Fashion Musthaves reviews

7.0

Joyce

fluiten naar je centen?

Pakketje retour gezonden via briefpakketpost, €3.95 voor betaald.

Twee weken verder nu krijg ik de melding dat het pakket nog niet is aangekomen en of ik een track en tracé code voor ze heb .. heb ik dus niet!

Pakket is gewoon op de juiste manier verzonden en moet dus aangekomen zijn.

Zal bijna denken dat het een stelletje oplichters zijn en gewoon zeggen niks ontvangen te hebben aangezien het pakket niet aangetekend verzonden was en de bestelling weer doorverkopen, heerlijke winst maken ze dan op een blousje waarvan de kwaliteit niks was en veels te klein.

GEEN VERTROUWEN IN DIT BEDRIJF, NIKS BESTELLEN!

Maartje

GAAF!

Zoveel mooie kleding op deze webshop! Ik ben helemaal fan van deze webshop! Al meerdere malen besteld en nog nooit problemen gehad. Afgelopen week weer een COATING STAR TUNIEK besteld. Hij is top en erg stoer! Ik ben helemaal gelukkig met mijn tuniek.

De levering was op de aangegeven datum in huis en achteraf betaling kan, wat ik altijd een groot pluspunt vind!

Verder is de collectie altijd precies mijn smaak! Ik zal zeker nog vaker gaan bestellen bij The Musthaves!

Sanne
30-12-2015

Heel erg slecht! Beter koop je hier niks!

Op 28 november heb ik een bestelling geplaatst. Achteraf betalen lukte in eerste instantie al niet, dus toch maar 165,- overgemaakt. Vervolgens heb ik geen bevestigingsmail gehad en moest ik hier zelf expliciet om vragen.

Toen bleek ineens dat er een pre order in mijn bestelling zat en zou ik twee weken op mijn hele bestelling moeten wachten, terwijl de rest gewoon klaar lag om verzonden te worden naast het feit dat ze veel reclame maken over hun 'binnen 24 uur in huis' service. Maar goed, dan maar wat vertraging.

Na die twee weken nog niks ontvangen maar ik kreeg wel een mail dat mijn laarzen die ik had besteld, ineens tijdens het bestellen toch uitverkocht waren, terwijl ze op het moment van bestellen nog wel voorradig waren en er in die weken, terwijl ik zat te wachten, ook meerdere malen op facebook werd aangegeven dat die laarsjes opnieuw binnen kwamen.

Ik was er helemaal klaar mee en had in die maand inmiddels al ergens anders een kerstoutfit gekocht, dus ik hoefde de rest van de bestelling niet meer en wilde mijn geld terug. Toen boden zij een kortingsbon aan t.w.v. het bedrag van mijn laarzen met 10,- extra als excuus. MAAR... ik kon die bon natuurlijk alleen bij hun uitgeven en ook nog graag binnen twee maanden! Vreemd, ik wil helemaal geen nieuwe kleren meer van hun en anders had ik dat wel meteen in die eerste bestelling besteld.. oftewel ze willen er nog steeds zelf wat geld aan verdienen.

Maar goed nu is het dus eind december, ze beloven het geld binnen 14 kalenderdagen over te maken op mijn rekening en ik heb nog steeds niks gehad!

Vandaag voor de zoveelste keer gemaild en nu maar hopen dat ze het wel een keer snappen.

Conclusie: geen kleding, al een maand lang €165,- armer en dan is het nog maar de vraag of ik dat geld ook echt terug ga krijgen. Ze hebben leuke kleding, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Joey-Natascha

Erg slecht

Als eerste wil ik een bestelling plaatsen en achteraf betalen.. dat kon al niet. Dus toch 99 euro betaald. Toen heb ik geen bevestiging van mijn order gehad dus heb ik gemaild. Daar kreeg ik 3 mailtjes op terug van 3 verschillende mensen met 3 verschillende antwoorden. Fijn mijn pakketje is 19dec thuis bezorgd en heb hem die zelfde dag nog terug gestuurd. Vervolgens krijg ik geen bevestiging dat ze hem terug hebben ontvangen het was inmiddels de 29ste. Zelf maar even via fb gevraagd en hij was de 23ste al aangekomen. Ik heb nog een mail gestuurd met de vraag waar mijn bevestiging bleef dat ze heb hadden ontvangen en toen kreeg ik een mail terug dat ik iets van ze hoor als mijn bestelling bij hun terug is. Terwijl ik dus al via Facebook een bevestiging heb gehad van een van de mede werkers. Ik heb nogmaals een mail gestuurd gister maar tot op he de nog geen reactie. Ze moeten hier beter communiceren met elkaar en sneller reageren op mails. Dit was voor mij de eerste en laatste keer dat ik hier besteld heb.

Michelle
25-12-2015

Met recht The musthaves!

Na goed gekeken te hebben of er geen PreOrder stukken bij zaten, 12 kleding stukken besteld om zo te kijken wat mij het best stond, maar alles zit zo geweldig en staat zo mooi dat ik alles houd!

Echt een aanrader! Ze hebben er iig een vaste klant bij!

Van_rooy_annelies
24-12-2015

nooit meegemaakt

Levering van mijn pakketje laat jammer genoeg al twee weken op zich wachten. Oorspronkelijk zou ik het geleverd krijgen in de week van 14 december, vervolgens kreeg ik de belofte dat ik het absoluut voor de Kerst zou mogen ontvangen en dat ik bij het uitblijven van een mail met tracking code aan de bel moet trekken. Als ik dat dan doe, krijg ik geen antwoord meer op mails... Vandaag 24/12 echter wel weer een mail dat er plots een artikel uit mijn bestelling niet meer in stock is (?!?) en ik dus het slachtoffer ben van Kerstdrukte en veel mensen die nog na mij bestellingen geplaatst hebben... Ik heb dus morgen geen nieuwe outfit waar ik wel op gerekend had en bovendien zijn de beloftes van de musthaves dus compleet onbetrouwbaar! Slechte klantenservice en verschrikkelijk slechte organisatie - druk of niet...

Margon
23-12-2015

Slechte kwaliteit

Ik heb nu drie maal iets besteld en tot drie keer toe zitten daar kapotte (armband) of slecht gemaakte (blouse en top) producten tussen. Daarnaast vind ik het erg slecht dat ik verzendkosten moet betalen voor het retourneren van producten die niet aan de kwaliteit voldoen als aangenomen mag worden. Klantenservice reageert vaak traag en komt met tegoedbon die een maand geldig is als alternatief. Slechte service! Zonde, want er zitten echt heel gave artikelen tussen.

Kristof
22-12-2015

Hoe snel contacteren

Beste,

Wat is de snelste manier om jullie te contacteren?

Via mail of contactformulier van de site krijg ik geen respons.

Ik heb nl voorbije vrijdag een order geplaatst maar nog steeds niets ontvangen (zelfs geen verzendbericht).

Dit in tegenstelling tot de 'korte' levertermijnen die jullie beloven op jullie site.

Mvg,

Kim Keppens

Patricia
21-12-2015

wat een slechte service!

Ik heb inmiddels 3 mails verstuurd, maar ik krijg totaal geen reactie meer.

Ik heb een bestelling geplaatst van 3 artikelen, een blazer, een blouse en een jurkje.

De blazer en het jurkje heb ik geretourneerd. ( eerst aangemeld via de mail en daarna verstuurd)

Ik kreeg een mail van retouren dat het gele blousje en het jurkje retour zijn gekomen. Bijzonder, want dat gele blousje hangt echt in mijn kast.

Ik krijg totaal geen contact. Ik vind dit echt super slecht!

Tilly
20-12-2015

Onwijs!

En mijn 2e bestelling binnen, helemaal happy zeer mooie kwaliteiten de maten kloppen ook precies,alles past.

Levering ook erg snel, moet nu ff rustig aan doen van mijn mannetje maarrr weet niet of dat gaat lukken met al die onwijs mooie Musthaves, wordt overwerken denk ik haha

Marjon
16-12-2015

Waar blijft mijn bestelling?!

Op 04-12 besteld, en nu op 16-12 maar eens gemaild.

Geen enkele bevestiging van bestelling of betaling ontvangen.

Er staat geen telefoonnummer op de site om een klantenservice te bereiken. Erg slecht!

Mariel
15-12-2015

Helemaal happy!

Afgelopen donderdag een set besteld met een suede blazer congac blauwe top en blauwe sjaal besteld. En voor het weekend al in huis. Staat echt super bij elkaar! En het zit als gegoten. Ik ben helemaal gelukkig! En dat ook nog met flinke korting! Zeker een aanrader om eens bij de sets te kijken. Ook in het verleden goeie ervaringen gehad bij TheMusthaves. Mooie artikelen en snelle levering. Ik zal zeker blijven bestellen.

14-12-2015

Super service

Afgelopen donderdag een leuk jasje besteld voor mijn verjaardag in het weekend. Vrijdag morgen in huis, tot ik me bedacht dat ik er nog geen passende broek bij had. Hals over kop snel nog een broek erbij besteld die erbij paste zoals op het plaatje, deze krijg ik zaterdag binnen. Leuke verjaardag gehad op zaterdagavond in een nieuwe outfit. Super service! Dankjewel meiden van the musthaves.

Miranda
12-12-2015

slecht

Ik heb een jumpsuit besteld waarvan ik vanuit ging dat maat s goed zou zijn omdat ik altijd xs of s heb. Maar toen ik de jumpsuit thuis kreeg was hij veel te klein! Ik heb daar ook een mail over gestuurd maar nooit een antwoord gekregen. Ik vind het dan ook belachelijk dat is zelf de verzendkosten betaal! Ik heb nu 2.90 en 6.95 betaald zonder iets te hebben.

Maartje
09-12-2015

TOP producten & snelle levering

Afgelopen donderdag voor het eerst bij TheMusthaves.nl besteld! En voor het weekend al in huis! Ben helemaal blij met mijn mooie producten. En helemaal klaar voor kerst! Kwaliteit van de artikelen zijn top voor een super prijsje! En met de mega snelle levering is er niets dan lof! Ik bestel in de toekomst zeker vaker bij theMusthaves!

08-12-2015

Complimenten

Ik heb afgelopen donderdag in de haast een bestelling geplaatst omdat ik te laat was met het kopen van sinterklaas cadeautjes. De volgende morgen belande het pakketje met het jasje op mijn deurmat. Helemaal tevreden (ook mijn vriendin was meer dan tevreden waarvoor het cadeautje bedoeld was). Tot het volgende cadeautje voor onder de kerstboom of misschien wel eerder voor mezelf!

C de Man
01-12-2015

Verschrikkelijk slechte services

Vorige week dinsdag wat artikelen besteld online bij the musthaves. Tot op heden nog geen track in trace ontvangen na 5x een toezegging van the musthaves om het pakket dezelfde dag te versturen. Gisteren de zoveelste email ontvangen dat het pakket direct met spoed zou worden verstuurd.. maar vanmorgen had ik weer geen track & trace in mijn mailbox. Ik bestel best veel online maar dit is echt een drama. Ik ben vele mailtjes verder maar mijn artikelen zijn nog niet onderweg. Zou hier nooit meer wat bestellen

24-11-2015

Een gelukkige klant

Voor mijn verjaardag heb ik laatst een Fashioncheque gekregen, zonder enige twijfel wilde ik deze uitgeven bij the musthaves omdat ik al heel veel leuke kleding had gezien bij de nieuwe collectie en mijn eerdere bestelling hier super is verlopen. Ik had niet anders verwacht dat mijn tweede bestelling dus ook super is verlopen. Bedankt voor de goede service en de leuke (betaalbare) kleding! Een gelukkige klant, tot de volgende keer!

Saskia
20-11-2015

Waar blijft mijn bestelling?

Goede ervaringen met mijn eerste bestelling. Dat ging supersnel en netjes. Bestelling werd per omgaande bevestigd, in no time track & trace code en pakketje binnen een dag in huis, dus alleen maar positief. Gisteren weer iets besteld. De betaling gedaan en ik zit nu nog te wachten op de bevestiging van de bestelling. Geen ordernummer, track & tracé, helemaal niets. Vanmorgen al een mail gestuurd via de website, maar geen reactie. Wat is er aan de hand? Ik wil graag mijn bestelling en anders mijn geld terug.

18-11-2015

Top service

Gisteravond een bestelling geplaatst bij the musthaves omdat ik in de loop van de middag een belangrijke afspraak heb en niets had om aan te doen, dat probleem kennen we allemaal wel. Vanmorgen netjes en op tijd bezorgd door de postbezorger. Prima service: snel en de musthaves zijn super! Ik ga hier zeker vaker bestellen.