Tele2 reviews

2.3

Persis
24-12-2020

Misleidende reclame

Ik ben 2 jaar klant geweest en vell onderzoek gedaan naar alle mogelijkheden en heel duidelijk gesproken met verkoop medewerker.

Tele2 gebruikt misleidende reclame ( Unlimited 4G) , op heel grote letters zie je: " Trek Internet leeg " " streamen tot je ons weegt" . Maar in realiteit gebruik boven 5GB per dag op alle mogelijke manieren wordt tegen gewerkt , meestal op een vieze wijze.

Tele2 is a scam Telecommunications Company.

Ruben
24-12-2020

Goed(koop) unlimited

De enigste reden waarom iedereen negatief lijkt is omdat je geen research gaat doen naar reviews als er niks aan de hand is. Tele2 is een aanrader

Dirk
21-12-2020

0plichters, voorwaarden aanpassen wanneer het hun uitkomt

Valse beloftes, moeilijk contact te krijgen en als je dan iemand spreekt is het personeel om te huilen. Voor de corona was onbeperkt ook echt onbeperkt, nu mensen er echt gebruik van maken is dit niet meer het geval. Pure oplichting, voorwaarden aanpassen zoals het hun uit komt. Niet mee in zee gaan.

Eline
18-12-2020

Sinds de overgang naar het nieuwe 4G netwerk is het waardeloos. Je kan pas een nieuwe gb aanvragen als je internet helemaal op is. Dus eerst word je overal uitgegooid.

15-12-2020

Onbereikbaar

Na 4 jaar storingen op (onregelmatige tijden) en daarover blijven communiceren, kreeg ik vanmorgen een mail dat mijn mailaccount afgesloten wordt omdat ik die niet zou gebruiken volgens hun metingen. Dat ze niet kunnen meten was mij allang duidelijk. Het account gebruik ik bijna dagelijks, ook aantoonbaar, dus maar even contact opnemen met ze. Via mail gaat dit niet omdat ze een verkeerd mailadres meegeven in hun schrijven. Bellen gaat ook niet want er zijn 48 wachtende voor u en via Facebook krijg je geen antwoord. Wat een bedrijf is dit geworden, het is echt een zinkend schip.

Leon
15-12-2020

Ga niet in zee met Tele2

Niet omdat het moet, maar ik licht je op, omdat het kan. .

Het loopt weer storm met de dagelijkse terreur van deze achterlijke reclame op TV. Het minst intelligente deel van de bevolking wordt hiermee benaderd om zich te laten verleiden, zich te laten oplichten. Trap er niet in, je bent je geld kwijt aan niets. Dat bedrijf levert alleen ellende en liegt alles bij elkaar.

11-12-2020

Nooit meer.Waardeloos bedrijf.

Waardeloos bedrijf .Ik kreeg vandaag een mail dat ik een nieuwe sim zou krijgen over 3 werkdagen.nooit om gevraagd.Maar wel werkt de oude sim niet meer.Na tot 4x toe de helpdesk te hebben gesproken nog steeds geen verbinding.volgens de helpdesk zou dat dit weekend ook niet meer komen.Hallo Tele2.Ik betaal dus waarom geen verbinding.Omdat ik bereikbaar moet zijn dus al elders andere sim besteld maar om op te zeggen moet je bellen.ja.met een ander zijn telefoon omdat de mijne niet werkt.na tot 2x toe 40 minuten in de wacht te hebben gestaan nog steeds niet kunnen opzeggen.Tele2.schandalig hoe je met betalende klanten omgaat.ik zie je wel bij de rechter maar betalen voor bellen doe ik niet meer.

Carla
11-12-2020

Nooit klant worden bij TELE2!

Wat een ongelofelijk rotbedrijf is Tele2. De 1 na de andere medewerker die tegen je liegt, service die niet geleverd wordt en laat staan dat je problemen (die er sowieso al niet zouden moeten zijn) worden opgelost. Ik kan al weken niet gebeld worden door een technische probleem. Wat een rotte bedrijfscultuur moet daar heersen dat medewerkers zo met klanten omgaan en dus weigeren je echt te helpen. Ik heb zoveel ellende gehad met Tele2, ik wil andere mensen er echt voor behoeden dat ze klant worden bij Tele2!

Moos
08-12-2020

Absoluut de meest waardeloze provider ooit. Ik betaal voor onbeperkt internet en nu kan ik na 5gb elke keer gaan bedelen voor een extra GB. En ik kan pas weer een volgend GB aanvragen als de vorige bijna op is. Resultaat: weer een kwartier onderbreking van film of serie.

Inloggen op de app lukt de helft van de tijd überhaupt niet. Verschrikkelijk, wat een waardeloze bende. En daar zit ik dan nog 1.5 jaar aan vast.

07-12-2020

Slechte 4g

Hele slechte 4g verbinding, ze zeiden eerst dat het aan mn toestel ligt iphone XS. Uit eindelijk nieuw toeslag genomen een iphone 11 pro. Ik ervaar nog steeds hele slechte verbinding, heb van alles geprobeerd nieuw simkaart etc maar ze kunnen me niet verder helpen. gelukkig loopt mn abonnement vandaag af dus meteen maar afgezegd!

(Heel raar dat tele2 de enige provider is die geen 5g nog heeft maar goed)

30-11-2020

Tele2 shitty

Het unlimited abonnement is niet echt unlimited. Per dag mag je 5 GB internet gebruiken, wil je meer gebruiken moet je steeds een sms sturen met 1GB extra. Gewoon weg vervelend, vooral als je een film wilt streamen of dergelijk. Daarnaast is de klantenservice niet bereikbaar, ik heb een uur in de wacht gestaan en toen besloten om op te hangen want dit is gekkenwerk. Het bereik van het internet is ook niet het beste, ik zou voor een concurrent van deze provider gaan in het vervolg.

Karlos
23-11-2020

Opzegging niet verwerken

Ik heb 2 maanden geleden een opzegging gedaan online, waar ik ook een mail van heb ontvangen ter bevestiging, maar ik kreeg vandaag opeens een mail met een nieuwe simkaart die opgestuurd zou worden, terwijl dit nummer komt te vervallen.

Ik heb tele 2 gebeld, en men kon niets vinden van een opzegging, en wordt dan doorverbonden naar de afdeling opzeggingen waar je tot er zijn geen wachtenden voor U komt, en dan houdt het op.

Ik zal alles storneren wat na de opzegdatum nog binnen komt, en vindt het ronduit asociaal dat ze hun werk niet doen.

Ik was op zich niet ontevreden over tele2 mobiel, maar hierdoor zijn zullen ze mij nooit meer terug zien!

Zeer slecht dit!

Sander
18-11-2020

Tele2 diefstal

Heel slecht bv. Ik heb alles gewoon netjes betaald. En toch af gesloten dus nu moest ik 28€ aansluitkosten betalen doe ik niet ga ik niet mee akkoord nu heb ik de helemaand geen tv of internet gehad. Ik mail ik bel ze negeren mij. Ik heb een abonnement van 29.95 nu willen ze 63€ vanmijn bank afschrijven terwijl ik helemaal geen gebruik er heb vandaag kunnen maken. Tele 2 is bv dat je gewoon oplicht. Ik hoop dat deze bv zsm op de fles gaat. Ik heb ze een x aan de lijn gehad kosten mij 36 min bellen. En ik kon totaal niet praten met de vrouw die ik aan de lijn had wat een smerig mens. Enigste wat ze doen is geld van je bank pakken ik raad iedereen af om naar tele 2 gegaan het zijn gewoon pure oplichters

Birgit
13-11-2020

Hun woord is niets waard!

2 maand geleden verhuist, dus tele2 gebeld dat ik ga verhuizen. Gezegt dat ik alleen wil verhuizen en geen nieuw jaarcontract wil.Maar uw abbonement kunnen we op uw nieuwe huis niet leveren want u heeft een glasvezelaansluiting. Uiteindelijk was het dus toch geen glasvezelaansluiting!

Ik dacht eerst verhuizen en dan kijk ik eens naar glasvezelaansluiting. Goede aanbieding gekregen door een andere provider. Zo gezegt zo gedaan, ingegaan op die aanbieding met overstap service. Krijg ik een mail met een afkoopsom. Dus tele2 gebeld: automatische iverstap annuleren en dan zelf bij ons annuleren dan kunnen wij het regelen dat er geen afkoop is. Dus zelf de overstap weer geannuleerd. Volgende dag weer tele2 gebeld, ik wil opzeggen maar er is toegezegd geen afkoopsom. Krijg ik weer een afkoopsom.

6,5jaar klant zijn is niets waard, hun toezeggingen zijn niets waard, je doet alles wat ze zeggen en uiteindelijk is hun woord en beloftes niks waard!

Fred
09-11-2020

Niet doen

Onbeperkt internet = nep

Wessa
08-11-2020

Naai praktijken

Unlimited data is geen unlimited ze naaien je waar je hij staat

03-11-2020

Maandelijks opzeggen, echter blijven incasseren

Abonnement opgezegd per 8/11, echter blijft Tele2 incasseren. Klantenservice weet totaal niet wat ze doen, van het kastje naar de muur.

, 7x doorverbonden en tijdens het wachten gooien ze de hoorn erop. Ik had het netjes willen oplossen maar ga mijn geld nu zelf terug storten!

30-10-2020

Unlimited abonnement waardeloos

Unlimited abonnement is waardeloos geworden. Niet doen! Internetten is beperkt, streamen is een ramp!

Orlando
19-10-2020

Het is jammer dat je geen 0 sterren kon kiezen

Niet aan dit waardeloze bedrijf beginnen!

Beloftes komen ze niet na! en iedereen zegt wat anders. Uiteindelijk een maand veder en nog steeds zonder internet en tv.

Niet aan beginnen!

19-10-2020

Unlimited data is bedrog

Wanneer je overweeg een unlimited databundel aan te schaffen weet dan dat dit bedrog is. Je krijgt maar een zeer beperkte hoeveelheid data en telkens als je midden in een film zit is je "unlimited databundel op". Lachwekkend!