Fashion Musthaves reviews

7.0

Lianne
18-05-2016

Ik heb op 2 mei een bestelling gedaan. Had nog express gekeken of er geen pre-orders bij zitten omdat ik het zo snel mogelijk binnen wilde hebben. En ja, op de site staat voor 22.00 besteld morgen in huis.... In de bevestigingsmail werd ook helemaal niks gezegd over wanneer je het pakketje kon verwachten. Nou ik heb lang gewacht de dagen erna maar geen pakketje binnen gekregen. Daarna gemaild maar duurde erg lang voordat ik antwoord kreeg...Toen kreeg ik het antwoord dat er 2 pre-orders tussen zitten (stond niet aangegeven op de site) en dat ik de bestelling in de week van 23 mei binnen zou krijgen (wat tot nu toe nog niet gebeurd is). Ik had ondertussen ook al via facebook een bericht gestuurd waarvan ze zeggen dat je binnen een uur antwoord krijgt maar ook dit was niet het geval... Via facebook kreeg ik uiteindelijk te horen dat me bestelling in de week van 23 mei komt... Denk je op tijd kleding te bestellen voor je vakantie (volgende week) en dan moet je nog maar hopen dat je het voor je vakantie binnen krijgt... De service vind ik niet best!

Vera
17-05-2016

Pre- bestelling

Ik heb een maand geleden een pre-bestelling gedaan, hierin werd vermeld dat ik de bestelling vorige week geleverd zou krijgen. Ik heb inmiddels 3 keer een bericht gestuurd naar de organisatie en nog geen reactie terug gekregen. Ik wacht nog steeds op een antwoord. Ik heb spijt dat ik iets heb besteld bij deze organisatie.

Roelanda
11-05-2016

teleurgesteld

Ik wacht nu al 5 dagen en heb nog

niks ontvangen... Ook op mijn mail met de vraag wanneer ik de kleding kan verwachten krijg ik geen antwoord.

Melissa
10-05-2016

Geen duidelijkheid over leverdag.

Ik heb een bestelling gedaan waarin van één artikel staat 'pre order levering in week van 02-05-2016. Om deze reden had ik wel verwacht dat mijn pakket snel bezorgd zou worden. Tot vandaag nog niets gehoord. Inmiddels ook een bericht gestuurd naar musthvaves waar ik nog geen reactie op heb. Vanwege geplande vakantie aankomende zaterdag(waarvoor ik de artikelen heb besteld) zou het handig zijn indicatie te krijgen van levertijd.

Saskia
09-05-2016

Snelle levering

Super snelle levering en heel goed ingepakt!

Kimberly
04-05-2016

Retourbedrag niet teruggestort binnen 14 dagen.

14 dagen geleden kreeg ik een mail waarin stond dat de retourzending goed aangekomen was en ik het geld binnen 14 dagen teruggestort zou krijgen op mijn rekening. Tot op heden heb ik niets ontvangen!

Thessa
04-05-2016

Zeer slechte service

Op de website staat niet duidelijk genoeg vermeld wanneer je met een pre-order te maken hebt.

Heb hierdoor bijna twee maanden op mijn pakket gewacht!

Vervolgens stuur ik een item uit dit pakket terug en duurt het weer eeuwig voordat ik mijn geld terug krijg.

Nooit bestellen!

Valerie
03-05-2016

Pakket nog niet ontvangen!

Een rok besteld op 26 april en vandaag nog steeds niets gekregen. Ondertussen ook al een mail gestuurd naar de klantenservice met de vraag wanneer mijn product komt, maar 24u later nog geen melding terug ontvangen! Hun informatie op het internet klopt dus niet!

Gerdien
29-04-2016

Ronduit teleurstellend

Een aantal weken geleden een bestelling geplaatst. Service tot aan het bezorgen was prima! Althans als het gaat om de snelheid van bezorgen en het innen van de betaling. Helaas had ik een kapot artikel in mijn bestelling. Erg jammer helemaal gezien het feit dat je zelf de retourkosten moet betalen. Dit zou men dan vergoeden in de vorm van een tegoedcode die maar een paar maandjes geldig is.

Vervolgens wacht ik nu al bijna 3 weken en nog steeds mijn geld niet retour ontvangen. Ronduit slecht. Die tegoedcode wil ik niet eens meer gebruiken met deze slechte service. Daarnaast wordt ik gedwongen nog een bestelling te doen bij de musthaves om iets terug te zien van mijn geld. Ik zal niet meer bij de musthaves bestellen. Helaas en jammer aangezien ik de kleding wel erg mooi en goed betaalbaar vindt!

Machteld
22-04-2016

Pre-order

Slechte ervaringen met het bestellen van een pre-order. Nu tweemaal een pre-order product besteld en twee keer werd het niet op de beloofde datum verzonden. Tevens is het ook niet mogelijk om dan je bestelling maar te annuleren en de kleren bij een andere winkel te kopen.

Joska
20-04-2016

Super!

Een bestelling geplaatst voor een bruiloft omdat ik wel moet schitteren als getuigen. Besteld op maandagavond, netjes een track and trace code waarmee ik de bestelling kon volgen en op tijd in huis op dinsdagmorgen. Tot snel, The Musthaves!

Diana
08-04-2016

Retour zending nav klacht spijkerbroek. TOP GEREGELD.

Een mail gestuurd nav een spijkerbroek welke niet naar mijn zin was. Hun advies was een andere spijkerbroek welke ik heb besteld. De "oude" broek mocht ik terug sturen ondanks ik 'm 1 keer had gedragen. Snelle actie/reacties van Musthaves. Mijn complimenten, ik ben zeer tevreden.

Chan
07-04-2016

Jammer

Ik heb pas geleden kleding besteld en direct via ideal betaald. Ik kreeg geen bevestiging van mn bestelling en track en trace code. Gelukkig bij navraag deze alsnog gehad.

Gelukkig was het jurkje prachtig, broek was helaas veel te klein.

Wat ik echt jammer vind is dat je als je een product retour moet sturen, dit zelf moet betalen. Ik was gewoon 6 euro kwijt hiervoor, dit weerhoudt mij om nog eens te bestellen bij hun. Bij andere webshops is kleding retour sturen gratis.

Therese
06-04-2016

Vreselijk

Nooit pre-orders bestellen!

Wacht nu al zes weken op mijn pakketje en vind dat echt schandalig lang.

Bovendien bestond mijn pakket uit zo'n 7 kledingstukken. Waarom worden die andere zes dan niet gewoon eerder verzonden? Slechte service.

Brigitta
04-04-2016

Bestelling

Vrijdag avond voor tien uur mijn bestelling geplaatst. Vanuit gaande dat ik mijn pakketje zaterdag zou ontvangen. Maar helaas dinsdag pas bericht van dhl. Donderdag nog steeds geen pakketje. Contactformulier ingevuld en pas vrijdag ochtend een bericht terug jammer maar vrijdag middag eindelijk mijn pakketje binnen. Het shirt was gelukkig nou leuker dan op de foto dit maakte veel goed.

Een advies voor jullie klantenservice een contact formulier is erg afstandelijk een niet echt klantvriendelijk. Ook als je het niet waar kunt maken dat als mensen voor tien uur in de avond bestellen zij hun pakketje de volgende dag binnen hebben.

Zet dit dan ook niet op je site je wekt een bepaalde verwachting waardoor mensen alleen maar teleur gesteld worden en zeker niet nog eens bestellen. In alle reactie die ik hier heb gelezen komen deze punten weer ten spraken. Verbeter je klantenservice wees bereikbaar en doe geen beloftes die je niet kunt waarmaken.

Verder het product was goed netjes verpakt prijs kwaliteit verhouding goed.

Ik zou ondanks de slechte start zeker nog eens een product bij jullie bestellen.

Carin
25-03-2016

bestelling

Ik heb ook iets besteld en betaald 11 maart ook preorder.

ook nog niks ontvangen je kunt ook niet bellen.

ik heb al eerder betsteld ging goed

Sari
25-03-2016

Betaald maar niet verzonden - geen communicatie

Ik heb 2 weken geleden iets besteld en betaald, omdat 1 stuk pre order was zou de gehele bestelling verzonden worden in de week van 14/3. Meer dan een week later is de bestelling nog steeds niet verzonden, heeft men mij hier geen feedback over gegeven en krijg ik geen enkele reactie op mijn mails.

Dit is NIET OK!

Marlien
24-03-2016

Goede service en leuke producten

Veel leuke producten in het assortiment, snel geleverd en problemen werden snel opgelost. Heel tevreden over!

Mirjam
23-03-2016

slechte ervaring

Ik heb meerdere malen gemaild over 2 orders die ik maar niet ontvang en betaald heb.

Ik heb van mijn eerste bestelling nooit een factuur gehad dit ook gemaild. Maar ik krijg maar geen reaktie op mn mails. maar mn andere 2 bestellingen zijn netjes betaald.

erg jammer

Anita
16-03-2016

verschrikkelijk site

Mensen betel hier niet dikke oplichterij ze sturen je het verkeerd product waardoor het retouren voor eigen rekening is! Heel veel mailtjes over en weer maar elke keer krijg je het zelfde antwoord! Hun maken fouten en wij zitten er mee. En je kan fluiten naar je geld wat dat ben je kwijt