Fashion Musthaves reviews

7.0

Mariska
14-06-2016

Zeer tevreden

2 weken geleden heb ik voor de eerste keer een bestelling gedaan bij the musthaves, want ik was last minute nog op zoek naar een leuk jurkje ivm een bruiloft.

Voor alle zekerheid had ik dit ook gemaild naar de klantenservice, aangezien ik een paar dagen na mijn bestelling nog geen verzendbevestiging had ontvangen.

Daar een deel van mijn bestelling gepreorderd was, was nog niet alles verstuurd. Echter kreeg ik 3 dagen later een antwoord dat ze een gedeelte van mijn bestelling toch al zouden versturen, zodat ik het toch nog op tijd binnen zou hebben. Gelukkig heb ik de jurkjes in goede orde ontvangen en had ik meteen een leuk jurkje voor de bruiloft! Al met al zeer tevreden en fijn dat ze toch al een deellevering verzonden hadden.

Ondanks dat ik snap dat het momenteel heel druk is, zou het wel handiger zijn als er sneller op de mail gereageerd wordt en dat ze ook telefonisch bereikbaar zijn. Ik heb zelf bij een klantenservice gewerkt en ik weet hoe erg klanten het waarderen dat je goed bereikbaar bent.

Mila
13-06-2016

Geen geld retour

Ik bestel vaak meerdere maten, zodat ik zeker weten altijd het goede heb. Jullie producten ben ik echt tevreden over! Heb alles in een keer betaald met mijn creditcard. De verkeerde maten heb ik aangetekend ( wat al wat kost) retour gedaan. Ik krijg een bevestigingsmail dat de retour ontvangen is, en binnen 5 werkdagen het geld op mijn rekening staat. Het mailtje was 25 mei! Inmiddels is het 14 juni. nog steeds mijn geld niet retour. Vind dit heel erg naar, aangezien in best ook wel voor een groot bedrag heb gehouden. Ik hoop snel wat te horen. Heel vervelend dag jullie niet telefonisch bereikbaar zijn.

Nummer: 2016- 158138

Mvg Mila Nijhuis

Linda
13-06-2016

Super snelle levering!

The Musthaves, jullie hebben er een nieuwe fan bij! Wauwie wat hebben jullie onwijs coole items ♥

Ik heb vrijdag een bestelling geplaatst voor 22.00 uur & heb deze zaterdag al direct ontvangen! Aangezien ik in de tussentijd nóg meer leuke items op facebook voorbij zag komen heb ik gisteren opnieuw een bestelling geplaatst, hierbij zit een pre order waardoor mijn bestelling volgende week wordt verzonden. Ik ben zo benieuwd! Kan niet wachtennnnn :-)

Jeva
11-06-2016

Top bedrijf

Gisteren 10 juni iets besteld voor 22.00 en idd de volgende dag 11 juni in huis bedankt voor de goede en snelle service hopelijk kunnen we nog vaker op 1 van jullie dingen reageren mvg jeroen

Rilaan_17
11-06-2016

Retour

dankjewel voor jullie reactie!ik heb het pakket gister ontvangen, ben er blij mee,alleen 1 ding gaat retour nu is mijn vraag welk adres?Ik zie verschillende adressen staan en weet niet welke ik het retour moet sturen,kunnen jullie daar nog even op reageren?

groetjes rilana jans

Renee_stolk
08-06-2016

Waar is mijn bestelling

Ik heb op 30 mei mijn bestelling geplaatst, vervolgens een bevestigingsmail gehad, en daarna niks meer vernomen

Vervolgens een mail gestuurd op 5 juni naar musthaves en een standaard email teruggekregen dat je binnen zoveel tijd een reactie krijgt... en verder niks meer....

ik heb al betaald

Hopelijk kan iemand mij helpen of nakijken waar mijn bestelling is ordernr: 226265

Groetjes Renee

Anne
07-06-2016

Geen contact

Beste Musthaves,

Ik vind het erg vervelend dat er geen contact mogelijk blijkt.

Een bestelling van 31 mei voor 22u. Er zat een vestje bij, dat na 30 of 31 met beschikbaar zou zijn. Mail gestuurd, ook via website. Reactie dat er binnen 3-4 dagen bericht zou komen. Tot op heden niks!

Wel betaald. Lees iets over het vestje dat het vanaf 6 juni leverbaar is. Ik zou graag op de hoogte gebracht willen worden. Feestje waar het voor bedoeld was is al geweest...

Zie wel reactie op deze (openbare) site. Dan maar zo proberen. Kan iemand duidelijkheid geven bij jullie?

Ordernummer: 226798

Rilaan_17
06-06-2016

Geen reactie!

Zondag bestelling gedaan maandag dinsdag zijn ze van DHL aan de deur geweest elkaar net misgelopen en vervolgens gebeld wanneer ik mijn bestelling krijg DHL zegt terug gestuurd na THE musthaves daarmee Contact opnemen veel mailtjes gestuurd hoor niks!

Wanneer krijg ik mijn bestelling?ik heb al betaald vind dit erg jammer zou graag een reactie krijgen orde nummer :154495

Rilana jans

Suzanne
04-06-2016

Bestelling netjes

Ik heb mijn bestelling netjes optijd gehad. Ik heb een paar emailtjes gestuurd ivm informatie wnnr mijn pakketje geleverd zou worden. Werdt ook allemaal netjes optijd beantwoord. Via messenger ook direct antwoord gehad. En gelukkig had ik in qx gelijk de juiste maat

J-foppen
03-06-2016

Super bedrijf!

Vorige week heb ik hier kleding besteld. Alles past super goed en na een aantal vragen die ik had voor deze klantenservice ben ik super geholpen. Antwoord binnen 24 uur, zoals staat vermeld. Ook via fb reageren ze super snel. Ik raad dit bedrijf absoluut aan en ga hier zeker meer bestellingen doen.

Nogmaals, the musthaves, super bedank!

Marjolein
03-06-2016

Voor 22u besteld = volgende dag in huis?...

Maandag 30 mei bestelde ik net voor 22u een jasje bij the musthaves. Volgende dag in huis, verwachtte ik dus. Ik begrijp dat een verzending wel eens vertraging kan oplopen, maar dat je dan helemaal niets hoort vind ik niet kunnen. Ik heb netjes betaald, dus verwacht dan ook dat ik de beloofde service krijg.

Ik zie nu op de website dat het item een 'preorder' is geworden, maar dat was nog niet zo toen ik het bestelde. En zelfs als preorder staat er dat hij 'in de week van 30 mei met spoed' verzonden wordt.

Bellen met een klantenservice kan niet, dus mailde ik maar. Ik kreeg een ontvangstbevestiging en de belofte dat er binnen 3-4 werkdagen reactie zou komen?! Kom op zeg, zo maak je geen vrienden!

Mijn enige optie is nu dus maar afwachten of mijn order (ordernummer 226264) ooit nog een keer aankomt?...

Marcella

Voor 22.00 besteld=morgen NIET in huid

Veel slechte recensies gelezen, toch een bestelling gedaan gisteren omdat er leuke kleding te koop is en hoe erg kan het zijn?!

Voor 22.00 besteld=morgen in huis!

Om 20.30 mijn bestelling definitief gemaakt, en nee..ik had geen pre-order bestelling, daar heb ik al bewust op gelet.

..jammer dat er van mijn kant ook geen positief berichtje kan worden geplaatst.

Danita

Mooie kleding

Ik ben heel blij met mijn bestelde kleding! 1 bestelling kwam te laat, maar als tegenprestatie kreeg ik een pre order de volgende dag!

De mailtje worden laat beantwoord maar daar is ook een reden voor die the musthaves duidelijk aangeeft.

Filip Marijke

Geen reaktie op retourzending

Na ontvangst van mijn bestelling heb ik helaas enkele artikelen retour moeten zenden. Deze is met track verzonden en reeds een tijd geleden terug aangekomen bij musthaves. Maar ik heb hierover nog niets vernomen, ook geen reaktie op mails die ik hierover heb gezonden.

Graag een bevestiging van ontvangst van de retour en terugbetaling van de artikelen. Het betreft ordernummer 210206 van 5 mei.

Marijke

Mel

Erg jammer

Op 25-05 een bestelling geplaatst bij the musthaves (voor bijna €300,-, vooraf betaald). Had een artikel dat een pre order was en deze zou in de week van 23-05 binnenkomen. De rest van de week niets meer gehoord over mijn bestelling dus toen heb ik zelf even een contactformulier ingevuld om de status van mijn bestelling op te vragen en of eventueel de pre order (als deze toch nog later binnenkwam) nagestuurd kon worden zodat ik alvast de rest van mijn beselling kon ontvangen. Vervolgens, geen reactie..dus ik probeerde het op facebook. Aan het eind van de dag reactie gehad dat mijn bestelling zsm verstuurd zou worden en dat mijn preorder nageleverd zou worden. Top, dacht ik!

Op maandag kreeg ik de track en trace code en dinsdag kreeg ik het pakketje binnen. Tot mijn grote verbazing was dit de pre order die nageleverd zou worden en niet de rest van mijn bestelling..

Vervolgens weer via facebook gereageerd op het bericht, geen reactie..

De volgende dag een nieuw bericht geplaatst op facebook en tot op heden geen reactie..(terwijl er wel op andere berichten gereageerd wordt). Erg slecht dit!

Ik ben er onderhand wel een beetje klaar mee en hopelijk komt mijn bestelling er gauw aan. Ik zal de volgende keer wel 3x nadenken voordat ik bij hun een (grote) bestelling plaats!

Brenda
02-06-2016

Geen enkele reactie op vragen

Begin mei na dikke maand wachten gehoord via mail dat mijn bestelde schoenen er ineens niet meer waren....er wel voor betaald. Nadat ik eerst een kortingcode krijg voor dit bedrag (50 euro) vraag ik weer via mail (want telefoonnummer is er niet) mijn geld terug. Op 9 mei zou dit binnen enkele werkdagen teruggestort worden. Maar helaas....ook na weer enkele mails waarop geen enkele reactie en ook nog steeds mijn geld niet terug nu begin juni.

Hoe wil je überhaupt een bedrijf voeren als je niet bereikbaar bent?

Ik ga hiermee naar consumentenbond. Want zoveel advertenties via sociale media kan blijkbaar wel? En dus zoveel mensen die hierin trappen?

Sara
31-05-2016

Retour?

Mijn pakket ( van 280€ ) ging in de week van 23/05 geleverd worden en heb nog steeds niets mogen ontvangen.

Heb ook al meerdere emails gestuurd waar ik geen antwoord op krijg.

Het grappige van de hele zaak is dat ik vandaag een email kreeg waarin ze me lieten weten dat het retourpakket goed ontvangen was!?

Zelf heb ik nooit iets ontvangen en al helemaal niets in retour verzonden.

Hele spijtige zaak..

Hopelijk krijg ik alles toch nog aan!

Fingers crossed ;)

Tamar
31-05-2016

Moeizaam traject en klantenservice alleen per email te bereiken.

Op 14-04-2016 heb ik bestelling geplaatst waarvan niet alle items op dat moment op voorraad waren. Na enige tijd gewacht te hebben zou je dan denken dat de items die wel op voorraad zouden zijn verstuurd zouden worden naar mij, en het item wat niet op voorraad was later apart verstuurd zou worden. Helaas was dit niet het geval. Uiteindelijk na een dikke 2,5 week, en op veel aandringen per email zijn de items verstuurd. Heel irritant en klant onvriendelijk. Helemaal nu bleek dat ik bijna alles terug heb gestuurd omdat het niet aan mijn verwachtingen voldeed. Blijkt nu dat ook die verwerken een dikke twee weken op zich laat wachten en ik wel de gehele rekening eerst even kan gaan betalen. Meedere malen een email naar the musthaves gestuurd, maar reageren ho maar. Wat klantonvriendelijk.

Jennifer
30-05-2016

Geen respons, NIKS

Ik dacht een leuke outfit te bestellen, gedaan, snel ontvangen (super dus, dacht ik), was een pre-order. Maar ik vond het toch niet zo... Terug gestuurd na het weekend, met track! Volgende dag geleverd, tot op heden nog NIKS vernomen, inmiddels al een berichtje er achteraan gestuurd, ook niks van vernomen. Ik wil heel graag mijn geld terug (ordernummer 216722)! Zo heb je geen terug kerende/tevreden klant.

Tamara
27-05-2016

Producten niet leverbaar: tegoedbon i.p.v. geld terug

Ter aanvulling op mijn melding van gisteren:

Kim van de klantenservice heeft mijn email inmiddels vriendelijk beantwoord en mijn spullen vandaag alsnog verstuurd (althans, een deel daarvan). Echter zit er een nieuw nadeel aan het verhaal: 1 product heeft nog steeds vertraging en wordt nog later opgestuurd (het is gelukkig maar een kettinkje, dus daar kan ik me niet heel druk om maken). MAAR twee producten kunnen helemaal niet meer geleverd worden: dat is ook de reden waarom mijn hele bestelling van 9 producten vertraagd was. Die ene pre-porder die in de week van 16 mei geleverd zou worden, die is nu helemaal niet meer leverbaar. En omdat mijn gehele bestelling daardoor vertraging op liep, is er in de tussentijd nog een ander product niet meer leverbaar geworden. Beste musthaves, ik snap dat dit soort dingen kunnen gebeuren, maar in plaats van de tegoedbon die jullie mij nu geven voor het geld wat ik heb betaald terwijl jullie die producten niet kunnen leveren, wil ik gewoon mijn geld terug. Helemaal na deze hele ervaring, waardoor ik niet meer bij jullie wens te bestellen. Ik ga ervan uit dat jullie dit probleem spoedig zullen oplossen door mijn geld terug te storten voor de producten die jullie niet meer hebben, zoals ik ook zojuist heb verzocht in mijn email aan de klantenservice. Dank!