Fashion Musthaves reviews

7.0

De Wilde Nelleke
27-04-2015

Geen reactie op mail...

Ik heb dit weekend een bestelling gedaan van 2 jassen, 1 voor mezelf, en 1 voor m'n zus,.. ik heb jammer genoeg de foute postcode ingevoerd, en metéén gemaild dat ik fout was...

Heb jammer genoeg nog geen mail terug ontvangen, of verzendbevestiging..

K vd H
02-04-2015

Super!

Ik bestel regelmatig bij themusthaves.nl kleding! De mode is super en krijg veel vragen van mensen waar ik mijn kleding koop.

De klantenservice is naar mijn mening perfect. Heb een keertje een broek retour gezonden en dat is prima verlopen.. Ook heb ik een keer een grotere bestelling geplaatst en was er 1 musthave niet voorradig, er was een fout gemaakt was bij de bestelling.. netjes een korting gekregen voor de volgende aankoop. en de optie voor een ander artikel of van de factuur.

Heb zelfs een keer gemaild voor kledingadvies.. twijfelde over de maat en pasvorm van een jurkje. Netjes meteen reactie gehad met een heel leuk en vriendelijk antwoord!

Dus de kleding en de service is super ! Ik blijf leuke kleding bestellen bij jullie !

groetjes Kim

20-02-2015

Heel blij met mijn Musthaves en de goede service!

Normaal ben ik niet zo van het online winkelen, maar bij TheMusthaves.nl durfde ik de gok toch te wagen! Ik bestelde een jeans, jas, schoenen en tas want ik kon echt niet kiezen uit al die leuke spulletjes! Omdat het natuurlijk best wel veel geld is heb ik gekozen voor het achteraf betalen van mijn bestellen, echt super handig! Ik had mijn bestelling op dinsdag middag geplaatst en woensdag ochtend had ik mijn pakketje alweer binnen. Toen ik de doos opende werd ik direct super blij! Alle kleding direct gepast en ik vind ze allemaal fantastisch! Goede kwaliteit! En daarnaast zat er nog een super leuk kaartje bij de bestelling in. Ik ben echt helemaal tevreden over hoe makkelijk dit allemaal ging, en ook mega tevreden over de spulletjes en de snelle levering. Dankzij The Musthaves durf ik vaker online te shoppen, want het is eigenlijk best wel makkelijk en handig! Na mijn bestelling nog even een berichtje gestuurd naar de klantenservice als bedankje, normaal zou ik dit niet zo snel doen maar in mijn enthousiasme kon ik het toch niet laten :) En ik kreeg ook binnen een paar uur een super leuke reactie terug! Bedankt meisjes van TheMsuthaves, jullie hebben er een trouwe fan bij!

Kelly
29-01-2015

Mmmm

Heb mijn bestelling geplaatst op zondagavond, onmiddelijk bevestiging gekregen maar toen ik op dindsdag nog steeds geen mail had ontvangen met het trackingnr en de bevestiging dat de items op komst zijn besloot ik via de site contact op te nemen... Geen reactie. Woensdag nog steeds geen reactie dus opnieuw mail gestuurd naar klantendienst... Nog steeds geen reactie. Heb toch wel voor een aanzienlijk bedrag gekocht en zou graag te weten komen hoe het ervoor staaten wanneer ik deze mag verwachten. Kan begrijpen dat er misschien wat vertraging op zit maar laat dan een iets weten zodat ik me geen zorgen hoef te maken. Voor de rest vind ik et een leuke en gebruiksvriendelijke site met supertoffe items en hebbedingetjes!

Elodie
26-01-2015

Wat een top service en wat een te gekke producten!

Ik heb laatst een bestelling geplaatst bij The Musthaves. Ik kon het niet laten, want er waren zoveel leuke kleren dat ik dacht: ik doe het gewoon! Eerst was ik een beetje huiverig. Maar gelukkig maken zij hun slogan "voor 21.30 uur besteld, de volgende dag in huis" helemaal waar. Ik had voor half 10 besteld en heb de volgende dag gewoon netjes mijn pakketje ontvangen. Helaas was een blouse niet helemaal naar behoren, hier heb ik met de klantenservice over gemaild. Er zat een scheur in de naad. Zij vonden het super vervelend voor mij en hebben het netjes voor mij opgelost. Ik kreeg een nieuwe blouse van ze en mijn verzendkosten werden vergoed en daar kreeg ik een leuke kortingsbon voor. Echt top top top service! Mensen, geloof de negatieve berichten niet, probeer het eerst lekker zelf uit! Ik ben helemaal tevreden met deze webshop en hier ga ik zeker nog vaker bestellen!

Trientsje
23-01-2015

Besteld vlot geleverd maar niet geleverd wat er op website stond

Ik kocht een stel laarzen , en bij aankomst was de rits al niet van geode kwaliteit.. En de schoenen zouden bruin zijn maar waren twee kleurig , bruin en goud.

Dus retour aangevraagd..

Nu zeggen ze ontdanks dat de artikelen niet goed zijn dat het een Sales artikel is en die kan niet retour !

Maar dit kan toch niet zo zijn als er artikelen zijn geleverd die gebreken vertonen?

Juul
24-11-2014

slecht

Bestelling 7 dagen geleden geplaats, nog geen bestelling gezien (hanteren vandaag besteld, zelfde dag verzonden) al 4 berichten gestuurd via meerdere kanalen.. maar 0 reactie!

Josephine
13-11-2014

Niet nakomen beloftes

Op 26 oktober heb ik mijn bestelling geplaatst bij TheMusthaves. Normaal wordt het principe "voor 21:30 besteld, dezelfde dag verzonden" gehanteerd. Ik heb besteld op een zondag dus ik wist dat ik mijn bestelling niet voor dinsdag zou ontvangen. Toen ik op woensdag nog steeds geen verzendbevestiging had ontvangen, ben ik gaan mailen. Er was iets fout gegaan met mijn order en ze zouden dit wel regelen. Een week later (dinsdag/woensdag) had ik nog steeds niks ontvangen en heb ik wederom gemaild. Ik zou het nu echt vrijdag ontvangen. Op maandag opnieuw gemaild. Het antwoord was dat mijn bestelling direct verstuurd zal worden en ik zou later op de dag een track&trace code ontvangen. Het is nu donderdag en zowel de track&trace code & bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen. Dit vind ik persoonlijk schandalig, ik ben ook benieuwd of ik uberhaupt iets had gehoord als ik zelf niet was gaan mailen. Ik zit nu al 20 dagen te wachten op een bestelling die binnen maximaal 4 dagen bezorgd had moeten zijn.

24-10-2014

Goede kwaliteit voor een fijne prijs!

Ik ben echt een trouwe fan van TheMusthaves.nl!

Nu ongeveer 8 bestellingen geplaatst en elke keer had ik mijn bestelling de dag erna in huis.

Ik ben echt gek op AL hun spulletjes! Nu ik zoveel goede ervaringen heb gehad met hun, vind ik dat zij een dikke pluim verdienen. Vandaar dit bericht! De klantenservice is zéér vriendelijk en behulpzaam, ook reageren ze altijd supersnel. Ik wacht ook altijd met een bonzend hart tot de nieuwsbrief in mijn inbox verschijnt. Als ik shop, shop ik bij TheMusthaves.nl! Dit is echt de leukste, fijnste en meest betrouwbare webshop die ik ken. So everybody, shop @ TheMusthaves!

- Natasja

Eline
15-10-2014

Super service en leuke musthaves

Laatst heb ik een paar leuke dingen besteld bij The Mustahes en ik ben er heel erg blij mee! Kreeg de kleding de volgende dag al binnen, dus ook nog eens een hele snelle service.

De kleding zag er in het echt nog mooier uit dan op de fotos en de pasvorm is heel goed. Je krijgt waar voor je geld en ook nog eens een snelle service!

Ben superblij met themusthaves.nl en ga zeker vaker bestellen bij ze!

25-07-2014

Zeer klantvriendelijk en snelle levering

Ik heb vorige week voor het eerst een bestelling geplaatst bij TheMusthaves.nl. Ik bestelde mijn pakketje rond 9 uur 's avonds en ik had het meteen de volgende dag in huis. Erg fijn dat zij de bestellingen die voor 21.30 geplaatst worden dezelfde dag nog versturen. Ik shop zelf meestal in de avonduren aangezien ik een zeer drukke baan heb waar ik overdag al mijn tijd aan besteed.

Toen ik mijn pakketje kreeg vond ik de producten zelfs leuker dan verwacht. Het is een goede kwaliteit en ook over de pasvorm ben ik zeer te spreken. Ik heb destijds ook een aantal vragen gesteld via hun klantenservice en ik kreeg elke keer binnen een aantal uur een reactie. Erg fijn, want ik heb bij andere webshops de ervaring dat dit soms wel dagen kan duren.

TheMusthaves, succes en ga zo door. Jullie hebben er een trouwe fan bij.

Renate
04-07-2014

Goede service, goede kwaliteit

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij TheMusthaves.nl.

Ik heb het pakketje voor 20.30 besteld en de volgende dag netjes in huis gekregen, op tijd voor een feestje die avond! Ik ben ontzettend tevreden met mijn aankopen, de kwaliteit van de stoffen is zeer goed en zit erg comfortabel! Ik ga zeker een trouwe klant worden van deze fantastische webshop. Een aanrader!

04-07-2014

Goede service, goede kwaliteit

Ik heb onlangs een bestelling geplaatst bij TheMusthaves.nl.

Liselot Sabia
02-07-2014

Snelle service, goede kwaliteit en leuke musthaves.

Besteld om 20.15 uur en de volgende dag in huis, de producten zijn nog mooier als in het echt. De meiden van the musthaves zijn erg vriendelijk en ontving na mijn vraag direct een reactie.

Ga zo door!

Grote fan van the musthaves!

Ilse

Lindsey

Blij met de producten

Laatst voor de eerste keer wat besteld bij themusthaves, wat een leuke spulletjes allemaal! Ben heel blij met mn aankopen en met de snelle service.

Carine
24-06-2014

Super bedankt voor de snelle reactie op mijn mailtje!

Bedankt voor alle hulp en service. Super snel geholpen. Alles is snel opgelost en ben heel erg blij met mijn nieuwe aankopen! Keep up the good work.

Elke

Top!

Heb een aantal keren wat besteld en ben erg tevreden met mijn aankoop! Alles was snel en goed geregeld. Echt een aanrader om er zeker een keer wat te bestellen!

Yvet

Ontzettend klantvriendelijk

Ik heb eens iets besteld maar was uiteindelijk niet mijn goede maat. Deze maat hadden zij niet meer op voorraad maar ik kreeg dezelfde dag een mail terug dat zij het voor mij zouden regelen. Binnen een week was het allemaal voor elkaar. Ik ben, nog steeds, ontzettend blij met mijn aankoop. Erg leuke shop, met super trendy kleding!