Fashion Musthaves reviews

7.0

Marlies
12-11-2015

Slecht slecht slecht

Gisteren na 3 weken (eindelijk!) mijn pakketje gehad. 2 linkerschoenen en een kappotte blouse. Na een mail kreeg ik dezelfde dag nog reactie. Ik moest de schoenen maar retour sturen en dan krijg ik een tegoedbon van 10 euro voor de gemaakte kosten van het retour sturen via track en trace. Daar heb ik inmiddels geen enkele interesse meer in, want ik bestel nooit meer wat. Ik wil gewoon mijn geld terug voor het terugsturen van de door jullie verkeerde en kapotte spullen! en de juiste artikelen geleverd.

Vandaag 3 mails gestuurd over wat ik met de kapotte blouse moet doen want daarover melden jullie niks in de mail. Geen reactie. 3 berichten via facebook, welke jullie lezen, want ik zie dat jullie online zijn, Geen enkele reactie! Als ik jullie vragen stel over een bestelling antwoorden jullie binnen 1 uur, maar zodra het kritisch wordt zijn ze er niet. Ik ben echt boos en vind het een schandalige manier van verkoop. Ik ga dit dan ook melden bij de rechtsbijstand en dan maar eens zien hoe snel jullie kunnen reageren.

Helena Brinks
11-11-2015

Super!

Helemaal blij met mijn bestelling, helemaal blij met de levering en helemaal blij met themusthaves!

Gr, Hetty

Helena Brinks
09-11-2015

Top! Snelle levering, goede kwaliteit!

Ik wilde even aangeven dat ik helemaal Happy ben met mijn aankopen van TheMusthaves.nl. Ik had een paar schoenen, blouse en een horloge geshopt en die wilde ik graag dragen bij de bruiloft van mijn broer. De volgende dag kwam de postbode aan de deur met mijn pakketje. Super snel!

The musthaves is een webshop waar ik vaak naar terug ga komen om te shoppen. Echt een aanrader!

Groetjes Sammy

Evelien
09-11-2015

Snelle service, leuke spullen!

Van de week voor het eerst op deze site besteld en gelijk de volgende dag al in huis! Super snelle service, en goede kwaliteit! Ga hier zeker vaker shoppen!

Anea
08-11-2015

Pakket niet ontvangen

Ik heb op 30 oktober een pakket besteld en betaald en heb tot op heden nog geen pakket. Ik heb al gemaild en via fb een bericht gestuurd maar ik krijg geen reactie... Ik vind dit erg jammer... Mocht het langer duren Is t op zn minst zo netjes ff wat te laten weten lijkt me....

Ik hoop deze week een reactie te krijgen anders ga ik denk ik aangifte doen... Ik vind het erg jammer dat ze niets laten horen

06-11-2015

Super

Weinig goede ervaringen met online webshops vandaar ik nooit meer iets online bestel maar..... ik heb zojuist gisteravond laat een bestelling bij the musthaves geplaatst omdat ik morgen een verjaardag heb en een nieuwe outfit wou. Ze maken hun beloftes waar want ik heb mijn pakketje vandaag in huis gekregen, de musthaves zitten super en heb zeker geen spijt van mijn aankoop. Tot de volgende keer!

29-10-2015

Helemaal super!

Ik was afgelopen dinsdag jarig, toen kreeg ik van de musthave meisjes een hele leuke felicitatie per mail met een 10% kortingscode. Die kon ik goed gebruiken want ik vier aankomend weekend mijn verjaardag. Ik had meteen de snake jacket besteld en had deze dan ook vanochtend binnen gekregen! Dankjewel meisjes van de musthaves, ik ben er heel erg blij mee en zal zeker vaker bij jullie bestellen!

Janet
27-10-2015

terugstorten van geld blijft achterwege

begin oktober een pakket teruggestuurd, maar verder dan een algemene mail komt het niet, diverse keren gemaild maar er komt geen geld terug op mijn bankrekening.

Annelies
23-10-2015

Supersnelle en goede service!

Afgelopen week heb ik een vestje besteld via de website. Deze werd zoals beloofd de volgende dag bezorgd. Helaas constateerde ik bij het openen van het pakketje dat het vestje op naad beschadigd was.

Hierop heb ik gelijk contact gezocht met de klantenservice.

Binnen afzienbare tijd heb ik een goede oplossing ontvangen waar ik erg tevreden mee ben. Gelukkig bleken de horrorverhalen die op internet rondspoken over de service, totaal niet waar te zijn!

Ondanks dat ik een beschadigde musthave kreeg toegestuurd, zou ik zo weer iets via dr website bestellen omdat alles supersnel is opgelost.

Kadootje

Ik bestel nooit producten online maar gezien de 54ste verjaardag van mijn vrouw wou ik een leuk cadeau kopen. Ik ben onervaren met webshops, van winkelen hou ik niet maar voor een keer een uitzondering gemaakt. Gister de bestelling geplaatst met een groen jasje en vandaag meteen van mijn postbezorger mogen aannemen! Chapeau, mijn eerste en meteen goede ervaring met online bestellen.

Snelle levering!

Ik ga zeker vaker bestellen bij deze webshop! Een bestelling geplaatst voor €789,- omdat ik niet kon kiezen tussen alle leuke musthaves. Ik zag dat er een aantal pre orders in mijn bestelling zaten waardoor ik heel brutaal heb gevraagd via de mail of ik de 'op voorraad' producten van mijn pakketje mocht ontvangen. Uiteraard, helemaal geen probleem was het antwoord. Tot mijn verbazing had ik het grootste deel van mijn pakketje direct de volgende dag binnen én alles zat als gegoten! Super service, vriendelijke meiden en hele leuke kleding!

Jo
22-10-2015

Waar blijft mijn pakket?

Afgelopen dinsdag ochtend schoenen besteld. ''Vóór 17:30 uur besteld (op werkdagen) is volgende dag in huis".

Ik zit hier nog steeds zonder schoenen die ik hard nodig heb. Mag ik vragen waar ze blijven?

M.v.g.

Layla
21-10-2015

Communiceren en verzenden kunnen ze niet

Ik heb meer dan een maand geleden een vest, t-shirt en blouse besteld. Dit kwam vrij snel binnen. Blouse bleek kapot en zaten vlekken in. De rest was leuk. Ik moest de blouse terug sturen, de kosten van 3.95 waren voor mij. Dit vindt ik erg raar want ik heb niet gevraagd om een blouse die kapot was en vlekken had. Ik had gevraagd of ze dezelfde blouse in een andere kleur terug wilde sturen, dit zouden ze doen.

Die blouse heb ik dus nog steeds niet gehad!

Kreeg pas 3 weken later antwoord dat ik de blouse zou krijgen, en dat ik een track en tracecode zou ontvangen. Twee dagen later was er nog steeds geen blouse en geen track en tracecode. Ik heb dus weer een mailtje gestuurd waarin ik gezegd heb dat ik nog steeds niets binnen had en dat ik de blouse (als deze nog niet verzonden was) niet meer hoefde. Daarop heb ik nog steeds niet gehoord.

Gelukkig heb ik niet betaald voor de blouse en ik zal hier niet meer bestellen!

Nicolette
21-10-2015

Contact krijgen lukt niet

Leuke artikelen voor een redelijke prijs maar het lukt me niet contact te krijgen met de klantenservice. Iedere keer wanneer ik aan mail stuur naar hun adres krijg ik een algemene mail terug en geen antwoord op mijn vraag. Onlangs twee zendingen in een doos retour gestuurd en verschillende ontvangstbevestigingen gekregen via de mail. Ik zou erg graag even persoonlijk contact hebben om mijn vraag alsnog te stellen maar dat lijkt onmogelijk. Ik hoop dan ook wel dat het geld van beide retourzendingen geretourneerd wordt.

Anne Vanholzaets
13-10-2015

Goede service

Het duurde wat langer met mijn pakketje (4dagen ongeveer) maar toen ik een berichtje stuurde kreeg ik onmiddellijk respons en alles was onmiddellijk opgelost! Zeer goede klantenservice en natuurlijk zeer mooie kleren!

Aanrader!

Renate
12-10-2015

Makkelijk te bestellen, super snelle levering!

Ik bestel regelmatig bij deze webshop. Iedere keer loopt mijn bestelling helemaal soepel en heb ik mijn kleding de volgende dag in huis .Iedere keer als het pakketje bij mij in de brievenbus ligt denk ik, yesss ik kan mijzelf weer lekker opdirken met nieuwe Musthaves! Heb onlangs ook een leuk berichtje van een van de meisjes van TheMusthaves ontvangen via Facebook, fijne persoonlijke service bieden ze dus ook! Mijn vriendinnen, moeder en zusjes zijn ondertussen ook helemaal fan. Zeker een aanrader dames!

Romy
12-10-2015

Goede service en snelle levering

Al meerdere keren besteld bij www.themusthaves.nl altijd snel in huis, leuke kleding en goede service! Inmiddels vaste klant bij deze webshop.

Evelien
12-10-2015

Goede kwaliteit en snelle levering

Al meerdere keren besteld bij www.themusthaves.nl, altijd snel geleverd en prima kwaliteit. Goede service, met vragen werd ik altijd snel geholpen. Inmiddels vaste klant bij deze webshop!

Ber
08-10-2015

Oplichters

20-9 bestelling gedaan, zou de 25 ste op vakantie gaan en wou een item mee als cadeau voor vriendin. Nou blijkbaar pre oder dus pech, na mijn vakantie weer gemaild dat ik van de bestelling afzie omdat ik t anders toch retour zou doen ( want niet mijn maat) krijg ik te horen nee kan niet want staat al klaar om tr verzenden. Prima ik op hun website kijken staat bij mijn order nog in verwerking. Ik weer mailen, reactie van hun vandaag word het pakketje geleverd( 7-10) ondertussen! Nou u raad het al geen pakketje. Krijg ik vandaag als klap op de vuurpijl een email dat er weer iets niet op voorraad is, met de keuze voor een andere kleur oid .. Met andere woorden het wachten kan weer beginnen. Weer gemaild natuurlijk en in afwachting daarop .. Pff doodmoe word ik er van en ondertussen ook al 3 weken mijn geld foetsie omdat hun het slecht voor elkaar hebben. T moge duidelijk zijn dat ik never nooit meer bestel

Mariska
02-10-2015

Na retourzending geen retourbetaling ontvangen

Ruim een maand geleden heb ik een retourzending verstuurd naar Themusthaves.nl

Netjes een mail ontvangen dat de retourzending ontvangen is, maar tot op heden nog steeds geen geld retour!

Een paar dagen later na het ontvangen van de mail dat de retourzending goed ontvangen is heb ik een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de retourbetaling kon verwachten.

Op deze mail heb ik antwoord gehad dat het bedrag al teruggestort was op mijn creditcard en dat dit na 3 à 4 werkdagen verwerkt zou moeten zijn.

Na een tijdje weer een mail gestuurd, omdat ik nog steeds geen geld retour had met de vraag of ze even konden kijken naar welk rekeningnummer hun het bedrag hadden overgemaakt, maar volgens de medewerkster kon ze dit niet zijn. Dat lijkt mij nogal vreemd, maar goed.

Afgelopen dinsdag maar weer eens gemaild om door te geven dat ik mijn geld nog steeds niet heb ontvangen, maar nog geen reactie gehad.

Heel jammer dat een bedrijf die zulke leuke kleding verkoopt zo'n slechte service heeft als het over een retourbetaling gaat. Het lijkt mij de normaalste zaak van de wereld dat als je iets retour stuurt ook netjes je geld terugkrijgt. Hopelijk wordt dit nu gewoon netjes opgelost na deze recensie.

Mariska