Fashion Musthaves reviews

7.0

Ilse
30-09-2015

Retouren voor eigen rekening :-(

Bestelling geplaatst en helaas voldoet het niet aan mijn verwachtingen. Langsbrengen mag/kan niet. Terugsturen kost me € 6,95.

Toch jammer. Zal niet zo snel geneigd zijn om nog een volgende keer te bestellen vanwege deze kosten.

Shylina
29-09-2015

Geen reactie als je een product retour wikt sturen!

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan en altijd snel geleverd maar bij de laatste 2 bestellingen zat een broek en jas die ik retour wilde omdat deze niet goed vielen, daarna had ik een paar laarsjes bestelt, super mooi maar steeds uitverkocht, eindelijk waren ze weer binnen en had ze dan ook snel in huis. Super blij tot ik ze uitpakte. Zaten beschadigingen op en ook vlekken die ze zo te zien hebbe geprobeerd schoon te maken. Heb dus een mail gestuurd en hier kreeg ik geen reactie op, weer een mail nog geen reactie, toen andere mail geprobeerd kreeg ik een mail terug of im foto's wilde sturen die ik al direct met m'n eerste mail had meegestuurd. En daarna niks meer gehoord! Maar wel elke x een mail dat ze m'n mail hadden ontvangen! Dus goede webwinkel tot dat je iets retour wilt sturen! Meerdere bestellingen gedaan maar dit was voor mij wel de laatste x! Heel jammer dit!

Groetjes Shylina

Helena Brinks
25-09-2015

Gave kleding en super snelle levering!

Afgelopen week mijn winkelwagentje vol gestopt met super veel leuke Musthaves van deze webshop. Gelukkig kwam pay-day er weer aan dus ik voelde me niet schuldig haha! Alles geshopt (ik heb net een kindje gekregen dus ik vond dat ik het wel verdiende) en kreeg de volgende dag een vriendelijke bezorger aan de deur met mijn pakket! Natuurlijk ben ik er meteen voor gaan zitten en alles uitgepakt en gepast. Ik had ook samen met mijn zus een deal van jassen besteld waar we beide nu helemaal blij mee zijn! Deze webshop is echt een aanrader voor vrouwen die er trendy en hip uit willen zien en daarnaast vond ik het ook echt niet duur! The Musthaves krijgt van mij een dikke 10!

24-09-2015

Verjaardagsoutfit

Aankomend weekend ben ik jarig en wou ik afgelopen dinsdag een super leuke outfit shoppen om deze aan te trekken op mijn verjaardag. Nu vind ik het al gauw veel geld om een hele set aan te schaffen alleen kwam ik bij The Musthaves de deals tegen. Dit scheelt enorm veel geld! De Musthave Deal complete fluffy taupe heb ik direct besteld en had ik de volgende ochtend in huis, nu heb ik een geweldige nieuwe en volledige outfit voor mijn verjaardag! Ik ga zeker vaker bij deze webshop shoppen!

Randy Lassche
10-09-2015

Superservice en een jurkje die perfect zit!

The Musthaves

Gisteravond laat zag ik een jurkje voorbij komen waarvan ik dacht, die wil ik hebben.

Ik heb hem direct besteld, wat heel makkelijk was. En vandaag kwam hij al binnen!

Even passen, hij zit als gegoten! :D

Goeie kwaliteit en snelle service.

Groetjes een zeer tevreden klant! ;)

09-09-2015

Snelle service

ik wist al dat als je een pakketje voor 21:30 hebt besteld, je het morgen in huis hebt aangezien ik vaker bij deze shop winkel. Alleen was ik blij verrast dat ze ook snel zijn in het beantwoorden van mijn mails. Ik had een artikel besteld wat nu niet op voorraad is maar wel nog naar verluidt weer binnen komt. (dit stond overigens in dikke letters beschreven in de informatie bij het jasje maar had het over het hoofd gezien). Ik kreeg binnen enkele minuten een mail terug met hierin beschreven welk artikel tijdelijk niet leverbaar was en wanneer het pakketje verzonden zou worden. toen ik aangaf dat ik dit over het hoofd had gezien, kreeg ik nogmaals een vriendelijke mail terug met dat dit geen probleem was. Super!

Autar
08-09-2015

Geen reactie op mail.

Heb twee keer een mail gestuurd om te vragen waar de bestelling bleef Helaas geen reactie. Ook nog steeds niks ontvangen Wel jammer. Weet niet of ik nog een keer ga bestellen.

Carla holla
04-09-2015

Beste service van alle musthaves webshops

Ik zag een heel leuk jasje op Instagram van Kelly waarvan ik wist dat zij vaker dingen droeg van deze webshop. Vriendelijk een e-mail gestuurd naar The Musthaves om te vragen of het jasje van hun was. Kreeg direct een antwoord terug met de bevestiging dat het jasje van hun was, met daarbij een kledingadvies hoe ik dit jasje het beste kon combineren met de bijpassende links erbij. Heb meteen de hele set aangeschaft. Vriendelijke meiden achter de desk met goede adviezen.

04-09-2015

Uitstekend!

Zeer goede ervaring met deze webshop! Ik had woensdag avond de musthave army jacket in het groen besteld omdat ik deze graag dit weekend aan wou naar een feestje. De volgende ochtend toen ik wakker werd stond de pakketbezorger al voor de deur met mijn pakketje. Het is dus inderdaad wat ze zeggen, als je het voor 21:30 besteld is het morgen in huis. Ik ga hier zeker vaker kopen!

Syl
03-09-2015

afrader

Slechte service, klantenservice is vriendelijk maar weinig begrip en zeer slechte service wanneer een artikel niet past. Ik bestel er nooit meer.

Brenda
03-09-2015

Super goed!

Ik heb alleen maar positieve ervaring met Musthaves. Me kleren zijn er áltijd de volgende dag, tenzij je natuurlijk een pre-order besteld maar dit wordt altijd vermeld op de site. De meiden zijn er vriendelijke en ook met eventuele vragen wordt er snel geantwoord. Ik heb er weer een bestelling lopen en zal ook zeker niet mijn laatste zijn.

Kortom: Goeie en snelle service en super leuke kleren!

Frauke
27-08-2015

Excellente klantenservice

De klantenservice had mij binnen de 24 uur geholpen met met probleem. Echt supervriendelijk, een echte aanrader!

Miranda

Beetje traag

Op 24-8 wat besteld, maar tot op heden is er nog niets verzonden, want ik heb ook nog geen mail met track&trace nummer gezien. Adverteer dan niet met "de volgende dag bezorgd", of zet een product op "niet leverbaar" in de webshop. Maar goed dat we gekozen hebben voor "betaling na ontvangst"..

Erna
26-08-2015

Mooie kwaliteit, goed betaalbaar, trendy en superservice!

's Avonds om 20.10 fraai jasje gespot bij The Musthaves.nl, meteen besteld en de volgende dag kon ik het mooi 's avonds aan, super! En daarbij goeie pasvorm en kwaliteit!

Renate
26-08-2015

Snelle levering, goede kwaliteit en geweldige prijs!

Ik shop regelmatig online, en ook wel eens bij andere Musthaves webshops. Toch steekt mijn ervaring met The Musthaves.nl er met kop en schouders bovenuit! De webshop is ontzettend overzichtigelijk en staat vol met leuke kleding. Wat ik vooral erg handig vind zijn de Musthave Deals om te shoppen. Je krijgt ook nog eens een leuke korting hierbij en je krijgt direct een complete outfit. Ik heb afgelopen maandag de Zebra Complete deal besteld en had hem de volgende dag al voor de middag in huis zodat ik mijn broek en top uit de deal direct al kon dragen die dag naar me werk. Het vest was nog een beetje te warm maar die ga ik zeker veel dragen in de winter, zo lekker zacht! De kwaliteit is dus echt top en de levering heel erg snel. Ik raad deze webshop zeker aan voor andere meiden.

Meiden van TheMusthaves: ga zo door jullie maken veel mensen blij

Linda

Na 1.5 week mijn bestelling nog niet ontvangen

Op 14-8 heb ik een bestelling geplaatst op the musthaves en direct betaald. Mijn besteling is vervolgens op 17-8 verzonden. Op dit moment heb ik helaas nog geen pakket ontvangen. Na 2 e-mails gestuurd te hebben met het verzoek uit te zoeken waar mijn pakket zich bevindt en gevraagd om een track en trace nummer. Hier heb ik geen antwoord op gekregen. Ik baal dat ik geen reactie krijg en dat ze telefonisch niet te bereiken zijn. Het kan toch niet zo zijn dat je na 1.5 week nog niks ontvangen hebt.

Floor
16-08-2015

Niet aangesloten bij thuiswinkel.nl

Eerder een bestelling geplaatst zonder de voorwaarden goed te lezen. Terecht om te zeggen dat het niet slim is van me. Wil je schoenen van rond de 30 euro retourneren dan kost dit 7 euro.. Bizar en uit de tijd. Waarom zijn jullie niet aangesloten bij thuiswinkel.nl. Dit zegt voldoende.. jullie kunnen niet aan de voorwaarden voldoen. Nadat ik het geretourneerd had heb ik 1.5 week op mijn geld moeten wachten. Daarnaast vind ik de reacties vanuit jullie op slechte recensies bijdehand en onbenullig. Geen professionele houding wat mij betreft. Conclusie. Nooit meer een bestelling vanuit mij totdat ze zijn aangesloten bij thuiswinkel.nl.

Brenda
14-08-2015

Na foutmelding site twee keer hetzelfde artikel besteld

Na foutmelding site twee keer hetzelfde artikel besteld, 3 minuten daarna gemaild en op Facebook gepost. Een halve dag later krijg ik antwoord dat mijn pakketje al is ingepakt en ik toch twee setjes krijg toegestuurd. Nu kan ik dus op eigen kosten 1 setje terug sturen.

Ze zijn ook telefonisch niet bereikbaar.

Samantha
27-07-2015

Echt op en top een fashion bedrijf!

Ik heb er een top ervaring mee!

Super snelle verzending!

Super klant vriendelijk!

Super snelle mail verkeer!

En nog eens super leuke mode met een mooie prijs!

Top dus!

:-)

Lies
27-07-2015

Mooie kleding en goede en snelle service, ook naar België

Echt heel leuke kleding en vriendelijke dames. En eens je op de website terechtkomt, wordt het bijna een verslaving, er staat heeeel veel moois op...