Fashion Musthaves reviews

7.0

Eva

Complimentje!

Beste dames van The Musthaves, even een complimentje, afgelopen donderdagavond heb ik weer een aantal artikelen besteld incl. de Catch My Dreams Top, er stond bij de beschrijving "PREORDER: Bestel jij deze Musthave NU? Dan wordt jouw gehele bestelling a.s. donderdag op 30 juli met spoed verzonden!"

Vrijdag kreeg ik al de mail voor de track en trace code van mijn bestelling en zaterdag werd mijn bestelling al geleverd incl. de preorder ☺️ ben weer helemaal happy met mijn geshopte items!

Leonie
27-07-2015

Vorige week besteld, nog niets in huis

Helaas heb ik mijn bestelling van vorige week nog steeds niet binnen.

Toch word er geadverteerd op de site dat wanneer je voor 21.30u bested je het de volgende dag in huis hebt.

Afgelopen donderdag gemaild via het contactformulier op de website. Maar ook daar geen reactie.

Jammer...

Clementina

Te lange levertijd!

Ik heb op 22 Juli 3 artikelen besteld. 1 ervan is er nog niet dus krijg ik de rest ook pas in de week van 1 augustus. Dit is voor de klant te lang. Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Beetje misleidend ook al staat het er in dikke letters bij , bij 1 product. De rest kan toch verstuurd worden? Dus niet de zelfde dag in huis.....

Autar
25-07-2015

Nog niks ontvangen.

Hier ook het zelfde. Een bestelling gedaan en nog niks ontvangen. Ook hebben ze nog niet gereageerd op mijn mail.

Demi
24-07-2015

Nog niks gehoord of ontvangen

Ik heb afgelopen zaterdag een order geplaatst, het gaat om de groene lange rok en een vestje erbij. Ik heb nog niks gehoord en ook nog niks ontvangen. En ook op de mail die ik gisteren heb gestuurd met de vraag hoe dit mogelijk is heb ik nog niks gehoord.. Ik heb het volgende week nodig. En hoop dat mijn pakketje dan wel geleverd is, want de betaling is zaterdag al gedaan.

Demi Valk

Naomi
22-07-2015

Geweldige service!

Ten eerste een super snelle levering! Ook had ik mijn bestelling 5 minuten eerder geplaatst als dat de maffe dagen begonnen. En die maandag kwam het jurkje in de aanbieding met €5,- korting. Tog hebben ze mij de korting gegeven! In een word geweldig!

Super

Ellen
17-07-2015

Goede service

Zeer tevreden over de kleding. Helaas wordt er niet altijd voldaan aan het motto vandaag besteld morgen in huis. Had mail gestuurd en op Facebook gereageerd op beide na 24 uur een reactie. Jullie zien mij gewoon weer terug!

Marjolijn
15-07-2015

Snelle goede service

Besteld, binnen 2 dagen binnen. Zit perfect en kwaliteit is prima. 1 min puntje vind ik dat ik de nieuwe kleding moet "knippen" zitten veel losse draadjes aan.

1e keer dat ik via deze site heb besteld maar doe ik zeker vaker

Wendy van Iersel
14-07-2015

Wat een fantastische service!

Wat een geweldige service. Ik had een super gave jurk besteld...helaas zat er een verkleuring in de jurk. De jurk heb ik teruggestuurd en een mail gestuurd.

Meteen reactie terug per mail. Super vriendelijke mail. Nog nooit zon leuke en positieve reactie van een winkel gekregen.Nieuwe jurk werd super snel teruggestuurd.

Zeker weten dat ik hier vaker ga bestellen.Top!

Mirjam
14-07-2015

Persoonlijk & snel

Leuke kleding voor betaalbare prijs! Helemaal blij met mijn musthaves!

Claudia
08-07-2015

Fantastisch!

Super leuke winkel! Goede service! Ze reageren snel op je mail en geven je fijne informatie! Ze hebben hele leuke kleren die niet iedereen heeft! Ze hebben super leuke deals! Zoals happy our! Mijn favorite winkel! En ik raad het veel meer meiden aan!

Iris
04-07-2015

krijg geen antwoord!

Heb iets besteld, was helaas te klein, dus nu wil ik zo snel mogelijk ruilen voor een grotere maat maar jullie zijn niet bereikbaar en via de email krijg ik een foutmelding. Ben heel erg teleurgesteld omdat ik graag snel die jurkjes had

Els van der Weg
10-06-2015

Hele mooie kleding, en zeer tevreden met deze betrouwbare service!

Ga zo door door musthaves meisjes!

M van Dam
02-06-2015

slechte communicatie

gister middag wat besteld, tot op heden geen bevestingsmail gehad maar als wel de mail om te betalen ( had gekozen voor achteraf betalen) het vanmorgen ook een mail gestuurd dat ik graag de bestelling wil annuleren. vind het niet netjes als ik geen bevestingsmail of iets heb gekregen maar de mail voor betalen al wel. maar ook nog niks op gehoord.

Ingrid bakker
23-05-2015

Prima

op donderdag bestelling geplaatst en inderdaad de volgende dag werd de bestelling bezorgt.

helemaal tevreden!

als ik een klein min puntje moet noemen:

de blouse die ik had besteld kwam binnen in een stevige enveloppe en in een plastic zak (zoals je vaker ziet), maar het leek wel of de blouse er ingepropt was.

de blouse was ook erg gekreukeld.

op zich voor mij geen probleem, even strijken en klaar, maar wanneer je bestelling keurig netjes wordt bezorgt en zonder veel kreukels is toch iets netter.

Elvje!
21-05-2015

Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Mooie producten voor weinig geld. bestelling was ook snel binnen. Aanradertje!

Esmee
16-05-2015

Super levering!

Gisteravond om 20:00 een bestelling gedaan en zoals belooft vandaag al in huis. Ook met goede zorg verpakt!

Evelien
13-05-2015

Mooie producten en snelle levering!

Super leuke kleding besteld, de volgende dag gelijk in huis!

Ook goede klantenservice, je wordt snel geholpen.

Merie
04-05-2015

Negatief

Heb voor de 1e keer een bestelling geplaatst, ik mis 1 artikel en wil 1 artikel ruilen, heb hier afgelopen zaterdag 2 mails over verstuurd maat tot dusver geen reactie ontvangen. Hoop dat ik spoedig een positief bericht kan plaatsen. Vind het ook lastig dat jullie op geen enkele manier telefonisch te bereiken zijn.

Merie Hoeben

Naomi
01-05-2015

Goede Service!

Ik bestel regelmatig mijn kleren op The Musthaves en ik ben hier zeer tevreden over! Ik heb altijd de volgende dag al de kleren in huis. Een aantal keren contact gehad met de klantenservice en ik krijg altijd snel en duidelijk een antwoord terug. Nooit geen problemen gehad en ik draag de kleren iedere dag! Goede kwaliteit en service, dat vind ik als klant het belangrijkst!

Ik blijf hier zeker bestellen!