Fashion Musthaves reviews

7.0

Daisy
22-09-2016

Snelle service en goede pasvorm

Ik ben super tevreden over Musthavesforreal. De bestelling was niet in voorraad en toch had ik hem binnen twee dagen in huis. De pasvorm is uitstekend en de kwaliteit ook. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

LvR
20-09-2016

Retouren raken zoek bij distributiecentrum van The Musthaves

Na meerdere malen contact opgenomen te hebben met The Musthaves wordt er door hen beweerd dat er twee items niet geretourneerd zijn, absolute onzin uiteraard. Zowel een verzendbewijs als uit meerdere eerdere contacten is duidelijk aangegeven wat er geretourneerd is. In eerder contact is aangegeven welk bedrag betaald zou moeten worden en dit is ook netjes en op tijd overgemaakt. Daarnaast is eea ook aangegeven op het bijbehorende handgeschreven retourformulier. Inmiddels al ongeveer twee maanden bezig om dit probleem op te lossen maar inmiddels wordt er opeens beweerd dat er items niet geretourneerd zijn - zeer bijzonder. Ik raad bestellen bij deze webshop absoluut niet aan!

Ceta
19-09-2016

Leuke schoentjes slechte kwaliteit

Ik had een bestelling gedaan van 2 blousjes, horloge en 1 paar schoenen. Was snel verstuurd, maar nadat ik de schoentjes 1x aan had gehad brak een hak. Zocht naar een telefoon nummer vd klantenservice.dat hadden ze niet. Ik kon of mailen of contact formulier invullen. Dus contactformulier meerdere malen ingevuld.na een maand nog geen reactie. Gereageerd op de facebook pagina van the musthaves en kreeg al snel reaktie. via prive bericht vonden ze t sneu maar konden mijn klacht niet vinden . dus ik had foto verstuurd en nogmaals mijn klacht ingediend hun antwoord

(gekopieerd van de prive-chat uit facebook)

HI Ceta,

Bedankt voor je reactie en het sturen van de foto’s. Op de foto’s kunnen wij inderdaad zien dat de hak is losgelaten Ik ga hier direct een melding van maken bij mijn collega's van het distributiecentrum.

Dit vinden wij ontzettend vervelend en en daarom willen wij jou direct een passende oplossing aanbieden:

Graag zouden wij jouw willen adviseren om de Musthave te laten maken bij de schoenmaker omdat dit product gelukkig eenvoudig gemaakt kan worden. Uiteraard zullen wij deze kosten voor rekening nemen met een maximum van €10,- in de vorm van een tegoedcode.

Mocht je zelf handig zijn – of eventueel een buurvrouw/moeder/vriendin- dan kun je het item ook zelf laten maken. In dit geval zullen wij ook de tegoedcode t.w.v. €10,- schenken!

Op deze manier kun je jouw Musthave behouden en hoef je geen retourshandelingen te verrichten. Natuurlijk kun je op deze manier jouw hakken ook het snelst weer aan.

Ik hoor graag of we jouw hiermee kunnen verblijden. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Ik heb vervolgens verteld dat zowiezo schoenmaker mij vertelde dat het niet te maken was. En ik wilde gewoon mijn geld terug. Tot nu toe geen reaktie. ik heb alles nog in mn chat staan, foto, schoenen heb ik, aankoopbewijs . Wat willen ze in hemelsnaam nog meer.

Nicole
14-09-2016

Snelle service

Zelfs op zondag eind van de middag een aantal artikelen besteld en had het de volgende dag al in huis! Ze waren in goede staat geleverd en ben er heel blij mee.

Esmee
31-08-2016

Laksingheid van retouraanmeldingen

Enige tijd geleden heb ik een bestelling geplaats op hun website. Binnen een redelijke termijn heb ik mijn bestelling ontvangen. Vervolgens was mijn bestelling niet naar mijn wens en heb ik 3 producten retour gestuurd, zoals het hoort. Tot zo ver niets aan de hand. Vervolgens kreeg ik netjes een mail dat ik de retourzending was ontvangen, bleek dat ze welgeteld 2 producten hebben ingeboekt en het 3de product, waar was die?

Nou ik heb netjes via de mail contact opgenomen met de retourafdeling en mijn verhaal verteld. Ik kreeg een mail terug met de mededeling dat ze het vervelend vonden en dat ze het uit gingen zoeken. Vervolgens duurt het enorm lang voordat ik een mail terug kreeg. Dus ik zelf er weer achteraan gegaan. Op dat moment konden ze niets vinden en moest ik mijn bon (die je ontvangt bij het afleveren van je pakket) een kopie moest opsturen om te kijken wat het gewicht van mijn pakket was. Vervolgens de bon opgestuurd en toen naar lang zoeken, kwam toevallig mijn pakket boven water. Uiteindelijk is het probleem opgelost.

Maar het duurt zo onwijs lang en het kost zoveel tijd om alles weer door te mailen. Ook heb ik contact moeten opnemen met Klarna (achteraf betalen) om de betaaldatum op te schuiven, kost mij ook weer geld. Heel slordig dat ik vervolgens alles zelf kan regelen en het is geen service vanuit Musthaves.

Valerie
10-08-2016

Leuke kleding, goede service

Ik heb al een paar keer bij The Musthaves besteld en nooit problemen gehad! Het werd elke keer op tijd geleverd. Als ik wel probleempjes had en ik de klantenservice een mail had gestuurd kreeg ik meteen antwoord EN werd er meteen een oplossing gevonden, die zij ook na kwamen...Helemaal top!

Groetjes Valerie

NY
09-08-2016

Slechte service en kwaliteit

Ik heb al jaren ervaring met online bestellen.

Maar eerste keer zon slechte ervaring.

Natuurlijk kan er altijd iets mis gaan maar dat is altijd heel snel en netjes opgelost geweest.

Ik volg themusthaves al langere tijd en dit keer zag ik meerdere items die ik wilde bestellen.

Eerste instantie heb ik besloten eerst twee items te bestellen en dan verder te kijken.

Een tuniek en een roze top.

Pluspunt wel is dat mijn bestelling razendsnel is aangekomen.

De ontvangen items waren erg leuk maar vond de kwaliteit erg tegen vallen.

Roze tuniek had allemaal lange slierten hangen die er niet hoorden en roze top was niet goed gestikt zodat het los liet aan de bovenkant.

Dus ik heb ze gemaild met foto's en uitleg van mijn probleem.

Twee dagen later kreeg ik een super enthousiaste antwoord met goed nieuws zoals ze het zelf verwoorden.

Slierten is gewoon overtollig draad dat kan gewoon afgeknipt worden.

Top is heel eenvoudig te stikken.

Daarnaast wilden ze mij een voucher geven van 7.50.

Ok dacht ik toen nog, prima, leek mij destijds een nette oplossing.

Top kan inderdaad wel makkelijk gestikt worden maar bij het tuniekje had ik geen goed gevoel bij.

Want als ik zachtjes aan de slierten trok leek het echt te gaan rafelen.

Erg jammer want vond hem erg leuk.

Ik heb ze geantwoord ok, maar tuniek ga ik terugsturen top ga ik laten maken.

(Het laten maken is meer dan 7.50 maar toen dacht oke is wel goed zo.)

Maar heb ze wel geschreven dat ik het wel netjes zou vinden om naast de voucher nog dan de verzendkosten terug krijgen.

Want ik stuur het terug omdat er iets mis mee is.

(Gaat maar om iets van 3 euro maar gaat om het principe)

Ik heb ze nu zo vaak gemaild maar helemaal geen antwoord van ze gekregen.

Niets... Ook geen voucher ontvangen... Echt helemaal niets....

Ik ben boos en teleurgesteld.

Het mooie is dat ik de roze top een keer heb gewassen en het helemaal los heeft gelaten aan de zijkant.

Heb ik ze ook over gemaild geen antwoord....

Nu ik aan het rondkijken ben op internet zie ik veel meer mensen met hetzelfde verhaal.

Ik heb wel heel veel reclame mails van ze ontvangen en ook mail dat mijn tuniekje is ontvangen.

Maar dat zijn standaard emails.

Voor de rest helemaal geen reactie.

Heel raar want na mijn klacht kreeg is wel een antwoord met dat ze dus een voucher willen geven en daarna gewoon helemaal niets.

De voucher van 7.50 compenseert dit bij lange na niet.

Waarom bieden ze mij een voucher aan om het dan toch niet te geven...?

Ik vind wil eigenlijk al mijn geld terug want roze top kan ook in de prullenbak.

Syreetha
09-08-2016

Slechte service en echt niet klantvriendelijk! Nooit meer

Paar schoenen gekocht en 2 dagen na levering zag ik dat ze in de aanbieding waren. Een mail gestuurd en via FB maar na weken nog geen reactie. Nog eens een email gestuurd.

Eindelijk een reactie! De prijs konden ze niet meer aanpassen maar ik kreeg wel een kortingscode voor mijn volgende aankoop! alsof ik bij een bedrijf met zo'n service en die zo klantvriendelijk is nog eens iets ga bestellen!

Bea
08-08-2016

Netjes opgelost!

Ik had 2 artikelen met korting besteld, waarvan ik er vervolgens een wilde ruilen. Het product geretourneerd maar vervolgens niets vernomen. Ik kreeg geen nieuw product, maar het geld bleek geretourneerd te zijn. Na contact te hebben opgenomen met de klantenservice, kreeg ik een persoonlijke kortingscode waarmee ik het product alsnog kon bestellen met korting en zonder verzendkosten!

Anne
08-08-2016

Rekening van klarna

Ik heb een bestelling geplaatst bij the musthaves. Ik heb dit toen in twee delen gekregen omdat niet alles in 1 keer jon worden geleverd. Netjes retour gestuurd maar krijg wel een rekening van klarna van dik boven de 100,-. Het zou worden opgelost maar kreeg gewoon weer een herinnering van klarna. Als je zegt dat je het op gaat lossen, los het dan ook op!

Michelle
22-07-2016

Geweldige service en leuke musthaves!

Super leuke musthaves. Paar keer besteld hier en had het de volgende dag al in huis. Zeer aan te raden!

Marie-Louise Scheffer
20-07-2016

Ongelovelijke lompe service

Buiten het feit dat de klanten service er ontzettend lang over doet om contact met je op te nemen, staat service gerichtheid niet hoog in het vaandel, net als de kwaliteit van de goederen. Kocht een broek van €50,-, waar een zoom los zat, mocht ik zelf even laten repareren. Werd niet aangeboden om hem om te ruilen, nee, als ik zelf handig was met naald en draad, had ik zoo weer plezier van mijn musthave (what?!) En na het dragen van het pineapple shirtje, die in notabene op de hand had gewassen, vervaagde de print al. Buiten de slechte kwaliteit om, werd me wel aangeboden een nieuw shirtje op te sturen, echter, Ik heb mijn pakket aangemeld via routeren, duurt het gewoon nu al twee weken en heb ik nog steeds geen reactie. Shirtje ligt in de prullenbak. Ik zal nooit meer iets aanschaffen hier. Zeer onprofessioneel en absoluut niet klantgericht to say the least....

Lisanne
19-07-2016

Fijn bedrijf, leuke kleding

De kleding was volgens afspraak optijd verzonden. Door mijn eigen typefout in het adres moest ik 1 dag langer het wachten. De klantenservice heeft me snel en vriendelijk geholpen en geadviseerd met dit probleem. De kleding zit goed en is erg leuk. Een aanrader om lekker leuke kleding te shoppen!

19-07-2016

Rokje besteld, niets ontvangen, klantenservice geen gehoor

Ik heb zo'n 1,5 week terug een rokje besteld. Niet veel later kreeg ik van mijn track & trace een melding dat mijn pakketje geweigerd werd en deze teruggestuurd zou worden. Natuurlijk ben ik hier meteen achteraan gegaan. Er werd een track & trace code opgevraagd, deze heb ik uiteraard doorgegeven. Nu 3 mails verder om te vragen of er iets aan gedaan is/word, krijg ik geen mail meer terug, ik vind dit absoluut niet kunnen en zeker niet als je je product al betaald heb. Ik ben zeer ontevreden, ik raad ook niet aan om spullen te kopen op deze site. Groetjes Karin

Mandy
12-07-2016

Klacht shirt, tegoedbon ter compensatie

Ik heb een rok met shirt en gilet besteld, dit had ik vrij snel ontvangen, stond in backorder, maar toch sneller dan verwacht ontvangen.

Het shirt bleek niet goed te zijn gestikt. Ik heb een mail gestuurd. Hun oplossing was om het shirt terug te sturen met track en trace code de kosten waren voor mijzelf, hiervoor zou ik een tegoedbon ontvangen. Toch besloten om het shirt zelf te stikken en de klantenservice hierover geinformeerd. Ik kreeg alsnog mijn tegoedbon met hogere waarde. Het setje dat ik gekocht heb, is super fijn en zit heerlijk!

Charlotte
11-07-2016

Goede service

Al een hoop kleren besteld hartstikke mooie kleren en optijd binnen een probleempje gehad meteen mail heen gestuurd en goed opgelost helemaal top!

Mirjam
06-07-2016

Klacht na 5 weken en tig mails nog niet opgelost!

Op 26 mei jl. een super leuke top gekocht. Helaas na 1 1 keer dragen, en met de hand gewassen, zijn de kleuren doorlopen. Het shirt was hierdoor niet meer te dragen. Mail met foto's gestuurd, The Musthaves bevestigde de klacht en vroegen mij om het doorlopen shirt toe te sturen, dit gedaan via de reguliere post (geen bonnetje). Nu zegt the Musthaves dat het shirt nooit retour is gekomen op het distrubutiecentrum en mijn niet tegemoet wil komen tot vergoeding! Andere klanten (zie Astrid) blijken wel na mailen en op basis van foto's een nieuw shirtje / kortingscode te ontvangen? Waarom moet ik dat wel het shirtje opsturen, met uiteindelijk het geval dat het shirtje nu zoek is geraakt door de post of het distributiecentrum, en ik dus pech heb! Voorop staat dan nog altijd dat de kwaliteit van het shirtje niet goed was en dat ik het niet echt klantvriendelijk vind dat er na 5 weken en tig mails nog steeds geen passende oplossing is gemaakt door The Musthaves

Mirjam

Ordernummer 223428

Ilona
06-07-2016

Geen reactie

Ik heb een jurk en rok besteld en het jurkje terug gestuurd (al een paar weken terug).

De factuur is nog niet aangepast, dus ik heb meerdere malen geprobeerd contact te zoeken met the musthaves. Ik krijg gewoon steeds GEEN ANTWOORD.

Ik wil graag dat de factuur aangepast zodat ik het juiste bedrag kan betalen.

De kleding is leuk, maar de service waardeloosten.

Het zou fijn zijn als je ze ook telefonisch zou kunnen bereiken.

Ik ben erg ontevreden hierover. Helaas.

Ordernummer 231066

Judith
04-07-2016

Besteld voor 22.00 uur, wel bevestiging, nog steeds niets ontvangen!

Op 29 juni om 15.00 uur besteld (voor 22.00 uur volgende dag in huis) en een ontvangstbevestiging gehad, met bericht dat ik een Track&Trace code zou ontvangen wanneer het verzonden zou worden. Ik heb geen artikelen op pre-order ertussen zitten, dus volgens de voorwaarden werd mijn bestelling z.s.m. verzonden.

Op 1 juli een e-mail gestuurd met de vraag waar de code of het pakketje blijft (want ja, voor 22.00 uur he..), volgens de bevestiging binnen 24uur antwoord op mijn mailtje.. Maar nee! Dit is waarschijnlijk ook één keer en nooit weer.

Claudia
03-07-2016

Wachten op bestelling

28 juni bestelling voor 22.00 uur geplaatst, omdat ik zondag een bbq heb wilde ik graag iets leuks aan.

voor 22.00 uur besteld is de volgende dag in huis, dus top dacht ik.

alle artikelen gaven aan op voorraad te zijn, maar heb nog steeds niets ontvangen en wel al alles betaald. Nu is het zondag en heb ik de bbq maar helaas niet mijn nieuwe outfit.... Heb gisteren een mail gestuurd en zou binnen 24 uur reactie krijgen ook dat is niet gebeurd. Ik zie de kleding vaak voorbij komen op Facebook en ben erg enthousiast over de leuke kleding... Ik dacht nu ga ik echt eens iets bestellen, ben bang dat dit gelijk de laatste keer is... jammer want de kleding is echt mijn smaak. Toch maar gewoon weer naar een winkel dan heb je deze ellende niet