Tele2 reviews

2.3

Nadia
14-06-2014

Abonnement stopzetten

Vraag altijd een zwart wit bevestiging aan. Ze laten je na afzegging nog zo paar maanden door betalen en dan vervolgens krijg je een incasso bureau op je dak. Veel problemen met Tele2 gehad en hun klantenservice is ook waardeloos. Tele2 is totaal geen aanrader voor iedereen die er over twijfelt.

Ikk
28-05-2014

Let op met overstappen en einde contract

Na wat ellende gehad met betalen, doordat afspraken in de online chat met tele2 niet werden nagekomen.

Dacht ik dat het wel weer goed zou komen. Ik ben blij dat vorig jaar het contract was afgelopen, jammer dat tele2 je HELEMAAL NIKS laat weten dat je contract is afgelopen. En dan dubbele abonnement kosten vraagt. Waar je vervolgens meer dan een maand aan vast zit!

Mijn conclusie over de hele contracts duur is dat als je goedkoop wilt hebben, je bij tele2 ook echt goedkoop krijgt.

Aron

Waardeloos thuis internet

Al snel na het afsluiten van een abonnement van 50 mbit direct wekelijks last van een instabiel netwerk. Ene keer wel en andere keer geen internet verbinding. Klantenservice vriendelijk maar geen oplossing, dit terwijl ik met andere providers nooit last had en thuis situatie zelfde is gebleven. Na een jaar wilde ik verlengen onder omstandigheden nieuwe klant. Echter wordt je als vaste klant in de hoek gezet met een kleine korting die ver weg staat van een nieuw abonnee! Schandalig! Never nooit meer tele2!

Micha

Top geregeld

Ik heb al jarenlang tele2. Een paar kleine akkefietjes gehad als ik iets wijzigde aan het abonnement, ik vreesde dan ook dat mijn verhuizing ellende zou geven.

Het was echter snel geregeld: internet bleek op het nieuwe adres niet te werken, helpdesk gebeld (die goed bereikbaar was en direct opnam), zij hebben de lijn doorgemeten, geconstateerd dat iets fout zat in de centrale en een KPN monteur gestuurd. Die stond een uur of 5 later op de stoep, heeft wat in de centrale omgezet en wat bij mij gedaan en klaar.

Kortom: snelle en efficiente service, probleem was binnen een dag opgelost.

Goede service van zowel Tele2 als van KPN.

Suus
20-05-2014

Topservice

Mijn s5 was stuk, maar deze werd direct vervangen zonder dat ik er een ellendig lang verhaal van hoefde te maken! Ik heb andere ervaringen met KPN!

01-05-2014

Terug naar af

Ik zit nu nog bij canaaldigitaal laatste 2 maanden veel problemen met bellen en internetten moet 3 x per maand modem geheel resetten wat knap vervelend is omdat ze actie hadden ben ik weggegaan bij tele2 nooit problemen met tele2 gehad dus ik stap weer terug naar tele2 voor mij geen canaldigitaal meet internet en bellen klaar mee

Madelon
16-04-2014

Heel slecht!

Interactieve TV en internet van Tele2, regelmatig storingen op de TV waarbij het kastje compleet opnieuw opgestart moet worden (wat zeker 5 minuten duurt). Regelmatige onstabiele internetverbinding in huis, daarnaast ook nog eens heel traag. Vandaag ook nog eens gebeld door de meest achterlijke verkoper die ik ooit aan de telefoon gehad heb, bij elke klacht die ik had riep hij alleen maar "tja daar kan ik ook niet mee helpen", vraag dan ook niet of ik tevreden ben over de producten!

Enfin, vandaag overgestapt naar Telfort: goedkoper, meer MB internet, TV op alle apparaten en aan reviews online te lezen ook nog eens stukken beter!

15-04-2014

Oplichters

Tele2 gehad, een groot drama 20MB contract blijkt dat Tele2 vanuit de wijkcentrale maar 15MB op de lijn zet. (Bevestigd door KPN monteur).

Door deze reden zoals het zelf noemen "commercieel issue' mocht ik per direct mijn overeenkomst opzeggen. Ik zou tevens alle betaalde kosten terug krijgen..... maar man o man wat maken ze het moeilijk!

J.C. Schobben
24-03-2014

Al enkele malen telefonisch contact gehad met Tele 2 omdat ik niet in kan loggen op Mijn Tele 2.

Vriendelijke mevrouw, zij zegt ik stuur een code naar uw email adres dan is het mogelijk om in te loggen. Enkele weken geleden dit gesprek gevoerd maar tot op heden geen code ontvangen.

Mijn vraag is heel simpel, wil gewoon van mijn vaste telefoon en mobiel een papieren rekening ontvangen zodat ik kan zien hoe of wat. Of voor beide in te loggen. Helaas niet mogelijk. Ook al een aantal malen een klachtenformulier ingevuld maar ook daar nul op rekest.

De service is echt beneden peil. Jammer!

Thomas
08-03-2014

Teleurgesteld bij nieuw contract.

Degelijke provider, als je maar braaf betaalt en niets wilt veranderen qua abonnement of modem instellingen. 07-03-2014 werd ik gebeld door Tele2: als waardering voor mij als vaste klant was er een speciaal aanbod waarmee ik goedkoper uit zou zijn. "Waarom niet?", zei de mevrouw. Uiteindelijk akkoord gegaan, maar ik kom er nu achter dat:

1. Internet snelheid 40Mb wordt i.p.v. 50Mb. Hierover heeft de mevrouw niets gezegd. De 50Mb werd eigenlijk nooit gehaald, maar ik hoop dat dit niet een reden zal zijn om de lijn verder dicht te knijpen.

2. Vaste klantenboete. Hoewel de mevrouw van Tele2 specifiek aangaf mij te waarderen als vaste klant, blijkt dat nieuwe klanten meer gewaardeerd worden. Nieuwe klanten betalen 3 maanden €17 en vervolgens €25 per maand. Loyale vaste klanten worden afgescheept met €28 per maand. Indien je je wilt afmelden en aanmelden heeft Tele2 het zo geconstrueerd dat je 4-6 weken zonder diensten komt te zitten (in mijn geval telefonie en internet).

Kortom: géén waardering vaste klanten, niet genoemde terugval in internetsnelheid en nauwelijks mogelijkheden om het modem te configureren.

Ralph
28-02-2014

De grootste fout die ik ooit heb gemaakt als het gaat om telefoonproviders. Ik vond T-Mobile al super slecht. Toen snel weggegaan naar Hi, super internet. Vanwege financiële redenen ben ik vorig jaar mei overgestapt naar Tele2. Mensen doe dit niet!! Het is in dit geval echt what you pay is what you get. Bij Hi en KPN betaal je meer, maar problemen heb je daar veel minder.

Mijn internet bij Tele2 valt al maanden meerdere malen per dag een half uur of uur gewoon volledig weg. Schandalig gewoon en de klantenservice maar vertellen dat ze het gaan verhelpen. Dat gebeurd dus nooit natuurlijk, ik had de slechte recensies over Tele2 eerder moeten geloven, maar wanneer het april is ben ik zo snel mogelijk weg bij deze dramatische telefoonprovider.

Daarnaast zijn ze ook nog zo brutaal je wekelijks te bellen voor verlenging van het abonnement. Elke keer zouden ze een notitie maken dat ik niet wilde verlengen. Toch blijven ze het maar proberen. Ben wel meer dan 6x gebeld. De laatste keer heb ik ze een flinke uitbrander gegeven, dat ik het nu spuugzat ben. Nu vallen ze me niet meer lastig met die vervelende telefoontjes.

Echter is sinds dat moment mijn internet er alleen maar nog slechter op geworden. Smerige pesterijtjes van deze mismakkelijke provider.

Grote afrader dit!

Richard Bluemers
28-02-2014

Professioneel en kundig

Wij zijn meer dan 15 jaar klant bij tele2 en door de jaren heen een aantal keren problemen met internet gehad. De storingen waren heel divers van geen internet tot traag internet. In alle gevallen zijn de problemen zeer professioneel en kundig en tijdig verholpen. Ze komen hun afspraken (terugbel verzoeken) keer op keer na! Wij zijn zeer tevreden over Tele2! Het gras is elders echt niet groener of beter, Wij besparen per maand gemiddeld 15 euro t.o.v. de grote aanbieders. Destijds bij de grootste provider weg gegaan vanwege onbereikbaarheid en belabberde service. Als iets niet werkt blijf vriendelijk en laat merken dat je alles al zelf hebt gecontroleerd , het blijft techniek.

Lizippel11
16-02-2014

Ik heb dagen zonder tv,internet,telefoon gezeten,eerst zei men,mevr er is een storing(bleek het modem stuk te zijn) ik heb een nieuwe nu,maar de service van tele2 is niet om over naar huis te schrijven!!! Vaaaak storing,eind van het jaar stop ik er mee,het eerste half jaar betaal je weinig,maar... na deze aktie is het nog duurder dan elders!! Traag internet,storingen/tv/telef. Nee echt zeer ontevreden over tele 2

14-02-2014

Internet mobiel tele2 zeer traag en bijna nooit 3g

Agnes
08-02-2014

Internet/data is inderdaad een ramp. Mijn man heeft KPN van zijn werk en ik sinds 2 maanden Tele2. Hij kan overal en altijd mobiel online gaan, ik bijna nergens. Nog 22 maanden en dan weer heel snel terug naar Vodafone.

06-02-2014

Slecht bereik met internet en daarnaast errug traag. En dat terwijl ik bewust een 2 GB aan internet heb afgesloten in mn abonnement. Volgende keer geen tele2 meer....

Annoniem
28-01-2014

ik heb mijn mobiel al weer een jaar bij tele2 en moet zeggen het bevalt mij prima het scheelt de helft in kosten met kpn en het werkt ook nog eens beter ..

wat ik minder vind is inderdaad de app. maar op de site kun je nu wel alle gegevens vinden.

al heb ik soms het idee dat iets niet helemaal klopt. als ik kijk dat ik de keren dat ik steeds binnen mijn bundel zit toch op merk dat ik hier en daar een paar centen extra betaal voor kosten buiten de bundel das vreemd. gaat maar om kleine bedragen maar toch.

zou het wel fijn vinden als de uitleg van de bundels en tarieven wat uitgebreider zouden zijn.

de app loopt idd trager dan het verbruik wat je maakt op je tel . en loopt ook vaak vast waardoor je de app steeds op nieuw moet down loaden.

internet heb ik even naar gekeken heb ik nu nog van online maar als ik deze twee naast elkaar leg ben ik bij online toch iets goedkoper als ik buiten de acties prijs kijk.

al vind ik online niet geweldig qwa service.

het internet is soms nog al traag op de telefoon maar dat kan ook aan de telefoon liggen bij andere providers ondervind je wel eens het zelfde. verder komt het voor dat je bepaalde momenten helemaal geen bereik hebt maar ook dit komt voor bij andere duurdere providers.

verder ben ik qwa mobiel wel te vreden. en raad ik tele 2 wel aan.

Ineke
28-01-2014

Helaas tele 2 bevalt niet dus na 1 jaar gauw weg, de laatste maand 13% boven de bundel en dat kost 13 euro xtra bij een abbonnement van 11 euro.!

De nadelen op een rijtje:

de app op je telefoon geeft niet het actuele verbruik en dat is nu net de bedoeling van deze app,

het restant tegoed kun je niet mee nemen.

tijdens reizen in het buitenland betaal je maar kun je daar niets mee.

geen waarschuwing wanneer je tegoed bijna op is.

traag internet.

Yassine
14-01-2014

slechtste ooit. niet doen!! het internet is zo bagger als ik weet niet wat. zelfs in de randstad. ik zit er nog bijna twee jaar aan vast helaas, maar zal nooit meer dezelfde fout maken.

was ik maar gewoon bij mijn oude provider gebleven. een tikkeltje duurder maar veel minder frustratie.

dus wees gewaarschuwd.

Groot gezin
11-01-2014

Mijn ervaring met Tele2;

Deze is nog maar kort, kent al wel wat humor, maar op dit moment ben ik tevreden.

Mijn pakketje werd op tijd geleverd. Alles bleek makkelijk en met logisch denken in 5 minuten aan te sluiten te zijn.

Het contract zou 18.00 uur 's avonds in gaan en ik had al een maand zonder tv, internet of huistelefoon gezeten. Opgetogen en nieuwsgierig als ik was zat ik klokslag 18.00 uur voor de aangesloten apparaten.

Niets deed het.

Een uur later nog niet.. alle kabels nagelopen... alle connecties gecontroleerd... wireless lampje brandde, de decoder zag de modem, de laptop zag de modem, de modem zag de telefoon.. etc..

Ik heb de klantenservice gebeld...maar kreeg niemand te spreken... uiteindelijk heb ik de zakelijke klantenservice gebeld. Deze nam wel op en beloofde mij door te zetten. Inmiddels was het echter na 21.00 uur... dus kreeg ik een bandje "nu niet bereikbaar".

Maar er was mij verteld dat ze 7 dagen per week 24 uur per dag klantenservice hebben.... öw, ze bedoelen die live chat misschien wel!" Hup naar de buren!

Op iedere zin die ik intikte kreeg ik direct een reactie. Geweldig! Zo snel heb ik nog nooit iemand zien typen.... is het wel een iemand? Het antwoord was telkens hetzelfde. Ik begrijp niet wat u bedoelt, wilt u contact met een collega.

Ik zat dus tegen een computer te lullen die me door wilde sturen naar collega's die al lang naar huis waren.

En een storiingsdienst is er ook niet 's avonds laat/ 's nachts... dat wordt dus wat als ik vanuit huis wil werken.

De volgende ochtend werd er netjes opgenomen door een heel vriendelijke dame en na wat gerommel en wat dingen up zetten die op down stonden werkte alles prima. Ik heb al wel een conflictje gehad met de harddisk. Die vond dat ik teveel handelingen in één keer verlangde en sloot af met de vraag (of was dat een dreigement?) of hij zichzelf soms moet formatteren.

We gaan het zien. Ik heb in ieder geval goede hoop op een prima service met hier en daar een beetje gedoe waar ik wel om kan lachen.

Ow, niet onbelangrijk! Ik heb zonder problemen mijn oude nummer mee kunnen nemen...