Fashion Musthaves reviews

7.2
Positief38%
Neutraal9%
Negatief53%
Periode202220212020
Lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Melissa
13-07-2020

Super tevreden!

Een super tevreden klant hier! Snelle hulp gekregen van de klantenservice en mijn items waren ook de volgende dag al in huis! Jullie hebben er een nieuwe klant bij :)

Jessica
08-07-2020
Deze klacht is opgelost

Slechte service

3 weken geleden heb ik o.a. een rokje besteld. Ik heb het verkeerde item ontvangen.

Vanwege lange wachttijden via de mail en het niet krijgen van alle relevante info in 1 x, wist ik na 1,5 wat de bedoeling was;

van mij werd verwacht dat ik het verkeerde item zou retourneren. De kosten moest ik voorschieten (heb deze nog niet terug).

Het verkeerde item heb ik teruggestuurd. Echter heb ik het juiste item nog niet ontvangen. Zij willen deze pas versturen wanneer het verkeerd bezorgde artikel uit het distributiecentrum is. Waar het verkeerde item nu al enige tijd verblijft.

Ik vind het wat vreemd dat ze mij niet het juiste artikel sturen waar ik voor betaald heb en waar ik al 3 weken op wacht. Het is m.i. niet mijn fout dat ik het verkeerde artikel heb gekregen.

Ag
07-07-2020
Deze klacht is opgelost

Klacht afhandeling

Zeer blij was ik met mijn Jurkje en jumpsuit. Helaas bleek er met het jurkje na 1x wassen iets mis. Na keurig overleg kon ik de jurk retour sturen. En zou de nieuwe jurk zo spoedig mogelijk mijn kant op komen. Inmiddels gezien dat het pakket donderdagochtend is aangekomen. Maar de nieuwe nog steeds niet verzonden, ook geen reactie meer op mail. heel jammer.

Peggy
Peggy
01-07-2020

Waardeloos en slecht te bereiken

Na jaren goede ervaringen te hebben , gaat echt werkelijk waar alles mis .

Je besteld , je krijgt wel jouw klarna rekening , maar geen kleding . Uiteindelijk 4 keer gemaild . In mijn account stond mijn bestelling namelijk al op voltooid .

Yes na een aantal weken bestelling binnen , twee intiems missen .

Weer mailen , niet op voorraad . Ok prima , maar ik ga geen twee maanden wachten . Annuleer dit!

Mijn klarna rekening natuurlijk niet betaald , maar om dat ik zolang heb moeten wachten op mijn bestelling wel een herinnering van klarna gekregen .

Kleding terug gestuurd , ook door hun ontvangen . Maar wordt niet van mijn klarna rekening gehaald .

Weer mailen , wil mijn rekening betalen, maar alleen van het kledingstuk wat ik heb , maar niet van wat ik nooit heb gehad en wat ik heb terug gestuurd .

Wat een waardeloos zooitje .

Slecht te bereiken ook .

Bernadette
27-06-2020
Deze klacht is opgelost

Waardeloos

Twee jurkjes besteld maar krijg niks.

Mails worden niet beantwoord en de verzend datum is voor de 6e dag op rij uitgesteld.

Ik kan naar mijn geld fluiten.

Tip: als je iets voor de zomer wilt bestellen doe dat dan in de winter en andersom. Met wat geluk ontvang je het dan?

Koop alsjeblieft niks bij dit bedrijf want het zijn gewoon ordinaire oplichters.

Wouter
Deze klacht is opgelost
18-06-2020

Slechte levering, geen contact

Jurkje besteld op zondag.

Op de website staat dinsdag geleverde en op voorraad.

Het is nu donderdag en heb nog niks binnen heb het voor vrijdag nodig en geprobeerd contact op te nemen maar krijg maar niks terug.

Laatste keer dat ik hier iets bestel.

Fleur
Deze klacht is opgelost
25-05-2020

Slechte ervaring

Zeer verbaasd was ik toen ik vandaag 25-5-2020 een mail ontving waarin vermeld stond dat de top die ik besteld had een onaangename geur bevat. Volgens deze mail heb ik mij niet aan de retourvoorwaarde voldaan en vermelden hierbij dat ik het item gedragen/gewassen heb.

Ten eerste heb ik het gepast en direct in de zak terug gestuurd. Niet gewassen, niet gedragen!

Ik ben het hier NIET mee eens. Ik word beschuldigd van iets wat ik niet heb gedaan.

Als oplossing willen ze het artikel weer naar mij opsturen door betaling van de verzendkosten. Dan zou ik dus in totaal 15 euro aan verzendkosten moeten betalen terwijl ik de top niet eens pas.

Morgen neem ik contact op met mijn rechtsbijstandsverzekering om te vragen wat mijn rechten zijn.

Ik wil een andere oplossing en mijn geld terug! Dit heb ik nog nooit eerder mee gemaakt.

Ordernummer: TMHNL-859215

Fleur Warmerdam

Wies
03-03-2020

Goede site!

Hele leuke website en erg snelle levering

Broek
04-11-2019
Deze klacht is opgelost

Verkeerde pakket ontvangen

Nadat ze me 2 weken geleden een gehele verkeerde bestelling hebben gestuurd (kan per ongeluk gebeuren) ben ik al de hele tijd aan het mailen (want telefonisch kun je ze niet bereiken) zelfs heb ik op hun verzoek het verkeerd geleverde pakket retour gestuurd (kosten € 6,95) zouden ze gaan vergoeden, hoor ik niets meer? me eigen bestelde pakje dus nog nooit ontvangen , ook al gemaild dat ik deze inmiddels ook niet meer hoef! Maar wel mijn eigen bestelling en die €6,95 retourkosten voor het verkeerde pakket betaald! En nu maar afwachten wanneer ze alle kosten gaan terugstorten! Bellen kan niet? alleen mailen en afwachten! Zeer slechte service en dus helaas het pakje wat ik op tijd nodig had nooit ontvangen! En nu maar wachten op het terugstorten van de kosten!

Janneke
Deze klacht is opgelost
03-11-2019

Ellende, ellende en nog eens ellende.

Na verschillende fouten, excuses en afspraken met dit bedrijf werd mij 15 procent korting beloofd om de gemaakte fouten goed te maken. Ook dit gaat weer mis en ik ontvang een factuur voor het gehele bedrag. Via messenger contact opgenomen, klantenservice geeft aan dat er een factuur verzonden moet zijn met een gecorrigeerd bedrag, niets is minder waar. Daarna wordt er weer niet gereageerd op mijn bericht. He-le-maal klaar met dit bedrijf, ik bestel er nooit meer!

Joyce
06-10-2019

Top

Zeer tevreden! Leuke kleding en vriendelijke klantenservice, mijn bestelling was de volgende dag al binnen!

Cyn
03-10-2019

Top

Helemaal toppie! Super leuke kleding en top klantenservice!

Janneke
16-09-2019

Ze hebben goed en snel gereageerd. Helaas betrof het niet een bestelling bij Themusthaves maar bij Summermusthaves2019, excuus daarvoor!

Deze klacht is opgelost

Bbq matjes

Zou 2 + 1 BBQ matje ontvangen. Heb alleen de 2 ontvangen .Mag ik blijkbaar nog blij zijn dat ik überhaupt iets heb int hangen .

Robin
13-09-2019

Geen kloppende prijs/kwaliteit verhouding

Jurkje dat ik besteld had paste prima, maar kwaliteit stof was erg matig. Ook was het jurkje maar aan een kant gekleurd, dus omdat de achterkant langer was dan de voorkant kon je van voren een wit stuk zien.

Voor 30 euro had ik wel iets beters verwacht

Arlette
Deze klacht is opgelost
05-08-2019

Turkije kwaliteit voor Italiaanse prijzen

Slechte kwaliteit stof.

Ruimt ook chemisch.

Je kijkt er zo doorheen en de naadjes pielen nu al, laat staan na het wassen.

Gewoon ali express kwaliteit maar dan wel €20 Voor 1 shirtje.

Voor t eerst en laatst hier besteld.

Retour proces ook (vermoedelijk met opzet) heel onklantvriendelijk.

Jody
04-06-2019

Snel & mooie kwaliteit

Gisterenavond heb ik een jurkje besteld bij Themusthaves, en is vandaag om 5 uur geleverd! Lekker snel en het jurkje is nog leuker dan verwacht!

Happy customer!

Jill
13-04-2019

Niet doen

Slechte kwaliteit. Suede jasje leek meer een zeem van de action. Rare naden die niet te zien waren op de foto. Stond bij dat ie normaal viel maar was klein. Retourkosten voor jezelf, welkom in 2002!

Henriette
30-03-2019

Redelijk tevreden

Erg leuke kleding maar met name de broeken zijn van erg slechte kwaliteit. 3 broeken gekocht, alle 3 gingen ze na 1 a 2 keer dragen al kapot. De service vind ik wel goed, er wordt snel gereageerd op berichtjes. Ze komen gelijk met een oplossing. De shirts die ik heb gekocht blijven wel mooi. Ik blijf wel bestellen alleen geen broeken meer :)

Joyce
13-03-2019

Top service!

Vorige week bestelde ik een aantal artikelen. Een dag later stond er een actie met 15% korting. Ik baalde ontzettend. Maar na mailcontact kreeg ik een bericht terug dat ze alsnog de 15% korting zouden verrekenen. Naast bovenstaande werd ik ook erg vrolijk van het feit dat mijn producten (door een pre-order) eigenlijk pas 15 maart verzonden zouden worden. Echter wilde ik de kleding graag aan op de verjaardag van mijn dochtertje. Na mailcontact hebben ze kosteloos de producten verzonden die op voorraad waren en zouden zij de pre-order producten later kosteloos verzenden. Hier word ik enorm blij van! Naast leuke en kwalitatieve kleding vind ik service echt het allerbelangrijkste! Deze webshop is hierdoor echt een aanrader!

Manon
Manon
Deze klacht is opgelost
05-03-2019

Marktkleding; te duur

Kleding besteld, op de foto ziet het er kwalitatief mooi uit, maar bij binnenkomst, vond ik het zeer simpel. Eerlijk gezegd gewoon marktkleding. Niks mis mee, maar de prijzen ervan zijn veel te hoog. De spullen die ik kocht hadden echt niet de waarde van het uitgegeven bedrag.

Ik bestel hier niet meer. Als ik zulke kleding wil, ga ik wel naar de markt of de winkeltjes die dit verkopen. Al gezien, dat ik dan gemiddeld 10 a 15 euro per artikel goedkoper uit ben. Jammer maar helaas. Alles gaat retour.!