplossingen zijn altijd veel te laat. Je moet echt dagenlang wachten.

Mijn neef had precies op dezelfde datum ook een mobiele telefonie abonnement aangevraagd bij Ben Nederland met nummerbehoud. Bij hem duurde het een week zonder problemen of contact op te nemen met het bedrijf door storingen etc. Hij zelf is nu aan het genieten van zijn abonnement en ik ben 3 weken nog steeds aan het wachten tot mijn sim kaart geactiveerd is want momenteel is er een storing. Kijk zelf maar:

https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-acties-174/storing-simkaart-activeren-46106

Ik heb ook zovaak gebeld naar Tele2, ongeveer 7 x waarin ik ze maar 3 keer kon bereiken. Echt dagenlang had ik gebeld maar ze hadden geen oplossing.

Een jaar hiervoor hadden we ook een Alles in 1 pakket besteld met televisie, telefoon en internet. We hadden veel te veel storingen en bij het aansluiten van de tv hadden we ook problemen en we konden niet bellen maar wel gebeld worden.

En nu net heb ik de bestelling geannuleerd van mijn mobiele abonnement.

Want dames en heren: Als het nu al zo vervelend is wanneer je niet eens aan je abonnement bent begonnen, denk ik al dat je je kan voorstellen wat er gaat gebeuren wanneer je je abonnement actief aan het gebruiken bent.

DUS BEGIN ER NIET AAN

Henk Botter
15-08-2015

Veel gedoe om opzegging en betaalde facturen op elkaar af te stemmen.

Per 22 mei opgezegd, maar in mei, juni en juli werden wel gewoon de maandelijkse bedragen afgeschreven, ondanks schriftelijke bevestiging dat het abonnement opgezegd was. Medewerker van helpdesk probeert het hakkelend uit te leggen. Ik moet zelf een online formulier invullen om het geld terug te krijgen. Ontvang daarna een brief dat het abonnement per 15 augustus is opgezegd.Ik moet nog zien of en wanneer ik mijn maandelijkse bedragen terugkrijg.

Kimmie
13-08-2015

Oplichters!

Om de maand schrijven ze ( na mijn idee bewust) de kosten van mijn abonnement niet af terwijl er voldoende op mijn rekening staat, ook krijg ik geen SMS dat er nog betaald moet worden.

Zo ben ik dus al 2 keer afgesloten geweest zonder dat ik er weet van had.

Iedere maand hang ik dus aan de telefoon met de klantenservice ( niet echt vriendelijke lui) en weten zij ook niet wat het probleem is ( ja ja )

Maar het mooiste van alles is dat ik dus ook mooi de aansluitkosten al 2 keer heb moeten betalen à 28 €

Nog even en dan kan ik overstappen dat ga ik dus zeker doen!

Mensen begin er niet aan, ookal is de aanbieding nog zo goed! Je wordt belazerd waar je bij staat, erg jammer...

Boze klant
03-08-2015

Erg slecht!

Stelletje prutsers zijn het daar bij Tele2. De verhuizing van mijn telefoonaansluiting was volgens hun helemaal gelukt. Nou, niets is minder waar! De verhuizing was helemaal niet gelukt en ik ben 2.5 weken onbereikbaar geweest!

De supportmedewerkers zijn te triest voor woorden. Die hebben werkelijk waar nergens verstand van. Ik moest van hun mijn (werkende) telefoonkabel vervangen. Vervolgens een nieuw modem en nu 3 weken verder eindelijk geconstateerd dat nummer portering helemaal niet gelukt is! Waarom stuur je een nieuw modem als de verhuizing niet gelukt is? Dat is toch triest?

Vandaag een opzegbrief opgesteld en op de post gedaan. Ik ga nooit, maar dan ook nooit meer iets bij Tele2 bestellen.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Robin
01-08-2015

Ze zitten zelf nog in de analoge fase en proberen digitaal te zijn

Zeer slecht beeld. Verdwijndt soms zomaar een paar minuten.