Tele2 reviews

2.3

Alex
28-02-2021

Klantenservice Tele 2 groot drama

Aantal jaren klant geweest bij tele 2 met automatische incasso.Abonnement zomaar beeindigt ivm overname zakelijke tak naar T mobile.Soepele overgang belooft maar ben beland in groot drama. Werkelijk 100 x contact gehad met klantenservice zelfs beloftes vastgelegd op mail,Onbeschoft personeel tot niets in staat.

Sarikaya
24-02-2021

Eigen nummer geen bereik meer

Ik gebruik mijn eigen nummer meer dan 10 jaar , nu heb ik geen bereik omdat tele2 gebruik maken netwerk van t mobile .ik heb de klantenservies 20 keer gebeld . de medewerker zegt elke keer doorgezet naar special team , de actie van special team 8 dagen geleden. ze doen ook helemaal niks. dus als ik me eigen nummer terug kan krijgen eerste stap naar betrouwbare provider te overstappen . Nooit meer tele2

Elly
23-02-2021

Geen Tele 2 meer voor ons

Per maand op kunnen zeggen maar vervolgens loopt het abonnement nog een half jaar door. Tig keer gebeld, wordt van alles beloofd maar gaat nooit goed.

Oversluiten vanaf een andere provider met nr behoud ging ook niet goed. Nu moet ik 2 maand tele 2 betalen terwijl de simkaart nog in zn verpakking zit. Moet betalen en het abonnement weer opzeggen. Hopen dat dat goed gaat?

Ed
22-02-2021

Tele 2 veranderd zonder mijn weten mijn abo

5 jaar klant bij Tele2 en plotseling afgelopen week geen signaal meer ik was niet meer te bereiken.

Contact gehad en wat bleek mijn abonnement bestond niet meer dus ze hadden alles maar stop gezet, zonder mijn toestemming. Zij hadden volgens hun 14 dagen geleden de mensen met verouderde abonnementen gemaild maar die persoon die deze mail moest versturen moet volgens mij nog op verzenden drukken,ik heb geen mail gekregen en tot nu niet gehad. Nu 1,5 week verder al meerdere keren contact gehad met Tele 2 en alles komt goed en ze zijn er mee bezig. Geen idee wat ze daar doen maar niet hun klanten helpen weer bereikbaar te zijn 1,5 week zonder telefoon en er is nog niets opgelost ik wou enkel mijn nummer weer in de lucht.

Vandaag zou het goed komen u bent om 12 uur weer bereikbaar nu een dag verder nog niets geregeld weer 5 keer gebeld vandaag en je krijgt te horen het komt goed we hebben wat meer tijd nodig. Inmiddels slaan bij mij de stoppen door 1,5 week nodig om een fout van hun zelf op te lossen. Veel telefoontjes gepleegd en we zijn geen steek verder. Een ding weet ik zeker Tele 2 is een klant kwijt.

Mijn advies neem geen diensten van deze maatschappij af. Zelfs hun moeder bedrijf t mobile snapt niet waar ze mee bezig zijn.

Al met al mijn abo zal gestopt worden ik zal opzoek gaan naar een wel menselijke maatschappij die wel voor hun klanten klaarstaat. En problemen oplost .

Will
19-02-2021

Fraude

Moeder is tele2 klant, overgestapt naar andere provider. Wordt er ruim 400 euro door dit baggerbedrijf geëist 1 jaar na dato omdat haar oude telefoonnummer gebruikt is. Klantenservice snapt het niet beloofd fraude afdeling te laten terugbellen. Zeer onbeschofte heks zonder bezem geeft alleen info als mijn moeder zich identificeerd met klantnummer, heeft ze niet want ze is geen klant meer en de oude is niet meer te vinden. Slechte klantenservice, fraude afdeling die zo van straat is geplukt. Mensen ga nooit in zee met dit bedrijf #tele2 bij fraude moeten jullie eens jezelf gaan onderzoeken, jullie zijn nog erger dan de fraudeurs zelf

Genealogie
19-02-2021

Dit kan niet!

Heb mijn mobiel abonnement opgezegd. Echter de rekeningen blijven komen. Dat blijken rekeningen zijn voor de periode vlak voor mijn opzegging.

Echter op de dag van de beëindiging hebben ze je account al verwijderd zodat je niks na kunt zien. Dit kan toch niet. Je kunt niet eens nazien wat er aan rekeningen nog wordt gestuurd. Misselijk makend "wat heb je te verbergen Tele2"

Romy
09-02-2021

Super provider

Al 2 jaar een tevreden klant bij Tele 2 ik heb een alles unlimited abonnement.

• ook altijd makkelijk te bereiken in het buitenland en nooit gedoe met m’n bundel daar gehad.

Prijzen vergeleken en ze zijn ook nog eens de goedkoopste!

Abonnement zonet ook weer verlengd en aangezien ik 3 dagen moet wachten, omdat ik de telefoon erbij geannuleerd heb krijg ik ter compensatie €2,50 korting op mijn nieuwe abonnement.

Personeel staat je ook zeer vriendelijk te woord via de telefoon.

Joanne
02-02-2021

Unlimited niet zo unlimited

Ik heb een unlimited abbonoment, echter is dit helemaal geen unlimited.

Na 5 minuten Netflix te hebben gekeken op mijn telefoon moet ik al een sms sturen voor internet op te waarderen.(maar ik heb onbeperkt internet?)

Dan moet ik eerst mijn telefoon aan en uit zetten en na 10 minuten doet hij het weer.

Ik betaal voor niks.

Tele2 licht je gewoon op.

Naomi
25-01-2021

Een SMS sturen dat je over je bundel bent is te veel werk

Deze lockdown weken wat vaker gebeld met vrienden en tot mijn schrik was mijn rekening 203 euro. Ik gelijk op fb gechat met tele 2 ‘in verband met overzetting naar een nieuw systeem sturen wij hier geen SMS meer over’ ‘ 700 minuten over de bundel is wel erg veel dit had je zelf ook kunnen weten’ like pardon. Ik ben echt niet zn doos die niks snapt, maar jullie laten klanten 188 euro over hun abbo gaan? Wat een goor verdienmodel. Mocht je een abbo zonder gezeik willen waar je geen goddeloos hoge onverwachte kosten hebt en goed geholpen wordt, zeker tele 2 niet kiezen.

Benjamin
25-01-2021

Telefoon niet geleverd, geld niet teruggestort

Telefoon werd niet geleverd (wel op voorraad). Niks laten horen. Aanbetaling niet teruggestort na 2 weken wachten. Machteloze klantenservice, meerdere keren contact en meerdere keren afspraken niet nagekomen. Wilt geen klantenformulier beschikbaar stellen. Geen zaken mee doen.

Tele2 Klantenservice over de telefoon: komt door een fout in het systeem. Zij waren niet bereid de telefoon alsnog op te sturen of te laten afhalen, ondanks dat ik al een aanbetaling heb gedaan en twee jaar klant ben.

Ik moest maar 'wachten tot IT het probleem in het geautomatiseerde proces heeft opgelost', dat kon enkele weken duren. Daarnaast heeft contact met andere afdeling nooit teruggebeld, ondanks verzoek om het probleem te escaleren.

Vervolgens heeft Tele2 geen geld teruggestort, dit gaat nu volgens Tele2 een maand duren.

Sanne
22-01-2021

€33,81 BETALEN VOOR DE KLANTENSERVICE EN ALSNOG NERGENS MEE GEHOLPEN!

Belachelijk. Ik belde naar het Tele2 klantenservice omdat ik zogenaamd onbeperkt internet heb en de bundel was in de ochtend al op voordat ik überhaupt tijd had om hem op te maken. Ik belde om te vragen of ze mij konden helpen met het opvullen van mijn internetbundel, omdat je dus internet nodig hebt om het te kunnen aanvullen en die had ik dus niet meer, dus ik kon het niet aanvullen.

36 wachtenden voor mij. een half uur aan de telefoon later "Mevrouw we kunnen je niet helpen ik heb er een notitie van gemaakt". Ik betaal dus voor onbeperkt internet en heb dus uiteindelijk GEEN INTERNET.

Nu heb ik een rekening van €33,81 EXTRA KOSTEN voor een gesprek waar ik uiteindelijk helemaal niks aan had.

BEDANKT voor niets Tele2

Jolyne
22-01-2021

Herroeping komt niet door

Ik heb een internetabonnement afgesloten maar direct erna bleek mijn verhuizing niet door te gaan. Ik heb meteen binnen een paar dagen geannuleerd, dus ruim binnen de herroepingstermijn van 14 dagen. Ik heb een formulier opgestuurd (met postzegel moeten frankeren) en daarnaast ook nog (een hele tijd) telefonisch gebeld om te annuleren. Toch ontvang ik na een tijdje gewoon een factuur! Omdat zij de herroeping nooit hebben doorgekregen of terug kunnen vinden. Hierover het gesprek aangaan is niet mogelijk, hun eigen fouten worden bij mij op de rekening geschoven! SCHANDE!

Ray
21-01-2021

Zeer slechte ervaringen, tele2 lost problemen niet op.

Inmiddels ongeveer 5 maanden geleden klant geworden bij tele2 ik zal alle problemen hieronder opsommen.

Bij de start van het contract had ik nog geen apparatuur van tele2 ontvangen, dus kon geen gebruik maken van de diensten.

Weken later eindelijk de apparatuur, alles aangesloten, yes dacht ik. Maar toen was er geen geluid bij het tv kijken, gebeld met tele2. Monteur langs geweest en het probleem was opgelost door een nieuwe tv kastje te plaatsen. Toen heb ik telefonisch een vergoeding afgesproken, aangezien ik al wel betaalde maar nog geen gebruik kon maken van de diensten.

Vanaf dat moment een en al ellende, het internet was erg onstabiel. Op sommige momenten was het internet zo slecht dat ik niet tv kon kijken. Dus gebeld met tele2. Tele2 zou iets in de instellingen veranderen. En moest dit even aan kijken. Omdat er niks veranderde paar weken later weer gebeld. Dit is zo maanden door gegaan. Tele2 zou het probleem steeds oplossen, monteur langs geweest, nieuw modem ontvangen. Niks lost het probleem op. Toen was ik er klaar mee en wilde ik van tele2 af. Maar dat kon niet zomaar ik moest zelfs een boete betalen! Dat ga ik natuurlijk niet doen. Tele2 gaf aan dat het probleem er minstens 30 dagen moest zijn om kosteloos op te zeggen. Ik gaf aan dat het er al maanden is, vanaf het begin. Er werd gezegd dat het probleem er aan een stuk door moet zijn. Ik gaf aan dat dat het probleem niet is, het probleem is dat er op verschillende momenten van de dag een aantal minuten heel slecht of geen internet is. Waardoor ik niet normaal tv of netflix kan kijken. Inmiddels heb ik zoveel uren met de klantenservice gebeld en niemand lost het probleem op en ik mag mijn contract alleen maar opzeggen als ik een boete betaal. Voor mij nooit geen tele2 meer. Ik heb inmiddels mijn rechtsbijstand ingeschakeld, de rechter zal nu gaan bepalen wie in zijn recht staat. Dit antwoord weet ik natuurlijk al. Tevens zal ik een schadevergoeding eisen.

Mitchell
20-01-2021

Dramatisch slecht bedrijf!

Ik ben persoonlijk niet zo van de reviews geven maar ik voel mij echt geroepen om dit rond te delen nadat ik als een zak stront behandeld word door tele2! Omdat ik bezig ben met het aanvragen van een hypotheek moest ik mijn toestel lening aflopen ivm een BKR registratie. 6 weken geleden heb ik dit afbetaald en ieder bedrijf is dan verplicht dit direct door te geven aan het bkr(dit duurt max 3a4 werkdagen). Bij tele2 is dit helaas niet het geval want nu 6 weken later heeft tele2 nog steeds niets doorgegeven! Op maandagochtend boos opgebelt en het verhaal uitgelegd en ze zouden er direct werk van maken. Nu 2 WEKEN verder en 4 dringende telefoongesprekken verder heeft tele2 nog steeds NIETS doorgegeven aan het BKR en word ik systematisch van het kastje naar de muur gestuurd. Elke medewerker zegt dat hij/zij het op gaat pakken en dat ze het doorsturen naar een afdeling. Managers of supervisor krijg je niet te spreken en je blijft achter met 0.0 resultaat. Dan ben je Verdomme vele jaren klant bij tele2 en dan blijft het zo'n regelrechte klerebende te zijn. Ik, mijn vriendin en familie zijn ze iniedergeval kwijt als klant! Wat een waardeloze klanten service dit heb ik nog nooit meegemaakt!

Nicky
16-01-2021

Unlimited bij tele2

Ik ben echt mega ontevreden. Zodra je de 5gb aantikt kan je 1gb bijkopen. maar zoals nu ben ik al 15 minuten verder voor er weer iets werkt, terwijl ik op tijd was, ik moest zelfs mijn telefoon aan en uitzetten. Dit is totaal niet gebruiksvriendelijk. Ik zit nog dit gehele jaar vast aan dit abonnement. Hoort tele2 niet aan te bieden dat klanten weg kunnen gaan bij dit soort veranderingen? Ik ben het zat.

Daphne
16-01-2021

Afgesloten na nieuw netwerk

Tele 2 is overgegaan naar een nieuw netwerk. Bam geen internet meer kan niet gebeld worden of zelf bellen. Tele 2 zegt vervelend we sturen u binnen 3 werkdagen een nieuwe simkaart dan zou het opgelost zijn. 3 werkdagen? Ik verwacht op zijn minst per spoed koerier 2 nieuwe simkaarten. Heb 2 abonnementen op beide 5 dagen onbereikbaar.

15-01-2021

Problemen overzetting

Tele2 ging overzetten naar een nieuw systeem, oké prima. Ze zouden een mailtje sturen met alles wat gedaan moest worden. Tijdje later, poef! Geen internet en kan niet meer bellen. Er was geen mailtje gekomen niks aan gekondigd. niks!

Dus ze gaan nu een nieuw simkaart opsturen, ontzettend vervelend en onacceptabel voor zo een groot bedrijf. Maar ik kan wel een paar dagen zonder. 8 DAGEN LATER! nog steeds geen simkaart.

Dit moet echt niet kunnen en ik heb gekeken. ik ben niet eens de enigen met dit probleem.

Ik na de afloop van mijn abonnement ga ik overstappen naar een ander bedrijf. En ik hoop dat ik mijn geld terug krijg voor deze maand.

Walther
05-01-2021

Onbeperkt is niet onbeperkt.

Na 5GB moet je steeds 1GB extra "kopen" om misbruik te voorkomen. Voorheen ging dat prima. Maar nu sinds de nieuwe app en hun nieuwe "betere" netwerk, zit er een time gate op. 1gb kopen en vervolgens minimaal 5 minuten wachten. Want stel je voor, dat onbeperkt ook echt onbeperkt was.

Ik ga op zoek naar een andere provider, deze is bout. Niet mee in zee gaan, hun levensdoel is klantje pesten. Mijn abonnement loopt gelukkig af over 4 maanden. Tabee en de groeten. Dat jullie maar snel failliet mogen gaan.

Paula
30-12-2020

Tevreden!

Ik las even uit nieuwsgierigheid de ervaringen van mensen. Ik denk dat voornamelijk de mensen die wat negatiefs ervaren dat op internet kwijt willen. En de mensen die tevreden zijn daar geen reden toe hebben. Dus vandaar dat ik toch maar even mijn goede ervaringen deel!

Ben inmiddels 2,5 jaar klant met m’n unlimited abonnement. Beide keren met telefoon. Ze zijn gewoon de goedkoopste. En qua bereik echt geweldig. Op het werk zit iedereen te zeuren dat ze geen bereik hebben, ik overal! Ik was na het lezen van de ervaringen heel bang dat het bij mij ook niet goed zou gaan, maar dat is het tegenovergestelde. Ik zou zeggen doen als je geen moeilijke situatie hebt waar problemen door kunnen komen.

Gijs
29-12-2020

Tele2 kan in hun administratie mijn mobielenummer niet vinden

Oude nummer afsluiten, wordt bestookt met berichten dat ik moet betalen terwijl ik sinds 8 maart jl. niet bereikbaar was. Vraag ik of ze de hele rekening maar direct naar een deurwaarder sturen zodat ik dan een zaak tegen tele2 op touw kan zetten. maar meneer we kennen u niet.?!?.! Dit gaat een leuk verhaal worden. ben benieuwd wat ze nu gaan doen. Ik hou jullie op de hoogte.