Fashion Musthaves reviews

7.0

Vanessa
19-07-2021

Pakket aangekomen maar er moet betaald worden

Aantal weken terug een groot bestelling geplaatst bij The Musthaves, een aantal items gehouden en de rest retour gestuurd (wat gehouden is betaald)

Ik heb het alleen naar een verkeerde adres gestuurd namelijk by musthaves ja stom inderdaad maar toen ik erachter kwam meteen actie ondernomen en het bedrijf waar het geleverd was hebben mijn pakket meteen doorgestuurd na een betaling van de verzendkosten naar het juiste adres. het pakket is de volgende dag ook gearriveerd bij The Musthaves op 29juni tot op de dag van vandaag is er niets binnen gekomen volgens de klantenservice (we zitten nu op mail 27) terwijl mijn track en trace code aangeeft dat het wel bezorgd is.

Ik heb mijn rechtsbijstand ingeschakkeld en er is een onderzoek gestart bij dhl want ook hun geven aan dat het zeker wel bezorgd is op 29 juni.

Voor mij nooit meer The Musthaves!

San
24-05-2021

Verkeerd artikel

4,95 moeten betalen terwijl zij een verkeerde kleur sturen. Belachelijk

Dominique
10-05-2021

Tevreden

De klantenservice was erg vriendelijk en hebben mij erg netjes geholpen. Netjes en ontvangstbevestiging gekregen van de artikelen die ik geretourneerd heb. Ook een aantal leuke kledingstukken kunnen houden omdat ze volgens de omschrijving en foto's juist waren overgekomen.

Loes
06-05-2021

Slechte retourvoorwaarden

Ik heb een zere nare ervaring met the Musthaves.

een aantal weken geleden een order geplaats. Hier heb ik een bevestiging van ontvangen. Dus de order opnieuw geplaats. Nu heb ik 2 orders gekregen twv bijna 400. ik ben een paar dagen te laat met retouneren en krijg nu een tegoedbon. ik vind het een hele kwalijke zaak en zal niemand aanraden om hier te bestellen.

Update van 07/05/2021:
Hier heb ik geen bevestiging van ontvangen.

Martina
05-05-2021

Andere stof geleverd dan beschreven

Voor €60,- per stuk 2 jurken besteld waarvan de stof in het niets leek op de foto's. Er zit een gouden werkje door de hele jurken heen die zo overheersend is dat je eruit ziet als een wandelende discobal. Het bleek om goedkope Rayon uit India te gaan. In de beschrijving is dit gouden werkje niet benoemd en op de foto's is dit ook niet te zien. Terugsturen kost mij €5,- en daar wil het bedrijf me niet in tegemoetkomen, terwijl ze dat wettelijk verplicht zijn! The musthaves wordt slapend rijk aan het duur verkopen van goedkope stoffen en aan ontevreden klanten. Jammer!

Celeste
20-04-2021

Slechte kwaliteit en service

Broek pak besteld. Lengte klopte al totaal niet met het model dus moest de broek tegen betaling zelf korter laten maken.

1 avond het pak aangehad zonder ermee te hebben gezeten. Deed hem uit om hem op te hangen en zag tot mijn verbazing dat de achterkant op 1 bil helemaal gepild was. Vervolgens the musthaves een bericht gestuurd dat ik dit wel erg slechte kwaliteit vind. Kreeg continu alleen maar bericht dat ik er toch echt mee gezeten heb waarschijnlijk wat dus niet waar is en dan nog als je een keer met een broek gaat zitten mag deze niet pillen lijkt mij.

Verder willen ze mij helemaal niet tegemoet komen wat jammer is. Dus een keer nooit meer dat ik hier ga bestellen. De kwaliteit is enorm slecht en de service ook. Dus niet bestellen meiden!

Inga
03-03-2021

Mijn kleding pakket kwijt en geld niet terug gehaad

Twee weken geleden bestelde ik een jogginspak, via email vraag ik waar is mijn pakketje met jogginspak,ze waneer op voorraad is, die jogginspak was twee keer op vooraad,maar ik nog steeds geen email of geld terugontvangen niemand heeft gereageerd naar mijn berichten via email. Ik zal een bericht sturen naar hogere instituties.

Silvie
11-08-2020

Leuke musthaves kleding

Bestel hier al jaren dameskleding, waaronder jurkjes en topjes. Vrijwel altijd van prima kwaliteit. Sommige items hebben een iets uitgebreider wasvoorschrift, maar dat is ook wel goed te doen.

Stéphanie
27-07-2020

Hele, hele slechte service

Ze blijven beweren dat ze een artikel niet hebben retour ontvangen terwijl de track en trace van DHL zegt dat het is afgeleverd. ik ben al 6 weken bezig om geld terug te krijgen.

wat een prutsbedrijf (prutskwaliteit ook trouwens daarom stuurde ik het terug). niets bestellen!

Elke
20-08-2020

Helaas kan ik mijn mening niet bijstellen over datgene wat gebeurd is. Uiteraard ben ik wel blij dat uiteindelijk mijn klacht is opgelost zoals gehoopt.

Tot op heden nooit meer! Mits correcte oplossing

Zelfs 1 ster is helaas nog teveel.

1e bestelling op advies qua maat van dewebsite besteld en wat denk je, veel te groot! Dit gemeldt maar ze willen niets compenseren. Vind ik erg vreemd aangezien ik bestel met hun maatadvies. Als het nou zelf fout was dan betaal ik uiteraard retour kosten. maar nu. nee sorry.

2de bestelling geplaatst afgelopen dinsdag, nog steeds niets ontvangen, staat opnieuw gelabeld maar komt niets. DHL geeft ook aan dat het niet goed is, dus musthaves moet zelf dit regelen.

Zo blij dat ik beide bestellingen via Klarna heb staan want ik betaal helemaal niets tot het opgelost is.

Oh en ze reageren 1x in de zoveel dagen pas een keertje. goede klantenservice dus :-S

Sabine
14-07-2020

Fantastische webshop!

Te leuke kleding voor super leuke prijsjes. Helaas was bij mijn laatste bestelling niet alles naar wens en moest ik toch wat retour sturen. Ik ben goed geholpen door de klantenservice bij het retourneren van mijn pakketje, omdat het niet werkte. Van mijn andere items heb ik veel plezier!

Melissa
13-07-2020

Super tevreden!

Een super tevreden klant hier! Snelle hulp gekregen van de klantenservice en mijn items waren ook de volgende dag al in huis! Jullie hebben er een nieuwe klant bij :)

Jessica
08-07-2020

3 weken geleden heb ik o.a. een rokje besteld. Ik heb het verkeerde item ontvangen.

Vanwege lange wachttijden via de mail en het niet krijgen van alle relevante info in 1 x, wist ik na 1,5 wat de bedoeling was;

van mij werd verwacht dat ik het verkeerde item zou retourneren. De kosten moest ik voorschieten (heb deze nog niet terug).

Het verkeerde item heb ik teruggestuurd. Echter heb ik het juiste item nog niet ontvangen. Zij willen deze pas versturen wanneer het verkeerd bezorgde artikel uit het distributiecentrum is. Waar het verkeerde item nu al enige tijd verblijft.

Ik vind het wat vreemd dat ze mij niet het juiste artikel sturen waar ik voor betaald heb en waar ik al 3 weken op wacht. Het is m.i. niet mijn fout dat ik het verkeerde artikel heb gekregen.

Ag
07-07-2020

Klacht afhandeling

Zeer blij was ik met mijn Jurkje en jumpsuit. Helaas bleek er met het jurkje na 1x wassen iets mis. Na keurig overleg kon ik de jurk retour sturen. En zou de nieuwe jurk zo spoedig mogelijk mijn kant op komen. Inmiddels gezien dat het pakket donderdagochtend is aangekomen. Maar de nieuwe nog steeds niet verzonden, ook geen reactie meer op mail. heel jammer.

Peggy
01-07-2020

Waardeloos en slecht te bereiken

Na jaren goede ervaringen te hebben , gaat echt werkelijk waar alles mis .

Je besteld , je krijgt wel jouw klarna rekening , maar geen kleding . Uiteindelijk 4 keer gemaild . In mijn account stond mijn bestelling namelijk al op voltooid .

Yes na een aantal weken bestelling binnen , twee intiems missen .

Weer mailen , niet op voorraad . Ok prima , maar ik ga geen twee maanden wachten . Annuleer dit!

Mijn klarna rekening natuurlijk niet betaald , maar om dat ik zolang heb moeten wachten op mijn bestelling wel een herinnering van klarna gekregen .

Kleding terug gestuurd , ook door hun ontvangen . Maar wordt niet van mijn klarna rekening gehaald .

Weer mailen , wil mijn rekening betalen, maar alleen van het kledingstuk wat ik heb , maar niet van wat ik nooit heb gehad en wat ik heb terug gestuurd .

Wat een waardeloos zooitje .

Slecht te bereiken ook .

Bernadette
27-06-2020

Twee jurkjes besteld maar krijg niks.

Mails worden niet beantwoord en de verzend datum is voor de 6e dag op rij uitgesteld.

Ik kan naar mijn geld fluiten.

Tip: als je iets voor de zomer wilt bestellen doe dat dan in de winter en andersom. Met wat geluk ontvang je het dan?

Koop alsjeblieft niks bij dit bedrijf want het zijn gewoon ordinaire oplichters.

Wouter
18-06-2020

Slechte levering, geen contact

Jurkje besteld op zondag.

Op de website staat dinsdag geleverde en op voorraad.

Het is nu donderdag en heb nog niks binnen heb het voor vrijdag nodig en geprobeerd contact op te nemen maar krijg maar niks terug.

Laatste keer dat ik hier iets bestel.

Fleur
25-05-2020

Slechte ervaring

Zeer verbaasd was ik toen ik vandaag 25-5-2020 een mail ontving waarin vermeld stond dat de top die ik besteld had een onaangename geur bevat. Volgens deze mail heb ik mij niet aan de retourvoorwaarde voldaan en vermelden hierbij dat ik het item gedragen/gewassen heb.

Ten eerste heb ik het gepast en direct in de zak terug gestuurd. Niet gewassen, niet gedragen!

Ik ben het hier NIET mee eens. Ik word beschuldigd van iets wat ik niet heb gedaan.

Als oplossing willen ze het artikel weer naar mij opsturen door betaling van de verzendkosten. Dan zou ik dus in totaal 15 euro aan verzendkosten moeten betalen terwijl ik de top niet eens pas.

Morgen neem ik contact op met mijn rechtsbijstandsverzekering om te vragen wat mijn rechten zijn.

Ik wil een andere oplossing en mijn geld terug! Dit heb ik nog nooit eerder mee gemaakt.

Ordernummer: TMHNL-859215

Fleur Warmerdam

Wies
03-03-2020

Goede site!

Hele leuke website en erg snelle levering

Broek
04-11-2019

Verkeerde pakket ontvangen

Nadat ze me 2 weken geleden een gehele verkeerde bestelling hebben gestuurd (kan per ongeluk gebeuren) ben ik al de hele tijd aan het mailen (want telefonisch kun je ze niet bereiken) zelfs heb ik op hun verzoek het verkeerd geleverde pakket retour gestuurd (kosten € 6,95) zouden ze gaan vergoeden, hoor ik niets meer? me eigen bestelde pakje dus nog nooit ontvangen , ook al gemaild dat ik deze inmiddels ook niet meer hoef! Maar wel mijn eigen bestelling en die €6,95 retourkosten voor het verkeerde pakket betaald! En nu maar afwachten wanneer ze alle kosten gaan terugstorten! Bellen kan niet? alleen mailen en afwachten! Zeer slechte service en dus helaas het pakje wat ik op tijd nodig had nooit ontvangen! En nu maar wachten op het terugstorten van de kosten!