Fashion Musthaves reviews

7.0

Janneke
03-11-2019

Ellende, ellende en nog eens ellende.

Na verschillende fouten, excuses en afspraken met dit bedrijf werd mij 15 procent korting beloofd om de gemaakte fouten goed te maken. Ook dit gaat weer mis en ik ontvang een factuur voor het gehele bedrag. Via messenger contact opgenomen, klantenservice geeft aan dat er een factuur verzonden moet zijn met een gecorrigeerd bedrag, niets is minder waar. Daarna wordt er weer niet gereageerd op mijn bericht. He-le-maal klaar met dit bedrijf, ik bestel er nooit meer!

Joyce
06-10-2019

Top

Zeer tevreden! Leuke kleding en vriendelijke klantenservice, mijn bestelling was de volgende dag al binnen!

Cyn
03-10-2019

Top

Helemaal toppie! Super leuke kleding en top klantenservice!

Janneke
16-09-2019

Ze hebben goed en snel gereageerd. Helaas betrof het niet een bestelling bij Themusthaves maar bij Summermusthaves2019, excuus daarvoor!

Bbq matjes

Zou 2 + 1 BBQ matje ontvangen. Heb alleen de 2 ontvangen .Mag ik blijkbaar nog blij zijn dat ik überhaupt iets heb int hangen .

Robin
13-09-2019

Geen kloppende prijs/kwaliteit verhouding

Jurkje dat ik besteld had paste prima, maar kwaliteit stof was erg matig. Ook was het jurkje maar aan een kant gekleurd, dus omdat de achterkant langer was dan de voorkant kon je van voren een wit stuk zien.

Voor 30 euro had ik wel iets beters verwacht

Arlette
05-08-2019

Turkije kwaliteit voor Italiaanse prijzen

Slechte kwaliteit stof.

Ruimt ook chemisch.

Je kijkt er zo doorheen en de naadjes pielen nu al, laat staan na het wassen.

Gewoon ali express kwaliteit maar dan wel €20 Voor 1 shirtje.

Voor t eerst en laatst hier besteld.

Retour proces ook (vermoedelijk met opzet) heel onklantvriendelijk.

Jody
04-06-2019

Snel & mooie kwaliteit

Gisterenavond heb ik een jurkje besteld bij Themusthaves, en is vandaag om 5 uur geleverd! Lekker snel en het jurkje is nog leuker dan verwacht!

Happy customer!

Jill
13-04-2019

Niet doen

Slechte kwaliteit. Suede jasje leek meer een zeem van de action. Rare naden die niet te zien waren op de foto. Stond bij dat ie normaal viel maar was klein. Retourkosten voor jezelf, welkom in 2002!

Henriette
30-03-2019

Redelijk tevreden

Erg leuke kleding maar met name de broeken zijn van erg slechte kwaliteit. 3 broeken gekocht, alle 3 gingen ze na 1 a 2 keer dragen al kapot. De service vind ik wel goed, er wordt snel gereageerd op berichtjes. Ze komen gelijk met een oplossing. De shirts die ik heb gekocht blijven wel mooi. Ik blijf wel bestellen alleen geen broeken meer :)

Joyce
13-03-2019

Top service!

Vorige week bestelde ik een aantal artikelen. Een dag later stond er een actie met 15% korting. Ik baalde ontzettend. Maar na mailcontact kreeg ik een bericht terug dat ze alsnog de 15% korting zouden verrekenen. Naast bovenstaande werd ik ook erg vrolijk van het feit dat mijn producten (door een pre-order) eigenlijk pas 15 maart verzonden zouden worden. Echter wilde ik de kleding graag aan op de verjaardag van mijn dochtertje. Na mailcontact hebben ze kosteloos de producten verzonden die op voorraad waren en zouden zij de pre-order producten later kosteloos verzenden. Hier word ik enorm blij van! Naast leuke en kwalitatieve kleding vind ik service echt het allerbelangrijkste! Deze webshop is hierdoor echt een aanrader!

Manon
05-03-2019

Marktkleding; te duur

Kleding besteld, op de foto ziet het er kwalitatief mooi uit, maar bij binnenkomst, vond ik het zeer simpel. Eerlijk gezegd gewoon marktkleding. Niks mis mee, maar de prijzen ervan zijn veel te hoog. De spullen die ik kocht hadden echt niet de waarde van het uitgegeven bedrag.

Ik bestel hier niet meer. Als ik zulke kleding wil, ga ik wel naar de markt of de winkeltjes die dit verkopen. Al gezien, dat ik dan gemiddeld 10 a 15 euro per artikel goedkoper uit ben. Jammer maar helaas. Alles gaat retour.!

Ria
02-03-2019

Betaald en niet geleverd

Na 2 weken niets ontvangen, gemaild en dit is beantwoord. Na 3 wk nog niets ontvangen, gemaild en zelfde automatische antwoord ontvangen. Track en trace code is niet geldig, er valt dus niets te volgen. Voel me belazerd

Anna
25-02-2019

Ik ben heel blij!

Ik heb een bestelling geplaatst en alles netjes op tijd ontvangen. Kleding zat er goed uit, alleen de broek en een bloesje toch iets te groot. Hahaha bij The Musthaves ben ik blijkbaar een 'S-je' ;-) Retour gestuurd en al 3 dagen later kleinere maten ontvangen. Goed geregeld dus! Ik blijf de website in de gaten houden voor nieuwe toppers voor in de kast!

Steffie
20-02-2019

Betaald maar geen bevestiging of levering

Betaald met ideal na mijn bestelling. Nooit een bevestiging ontvangen. Inmiddels 3 keer via het contactfomulier eenzelfde bericht gestuurd. Meerdere keren vai whattsapp en gebeld. Zonder enige reactie.graah zsm een oplossing themusthaves! Ordernr 686045

Jacqueline
21-01-2019

Rond uit slecht

Mijn ervaring is rond uit slecht. Ik wacht al sinds 12-12-2018 op een terugbetaling. in de mail zeggen ze retour ontvangen en binnen 7 werkdagen wordt het geld retour gestort.vervolgens op maandag 14-01-2019 maar een mail gestuurd waar mijn geld blijft. 15-01-2019 reactie terug dat het gecrediteerd is.20-01-2019 niks op dr rekening nog. Weer mail gestuurd heb reactie. Nu 21-01-2019 weer mail gestuurd maar nog steeds geen geld retour ontvangen. Zeer zeer slecht dus!

Svenja
19-01-2019

Niet leveren, maar wel betaald

2x besteld en beide worden niet op tijd geleverd.

Kledingstuk was gewoon op voorraad overigens. Na een tijd wachten en amper antwoord van hoe of wat kreeg ik het.

Deze week een kadobon besteld, volgende dag in huis zeggen ze. Nog steeds niets!

Begin het zat te worden bij ze en antwoorden, ho maar!

Manon
08-01-2019

Blijkbaar heb ik 1 retour gewassen en gedragen

3 dingen besteld en ook weer retour gestuurd want was te groot of toch niet mijn ding. Van 2 een mail gehad dat het bedrag in mindering is gebracht. Ik mailen aangezien ze geen tel hebben. 1 word ter controle naar het hoofd is voor gestuurd.

Krijg ik mail dat ik heb gedragen en gewassen zou hebben. Ten eerste ik heb het gepast en weer terug in de zak gedaan. Ten tweede ik heb het niet gewassen dus ik vraag me af hoe ze dat checken.

Ten derde ze sturen het weer naar me op omdat hun het zo genaamd niet zouden kunnen verkopen en of ik dan ook nog even de verzendkosten wil betalen.

Jacquelien
21-12-2018

Klachten afhandeling

Hun service is ronduit slecht. Heb in augustus een jasje gekocht, deze kon ik destijds niet direct aan, omdat wij een prachtige zomer hadden. In oktober ging ik voor lange tijd naar Amerika. Ik heb toen het jasje mee genomen en er zaten parels op het jasje en deze gingen eraf. Op 18 oktober een mail gestuurd vanaf mijn vakantieadres, maar zei zeggen dat ze deze nooit hebben gehad. Ik heb meerdere keren mail gestuurd en geen antwoord gehad. Uiteindelijk is het gelukt contact te krijgen en toen werd er gezegd, sorry het jasje is ouder dan 2 maanden en je kunt een vergoeding krijgen van 7,50 om te bestedem bij een volgende aankoop. Nou ik bestel hier echt nooit weer. Ik kan gewoon een jas van 69,95 in de kliko gooien. Bedankt Themusthaves voor jullie slechte service

Judith
01-12-2018

Snelle levering, goede kwaliteit

Zag een toffe broek op Instagram voorbij komen en gelijk besteld. Het was een pre order dus kon het wat langer duren, maar ik had hem 5 dagen later al in huis! Leuk dat je een mailtje krijgt met een foto van het product dat je hebt besteld. :-) Kreeg ook netjes een track and trace toegestuurd. De broek is super. Heel blij mee!

Wendy
23-11-2018

Ontevreden

Dinsdag 6 november een badpak en jas besteld. Twee dagen mail van DHL ontvangen dat er een vertraging van twee dagen is. Vrijdagavond 9 november nog niets ontvangen. Klantenservice van themusthaves gemaild, want ze zijn telefonisch niet bereikbaar. Maandag 12 november een mail terug ontvangen betreft mijn klacht. Ze geven aan dat ze het op de post hebben gedaan, dus dit een fout van de vervoerder is en verachtte dat ik het binnen twee dagen zou ontvangen. Dan vind ik het misleidend om te adverteren met ‘voor 23:30 besteld, morgen in huis’. Inmiddels wel de factuur van klarna ontvangen. Woensdag 14 november nogmaals gemaild, hierop kreeg ik en reactie dat ze contact met DHL hadden gezocht. De dag erna bericht gekregen dat mijn pakket kwijt was geraakt en het badpak niet meer voorradig was. Hierdoor heb ik een compensatie gekregen. Voor het bedrag van het badpak zou ik een tegoedcode ontvangen inclusief verzendkosten. Dit vind ik geen compensatie voor 10 dagen wachten. Uiteindelijk vond ik de jas die ik dan wel heb ontvangen te groot en kleur anders dan verwacht. Dit was de laatste keer dat ik er heb besteld. Geen aanrader.