Tele2 reviews

2.3

07-10-2020

Kijk uit met SIM only abonnement van Tele2

Kijk uit met een (flexibel) SIM only abonnement van Tele2: wanneer je unlimited data neemt, moet je ook unlimted SMS nemen, waardoor je een extra 3 euri/maand duurder uit bent.

Karina
06-10-2020

Mobiel abb opgezegd en zit er toch 2 jaar aan vast!?

Heb internet van tele 2, ging een tijd best goed, maar kreeg een probleem met mijn modem. Dus gebeld naar tele 2 en dacht mss is het handig als ik ook mijn mobiel abb bij tele 2 zou nemen. Binnen 10 min geregeld. Met een bedenktijd van 14 dagen? Binnen die 14 dagen ong 6 uur met tele 2 aan de telefoon gezeten, alleen maar problemen met mijn internet. Heb nog maar een keer gebeld en na 1 uur in de wacht te hebben gestaan, zouden ze mijn mobiele abb annuleren.

Nu een maand later werd er toch 30 euro van mijn rekening af geschreven voor mobiele telefonie!

Toch maar weer een poging gedaan om weer te bellen naar tele 2 na 3 x te zijn door verbonden en ander half uur later. Sorry mevrouw we kunnen niks voor u doen. U zit 2 jaar vast aan dit abonnement! En de dame in kwestie zei ook nog, ach de eerste maand is 30 euro maar de rest van de twee jaar is het maar 15 euro per maand!

Wat een super slechte service. echt nooit meer tele 2

02-10-2020

E-mail adres komt t e vervallen?

Ooit naar Zonnet overgestapt, dat werd Versatel en dat werd TELE2. 1 jaar geleden contract met 2 jaar verlengd mede omdat toen problemen ineens wel opgelost werden. Krijg nu een mail dat ik moet gaan bijbetalen voor mijn Versatel mail adres?

En denk je dat je ze aan de telefoon kan krijgen?

Ze zijn niet duur maar dan moet een hoop voor lief nemen.

24-09-2020

Internet Frankrijk

Ik ben overgestapt van Simpel (zeer tevreden over) naar Tele2 omdat Tele2 7GB per maand aan mobiele data aanbiedt tegenover 5GB door Simpel. Dit omdat ik regelmatig in Frankrijk zit. Maar nu blijkt dat internet nog op 3G ipv 4G draait, zéér traag is en er soms helemaal geen internetverbinding is. Ik heb dus spijt van mijn overstap.

Nick
09-09-2020

RAAR.

Al jaren heb ik internet en TV van tele2, 's avonds zet ik de TV uit, niets aan de hand. Andere dag geen TV meer, te weinig snelheid op het adsl netwerk. Testje gedaan en inderdaad nog maar 6 mb aan snelheid, en dat is niet genoeg. Effe belle met tele2 en die stellen dat het bij mij moet zitten in de bekabeling. Maar ik heb nergens aangezeten.

Het blijft RAAR maar na mijn telefoontje hand ik ineens weer 11 mb snelheid. En ook nu heb ik nergens aangezeten. RAAR is het en RAAR blijft het. Maar ja, het is ook wel de goedkoopste aanbieder dus zolang het werkt blijf ik zitten waar ik zit.

Brendo
31-08-2020

Slecht klantenservice

Na betaling van mijn maandelijk factuur heeft Tele2 onterecht deze rekening doorgestuurd naar de incasso. Verbrak mijn internet en weigerde me te helpen het internet weer online te krijgen . en internet waar ik al voor had betaald! En ik zat gewoon 3weeken zonder internet. klantenservice wilde niets voor mij doen. terwijl hun mij in dit shit had gezet. Echt slecht klantenservice ooit.

Inge
30-08-2020

NIET AAN BEGINNEN, waardeloos bedrijf

Heel slecht internet. Verschillende keren contact gehad. Ze doen er niks aan. Wel willen ze je een nieuw abonnement aansmeren.

Heb mijn abonnement opgezegd. Maar m'n verhuizing wordt opgeschoven. Meteen aangegeven mijn opzegging te annuleren. Omdat het een paar maanden opschuift. Ben al 2 weken bezig. Maar ze doen niks. Nergens wordt genoteerd dat ik gebeld heb. Ze beloven terug te bellen of mailen. Ook dat gebeurt niet. Met als gevolg dat ik zonder pardon gewoon afgesloten wordt.

Echt een waardeloos bedrijf waar je niet door gehoord wordt. 1 advies. Nooit aan beginnen!

29-08-2020

Unlimited

Ik heb een unlimited abbonement. Sinds 1 week geleden heeft tele2 een 4G upgrade uitgevoerd en sindsdien kan ik geen extra Gb's aanvragen per SMS. Nu valt mijn internet helemaal uit voor dat ik weer data kan aanvragdn, waardoor applicaties vastlopen of het streamen stopt. Best sneaky om zo'n upgrade uit te voeren en diensten veranderen zonder dit te melden

Marja
27-08-2020

Wat een slecht bedrijf

Nauwelijks persoonlijke contact te krijgen met ze.

Raad het niemand aan

T.kies
25-08-2020

Internet voor pc valt gewoon uit

Al een driekwartjaar bezig om het probleem op te lossen. en nu moet ik een 06 nummer opgeven om een tel nr te krijgen voor de kabelcontrole terwijl ik alles in een heb, moet ik dan ook nog een o6 mobiel hebben. nee dank ik heb een vaste tel.

TK

23-08-2020

Psychologen

Om tot Tele2 door te dringen, heb je een meer dan engelen geduld nodig. Het lukt namelijk NIET. Wel word je voortdurend van het kastje naar de muur gestuurd, tussen chat-machine, live-chat, links op internet, etc. Maar een antwoord op je vraag krijg je niet. Waarschijnlijk hebben ze een contact met een psycholoog, die je na al die toestanden kan behandelen. Nooit een overeenkomst met TELE2 aangaan, als je geestelijk gezond wilt blijven.

Mkke
23-08-2020

Diefstal bedrijf

Al 5 weeken zonder internet

Slecht klantenservice

Hasan
21-08-2020

Beste provider van NL

Ik wil een compliment geven aan Tele2, waarbij ik me abbonementen heb verlengd met een nieuw toestel erbij, ik had al een jaar lang een sim only abbonement lopen met een gekochte toestel alleen na het vallen van me oude telefoon (Huawei) heb ik besloten om een nieuw toestel (Samsung) aan te vragen, voorheen was dit niet mogelijk om een nieuw toestel te krijgen ivm de meldingen bij preventel die volledig onterecht is, maar tot me grote verbazing heeft Tele2 mij ontzettend blij gemaakt met een nieuw toestel, me maandelijkse nieuwe termijn bedrag voor de nieuwe toestel was 47 euro zonder bijbetaling, na de ontvangst van de toestel kreeg ik een mailtje dat me termijn is verlaagd naar 34 euro, 13 eurotjes minder maar 7 euro meer dan me sim only abbonement, super!, blijf zeker nog jaren zitten bij Tele2.

Top me complimenten!, want dat verdienen jullie ook.

21-08-2020

Onbereikbaar

Totaal onbereikbaar, zelfs voor betalende klant met zowel glasvezel en VOIP.

Advies zo ver mogelijk bij weg blijven!

19-08-2020

Wou klant worden ,nu 100 % niet meer! Het meest slechte bedrijf ooit !

Hallo allemaal .

Na 10 x bellen en terug gebeld zou worden worden raad u het al,Niks gebeurd!

En ja hoor het ligt aan mij.

Bij tele 2 is beter gezegd tele nee.

Geen 1 belofte is waargemaakt.

Call center medewerkers stellen contract op, voor bv telefoon maar kunnen geen internet en tv doen.

Daar zou ik over terug gebeld worden dan wel doorverbonden, maar hoe kan het ook anders antwoordt nul gewoon 8.00 uur en hup hoorn erop .

Zoek het maar uit.

Volgende dag opnieuw gebeld tja niks meer te vinden alles op nieuw .

Doorverbinden ging weer niet goed denk lunchpauze of thuiswerken en ja hoor weer mis.

2 week verder opnieuw geprobeerd zou om 17.30 terug gebeld worden 100% nou weer niet.

Zelf weer bellen en ja hoor gesloten ;)

Etc etc etc etc .

Zo kansloos dat ik beter af ben zonder tele NEE

Als eigenaar / investeerder/ dan wel leiding gevende

Zie al deze reactie je zou je kapot moeten schamen en zelf maar eens weer onder aan de ladder moeten beginnen misschien dat het inzicht dan veranderd .

Schande en beschamend slecht georganiseerd en kansloos ondeskundig personeel op enkele na die vast zitten in het regime van TELE 2 NEE

En dit is maar deel van mij verhaal.

Manager bij tele 2 schaam je kapot.

Ben zeer teleurgesteld en boos .

En ik ben nog geen klant .

Micha
11-08-2020

Emailadres ineens geblokkeerd

Na 12! jaar klant te zijn geweest ineens emailadres geblokkeerd. Dachten dat niet werd gebruikt.vanwege helaas oud mobiel nummer dat gekoppeld staat (logisch na 12 jaar.) email onbruikbaar. Werkelijk alles gekoppeld als digid, bankzaken, hypotheken enz enz. Heel veel ergernis, tijd en een niet fijn nieuw adres verder in afwachting van tegemoetkoming. Ben benieuwd wat vinden dat emailadres een gratis dienst is en de klant betaalt voor internet en tv. Waardeloos dit!

05-08-2020

Na 3 weken nog niet opgelost

Door een interne fout bij tele2 heb ik al 3 weken geen mobiel

6 keer gebeld 4 keer naar de telefoon winkel

Steeds beloven dat het goed komt

3 keer is er een simkaart opgestuurd die nie werkte

Probleem zit in India volgens Angelo van tele 2

India? We zitten in Zweden aldus Casper van tele 2

U kunt ook weggaan bijn ons aldus medewerker tele2

Wat een vertoning

Tonny
01-08-2020

Tele2 weg er mee

Zes weken geleden klacht ingediend, nog steeds niets gehoord. Dat zo'n firma nog bestaansrecht heeft, ongelooflijk! Bijna 80% is ontevreden, vraag me af wat daar voor managers werken, nou ja, geld beuren wat ze in feite niet verdienen. Met afstand de slechtste provider van Nederland.

Sjaakie
29-07-2020

Storingen

Elke dag de laatste maand storing. Midden in een film valt je beeld weg. Start 30x op .bel je maar dit probleem blijkt niet bekend.terwijl ik lees dat veel meer mensen hier last van hebben. Ik stop met dit bedrijf. Je komt totaal niet verder met deze klantenservice. .Ik stap over!

29-07-2020

Diefstal van ongebruikte gb's bij 2 jarig contract

Ik verbruik meestal zo'n 10 a 12 gb per maand aan internet. Dat betekend dat ik 8 a 10 gb per maand over heb en niet gebruik. Ik heb een contract van 2 jaar (met 20gb per maand) en heb nog 14 maanden te gaan. Nu heb ik deze maand rond 22 juli 2020 de volledige 20GB verbruikt. Ik dacht dat je een langzame verbinding had na verbruik van je bundel. Nu kreeg ik een sms dat het einde internet was en ik voor 2 GB . 10 euro mocht betalen. Wat een stelletje hufters bij tele2. Van die 6 maanden heb ik mogelijk 60 GB niet gebruikt. Dus verdient tele2 daar grof aan. Met die slappe houding van de Nederlandse overheid (die hoort in te grijpen) schiet het ook niet op voor de consument. Eigenlijk hoor ik het niet gebruikte deel mee te nemen naar de volgende maand. Maar dat doet tele2 niet.

Telecom providers in Nederland zijn een stelletje oplichters. Ik heb totaal recht in 24 maanden op 480 GB internet. Het is wel zo netjes dat je je GB's mee kan nemen en op momenten gebruiken dat je te kort hebt. Je betaald er tenslotte voor.