Tele2 reviews

2.3

Rik
29-07-2020

Slechte service!

De ene medewerkster beloofd dat alles goed en alles kan en wil doen daarna een stel etters die niets meer voor je kunnen en willen doen omdat ze het na telefoontje medewerker zelf hebben laten doorlopen

wat absoluut niet de afspraak was en zodoende nu een maand aan mijn poot heb bedankt!ze weten van elkaar niet en doen maar wat.

Yaren
20-07-2020

Al een MAAND geen internet

Al 4 weken geen wifi thuis. Bel elke dag en elke dag word er een monteur beloofd. Word van bedrijf naar bedrijf gestuurd en word steeds maar niet verder geholpen. Ze denken niet mee met een oplossing en zeggen dat ik maar moet 'afwachten' tot er een monteur komt. Ene dag is de monteur al onderweg volgens hun, andere dag word er gezegd dat ik moet afwachten. Al 3 keer vrij genomen van werk omdat er een monteur zou komen. Nou niks van gezien. De klantenservice weet zelf niet eens waar ze over praten. Beloven van alles maar maken niks waar, en de helft wat ze zeggen klopt niet eens. Een ding wat ik wel zeker weet is dat ik zeker ga overstappen naar een andere provider.

Dorieke
14-07-2020

Geen beeld wel geluid/ slechte service

Ik was altijd tevreden totdat ik klantenservice nodig had. Wel vragen over aansluitingen modem etc. Maar weet zeker dat het daar niet aan ligt omdat netflix en internet mobiel wel werkt. Je wordt van t kastje naar de muur gestuurd en niet geholpen.

Muhammed
07-07-2020

Slecht klantenservies

Al 1.5 week geen internet thuis het gaat om maand mei ze hebben na de incasso gestuurd terwijl ik wel had betaald bewijsstukken gestuurd en nog steeds geen internet elke dag bellen hoe het zit wat ik alleen hoor afwachten? Afwachten voor wat iets waar ik voor heb betaald kan ik geen gebruik van maken ze komen nooit met oplossing en dan belde ik nog vandaag op kreeg ik een dame aan de lijn wat ik als eerst zei zou ik als eerst me gegevens doorgeven zodat je weet waar ik over heb precies die wou het niet doen en zei ik ben je hond niet en bam op me gezicht opgehangen zo onbeleefd mensen aan de lijn die met klanten zo kunnen omgaan ik ga zeker overstappen nooit meer tele2 voor mij

Owin
03-07-2020

Geen 4g in het buitenland

Ik kom er net (op vakantie) achter dat Tele2 nergens in het buitenland 4G levert. Ik zit hier met een dual SIM telefoon waar de kpn sim keurig 4g levert en Tele2 Edge. Volgens de klantenservice zou het 3g moeten zijn wat nog acceptabel is, maard dat wordt dus ruimschoots niet gehaald.

Ze zijn nog wel steeds veruit de goedkoopste voor onbeperkt internet. Wat overigens in het buitenland ook maar 15 GB betekent.

Diana
03-07-2020

Klantenservice

Neem nooit Tele2 je word bij klantenservice zo slecht geholpen en niet serieus genomen voor mijn dure abonnement €60!en dat al 6 weken bijna geen internet schandalig ga het ook heel snel opzeggen!

Vicky

Cheaters!

I moved on to a different internet provider on the 27th of May. They reassured me that I m getting my money back for the rest of May. Not only did they not give me my money back for May but they charged me for the whole of June as well! When I saw the withdrawal I asked them why and they said that they were not able to stop my internet in May but they stopped on the 4th of June. First of all this didn't happen, they stopped providing on the 27th of May. Secondly, even if they did carry on until the 4th of June that was their problem not mine. Thirdly, with the excuse that they carry on till the 4th of June they charged for the whole month! They are disgusting thieves!

Ingeborg
27-06-2020

Hoe moeilijk is het om een simkaart op te sturen?

Vorige week heb ik voor mijn moeder van 72 een seniorensmartphone bij bedrijf X gekocht. Bij Tele2 vroeg ik om een nieuwe simkaart. Ik kreeg te horen dat het merk telefoon niet op het lijstje van Tele2 stond en dat het maar de vraag was of de telefoon op het netwerk zou kunnen. E.e.a. moest nagevraagd worden bij de technische dienst maar daar wist men het ook niet. Het advies luidde om maar gewoon een simkaart op te sturen. Dat zou max. 5 werkdagen in beslag nemen. Ik heb daarna bedrijf X gebeld om te informeren of ze ooit zoiets hadden gehoord. Dat was niet het geval en ze verkopen deze telefoon veelvuldig.

Op vrijdag weer gebeld want geen simkaart. Of ik nog even een dag geduld wilde hebben. Maar vandaag ook geen simkaart. Opnieuw gebeld. Een Daniëlle / Denise gesproken die vertelde dat ik 'maar gewoon moest wachten want de simkaart stond "in progress" dus hij was onderweg'. Ze kon niet aangeven hoe lang dat nog zou duren. Twee dagen, 3 weken, 3 maanden. Ik moest maar gewoon afwachten. Dit is wat Tele2 onder klantvriendelijkheid verstaat! Ik heb gevraagd of ik een supervisor kon spreken maar die is er niet. Op de site wordt weer verwezen naar de klantenservice als je een klacht hebt. Ik heb gekozen voor de optie 'abonnement opzeggen' en trof toen een behulpzame medewerker aan die bevestigde dat de simkaart er al had moeten zijn. Nu is de eerste simkaart geannuleerd en is er vandaag een nieuwe simkaart aangevraagd. Het duurt een week voordat hij afgeleverd wordt. Dan heb ik nog 2 dagen om te zien of mijn moeder met de nieuwe telefoon om kan leren gaan. Als die simkaart dan überhaupt komt. Heb al gezegd dat ik zowel haar als mijn eigen abonnement op ga zeggen als er geen simkaart komt. Hoe moeilijk kan zoiets simpels zijn?

Ans
27-06-2020

Geen abonnement, wel automatische incasso!

Tot me verbazing had ik ineens een automatische incasso van tele2, terwijl ik geen klant ben van hun, bellen heeft geen zin, gewoon teruggeboekt, wat een waardeloos bedrijf, blij dat ik er geen klant ben, maar van T-mobel.

24-06-2020

Wel betalen en niet leveren

Gisteren in de ochtend waren al onze zakelijk nummers geblokkeerd. Na enig onderzoek kwamen wij erachter dat bij Tele2 de nota over de maand maart nog als onbetaald geregistreerd stond, deze was echter wel gewoon betaald. Na het betaalbewijs naar 3 verschillende emailadressen te hebben verzonden en telefonisch contact zijn tot op heden nog steeds alle nummers geblokkeerd.

Na meerdere malen contact proberen te zoeken heb ik de abonnementen per direct vandaag laten overzetten naar KPN. Daar worden de zaken wel goed geregeld.

17-06-2020

Waardeloos bedrijf

De klantenservice is zo vreselijk slecht, ik heb net opgezegd.

15-06-2020

Kom er niet doorheen

Waardeloos wordt elke maand 10 euro afgeschreven en kan dat niet annuleren,per tel waardeloos

Jasper
15-06-2020

Afrader m.b.t. buitenland

Verbinding in het buitenland is zeer slecht, waarbij ook nog eens handmatig moet worden gezocht naar een 4G-provider, waarna de verbinding nauwelijks verbetert.

Via een eigen simkaart van de buitenlandse provider werkt de verbinding wel, dus moet dan de conclusie zijn dat Tele2 geen goede overeenkomsten heeft afgesloten met buitenlandse providers.?

06-06-2020

Geen service

De vaste telefoon van mijn ouders weigert op het abonnement bij tele 2 . reeds 3 maal kontakt gehad met hun klnatenservice die vervolgens het bij hun technische dienst neerlegt. Zij mailen dat ze er druk mee zijn en binnen 5 werkdagen het zullen oplossen . Echter er gebeurt niets . na nogmaals gebeld te hebben blijken ze het doorgelegd te hebben bij een externe partij waar ik geen kontrakt mee heb en dus ook niets mee kan of doe . Tele2 bericht niets terug weet niet wanneer het opgelost is of word . medewerkers aan de telefoon blijven beleefd maar kunnen en doen geen verdere stappen . Hiermee bengel je dus gewoon in het luchtledige wanner en of men het gaat oplossen , WAT 5 DAGEN! nog in ingeen 15 dagen krijgt men het voor elkaar . Niet eens om iets te laten weten

NOor
05-06-2020

MISLEID DOOR KLANTENSERVICE

Klacht aan tele2 waar ik geen reactie op krijg: Ik ben zwaar door jullie misleid en ik ben echt heel erg boos. Ik had een toestel gekocht en in 1 x afbetaald, zo 800 euro afgerekend. Terwijl ik telefonisch bestelde twijfelde om een ander toestel te nemen, en er werd me verteld dat dat zo gedaan zou kunnen worden. Eerst werd er zelfs nog gezegd dat het toestel geruild zou kunnen worden, later bleek dat dit ook niet klopte. Dus ik besloot mijn toestel (verzekerd) op te sturen zodat ik later een nieuw toestel zou kunnen aanschaffen. En 4 weken nadat ik het toestel had teruggestuurd en jullie het eerst nog “kwijt” waren, werd ik gerustgesteld met het feit dat ik binnen 14 dagen mijn geld terug zou krijgen. Nu die tijd voorbij is had ik ze weer gebeld en nu wordt mij verteld dat ik nu op een lijst sta en het terug betalen nog 4-6 weken duurt. Dit is echt belachelijk, ik ben echt door jullie misleid met informatie die niet klopt. En dit is niet de eerste keer dat ik zo door jullie word misleid met valse informatie. Toen ik een toestel bij jullie had aangeschaft en het na een maand rare storingen had, werd ik gerustgesteld met het feit dat ik een gloed nieuwe iPhone zou krijgen. Omdat jullie de storingen toch ook wel heel raar vonden. En toen kreeg ik gewoon een refurbished mobiel. Dit is ABSOLUUT NIET hetzelfde als een \'\'gloednieuwe iPhone\'\'. Deze mobiel gebruik ik nu nogsteeds en het ding doet het amper meer. Niet voor niets dat ik een nieuwe mobiel wou bestellen. Ik heb nog nooit zulke slechte klantenservice meegemaakt en ik ben nog nooit zo slecht mishandeld, ik word gewoon 2 keer zwaar door jullie misleid. Niks wordt gewoon open en helder met mij gecommuniceerd. En nu wordt me verteld dat ik nog 6 weken op mijn 800 euro mag wachten.

Margriet
02-06-2020

Opzeggen telefoon abonnement

Ik heb een hele nare ervaring met tele twee omtrent het opzeggen van het telefoonabonnement van mijn overleden broer. Op 6 april kreeg ik in eerste instantie een mail dat het was opgezegd en ik de eindafrekening eind april zou krijgen. Tot mijn verbazing werd gewoon de abonnementsgeld afgeschreven. Op 2 juni maar weer gebeld en wat blijkt ze hadden een foutje gemaakt. Per mail naar mij toe was bevestigd dat ik had opgezegd, maar in hun systeem was dit echter niet verwerkt. Het zou opnieuw in orde gemaakt worden. Tot mijn verbazing kreeg ik een mail gericht aan mijn overleden broer, en dat ik nu per 2 juni had opgezegd. En het was jammer dat mijn broer weggaat bij tele twee?

Opnieuw gebeld met Daniël, die me even goed liet uitrazen en heel rustig bleef. Hij belde me terug dat hij erkende dat er fouten gemaakt waren en ze gingen kijken of het toestel eventueel kwijt gescholden kon worden.( toen dacht ik nog even wat aardig en fijn dat ze het zo oplossen) ik zou teruggebeld worden. Maar wat denk je ik krijg gewoon weer een mail van Agnes dat ik de teveel betaalde kosten van de maand April terug krijg. En dat de kosten van het toestel rond 25 juni geïnd wordt. En dat weer in een mail die je niet kan beantwoorden. Het was zeker teveel werk om me even netjes te woord te staan. Het was overigens ook die Agnes die de afspraak in de eerste mail niet nakwam. Ik ben helemaal klaar met tele twee en blij dat ik er zelf geen klant ben. Andere organisaties hebben een aparte afdeling waar je naar toe kan bellen of mailen als het gaat om beëindigen van een abonnement bij overlijden

02-06-2020

Tele 2 Thuis

Op 25 april een alles-in-1 abonnement afgesloten bij Tele2. Deze zou ingaan op 11 mei, en op 11 mei was er nog niets geleverd. Ik heb meerdere keren met de klantenservice aan de lijn gezeten en na wat belletjes bleek dat ze leveringsproblemen hadden met het Tele2 televisie pakket (vertraging in levering van decoder en kabels). Nu heb ik op zaterdag 30 mei eindelijk wat geleverd gekregen, en dit betrof dan alleen het tv pakket, terwijl ik dus een alles-in-1 pakket heb besteld. Nu heb ik dus na al die telefoontjes begrepen dat Tele2 leveringsproblemen had met het tv pakket, maar ik heb al die keren gebeld of op zijn minst dan het internetpakket geleverd kon worden. Leuk en aardig zo'n tv pakket, maar zonder internet kan je die ook niet gebruiken. De klantenservice probeert mij wel echt te helpen en het personeel is vriendelijk, maar het gaat gewoon ongelofelijk fout bij Tele2 thuis. Vandaag heb ik dan gebeld met het verzoek om mijn Tele2 thuis abonnement kosteloos op te zeggen aangezien het niet normaal is dat je product wat op 11 mei geleverd dient te worden, op 2 juni nog steeds niet is geleverd. Hier werd ik simpel weggewuifd met dat zij wel leveren maar dat PostNL laat bezorgd, waarop ik heb gezegd dat dit onjuist was aangezien Tele2 leveringsproblemen heeft en niet PostNL. Hierna werd mij dan verteld dat hun vertraagde levering geen reden is voor kosteloze opzegging. Weten we dat ook weer. Je kan bij Tele2 thuis dus gewoon rustig weken zonder internet / tv / bellen zitten terwijl je dit probleem bij een andere provider niet ervaart. Ik raad Tele2 thuis dan ook ten zeerste af. Begin er niet aan.

M El amri
29-05-2020

Al bijna 3 weken geen internet en tv

14/05 Zou mijn nieuwe gewijzigde abonnement ingaan.

Op die dag de bestaande aansluiting afgesloten en geen nieuwe.

Nieuwe apparatuur heb tot de dag vandaag niet gehad en kinderen zijn gedwongen om naar buren te gaan voor internet om de opdrachten van school bij te houden.

Na 6 keer bellen en bijna 2 uur aan de lijn word ik nog steeds aan het lijntje gehouden .

Beloftes worden niet nagekomen.

Te triest voor woorden.

Mary
19-05-2020

Mijn moeder van 86 jaar heeft sinds anderhalf jaar een aansluiting van Tele 2 voor haar telefoon, internet en televisie.

Sinds 9 weken valt de hele verbinding meerdere keren per dag weg! Dus ook alarmering als zij in een noodsituatie terecht komt. Bovendien heeft zij een gehandicapte zoon die in een instelling woont, hij verblijft momenteel in isolatie omdat hij besmet is met het Corona virus. Beeld bellen is op dit moment de enige manier om elkaar te zien, wat voor beide erg belangrijk is. Er is al van alles geprobeerd om Tele 2 duidelijk te maken dat ze er voor moeten zorgen om hun diensten, waarvoor ze betaald worden, op de juiste manier te laten functioneren!

Tot nu tevergeefs! Ze beroepen zich op het feit dat de storingsdienst van de KPN in Corona tijd geen instabiele verbindingen repareert! Ze laten je dus maar aan tobben!

Salih
18-05-2020

Besteling

Bestelling geplaatst 25 april, en tv en internet stopgezet voor dat box huis komt dus heb ik gebeld moest ik een week wachten tot ze box leveren dus heel slecht service, ook een uur laten wachten aan de lijn