Fashion Musthaves reviews

7.0

Tamara
26-05-2016

Geen statusupdate terwijl spullen vorige week geleverd zouden worden

Op 3 mei een bestelling gedaan van bijna 300 euro. Daar zaten pre-orders bij, de laatste zou in de week van 16 mei geleverd worden dus ik ging ervan uit die week of wellicht de week erna mijn bestelling te mogen ontvangen. Die week geen pakketje, maar ook geen enkel bericht. Op zaterdag 21 mei heb ik een email gestuurd met het vriendelijke verzoek een statusupdate te geven. Ik vond het vooral vervelend dat ik niet even geïnformeerd werd dat de aangegeven leveringsdatum niet gerealiseerd werd. In de automatische ontvangstbevestiging staat dat ze ernaar streven mijn bericht binnen 3 tot 4 werkdagen te beantwoorden. Na 4 werkdagen nog steeds geen bericht. Ik heb bijna 300 euro betaald, mag toch op zijn minst verwachten dat ik geïnformeerd wordt als jullie de aangegeven leveringsdatum niet kunnen halen. Helaas ben ik inmiddels dus een ontevreden klant. Zonde, want eigenlijk had ik al nieuwe setjes op het oog, maar ik zal niet snel nog eens wat bestellen.

Dus... wanneer kan ik eindelijk mijn spullen of tenminste een statusupdate verwachten?

Joska

Super!

Vorige week had ik een bestelling geplaatst voor een bruiloft voor het aankomende weekend. Ik wilde hem nog even passen zodat ik hem eventueel kon omruilen.

Helaas was het jurkje mij net te krap omdat ik niet op mijn lijn heb gelet de afgelopen weken. De meiden van de klantenservice hebben mij zo goed geholpen met het retoursproces dat ik na 3 dagen(!) het jurkje netjes en op tijd in de goede passende maat weer binnen had. Ik heb alweer een nieuwe bestelling geplaatst!

Kim

Geweldig!

Eergisteravond (rondom 23.30 uur) een bestelling geplaatst van 6 items. wel even gekeken of er geen pre-orders tussen zaten, ik heb de items besteld voor een feestje dit weekend. zojuist alles keurig mogen ontvangen! ik zeg Musthaves you rock! ik zal zeker weten in de toekomst meer bestellen!

Danielle
26-05-2016

Wauw! <3 Blij met m'n musthaves!

Jullie hebben er een vaste klant bij. Mijn winkelmandje zat in no-time vol met leuke musthaves! Niet erg goed voor mijn portemonnee maar zeker wel voor mijn garderobe! En nu zit alles ook nog super en ben ik helemaal blij met mijn musthaves! Had een aantal pre-orders besteld maar dit was vermeld op de website dus alles is op tijd geleverd!

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit, de prijzen & service van deze website. Zal hier zeker weer bestellen!

Danielle

Wauw! <3

Ik ga hier in de toekomst zeker vaker bestellen. Mijn winkelmandje zat binnen no-time vol leuke musthaves! En alles zat ook nog eens als gegoten. Niet goed voor mijn portemonnee maar voor mijn garderobe zeker wel! Ik ben erg tevreden. Misschien wat langer moeten wachten vanwege een aantal pre-orders die ik had besteld. Maar dit stond duidelijk vermeld in mijn bevestiging en het was het wachten meer dan waard!

Jose

slechte service

hoi

ik heb een bestelling bij jullie geplaatst met ordenummer 222203

nog steeds geen verzend bericht ontvangen

waar is nu jullie service voor 10 uur besteld morgen in huis

en daarbij zie ik vandaag een bericht met 10 procent korting op alles dan moeten jullie dat bij mij ook even aanpassen want artikelen die gekocht zijn en binnen een week in de aanbieding komen moeten daar dan ook onder gelden

vind het ook belachelijk dat ik niet telefonisch contact met jullie kan opnemen

ook had ik een jurkje besteld met ordernummer 222203 die was savonds ook nog gewoon direct leverbaar en de volgende dag in 1 keer een pre order

weet niet waar jullie mee bezig zijn maar dit is geen zaken doen op deze manier.

nog niet een persoonlijk contact met jullie te kunnen opnemen vind ik echt heel vreemd

graag hoor ik daarom zsm wat van jullie

Aleida

Omruilen.

eind februari een blouse met gratis horloge besteld.

blouse was te klein en horloge was kapot.

12 dagen later binnen gekregen maar zo altijd geen heel horloge ontvangen.

Fred

artikel niet op voorraad

We hebben een artikel gekocht en betaald maar tijdens betalingsproces is het artikel ineens uitverkocht

Nu krijg ik geen geld terug maar wel de verplichting om iets anders te bestellen ps wat ik helemaal niet wil. we hebben een code gekregen met gratis verzenden maar ik wil mijn geld terug !

Peggy

bestelling 2 tunieken

Van Hulsel. Bestelling gedaan vorige donderdag nog steeds geen antwoord waar mijn bestelling momenteel is. En al zeker geen bestelling! Bestelling is online betaald. Daar gaan mijn tunieken! Nog veel mooie dingen gezien maar als het zo gaat ga ik niet meer bestellen hier.

Diane

Super snelle levering.

Gisteren besteld. Vandaag begin van de middag in huis. Ik hoop dat mijn twee geretourneerde artikelen net zo snel afgehandeld worden. Dan ben ik helemaal tevreden.

Elsemieke
25-05-2016

waar blijft mijn pakketje?

Hallo,

op 8 mei heb ik een bestelling bij jullie geplaatst, in de bevestigingsmail stond dat er een pre-order bij zat en dit geleverd zou worden in de week van 9 mei.

Op 17 mei heb Ik via de mail contact gehad met 1 van jullie collega's en zij gaf aan dat mijn pakketje al vanaf 10 mei klaar stond maar op de 1 of andere manier niet is verstuurd. Ze zou mijn pakketje gelijk met spoed versturen. Het is inmiddels 25 mei en ik heb nog steeds niks ontvangen.

Mijn ordernummer is: 82592

Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn pakketje ontvang?

Mvg,

Elsemieke Drost

Sandra
24-05-2016

13 Mei een jurkje besteld en betaald via Ideal.

Geen order bevestiging binnen en op mijn mail ook nog geen reactie mogen ontvangen.

Dit is geen voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis :-(

Ik bestel een item om zo snel mogelijk in huis te hebben, volgende keer probeer ik een andere website helaas.

Daphné
24-05-2016

Wachten...

Ik heb op 13 mei een bestelling geplaatst en heb ook nog steeds niets ontvangen. Al 3 mails gestuurd ondertussen maar nog steeds geen reactie... Je zou toch denken dat er altijd een splitsing wordt gemaakt tussen pre-order en de goederen die wel beschikbaar zijn...spijtig

Francis
23-05-2016

Pakket nog niet ontvangen.

Graaf zou ik willen weten waar mijn pakketje is, het is veel geld en er staat voor 22.00 besteld morgen in huis. Ik heb vaker bij jullie besteld en nog nooit problemeb gehad, dus zou dat nu ook niet verwachten. Ik heb jullie 2 mails gestuurd en hier nog geen reactie op. Graag hoor ik zsm van jullie.

Met vriendelijke groet,

Francis Pallada

Aukje
20-05-2016

Afgelopen maandag een jurkje besteld (geen pre-order) voor 22.00 uur 's avonds besteld dan zou het de volgende dag binnen moeten zijn.. helaas, we zijn 5 dagen verder en nog steeds niks gehoord, ook niet na de mail die ik gestuurd heb (die binnen 24 uur beantwoord zou worden!).

Hele slechte service, geen communicatie.

Lisanne
20-05-2016

Wachten op verzending..

Helaas dinsdag voor 22.00 uur een paar items besteld, bevestigingsmail gehad maar tot nu toe niets meer gehoord. Jammer, want ik had gehoopt dat het toch wel de volgende dag (of op z'n minst die erna) in huis zou zijn!

Amanda
19-05-2016

Wel afschrijving geen orderbevestiging of bezorging

Ik kan jullie niet bereiken voor 22:00 besteld morgen in huis gaat niet op.

Nergens een telefoonnummer of reactie terug op mails en berichten social media

Ga betaling terugvorderen maar echt geen stijl!

Ann-Sophie
18-05-2016

•Voor 22:00 besteld = morgen in huis!

Wij hebben jouw bestelling met ordernummer 212933 in goede orde ontvangen! deze mail heb ik ontvangen op 9 mei... graag had ik van jullie wat meer duidelijkheid gekregen, wanneer ik het zal krijgen. er zitten geen pre-orders bij, ik begrijp niet goed hoe het komt dat het zolang duurt :-( kun je me aub me op de hoogte houden, ik heb geen klachten of zo :-) maar het klopt toch niet echt met hetgene wat jullie zeggen voor 22 u besteld= morgen in huis!

Laura25902

Geen pakketje ontvangen

Op 14-5-16 order geplaats en via Ideal betaald, nu 3 dagen verder en nog niks ontvangen alleen mail dat me order in goede order is ontvangen bij hun. Geen track en trace code. Geen idee waarom niet. Gemailt en geen reactie terug gekregen ook heb ik heb ik het contactformulier ingevult ook geen reactie hierop. Heel jammer heb eerder bij jullie besteld maar nog nooit problemen gehad.

Melanie

Nog steeds niks ontvangen

Ik heb maandag besteld bij Themusthaves, zou daarna nog een e-mail krijgen met daarin een track en trace code. Nu is het al woensdag en heb ik nog steeds niks ontvangen