Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Zeer tevreden! Leuke kleding en vriendelijke klantenservice, mijn bestelling was de volgende dag al binnen!
Helemaal toppie! Super leuke kleding en top klantenservice!
Ze hebben goed en snel gereageerd. Helaas betrof het niet een bestelling bij Themusthaves maar bij Summermusthaves2019, excuus daarvoor!
Zou 2 + 1 BBQ matje ontvangen. Heb alleen de 2 ontvangen .Mag ik blijkbaar nog blij zijn dat ik überhaupt iets heb int hangen .
Jurkje dat ik besteld had paste prima, maar kwaliteit stof was erg matig. Ook was het jurkje maar aan een kant gekleurd, dus omdat de achterkant langer was dan de voorkant kon je van voren een wit stuk zien.
Voor 30 euro had ik wel iets beters verwacht
Gisterenavond heb ik een jurkje besteld bij Themusthaves, en is vandaag om 5 uur geleverd! Lekker snel en het jurkje is nog leuker dan verwacht!
Happy customer!
Slechte kwaliteit. Suede jasje leek meer een zeem van de action. Rare naden die niet te zien waren op de foto. Stond bij dat ie normaal viel maar was klein. Retourkosten voor jezelf, welkom in 2002!
Erg leuke kleding maar met name de broeken zijn van erg slechte kwaliteit. 3 broeken gekocht, alle 3 gingen ze na 1 a 2 keer dragen al kapot. De service vind ik wel goed, er wordt snel gereageerd op berichtjes. Ze komen gelijk met een oplossing. De shirts die ik heb gekocht blijven wel mooi. Ik blijf wel bestellen alleen geen broeken meer :)
Vorige week bestelde ik een aantal artikelen. Een dag later stond er een actie met 15% korting. Ik baalde ontzettend. Maar na mailcontact kreeg ik een bericht terug dat ze alsnog de 15% korting zouden verrekenen. Naast bovenstaande werd ik ook erg vrolijk van het feit dat mijn producten (door een pre-order) eigenlijk pas 15 maart verzonden zouden worden. Echter wilde ik de kleding graag aan op de verjaardag van mijn dochtertje. Na mailcontact hebben ze kosteloos de producten verzonden die op voorraad waren en zouden zij de pre-order producten later kosteloos verzenden. Hier word ik enorm blij van! Naast leuke en kwalitatieve kleding vind ik service echt het allerbelangrijkste! Deze webshop is hierdoor echt een aanrader!
Na 2 weken niets ontvangen, gemaild en dit is beantwoord. Na 3 wk nog niets ontvangen, gemaild en zelfde automatische antwoord ontvangen. Track en trace code is niet geldig, er valt dus niets te volgen. Voel me belazerd
Ik heb een bestelling geplaatst en alles netjes op tijd ontvangen. Kleding zat er goed uit, alleen de broek en een bloesje toch iets te groot. Hahaha bij The Musthaves ben ik blijkbaar een 'S-je' ;-) Retour gestuurd en al 3 dagen later kleinere maten ontvangen. Goed geregeld dus! Ik blijf de website in de gaten houden voor nieuwe toppers voor in de kast!
3 dingen besteld en ook weer retour gestuurd want was te groot of toch niet mijn ding. Van 2 een mail gehad dat het bedrag in mindering is gebracht. Ik mailen aangezien ze geen tel hebben. 1 word ter controle naar het hoofd is voor gestuurd.
Krijg ik mail dat ik heb gedragen en gewassen zou hebben. Ten eerste ik heb het gepast en weer terug in de zak gedaan. Ten tweede ik heb het niet gewassen dus ik vraag me af hoe ze dat checken.
Ten derde ze sturen het weer naar me op omdat hun het zo genaamd niet zouden kunnen verkopen en of ik dan ook nog even de verzendkosten wil betalen.
Zag een toffe broek op Instagram voorbij komen en gelijk besteld. Het was een pre order dus kon het wat langer duren, maar ik had hem 5 dagen later al in huis! Leuk dat je een mailtje krijgt met een foto van het product dat je hebt besteld. :-) Kreeg ook netjes een track and trace toegestuurd. De broek is super. Heel blij mee!
Dinsdag 6 november een badpak en jas besteld. Twee dagen mail van DHL ontvangen dat er een vertraging van twee dagen is. Vrijdagavond 9 november nog niets ontvangen. Klantenservice van themusthaves gemaild, want ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Maandag 12 november een mail terug ontvangen betreft mijn klacht. Ze geven aan dat ze het op de post hebben gedaan, dus dit een fout van de vervoerder is en verachtte dat ik het binnen twee dagen zou ontvangen. Dan vind ik het misleidend om te adverteren met ‘voor 23:30 besteld, morgen in huis’. Inmiddels wel de factuur van klarna ontvangen. Woensdag 14 november nogmaals gemaild, hierop kreeg ik en reactie dat ze contact met DHL hadden gezocht. De dag erna bericht gekregen dat mijn pakket kwijt was geraakt en het badpak niet meer voorradig was. Hierdoor heb ik een compensatie gekregen. Voor het bedrag van het badpak zou ik een tegoedcode ontvangen inclusief verzendkosten. Dit vind ik geen compensatie voor 10 dagen wachten. Uiteindelijk vond ik de jas die ik dan wel heb ontvangen te groot en kleur anders dan verwacht. Dit was de laatste keer dat ik er heb besteld. Geen aanrader.