Tele2 reviews

2.3

J.M. Suijkerbuijk
11-08-2013

Tele2 mag misschien scoren in de prijs - internetsnelheid verhouding, maar dan alleen als je 'kwaliteit' uit de vergelijking laat. Om nog maar te zwijgen van 'service'. Goedkoop is nog nooit zo duidelijk duurkoop gebleken.

Onlangs ging mijn modem stuk en moest ik bellen voor een nieuw modem (jarenlang Tele2-klant; véél te lang). Dat bellen gaat al heel gauw in de papieren lopen, want de klantenservice is bepaald niet gratis. Uiteraard krijg je iemand aan de lijn die van toeten noch blazen weet (hoe kan dat ook anders met een call centre) en die je dus geregeld in de wacht moet zetten om bij collega's te gaan vragen hoe het nu verder moest. Ka-ching!

Uiteindelijk toch nog redelijk snel een nieuw modem toegestuurd gekregen, maar nu kon ik plots niet meer bellen of internetten. Dus maar weer in de telefoon gekropen en de 'klantenservice' om hulp gevraagd. Aantal keren in de wacht gezet (ka-ching!) en uiteindelijk te horen gekregen dat zij geen idee hadden wat ik nu verder moest.

Pardon? Ik word wel geacht braaf mijn abonnement verder te betalen, maar mag niet verwachten dat ik met mijn alles-in-een pakket ook daadwerkelijk iets meer krijg dan tv? De klantenservice is niet bereid om zelfs ook maar een poging te doen om mijn probleem te verhelpen. Dit modem eventueel ook stuk? Niet bespreekbaar? Andere oplossing? Geen idee. Ik moest maar contact opnemen met de computerfabrikant, want daar zou het wel aan liggen…

Ik herken dit verhaal tot mijn schade en schande van mijn vriendin die vorig jaar van Ziggo naar Tele2 overstapte (konden we elkaar tenminste kostenloos bellen; als alles werkte, heet dat) en tot tweemaal toe een stuk modem geleverd kreeg. Ook zij heeft al bij al uren aan de telefoon gehangen om met totale nitwits de problemen te 'analyseren' en een oplossing te vinden. De klantenservice komt echt niet verder dan "heeft u de kabels gecontroleerd?" en "heeft u het modem gereset?".

Mijn advies: zolang alles goed gaat, heb je misschien een goedkope aanbieder, maar o wee als je ooit de klantenservice nodig hebt! Het is geen toeval dat vrijwel alle reviews hieronder precies hetzelfde zeggen.

Blijf weg van Tele2 als je de keuze hebt. Ren heel hard weg bij de eerste beste gelegenheid als je al klant bent.

Quintin
09-08-2013

Afgelopen zomer overgestapt naar Tele2. Leek interessant en goedkoop. Kreeg een S4 bij een 2 jarig abonnement. Bij de bestelling is er al iets mis gegaan. Telefoon en contract kwamen aan de deur gebracht en daar stond een verkeerd rekeningnummer op het contract. Dit doorgegeven en moest vervolgens weer een paar dagen wachten voor mijn telefoon en contract opnieuw bezorgd werden (telefoon werd weer meegenomen na de eerste keer omdat het rekeningnummer niet klopte). Uiteindelijk goede rekeningnummer ingevuld en de 1 cent pincontrole gedaan. Alles geregeld (dacht ik).

Toen eenmaal het abonnement bij Tele2 begon kreeg ik een sms'je dat de automatische incasso niet was gelukt. Dus ik kijken en wat bleek: verkeerde rekeningnummer. Ook het bedrag van de rekening klopt van geen kant. Ze hebben bij Tele2 bedacht dat wanneer je abonnement aan het begin van de maand begint dit niet 'hun' begin van de maand is. Dus zonder hiervan op de hoogte gebracht te zijn kreeg ik minder dan een halve bundel om mee te beginnen. Toevallig een dagje iets meer gebeld (maar nog RUIM binnen de bundel die ik verwachtte te krijgen) en gelijk een zwaar gepeperde rekening. Dit alles zonder mij ook maar iets te vertellen over de werkwijze hierover. Heb geprobeerd hier over te praten met een werknemer van de 'klantenservice' maar die besloot niet in discussie te willen en beëindigde maar gewoon het gesprek.

Vervolgens moest ik mijn rekeningnummer nog wijzigen. Dit kan je niet zelf doen maar moet je een medewerker voor inschakelen. Dit heb ik gedaan en het rekeningnummer zou nu goed moeten zijn. Vervolgens probeerde ik als brave burger mijn openstaande rekening te betalen. Daar ik in de vakantieperiode in het buitenland verkeerde had ik geen apparaat bij de hand voor mobiel bankieren. Dus ik heb geprobeerd via de klantenservice een regeling te treffen. Mijn eerste voorstel: incasseer het bedrag bij het goede rekeningnummer wat ik na veel pijn en moeite heb kunnen doorgeven. Antwoord: kan ik niet. Tweede voorstel: ik ben op datum x weer thuis en kan het bedrag dan meteen overmaken, dit zou 3 dagen na de afsluitingsdatum zijn. Dus als die deadline wat opgeschoven kan worden ook geen man overboord lijkt me. Antwoord: kan ik niet. Op mijn vraag wat ze wel kon of dat er iemand was die wel iets kon kreeg ik niks terug. Mevrouwtje klantenservice vond het wel weer mooi voor vandaag en verbreekt de verbinding.

Vervolgens iemand anders ingeschakeld om de rekening voor mij te betalen. Ik had een sms'je gekregen met een link naar iDeal. Deze link laten mailen naar de persoon die voor mij de rekening zou betalen. Mail kwam niet aan. Nergens stonden betaalgegevens dus kon ook niet handmatig een overboeking doen. Het zal mij benieuwen hoe het verder allemaal gaat lopen.

Conclusie

Tele2 klantenservice is de slechtste die ik ooit gezien heb. De medewerkers kunnen niks, en willen ook niks. Prijzen buiten de bundel zijn hoog en de informatieverstrekking is werkelijk om te huilen. Ik zal iedereen aanraden om ver uit de buurt van deze organisatie te blijven. Nadat mijn 2-jarige contract voorbij is (waar ik nu uiteraard mega veel spijt van heb, zo blijkt maar weer eens dat goedkoop toch duurkoop kan blijken) ga ik weg bij deze groep onkundige kneuzen en nooit meer Tele2 voor mij!

R. Melieste
06-07-2013

(vervolg René 11-06-2013) Gezien het feit dat Tele2 eiste dat ik mij aan het 1-jarig contract moest houden, toch nog geprobeerd om een glasvezelaansluiting te krijgen. Maar helaas..... er staat nog een signaal op die glasvezelaansluiting van KPN waar ik al 1 1/2 geen klant van ben. Volgens Tele2 en Reggefiber staat er nog een signaal op, maar volgens de KPN niet. Tele2 wil geen contact opnemen met KPN v.v. Tele2 heeft mij nu aangeboden om naar een andere provider te gaan omdat zij verwachten dat het probleem niet opgelost kan worden. Mooi hè...... glasvezel. Ik heb nu maar besloten om internet en vast bellen bij de goedkoopste provider te doen en maar weer terug naar die goede, ouderwetse coaxkabel en videorecorder met evt. een dvd-recorder.

04-07-2013

De Tele2 app werkt niet. Gewoon helemaal niet.

Een telecom/internet bedrijf dat niet voor een fatsoenlijke app kan zorgen geeft niet direct vertrouwen in de rest van de dienstverlening.... hopeloos eigenlijk.

Je kan als je de aanmeld gegevens wil veranderen door de voorloop 0 weg te halen dit niet meer veranderen.

App werkt alleen horizontaal. dus draaien van je toestel werkt niet

Meteen weer er af. nooit meer er op!

01-07-2013

Afgezet, te veel geld aan kwijt

In het begin van mijn contractperiode voor internet-tv-bellen had ik HD-televisie als extra besteld, dit was echt van slechte kwaliteit. Na 1 maand gebeld en toen mocht ik HD-televisie verwisselen voor 'uitzending-gemist' maar er werd niet bij gezegd dat dan de actie van '50%-korting het eerste half jaar' zou vervallen. Ik heb nu maar 1 maand korting gehad en daarna de volle mep betaald. Ook vielen facturen altijd duurder uit dan 'onze verwachting' terwijl wij enorm letten op verbuik (qua bellen dan, rest zijn vaste kosten).

Nooit meer Tele2 doen!

30-06-2013

Na overschakelen van ADSL naar glasvezel 5 dagen geen telefoon en T.V. beeld meer. Contact met de klantenservice is niet mogelijk. Ook niet met de mobiele telefoon. Wel met de telefoon van andere personen. Ook na veel beloftes geen oplossing. Geen aanrader dus.

11-06-2013

Ik wilde overstappen van UPC naar Tele2 glasvezel. Internet en telefoon van UPC was prima, maar kwaliteit TV en Uitzending gemist was bijzonder slecht. Uitzending gemist werkte regelmatig niet op de tijden dat ik kon kijken. Daar ik mijn eigen vaste telefoonnummer wilde meenemen, moest ik eerst een ADSL abonnement bij Tele2 afsluiten. Als dit aangesloten was, dan kon ik meteen een glasvezelabonnement bestellen. Na de nodige telefoontjes en een bezoek van een monteur kreeg ik dan uiteindelijk na 2 weken wachten een internetverbinding. Na 1 1/2 week merkte ik dat mijn oude nummer nog niet bereikbaar was en ik nog steeds een vervangend nummer had. Weer Tele2 bellen. Bleek dat zij weer eens vergeten waren om het nummer over te zetten. Probleem werd direct tijdens het telefoongesprek opgelost en over 7 dagen zou mijn eigen nummer weer in gebruik zijn. Later weer een sms met het bericht dat dit 3 dagen langer gaat duren. Maar alles is nu geregeld en Tele2 gaat zorgen voor een glasvezelabonnement. Ruim een week later krijg ik een telefoontje van Tele2. Zij kunnen mij geen glasvezelaansluiting leveren, omdat er nog een signaal op mijn glasvezelaansluiting staat. Van hen het verzoek om contact op te nemen met KPN. Tele2 trekt aanvraag glasvezelabonnement in. Ik heb contact opgenomen met KPN. Zij meten aansluiting door...... geen signaal erop. Weer contact opgenomen met Tele2. Ze begrijpen er niets van! Kunnen in het systeem niets terugvinden en ik kan gewoon een glasvezelabonnement aanvragen. Geef mijn verlanglijstje door en Tele2 zal er z.s.m. aan werken. Van UPC krijg ik een factuur over het afgelopen maand. Abonnement loopt nog door, omdat het telefoonnummer nog moet worden overgezet. Voor deze rekening van ruim 60 euro krijg ik bij gratie gods een vergoeding van ongeveer 14 euro van Tele2. Na dit schitterende aanbod heb ik haar voorzichtig gevraagd hoe het met mij glasvezelabonnement voor staat. Oeps....... Tele2 is nu weer vergeten de bestelling in behandeling te nemen. Ik heb nu maar met haar afgesproken dat ik het hierbij maar laat. Als je ziet hoeveel ellende je over je heen krijgt bij ADSL aansluiting, laat staan bij een glasvezelaansluiting. Het ADSL abonnement van Tele2 loopt nog ruim 10 maanden en ik rustig ga uitkijken naar een andere provider. Drie jaar geleden had ik ook al een Tele2 abonnement aangevraagd.... staat nog steeds in hun systeem, maar......... Tele2 had toen ook al geen actie ondernomen om de aansluiting in werking te laten treden. Alles vergeten ze.... aanvinken dat je je telefoonnummer mee wil nemen en gebruik wil maken van de gratis overstapservice. Tele2? ...... nooit weer!

16-05-2013

Bij het aanvragen van een Tele2 alles-in-1 (glasvezel) pakket werd ons gezegd dat het twee maanden zou kunnen duren, dus dat we een paar dagen later pas onze oude provider moesten opzeggen, om een buffer te hebben. Twee maanden en een paar dagen later hebben we nog niks vernomen van Tele2, dus hebben we maar even gebeld. Ze hadden geen idee hoe het zat met de aanvraag, maar er zat wat vertraging in het verwerken van de Glasvezel aanvragen, dus het kan een week langer duren.

Een week later nog steeds niks gehoord, dus weer gebeld. De aanvraag was naar de desbetreffende (niet via de telefoon te bereiken) afdeling gestuurd, met een verzoek om contact met mij op te nemen voor een update. Dit zou een paar dagen kunnen duren.

Een paar dagen later, nog niks gehoord. Nu is het al ruim twee weken te laat! Nog geen enkele actie ondernomen door Tele2 om ons op de hoogte te brengen van alle vertagingen. Wat blijkt? Er was iets misgegaan bij het verwerken van onze aanvraag op het hoofdkantoor (alsof ik dat zelf niet al had kunnen raden...). De aanvraag heeft een slinger gekregen, het hoofdkantoor zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Twee weken later nog geen internet/televisie/telefoon. Nog geen update. Nog geen excuses. Willen ze ons wel als klant? Waarom worden we genegeerd? Waarom wordt er niet even contact gezocht, met de welgemeende excuses?

Na ruim vier weken vertraging waren we het zat en stopten we de aanvraag, wat genoteerd werd in ons dossier. Toch kregen we na nog een week een telefoontje van de monteur, om een afspraak te maken voor de aansluiting. Vijf weken te laat!

Ten einde raad hebben we een klachtenbrief opgesteld, waarin alle contactmomenten staan vermeld, met elke belofte die tijdens het gesprek is gedaan. Nu, weer drie weken later, is de brief nog niet eens in behandeling genomen, laat staan dat ze de moeite hebben genomen om even te bedanken voor de brief. Het is echt onbeschrijflijk, de incompetentie van de klantenservice!

15-05-2013

Al sinds Zon ben ik klant, denk een van de oudste in Nederland. Echte in het begin ging er echt wel eens iets fout. Meerdere malen was het dan bellen naar een betaalnummer om de problemen van Tele2 op te lossen. Maar mijn aanhouden werd beloont Tele2 wordt steeds beter. Internet vind ik het allerbeste, maar ook bellen gaat goed. Mijn GSM is ook van Tele2, soms geen verbinding en versta ik de ander wel maar hij mij niet? Overigens is het gewoon T-Mobile. Ach de prijs is echt TOP dat is de reden en de verbindingen verdienen noch wel een 7 en sinds er een Apple is om je verbruik aan minuten en verbruikte data eindelijk draait na jaren aandringen heb ik geen wensen meer. TV doe. Ik via een stichting die zonder winstoogmerk werkt, 20 HD kanalen en per maand 7,95. Maar een dikke 7 voor Tele2.

08-05-2013

Tele 2 is echt in een woord verschrikkelijk. Heb ik eindelijk vakantie, wil ik eens lekker op mijn computer en ps3, is het internet opeens afgesloten. Dus na veel gezeik met de klantenservice blijkt er opeens een nieuwe rekening te zijn die nog onbetaald is en dus hebben ze zonder ook maar een brief, e-mail of een telefoontje hebben ze meteen mijn internet afgesloten. Ik ben hier nu echt pissig over want dit is niet de eerste keer dat ik zulk gezeik heb met tele 2. Dus ik maak het bedrag over en dan wordt het pas over een week aangesloten, als ik weer lekker naar mijn werk moet. Dus tele 2 je wordt bedankt. Mijn vakantie is naar de klote. Dit is echt een afrader. Een ster is zelfs te veel voor deze slechte service

24-04-2013

Verschrikkelijk... google store doet het al maanden niet... tele 2 pagina is slecht en kan niet eens zie hoeveel ik verbruikt heb... ga liever terug naar vodafone..

18-04-2013

Meest slechtste provider ooit! Nog nooit in mijn hele leven heb ik zulke hoge rekeningen betaald voor mijn mobiele telefoon, totdat ik bij Tele2 kwam! Ik raad iedereen, maar dan ook iedereen om niet bij deze provider te gaan!

25-03-2013

Hoi allemaal,

Normaal gesproken post ik nooit een klacht op het internet, maar bij deze wil ik toch mijn ervaring delen over Tele2. Op 10 februari 2013 is mijn (mobiel)nummer overgenomen door Tele2 (voorheen zat ik bij T-mobile) en kon ik gebruik maken van mijn nieuwe abonnement. Tot nu toe heb ik alleen maar gezeik gehad met Tele2 en heb ik nog maar weinig gebruik kunnen maken van mijn abonnement.

Op 28 februari ik een factuur binnen met een totaalbedrag van 178,84 euro (dit is een factuur in de periode van 10 februari tot en met 15 februari 2013). Diezelfde dag is er telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van Tele2, want het is nogal vreemd als ik binnen 6 dagen zoveel kosten gemaakt heb. Uiteindelijk werd duidelijk dat er een fout was gemaakt in mijn factuur. Deze zal z.s.m. worden hersteld zodat ik een nieuwe factuur binnenkrijg met de kosten die ik in de periode van 10 februari tot en met 15 februari hebt gemaakt. Al kort daarna, op 5 maart, is mijn abonnement geblokkeerd voor uitgaande gesprekken en dataverbruik. Ik heb meteen contact opgezocht met Tele2. De medewerker van Tele2 vertelde dat ik het bedrag van 178,84 euro over moest maken. Zodra deze bij Tele2 ontvangen is wordt de blokkering opgeheven. Omdat de incasso afdeling van Tele2 de fout in mijn factuur pas na betaling kan afwerken, werd mijn vriendelijke verzocht om alsnog het bedrag van 178,84 te betalen. Dit bedrag zal ik dan 6 weken na ontvangst teruggestort krijgen. Op dat moment heb ik aangegeven dat ik dat niet kan overmaken, omdat ik student ben en ook mijn vaste lasten heb en anders in de problemen kom. Hierop reageerde de medewerker dat ik er maar voor moest zorgen om het achterstallige bedrag te betalen.

Onacceptabel! Zo verwelkom je toch niet nieuwe klanten? Alsnog weiger ik te betalen, want ik ga niet opdraaien voor een fout de zij maken.

Op 19 maart kon ik eindelijk weer gebruik maken van mijn abonnement, zonder het bedrag betaald te hebben. Dit was van kortduur want op 23 maart werd mijn abonnement opnieuw geblokkeerd. Ik kreeg een aanmaningsbrief binnen waarin werd verzocht het bedrag over te maken, bij de volgende aanmaning zal een bedrag van 40,- euro bovenop komen. Voor de derde keer heb ik de klantenservice van Tele2 gebeld, uitgelegd wat het probleem is. Inmiddels is er al 134,- euro betaald en moet de rest nog betaald worden. De blokkering kan pas worden opgeheven als ik alles heb betaald.

Op 24 maart kreeg ik een melding op mijn email binnen van Tele2 met daarin een nieuwe factuur van de periode 16 februari tot en met 15 maart. Dit is opnieuw een hoog bedrag van 184,26 euro! Erg vreemd, als ik maar een halve maand gebruik heb kunnen maken van mijn abonnement.

Inmiddels ben ik al 8,- euro aan onnodige kosten kwijt om telkens te klantenservice te bellen van Tele2 en is mijn abonnement nog steeds geblokkeerd terwijl mijn abonnement maar doorloopt. De medewerkers van Tele2 zijn vriendelijk, maar de klantenservice stelt niks voor, zeer teleurstellend!

Kortom, TELE2 SCHUIFT DE PROBLEMEN NAAR DE KLANTEN!

Als compensatie van de blokkeringen eis ik dat Tele2 dit probleem snel verhelpt en mijn tweede factuur van 184,26 euro in mindering brengt.

01-03-2013

met iPhone 500mb gehad en 500 belminuten. Geen enkel probleem gehad. Het enige wat erg jammer is en waarom ik ook overstap is dat je geen belstatus hebt. Ik kan dus niet zien hoeveel mb en belminuten ik nog over heb en dat vind ik erg storend.

25-02-2013

Wat is Tele-2 een slechte provider. Alles werkt eindelijk na veel gedoe. Doet na 3 maanden het internet het opeens niet meer! Bellen we op om te vragen hoe dit komt, blijken er gewoon instellingen te zijn veranderd bij Tele-2. In het systeem is dit gereset door een van de service medewerkers, hierna deed het internet het weer prima, tot nu weer 3 maanden later. Hetzelfde geouwehoer! Hier wordt k echt niet goed van. Van mij mogen ze failliet gaan! ik stap over!!

24-02-2013

Prima overstapservice en tot op heden geen storingen ondervonden. In 1 woord top!

12-01-2013

Door de recentie van Tom zitten wij nu in de dikke shit, eikel die je bent, nog nooit zo,n bagger bedrijf meegemaakt.

12-01-2013

Ik zou graag willen vertellen hoe de producten van Tele 2 werken, maar sinds ik in december ben overgegaan naar tele 2 heb ik geen tv meer kunnen kijken en werkt internet nog steeds niet.

Het opsturen van een smart card ( die ze vergeten waren mee te sturen ) is erg moeilijk, de klantenservice is met geen pen te beschrijven en het is de grootste fout die we hebben begaan.

TELE 2 NOOIT DOEN.

19-12-2012

mijn ervaring met tele2 is rond uit om te huilen ik was 4 jaar klant van hun met een internet bellen abonnement belle maak ik geen gebruik van maar dat zat er nu eenmaal bij , dat was met 20 mb download snelheid kwam nooit hoger dan 1, 1.5 mb p/s niet veel maar maak niet uit ik was er tevreden mee. vorige week wou ik overstappen naar glasvezel ook bij tele 2 maar dat konden ze pas mei ,junie uitvoeren, maar tot die tijd hebben we wel een aantrekkelijke aanbieding voor u aldus tele 2 int tel en bellen voor 15 euro p mnd 6 mnd dan werd het 42,50 en zodra glasvezel beschikbaar is word het omgezet klonk aantrekkelijk dus ik zeg ja dat is goed. FOUT toen begon de ellende pakket kwam 4 dagen na ingang van nieuwe abonnement ok kan ik mee leven alles aangesloten behalve tel maak ik geen gebruik van toen ging ik de tv ontvanger installeren ,niet dus ,geen signaal dus ik denk ik doe iets verkeerd ,dus ik wil ff google voor ik aan de telefoon ga hangen en daar liep ik tegen het volgende probleem m,n pagina opende pas een minuut later ok ff speedtest nu gaan jullie lachen 45 kb p/s WHAT THE FUCK ok belle maar ik alles uitgelegd, moest alles na lopen hoe alles aangesloten heb kabeltje checke modem resette noem maar op de standaard dingen ok alles doorgelopen inmiddels 25 min verder inclusief wachttijd komen ze tot de conclusie dat de modem kapot moet zijn splinternieuw uit de doos ,ok dat kan dus ik zeg dan zet ik die oude modem weer ff terug en kijken we of alles weer goed is zogezegd zo gedaan , maar nog steeds hetzelfde (betreft nu alleen ff internet om te testen) toen zijden ze dat de kabel kapot is . ok is ook splinternieuw ,maar dat kunnen we ook testen dus ik moest de internet kabel in poort 3 en 4 van mode steken en kijken of de betreffende lampjes gaan branden, ja dus en ook gelijk ff me oude kabel getest ook goed ok alles goed dus ook de modems alleen signaal zwak dus er is iets anders alleen komen we er niet uit ,dus ik annuleer meteen dat pakket ,en weer terug gezet op oude. digitenne van KPN had ik nog niet op gezegd gelukkig. klaar zou je zegge NOU ALLERMINST download blijf laag en ze beweren dat ik niet meer kan annuleren (ik zit nota bene nog in bezichtiging tijd van 7 dgn om te annuleren . NOU NIET dus F TELE2 heb contact op genomen met juridisch loket en ik moest een aangetekende brief schrijven om te annuleren met kopie met de annulerings datum dat is vanmiddag de post op gegaan en is nu wachten op tele klote 2 die beter gaat annuleren want dit kan dus niet en zal aangevochten worden als ze niet eens gaan aldus juridische loker medewerkster (DUS MENSEN DENK NOG MAAR IS GOED NA VOOR JE OVERSTAP OP DEZE PROFIDER VAN NIKS) (EN DAN HOU IK HET NOG NETJES WANT WAT BEN IK PISSED OFF ( trouwens heb in totaal 6 x aan de lijn met hun gehangen om alles proberen goed te krijgen maar dan had m,en verhaal nog langer geweest , en dat is in totaal meer dan 3 mnd abonnement kosten. dank u wel tele2 tot nooit meer

12-12-2012

Al twee weken komen er selectief e-mails binnen op mijn zonnet e-mail adres en ook bij mijn vrouw met een eigen e-mail adres. Ongeveer 30 % van de e-mails komt niet aan. Het is nu al twee weken aan de gang en nog steeds geen oplossing. De klacht is veel groter, vele klanten hebben hier last van. zie ook: https://forum.tele2.nl/internet-188/niet-alle-mails-komen-14369/. Bellen helpt niet, bij Tele2 weten ze niet eens van elkaar dat deze klacht er is.Bij bellen proberen ze eerst de klacht naar de klant te schuiven. Toevallig kwam ik de storing tegen op humn eigen forum. Bij dit soort klachten dienen, bij Tele2, alle bellen te rinkelen. Helaas is dat niet zo. De storing staat niet eens als actuele storing op hun website. Anno 2012 en als de aanpak zo doorgaat , anno 2013 moet dit niet kunnen!!

AL MET AL EEN DIKKE ONVOLDOENDE VOOR DE AANPAK DOOR TELE2!!!!!