Tele2 reviews

2.3

Shaquira
10-02-2020

Administratie is echt ruk!

De telefoon van een vriendin van mij werd gestolen, dus ze belde met mijn mobiel om een nieuwe simkaart te bestellen. Heeft tele2 dus mijn simkaart geblokkeerd en een nieuwe opgestuurd in plaats van die van haar. Ik heb dus 2 dagen door hun fout zonder internet gezeten, maar een compensatie zat er niet in.

Daarnaast had, na een extra telefoontje, die vriendin van mij haar huisadres etc gegeven voor de nieuwe simkaart. Hebben ze het naar het verkeerde adres gestuurd. Inmiddels zijn we al een week verder!

Nooit meer tele 2!

06-02-2020

Tele-2 onbeperkt

Ben nu bijna een jaar bij Tele-2, Met een unlimited abonnement.

Voor mij de beste mobile provider, prima helpdesk, goed bereikbaar en echt praktisch meewerkend c.q. meedenkend personeel.

Alle winkels zijn inmiddels gesloten.

Heel anders gaat het er bij T-Mobile aan toe. Ten eerste is de helpdesk moeilijk bereikbaar.

Heb je ze eenmaal eenmaal te pakken dan zijn ze "onbegrijpelijk-aardig " en geduldig, om conflict te mijden natuurlijk. Goed geïnstrueerde medewerkers.

Ze veren eindeloos met je mee, maar je koopt er uiteindelijk niets voor. Mooi met je meepraten lost problemen natuurlijk nooit op!

Jammer dat Tele-2 is overgenomen door T-Mobile wier oogmerk thans is bezuinigen, bezuinigen en nog eens bezuinigen.

U herinnert zich vast nog wel vorig jaar het geval met de data doorvoer via Duitsland. Bedoeling van dit "sluiswerk " besparing op netwerkkosten.

Alles liep in het honderd.

Met zo'n provider kun je er gevoeglijk van uitgaan dat ze vast meer wilde plannen in het vat hebben en niets en niemand ontzien in de breedste zin van het woord om hun doel te verwezenlijken.

Middels lieve beloftes hebben ze een geduchte concurrent uit de weg geruimd, om er enkel en alleen zelf beter van te worden.

Als Tele-2 klant pluk ik nu al de vruchten van T-Mobile's fratsen! helaas.

De transitie is hier (noord Nederland) fysiek al in volle gang. Kijk maar even op dekkingskaart van Tele-2.

Tot slot; oude Tele-2 klanten. maak je borst maar nat!

T-MOBILE komt naar beneden!

Wilma
04-02-2020

Nooit meer Tele2

In een jaar tijd bij Tele2 alleen maar ellende gehad. Van vergeten zijn het contract in te laten gaan, de apparatuur naar Den Bosch sturen terwijl ik in het noorden woon, tot beloftes die niet werden nagekomen!

De meeste mensen bij de klantenservice weten niet goed waar ze het over hebben als het probleem niet standaard is.

Verscheidene malen enquete ingevuld waarop werd gevraagd of ze contact met me konden opnemen. u raadt het al: nooit meer iets gehoord!

Ik ben natuurlijk voor altijd klaar met Tele2

Martijn
30-01-2020

Incasso van Tmobile ipv Tele2

Ineens incasso van T-Mobile dus storno gedaan, toch maar even na gekeken en bellen hoor je bij T-Mobile dat ze samen gaan. Laatste mail van Tele2 in 2018. Bellen ook nog Tele2 zelf om het te melden, en vragen waarom wij niet geïnformeerd worden, beginnen ze alleen verkoop praatjes te maken.

Denk je alles geregeld te hebben, krijgen we mail gelijk afgesloten te worden als je niet heel snel betaald. Op de site staat dat ons Lite-pakket nog altijd van tele2 is, en ik heb T-Mobile niet gemachtigd maar mogen zonder melden wel van je geld graaien, en gelijk dreigen ook nog, terwijl je alles netjes meld.

Julian
30-01-2020

Onbeperkt is prima onbeperkt

Onbeperkte sim only van tele 2> intnet met prima snelheid, met 5 gb dagbundels die je onbepekrt gratis met 1 gb per keer kan uitbreiden op een dag.

Jesper
27-01-2020

Tele2 abonnement

Vreselijk slechte verbinding. Normaal internetten zit er niet in, overstappen zodra ik kan. Echt niet normaal hoe slecht.

26-01-2020

Verschrikkelijke verbinding

Los van een slecht werkende verbinding en “niets op de lijn” volgens Tele2, ligt de verbinding er 4-8 maal per maand uit! Niet een minuut of een paar. uren!

Ik stap over zodra ik kan.

Astrid
26-01-2020

Super trage Internetverbinding

Al weken/maanden hele slechte internet verbinding en tv valt ook regelmatig weg. Nieuwe modem gekregen, nieuwe decoder maar niets lost het op de verbindingen blijven slecht. Zodra mijn abbo afgelopen is stap ik gelijk over want ben totaal niet tevreden

Sonja
24-01-2020

Waardeloze service + enorme kosten voor slecht service

Tele2 doet beloftes en komt te vervolgens niet na. Laat je uren in de wacht staan en is enkel via telefoon met deze lange wachttijden bereikbaar. Ik ben inmiddels enorm op kosten gejaagd en het probleem (dat de dienst die Tele2 aanbied niet werkt) is natuurlijk niet opgelost. Wel dient de klant abonnentkosten te betalen voor een dienst die niet afgenomen kan worden.

Nu weet ik niet of de service bij een andere provider beter en klantvriendelijker en goedkoper is. Maar ik raad af om zaken te doen met het bedrijf Tele2 tav de service en de diensten

Juri
18-01-2020

UNLIMITED NOT UNLIMITED

Je wordt afgesloten na 5gb per dag en dan moet je elke keer nieuwe bundels van 1gb toevoegen. Die kosten weliswaar niks maar irritant is het zeker.

Ondanks deze daglimiet is het ook niet toegestaan om je 4g kaart in een router te stoppen want dan zou je teveel data verbruiken en niet fair zijn. Ook als je helemaal niet zoveel data verbruikt. Discussie of een inhoudelijk gesprek hierover valt op geen enkele manier te volgen, mij werd zelfs t mobile aangeraden door de klantenservice.

Is al twijfelachtig te noemen maar helemaal tegenstrijdig als je die schreeuwerige unlimited campagne ernaast legt met kreten als ik wil film kijken tot ik scheel zie, of 'ik trek het internet helemaal leeg'. Maar goed, misschien ben je ook gewoon een domme sukkel als je met zo'n bedrijf in zee gaat. #slaatzichzelfvoordekop

Keira
18-01-2020

Stoute kabeltjes en spook telefoon

Ik wil hier even mijn ervaring met Tele2 ooit kwijt.

Het pakketje kwam thuis, alles aangesloten, niets.

Gebeld, terug gebeld, weer gebeld, weer terug gebeld door een competente monteur (Deze mevrouw is techneut dus met een kluitje het riet in kan je vergeten)

De kabeltjes in de muur waren de verkeerde, ik de andere kabeltjes aangesloten, alles werkt! Mooi!

Een week later, tring, telefoon. Hallo, Tele2, sja, het werkt niet dus u kan zonder kosten opzeggen. Ik: op welk nummer belt u mij nu? (Noemt Tele2 nummer op) Ik: Dus? Het werkt? Oh, ehm, oeps!? :D

Verder altijd goed gewerkt daarna maar., ik kwam er jaaaren later achter dat zij mij met een oude prutmodem hebben laten zitten en ik veel hogere snelheden had kunnen halen. Naar Ziggo gegaan, nu ga ik weer terug. (Wel T-mobile ipv Tele2 voor vast nu, ik ben benieuwd)

Elly
12-12-2019

Tele2 service

De slechtste service die ik ooit heb gekregen.

Ik belde daar vanwege een probleem en werd 5 keer doorverwezen, waarbij iedereen geen idee had hoe het probleem op te lossen.

Eindelijk, na 1 uur bellen, kreeg ik te horen dat ik gewoon een schriftelijke klacht moest sturen naar tele2.

Na veel moeite deed ik dit om een e-mail te krijgen dat het 10 tot 30 werkdagen zou duren voordat ze contact met mij opnemen.

Zelfs na 30 werkdagen is er niets gebeurd.

geen telefoontje , helemaal niets. Daarna belde ik er nog een keer en belde weer 1 uur met de mensen, om eindelijk weer een schriftelijke klacht te moeten schrijven.

Quinta Da
12-12-2019

Kleine lettertje

Let op: heb je pas een abonnement afgesloten met een nieuw nummer, dan kun je pas bellen in het buitenland als er 2 facturen betaald zijn. In het buitenland kun je alleen naar lokale nummers bellen en naar Nederland.

Gina Leuf
09-12-2019

Vervelende mannetjes

Wat een vervelend stel bij elkaar!

Zo ga je toch niet met je klanten om?

"Wat gaat u doen met de kerst?"

"Is uw man thuis?"

Wat gaat hun dat aan?

Elisabeth
07-12-2019

Vreselijk! Geen dekking en geen klantenservice

Valse beloftes, nauwelijks internet in Rotterdam, en een vreselijke klantenservice. Na 1 week opgezegd. Ga elders! Ik storneer mijn betaling, aangezien zij zich niet aan de overeenkomst houden om diensten te leveren.

Sal
03-12-2019

Klantenservice niet te bereiken

1 uur in de wacht gestaan, meerdere malen doorgegeven dat ik terug gebeld zou worden, nooit gebeurd. Probleem tot op heden nog steeds niet opgelost je krijgt niemand te pakken want je wordt constant doorverbonden. Grootste fout ooit!

28-11-2019

Duurder dan het lijkt

Op dezelfde aansluiting als bij mijn vorige provider (Telfort (kpn)) een derde van de snelheid eraf door zg. netwerkoptimalisatie?!? Slecht bedrijf. Ik kon altijd 6MB/s en nu max 4MB/s. Op contactpogingen geen reactie. De policy is blijkbaar mensen die vragen naar de plotselinge snelheidsvermindering te negeren. Ik haal niet meer de beloofde snelheid waar ik voor betaal en men doet niks. Het is de bedoeling zo.

Nina
28-11-2019

Ga NIET met Tele2 in zee

Al 2 weken wachten wij op een oplossing voor ons probleem. We hebben een nieuwe telefoon besteld en een beschadigde telefoon ontvangen. Meerdere keren de klanten"service" gebeld, elke keer krijgen wij een excuus te horen “de betreffende afdeling is gesloten”, “wij kunnen hier niks van inzien”, “we wachten op het hoofdkantoor”, “het hoofdkantoor is niet bereikbaar”. Er is ons nu meerdere keren gezegd dat we teruggebeld zouden worden, hiervoor hebben we ook meerdere keren het telefoonnummer doorgegeven waarop we bereikbaar zijn, na 2 weken hebben we nog steeds niks gehoord. Het enige dat ik wil is dit toestel retourneren en een nieuwe ontvangen, het is te belachelijk voor woorden dat dit 2 weken moet duren en zo te lezen aan de berichten van andere klanten kan dit nog wel eens heel veel langer gaan duren. Ook zijn de kosten van dit abonnement dus al ingegaan, terwijl ik hier niks mee kan. Ik heb nog nooit zo’n slechte klantenservice meegemaakt. Ik zou niemand Tele2 aanraden, blijf er ver van weg.

Han
23-11-2019

Ben bedonderd door tele-2. Zeer onbeschoft behandeld. NEEM NOOIT EEN ABONNEMENT

Tele-2 haalt nog abonnementsgeld van de rekening anderhalve maand na het beëindigen van het contract. Heb dit getorneerd en tele-2 dreigt met afsluiten, terwijl ik al enige weken afgesloten ben. Zit al bij een andere provider. Sturen een email dat ik afgesloten ben. (Hoe kan dat als ze denken dat ik afgesloten ben?) Flauwekul! Sturen een incassobureau achter mij aan met extra kosten. Zeggen via dat bureau dat ik pas 7 september van hun contract af ben (mijn opzegbrief is van 22 juni en ik ben 21 augustus door tele-2 afgesloten en diezelfde dag door mijn nieuwe provider aangesloten. Ze willen nu dat ik abonnementstelde betaal voor september. Ze hebben achteraf het smoesje dat ze mijn opzegbrief nooit hebben ontvangen.

Marvin
20-11-2019

Oprecht tele2 slechtste provider Nederland!

Oprecht van alle providers die ik heb meegemaakt in de 9 jaar dat ik in de IT zit is Tele2 oprecht de slechtste bij veruit zelfs!

Een grootzakelijk klant dagen lang aan het lijntje houden "het moet de via de procedures" hopelijk voor alle klanten die hierbij zitten wordt deze partij snel opgeheven inclusief hun support / procedures