Fashion Musthaves reviews

7.0

Tessa
08-11-2018

Bestelling niet ontvangen

1 oktober schoenen besteld, waarbij een leverdatum van 17 oktober werd aangegeven. Vervolgens op 8 oktober een e-mail ontvangen dat de datum is opgeschoven. Ik zou in de huidige week (7nov) mijn schoenen hebben ontvangen. Het is inmiddels 8 november en op mijn vraag welke datum ik de schoenen kan verwachten heb ik nog steeds geen antwoord. (Op de website staat inmiddels 14 november). Ik ben heel benieuwd of ik überhaupt nog iets ga ontvangen. Wat is dit voor een service, zes weken wachten op je bestelling?! Ik ben een groot liefhebber van online shoppen en bestel daardoor veel online. Maar dit heb ik nog nóóit meegemaakt.

Tanneke
01-11-2018

Ik ga er niet meer bestellen

Leuk kleding, kwaliteit is slecht. Als je iets wil retourneren moet je er zelf voor betalen, terwijl ik voor €250,- had besteld! Slechte service. Alleen via de mail te bereiken wat echt super irritant is. Ook als je iets wil ruilen door een beschadiging aan het artkil moet je het eerst zelf voorschieten.

Het duurt allemaal lang, kwaliteit is slecht, terugsturen kost geld en slechte service van de klantenservice. Kortom: ik ga er niet meer bestellen.

Colinda
26-10-2018

Goede ervaring

Paar weken geleden voor het eerst iets besteld bij Musthaves, zat een pre-order bij ik wist alleen niet dat als er een pre-order was dat de rest van de bestelling ook niet opgestuurd tot de pre-order er was. Nou goed, uiteindelijk goed gelezen op de website en het stond zeker duidelijk op dat de hele bestelling dus in 1x word opgestuurd. Enkel werd de datum van het item van de pre-order steeds aangepast, duurder steeds langer. Dus toch maar even een berichtje gestuurd. Duidelijke uitleg gehad en omdat het zo lang duurde hebben ze mij order verzonden voordat de pre-order er was. Een dag later was inderdaad mijn pakketje aangekomen. En zat onverwachts toch ook de pre-order er bij! Super leuke kleding en zat perfect! Daarna nog een bestelling geplaats op de website en ook binnen een dag binnen. Ook weer super leuke kleding!

Uiteindelijk ; Fijne klantenservice via messenger, snelle reactie, goed en snel opgelost! Super leuke kleding tegen redelijke prijs. Ik blijf zeker bestellen!

Kirsten
18-10-2018

Mooie kleding, snelle service

Mijn ervaring met Musthaves is erg positief! De kleding valt nooit tegen, soms is de levertijd langer maar dat staat duidelijk vooraf aangegeven. Ik blijf bestellen! ♡

Hedwich
17-10-2018

Super snelle levering.

Gisteravond om half 12 besteld en lag vanmiddag 14:30 uur al in de brievenbus. Kleding was ook nog eens goed! Ga zeker vaker bestellen.

Tanya
12-10-2018

Niet gekregen wat ik verwacht had

2e keer besteld bij The Musthaves. Beide keren markt kwaliteit kleding. Op het plaatje op de website ziet de kleding er heel hip en vlot uit, maar als je het aantrekt lijkt het wel van alie express te komen. Geen pasvorm, rare maten. Lelijke kleding. Ik bestel niet meer

Griet
08-10-2018

Leuke webshop, goede communicatie

Ik had besteld en had mijn adres mis ingegeven, waardoor het pakketje terug retour werd gestuurd. Ik heb hiervoor gemaild en alles is supervlot gelopen qua communicatie. Omdat ik het tegen het weekend nodig had, hebben ze het pakket zo snel mogelijk opnieuw verstuurd en kon ik nog genieten van mijn musthaves :) Heel goeie ervaring, dankjewel!

Lindl
05-10-2018

Zeer slechte kwaliteit en problemen retourneren

Ik heb voor meer dan 150 euro aangekocht bij the musthaves. Ik heb lang getwijfeld om te bestellen, maar heb dit uiteindelijk toch gedaan doordat ik een aantal leuke items vond.

De bestelling was zeer snel bij mij geleverd. Helaas waren de kleren van zeer slechte kwaliteit. Ik heb vervolgens het pakket terug gestuurd. Om vanuit België dit terug te sturen moest ik 20 euro betalen. Op zich vond ik dit geen probleem. Toen ik achteraf mijn track en trace bekeek, zag ik dat dit pakket ondertussen al 3 keer was aangeboden maar dat er niemand aanwezig was. De 4de keer werd het pakket zelfs geweigerd. Ik heb direct The Musthaves op de hoogte gebracht, maar zij zeiden dat ik dit pakket gewoon moest terug sturen wanneer ik dit ontvangen had. Dit werd niet vergoed waardoor ik terug 20 euro verzendkosten zou moeten betalen. Schandalig vind ik dit aangezien ik hier als consument de dupe van ben. Dat wil zeggen dat ik al 40 euro verlies op pakket van meer dan 150 euro. Mij zien ze als klant dan ook NOOIT meer terug bij The Musthaves.

Berlinda
26-09-2018

Slecht bereikbare klantenservice

Zeer slecht bereikbare klantenservice. Afgelopen zondag een bestelling geplaatst. Maandag kreeg ik via DHL een track en trace link en bleek mijn pakketje te zullen worden bezorgd op een totaal verkeerd adres. Gelijk de klantenservice een mail gestuurd, maar geen reactie ontvangen. Pakketje zou retour afzender gaan, maar is inmiddels voor de 2e keer op het verkeerde adres ingepland. Wederom geeft track en trace aan dat pakketje retour afzender zou gaan. Vanochtend klantenservice een bericht via messenger gestuurd, maar nog steeds geen reactie. Geen pakketje en wel betaald. Waardeloos dit.

Esther
26-09-2018

Prima

Geen verwerking van retour

Ik heb een deel van mijn bestelling met een track and trace retour gestuurd. Het pakket is goed aangekomen, maar de retour is nog steeds niet verwerkt. Ik heb meerdere malen geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar ik krijg geen contact. Ook op mijn mail wordt niet gereageerd. Het totale bedrag is van creditcard afgeschreven,terwijl ik de producten succesvol retour heb gestuurd.

Nicky
19-09-2018

Erg slechte communicatie

Geen reactie op retouraanvraag en ondertussen hijgt klarna in mijn nek. Telefonisch niet te bereiken

Femke
20-09-2018

Retourservice duurt echt veel te lang.

Slechte service bij retourneren. Na 3 weken nog steeda mijn Geld niet terug

Ze kunnen bestellingen wel binnen 24 uur leveren, maar retourgeld terugbetalen aan klanten laat nu inmiddels al 3 weken op zich wachten! Belachelijk! Slecht contact te maken met de klantenservice en komen beloftes niet na en er wordt niet meer gereageerd op berichten!

Jose
17-09-2018

GEEN AANRADER. Reageren niet op retour en reageren niet op e-mail.

Erg slechte ervaring met deze webshop. Bestelling kwam eerst al 4 dagen later dan gepland, maar dat kan gebeuren. Vervolgens gemeld dat ik mijn bestelling wil retourneren (geen reactie) en deze geretourneerd. Toch kreeg ik een herinnering van Klarna om te betalen. Hierover vorige week contact gezocht en er zou binnen 24 uur reactie komen op een e-mail. Nou niet dus. Vandaag nogmaals bericht gedaan en nu maar afwachten óf er reactie komen én wanneer.

Absoluut geen aanrader deze webshop. Ze zijn telefonisch niet te bereiken en je krijgt geen reactie via de e-mail.

Famke
11-09-2018

Slecht hoor!

Ik vind de musthaves echt een hele leuke winkel. Nu heb ik in juli een blazer gekocht .heel erg blij mee. Door het warme weer pas een 3x aangehad. Nu hangt er aan de achterkant een draadje los gevolgd door een soort van ladder. Dit heb ik aangegeven. Themusthaves gooit het erop dat ze deze klacht nooit eerder hebben gehad dus pech. Hier is een kortingscode van 10procent voor de volgende bestelling. Yeah right ik ga dus nooit meer iets bestellen hier. Als ik hier tegen in ga en gewoon de blazer wil ruilen zeggen ze dat het gewoon komt door het wassen of dat ik ergens aan ben blijven hangen.knap hoor dat jullie dat weten. Nou breekt echt mijn klomp. Als dit zo was had ik toch geen contact opgenomen Hier is een slecht of kapot product en als je er melding van maakt geven we gewoon de klant zelf de schuld! Ik voel me gewoon echt k%@$ dat ze zo met je om gaan. Een beetje vertrouwen mag wel hoor. Kan je korting geven op volgende bestelling loop ik nog steeds met een kapotte blazer. Ik ben zo boos! Wat een rot service zeg. Met standaard rot antwoorden. Ze vinden het zo vervelend. Ik koop hier nooit meer wat en iedereen die het wil horen in mijn omgeving zal ik vertellen over mijn ervaring. Ik kan zo slecht tegen dit soort dingen. Klaar mee!

Madelon
07-09-2018

Retour en communicatie

Twee dagen te laat met retoursturen van het gehele pakket (geen van de artikelen was naar mijn smaak) krijg een retourbevestiging per mail. Sindsdien door 3 incasso bedrijven lastig gevallen sinds februari dat ik moet betalen (80,00) voor niks eigenlijk want heb het retourgestuurd. Geen contact te krijgen met webshop, mail geen reactie en geen telefoonnummer te vinden. Nu met incasso kosten 120 euro moeten betalen voor helemaal niks. Klarna gaf aan dat de webshop mij een tegoedbon zou hebben gestuurd per mail, nooit ontvangen. Belachelijk!

Ingrid
23-08-2018

Blij met mijn aankopen!

Besteld en de volgende dag al in huis. En blij met mijn aankopen. Snel reactie op mijn e-mail. Dus ja; ik ben tevreden.

Roos
22-08-2018

Goed

Geld terug duurt erg lang

Naast dat de maat L maar om 1 been paste alsof het een S’je was, heb ik na 2 weken nogsteeds mijn geld niet terug. bij andere bedrijven altijd het geld binnen een werkweek teruggehad, waarom moet het hier zo lang duren? Ben ook maar een arme student. :(

Wendy
07-08-2018

Super webshop!

Ik bestel regelmatig kleding bij The Musthaves! Wel eens een klacht gehad maar deze werd altijd super netjes opgelost! Ik raad deze webshop zeker aan! (Y)

Nienke
03-08-2018

Snelle levering

Al diverse keren besteld, altijd snel in huis. Super blij met mijn musthaves!

21-08-2018

Slechte communicatie

Bestelling geplaatst bij ontvangst bleek de broek kapot te zijn nu al een week aan bet mailen slechte oplossing en al helemaal slechte service qua reactie heb je eindelijk een reactie maar nog steeds geen oplossing!

Niet kopen producten zijn slechte kwaliteit naast deze set had ik ook een shirt de letters zijn gewoon “uitgelopen” en het is nog nooit gewassen