Tele2 reviews

2.3

Tony
03-02-2015

Zeer slechte servie, slechte verbinding, incompetent

Spook rekeningen, maanden geen tv en internet, 6 keer bellen over hetzelfde probleem, zeggen dat het is opgelost en vervolgens een nieuw probleem, incasso kosten terwijl de fout bij hun ligt, NEEM NOOIT tele2!

Esther
25-01-2015

Zeer traag internet en tv zenders vallen regelmatig uit.

Mijn internet wordt trager en trager .Iedere avond vallen de TV zenders weg. Helaas heb ik een 2 jarig contract getekend, maar zodra dit afgelopen is, ben ik zeker weg bij Tele 2

José
16-01-2015

Voel me opgelicht

Wij zijn overgestapt van Ziggo naar Tele2 omdat Tele2 goedkoper is met alles in 1 pakket.

Donderdag 15 januari 2015 zou alles over gaan , internet deed het maar tv niet.

gebeld na Tele2 en de dame vertelde ja na 18.00 uur gaat dit in.

oke gewacht maar om 19.00 uur nog niets.

Weer gebeld en deze heer zei oow ze zijn vergeten te activeren en hoofdkantoor is al naar huis.

Raar verhaal maar goed dan maar een avondje zonder tv .

volgende dag om 13.00 uur gebeld en deze dame zei ja we hebben storing kan wel tot maandag duren.

Mijn adrenaline begon te stijgen en zei dus zit ik vier dagen zonder tv.

ja helaas niets aan te doen word er dan gezegd.

Ik belde mijn zus om het verhaal te vertellen , mijn zus zei heb jij een nieuw nummer , ik zei nee want heb met behoud van nummer gedaan.

Mijn zus zei nee ik zie een ander nummer in mijn scherm staan.

weer Tele2 gebeld en werd gezegd ja dat klopt u heeft een tijdelijk nummer tot 23 januari , dat stond in uw welkoms brief,

welkoms brief ? Ik heb alleen een bevestiging gekregen via mijn mail verder niet.

Alles met alles baal ik verschrikkelijk dat ik over gestapt ben van Ziggo naar Tele2 voor 20 euro minder.

zit nu dus 4 dagen zonder tv waar ik verschrikkelijk van baal.

Gelukkig 1 maand opzeg termijn , maandag Ziggo bellen dat we weer terug komen!

Ik ben gelijk helemaal klaar met Tele2 !

Frank Drijer
16-01-2015

Waardeloos bedrijf!

Ik zou 5 januari tv en internet van Tele2 ontvangen. Internet was op tijd geleverd. Ik heb echter nog steeds geen tv. Al meer dan een uur met de klantenservice gebeld en steeds krijg je andere leugens te horen! Je wordt gewoon aan het lijntje gehouden. Het is ook niet mogelijk om wegens ernstige nalatigheid van Tele2 het contract te ontbinden. Ze hebben blijkbaar een maand de tijd om het op te lossen. Ondertussen zit ik gewoon zonder tv. Wat een waardeloos bedrijf!

Roberto
12-01-2015

Prima service

Ik ben ruim 12 jaar klant van Tele2, 4 jaar alleen als beller en de 8 jaren daarna ook met internet.

Helaas kan tele2 het internet niet verhogen dan max 40Mbps, en gezien de huidige ontwikkelingen op tablets, televisie en andere apparaten die van internet gebruik maken, heb ik helaas moeten besluiten om Tele2 op te moeten zeggen.

In de acht jaar dat ik internet klant was, heb ik twee keer een uitval van max 2 uurtjes gehad, dus het internet is altijd betrouwbaar geweest.

Mochten ze ooit hun internet kunnen verhogen naar minimaal 90 Mbps, en dan ook geen bandbreedte verliezen aan televisie kijken want dat gebeurt nu dus wel, dan zal ik in de toekomst zeker weer overwegen om terug te gaan naar Tele2.

Voor nu heeft Ziggo alles wat je wilt hebben, hopelijk leveren zij dezelfde kwaliteit als dat ik met Tele2 heb gehad.

Maarten
11-01-2015

Rondom slecht

Mijn abonnement doorgezet. Zou een nieuwe telefoon krijgen maar deze was helaas geblokkeerd. Na 7 telefoontjes heb ik nog steeds geen nieuwe telefoon aangezien de geblokkeerde nieuwe telefoon die ik kreeg retour gestuurd heb en nu onvindbaar blijkt te zijn. Men stelt dat ik de nieuwe telefoon wellicht zelf in bezit heb en mij dus als dief bestempeld word!

Marieke
04-01-2015

Goede klantenservice!

Jammer van alle negatieve recensies, aangezien ik een hele goede heb! Had nooit problemen met telefoon of provider gehad sinds vanochtend. Ik zag dat mijn hele internet handel van 1gb opeens was verbruikt midden in de nacht terwijl 3g uit stond. Net over gebeld en kreeg een heel behulpzame vrouw aan de lijn. Ze heeft me een extra gratis bundel gegeven voor deze maand (1gb). Was blij verrast door de oplossing.

M.Merlijn
02-01-2015

Email werkt niet

Wat een drama, op 20-11-'14 een totaal pakket aangevraagd wat op dd 22-12-'14 in moest gaan omdat dan pas mijn UPC contract zou beëindigen. Op 23-12-'14 is ook mijn telefoonnummer overgezet en had ik alle diensten in huis. Echter ik liep al gelijk tegen problemen aan en ben op 24-12-'14 al met de klantenservice gaan bellen, ik heb in totaal wel 15 uur met mensen van de technische dienst asn de telefoon gezeten die het probleem niet konden verhelpen. Ik moest het maar via webmaster laten lopen.... Ik zou afgelopen maandag weer terug worden gebeld om verder te zoeken naar een oplossing, deze afspraak is helaas niet nagekomen. Daarop heb ik besloten om Tele2 af te zeggen (14 dagen bedenktijd) wat schets mijn verbazing....ze laten mij niet gaan, ik zit aan een abbo van 12 maanden vast omdat hun datum ingaat op dag van aanvraag...wat? Ik weet toch pas wanneer iets werkt als ik het kan installeren....(23-12-'14!) Vandaag weer gebeld en kreeg 2 onvriendelijke dames aan de telefoon die me doodleuk vertelden dat het probleem dan wel in mijn IPad moet zitten (ik geef aan, op mijn laptop kan ik ook niet verzenden) ze adviseerd me om naar een computerwinkelt te gaan en het probleem te laten verhelpen, nadat ik aangeef daar geen financiële middelen voor heb, zegt ze ach dat doen ze vast wel gratis, dat hebben ze bij mij ook wel eens gedaan........WAT NU?

23-12-2014

Goedkoop is duurkoop, nooit weer tele2

Verkeerde facturering is aan de orde van de dag. Vooral als je in het buitenland bent geweest. Goedkoop is zeker duurkoop in dit geval. Kost veel tijd en geld om alles weer goed te krijgen. Afrader.

18-12-2014

Erg goede en behulpzame klantenservice.

Ik betreur dat er meer negatieve reviews over Tele2 dan positieve geschreven worden maar dat is logisch want positieve ervaringen worden meestal niet gedeeld. Ik heb sinds kort een alles in één pakket en daar heb ik geen klagen over. Ik had doordat ik het zelf geïnstalleerd had in het begin wat aanloop problemen maar die zijn met behulp van de klantenservice prima en snel opgelost. Mijn ervaring is als je zelf vriendelijk blijft tegen een medewerker je dikwijls meer en dingen sneller gedaan krijgt.

Ik ben een tevreden klant en alles werkt naar behoren!

Samir
06-12-2014

Geen bereik WiFi

zeer slechte modem.Nauwelijks bereik. Kom van Ziggo af ivm dat Tele 2 een actie hadt dat veel goedkoper was. Dom Dom Dom . kan er een liedje over schrijven

over een maandje of 2 koop ik mijn contract af en ga terug naar Ziggo Doei Tele 2

Sjors
06-12-2014

Bereik

ik heb een abonnement van tele 2 met 1000 mb internet , klinkt allemaal heel aardig en dat ook nog eens voor een niet al te dure prijs... helaas heb ik nooit bereik , zowel niet met smsen als met internetten en bellen. Gewoon helemaal niks, op de meeste momenten van de dag. Vaak als ik mijn telefoon overnieuw opstart doet hij het weer een uurtje , en daarna weer niet zo moet ik mijn telefoon wel 10 keer per dag overnieuw op starten om ook maar een beetje bereik te krijgen. Ik vind dit schandalig en raad een abonnement bij tele 2 dan ook echt af !

20-11-2014

Kan niet beter voor mij

al 6 jaar tevreden klant TELE 2

deze maand van 20 MB internet + bellen altijd naar 40MB internet+ gratis bellen altijd ook naar mobiel

voor 40 € alles goed geregeld

klantenservice altijd behulpzaam vakbekwaam in uitleg hulp installatie

hebben mij nog nooit teleur gesteld nemen de tijd

telefoon werkt ook goed nooit problemen

Televisie blijf ik gewoon bij ziggo voor 17.95€

dus voor 57.95€ voor mij een goedkoop pakket

Carolina
16-11-2014

Vanaf dag 1.. grote nachtmerrie!

Inderdaad..bereik tv, internet en telefoon zeeer slecht. tig x contact opgenomen. tig x metingen gedaan.. nu komende donderdag komt er monteur van imtech. ik heb zaterdagmiddag 15 november gebeld.. jaa jaa. krijg ik later een mail. er was afgesproken dat ik nieuwe tv kastje en modem sowieso zou krijgen. om alle pr;oblemen (elke dag tig x van internet af gegooid worden.. om de zoveel tijd zegt mijn telefoon... : controleer telefoonlijn.. en ben ik niet te bereiken. Neee is niet waar mensen kunnen me allemaal bellen!.. gaat keuring over paar x dan de voicemail.. Maar ik... IK hoor telefoon niet overgaan. Na melding van iemand via mijn mobiel via berichtje waarom ik niet opneem.. mijzelf gebeld.. en inderdaad.. IK hoor mijn telefoon niet overgaan. in het echt!. afgelopen woensdag nieuw telefoon kabeltje gekregen. gelijk gaf scherm de datum enz aan.. whoooo ik heb telefoon. Ben benieuwd voor hoelang. Televisie ligt er om de zoveel weken uit.. IK moet voor alles weer tv kast, service kast verplaatsen.. bank verplaatsen.. om bij de kabels te komen en de kastjes.. om zo het stroom er af te gooien.. of even voelen of de kabels er nog goed inzitten. Vanaf dag 1. grote ellende. eerst al 3 week zonder internet gezeten zou aan KPN liggen. waar de leiding van is.. die zouden geen knopje hebben omgezet.. dat ik van kpn af af kwam nu naar tele 2.. UHHHHHH Oohhhh moeten die bij elke verandering van provider in een kastje duiken of centrale en voor iedereen een knopje omzetten? Die gaat nu van ziggo .. naar upc.. die van kpn naar nou noem maar wat.. tjeeeeeeeeeeee dat is werk voor duizenden mensen daar dan!..NU mail na gsprek gisteren.. mt vermelding.. als monteur voor niets komt.... kost me dat 80 euro.! ik hoef geen geld in huis te hebben wordt automatisch geincasseerd.. IK hou mijn hart vast.. IK moet nog tot 15 juni 2015 helaas!.. . Ooit.. denk jaar of 20/25 geleden toen ze net begonnen. van kpn naar tele 2 met telefon wat ze toen nog alleen hadden overgestapt.. steeds foute rekeningen. IK heb mezelf toen beloofd never of nooit niet meer over te stappen voor telefoon van kpn. NU. omdat ik alles in 1 had en kpn mij te duur werd en op advies zoon overstap gemaakt met duizenden angsten. en die angsten zijn uit gekomen. IK kan die 80 euro niet missen. is voor mijn 2 maanden eten en drinken.. IK ben niet voor niets naar goedkoper iets over gestapt.. Maar nooit nooit nooit meer maak ik deze fout. als ikhier lees wat afkopen contract kost. pfffffffffffffffff.. en ik bang dat ik helaas door moet worstelen met of zonder melden van storingen.. en laten komen van monteurs met risico dat die een foefje hebben en niets kunnen vinden. en ik mag dokken.. tot 15 juni. want dat ik over ga stappen. naar een ziggo of kpn.. staat voor mij vast. dan maar duurder uit maar wel altijd overal met alles bereik..en dus waar voor je geld. ! Ik kan het wel van de daken af schreeuwen.. Ga niet met tele 2 in zee !. De mensen van de klantenservice zitten daar ook echt niet voor hun plezier!. die krijgen alle stront om hun oren . en staan in feite machteloos. Ze beloven wat net als mijn nieuwe tv kastje en modem komende donderdag.. ik vraag nog.. dit zet je ook in de mail? jaa ja.. Nee nee dus!. als onwetende niet technische en niet wetende waar ik heen kan met stappen ondernemen.. ben ik gewoon domweg radeloos overgeleverd om mijn tijd uit te zingen. want om mij heen die ik kan vragen.. die is tevreden. en ligt het aan mij..

Geert van den Elshout
14-11-2014

Slechtste klantenservice ooit

Ik had een nieuwe (smart) TV gekocht en mijn beeld en geluid liepen niet meer gelijk. gebeld met Tele2 en die gaven aan dat als ik een duur glasvezel abonnement zou nemen dat het probleem opgelost zou zijn. Nu is het glasvezel aangesloten en jawel hoor mijn beeld en geluid lopen nog steeds niet gelijk. Gebeld met Tele2 en als enige reactie krijg ik pech gehad meneer. Waardeloos klantenservice hangen op als ik een moeilijke vraag stel. Je mag zeker niet de naam weten van de gene die het abonnement verkocht heeft, en gesprekken terrug luisteren weigeren ze perminent, want dan kunnen ze niet meer ontkennen dat de klant gelijk heeft. Je zit uren aan de telefoon met de niet eens gratis klantenservice. ik heb inmiddels mijn nieuwe TV moeten ruilen met een oudere TV van een vriend van mij zodat ik normaal TV kan kijken. Tele 2 de grootste oplichters van Nederland. Service houd overigens in dat je jekan plaatssen ind e behoeften van je klanten, Tele 2 faals hier verschrikkelijk in.

Sjoerd
10-11-2014

Extra kosten en geen meldimgen als je boven je verbruik ben.

Ik krijg extra kosten terwijl ik dat niet weet. Ik heb een bundel van 100 belminuten en toch ben ik er elke maand overheen. Ze denken toch niet dat ik eleke dag ruim 3 minuten ga bellen. Je krijgt geen melding van "let op, je gaat nu beellen buiten je bundel. Er wordt per minuut nu 0,25 euro in rekening gebracht". Ik zeg ga niet naar deze oplichters.

Holland hair
09-11-2014

100% Waardeloos bedrijf!

Een verhaal wat 2 maanden speelt en 12 uur met hen aan de telefoon gezeten te hebben ( betaald) kan ik hier niet zo 1,2,3 opschrijven maar het is echt om gek van te worden..

Probeerde een tele2 belabbonement over te zetten naar internet plus bellen met nummerbehoud. Icm een verhuizing.

Zou maar liefst alles bij elkaar 2 maanden gaan duren maar was er bijtijds bij dus geen probleem...

Na 7 weken gebeld of alles goed zou komen en wat bleek: alleen een verhuizing doorgevoerd van het telefoonabbo.

Nu dan nog 2 maanden geen internet en dus geen pin betalingen kunnen ontvangen ( is zakelijke overeenkomst ) en als je dan tot de hoogste top door blijft zeiuren zegt men ja heel vervelend maar niets aan te doen!

Ook een evt. faillisiment door het niet kunnen pinnen via adsl doet ze niets!

Laten de klant echt gewoon in de kou staan!

S.J.Zimny
06-11-2014

Slechte eerste ervaring.

Mijn internet ligt er nu een week uit door het volgende probleem. Ik heb netjes zoals aangegeven mijn abonnement opgezegd binnen de aangegeven twee weken. Ruim van te voren, nl: een week van te voren. Houden ze de lijn bezet. Mijn eerste ervaring met dit bedrijf. Geen goede mag je van spreken. Ik zou niet in de schoenen willen staan van de goedlachse telefonisten die compleet met wassen neus de mensen een leugen moeten verkopen. Helaas ben je gewoon een nummertje bij deze bedrijven.

Jane
05-11-2014

Lang leven Tele2

Ik ben ruim 5 jaar klant bij Tele2 voor internet, bellen en 3 mobiel abonnementen. Zeer tevreden. De helpdesk is fantastisch, ze helpen heel graag en heel snel. Voorbeeld, mijn dochter van toen 12 had haar eerste mobiel abonnement voor 2 jaar vast, ze was er heel zuinig mee, maar na 18 maanden deed hij het opeens niet meer. Eindelijk moet me dochter nog 3 maanden wachten voor een andere mobiel te kunnen kiezen, maar tele2 hebben haar geholpen met gelijk een nieuwe mobiel te kunnen anschaffen zonder extra kosten omdat ze zo zuinig op was geweest. TOP! Nu eindelijk kan ik ook televisie via hun, dus wil ik overstappen naar Internet/bellen/televisie abonnement. Lang leven Tele2. Dikke duim.

Roeland
04-11-2014

Verschrikkelijke service en lange wachttijden klantenservice

Na 12,5 minuut in de wacht om mijn abonnement op te zeggen. Hangt mevrouw vriendelijke de telefoon op omdat ik een ongepast woord zeg. Nooooit meer dan ook noooit meer met tele2 in zee.