Fashion Musthaves reviews

7.0

Danielle

Perfecte service en leuke collectie

Laatst heb ik een bestelling geplaatst bij Themusthaves en deze werd tot mijn verbazing diezelfde avond nog verzonden! De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis en heel erg blij met het item en de kwaliteit. Ik zou deze webshop dus zeker aanraden en ik ga er sowieso vaker bestellen!

Danielle

Perfecte service en leuke collectie

Bianca

Jurk

Slechte ervaring. Leuk jurkje besteld, maar helaas na 2 uurtjes aangehad te hebben laten echt overal de stik naden al los waardoor er nu al 4 gaten in mijn jurk zitten. Contact gezocht via fb, Instagram, mail en live chat (die het steeds niet doet) en nergens een telefoonnummer te vinden. Reageren doen ze gewoon niet!

Ik vind dit onwijs slecht, jurk was nog geen dag oud en wat onwijs slechte klantenservice!

Volgende keer reageer ik gewoon op een veel bekeken berichten op fb en dan maar hopen dat er een keer een reactie komt.

Wil toch heel graag me geld terug of een nieuwe jurk!

Alexandra
20-07-2018

Super webshop

Regelmatig mijn kleding hier besteld en altijd super tevreden! Mooie kleding en snel geleverd :D En regelmatig weer nieuwe mooie dingen. Ik ben fan!

Natascha
26-07-2018

Omdat het zo omslachtig moest gaan. Ik zal niks meer bestellen. Fijn dat ze mijn klacht op lossen, alleen dat lijkt me logische

Slechte kwaliteit en services

Ik heb op donderdag 28 juni Suede Wedges Jeansblauw - 41 besteld. Super mooie schoenen. Ik heb ze 1 maal aangehad naar mijn werk en een week later een avond voor de tweede keer.

Na een uurtje in avond liet er van 1 schoen een stukje los. Na 3 uurtje was de andere schoen volledig losgelaten.

Ondanks dat ze aangeven dat het een fabrieks fout is krijg ik geen geld terug en moet ik ze terug sturen op eigen kosten. Tevens reageren ze belabberd slecht op vragen en klachten

Chayenne
18-07-2018

Slechte service!

Ik heb super leuke schoenen gekocht, maar helaas zitten er lijmvlekken op die enorm opvallen. Voor dat geld verwacht ik wel dat de schoenen netjes worden geleverd. Een aantal keer geprobeerd te bellen, geen reactie dus dan maar mailen. Nu 8 dagen later en nog steeds geen reactie op mijn mails! Ondanks dat ik heb aangegeven bijna op vakantie te gaan. Ik baal hier enorm van!

Nina
18-07-2018

Snelle levering! Blij met aankoop!

Onlangs een leuk zomerjurkje gekocht bij deze vrolijk uitziende webshop! Bestelling geplaatst en volgende dag in huis; netjes verpakt en goed van kwaliteit! Kortom, helemaal top en blij mee :)! Zal zeker vaker gaan bestellen bij deze themusthaves.nl. Groetjes!

Guendalina
10-07-2018

Slechtste service ooit

Eind April heb ik een blazer besteld. Deze bleek kapot toen ik hem eindelijk na drie weken ontving. Ik heb hem terug gestuurd met track and trace code zoals The musthaves had gevraagd. PostNL gaf aan dat hij was aangekomen. The Musthaves reageerde pas nadat ik hen na een week weer een mail had gestuurd of zij het hadden ontvangen. (overigens moet je nadat je ze een mail gestuurd hebt minimaal 4 dagen wachten op antwoord). Vervolgens beloofde ze mij het geld binnen 14 dagen over te maken. Na 14 dagen had ik niks ontvangen dus weer even gemailt. Na 4 dagen wachten kreeg ik weer een bericht met dat het 14 dagen zou duren. Het is nu weer 2 weken later en ik heb nog steeds mijn geld niet terug.

Joeke
05-07-2018

Jurk feminine totaal anders!

Ik zag al weken een super mooie jurk voorbij komen, de Feminine dress lace pink. Aangezien ik niet een heel groot budget heb twijfelde ik maar uiteindelijk ben ik toch over gehaald en heb ik de jurk besteld. Ik kreeg de jurk de volgende dag al binnen dus dat is super fijn! Maar toen ik hem aantrok bleek hij totaaaal anders! De bovenkant is recht gestikt wat er heel onvrouwelijk uit ziet en hij staat ook helemaal niet mooi. Ik wil hem dus graag retourneren, maar ik baal ervan dat ik de verzendkosten zelf moet betalen aangezien ik me wel een beetje genept voel. Ik heb hier 2 juli over gemaild en nog steeds heb ik er geen reactie over gehad. Hopelijk krijg ik op deze manier wel een reactie van jullie?

Mima
02-07-2018

Uitbetaling retour laat lang op zich wachten !

Leuke kleding, dat dan weer wel, daarom had ik ook behoorlijk wat besteld. Toen ik de bestelling binnen kreeg, bleken er toch wat items tegen te vallen. Mocht dit retourneren, maar wel op eigen kosten. Bestelling begin juni geretourneerd, bevestigings mail gehad dat het binnen was, maar uitbetaald? Noppe. Is nu al met al ruim een maand geleden, en ik vertrouw erop dat de betaling ook echt wel gedaan word, maar waarom duurt dit zolang? Neem een voorbeeld aan andere bedrijven, daar hoeft men geen weken te wachten voor je je geld terug hebt! En dat het druk is oke, geloof ik, maar zet er dan meerdere mensen op. Ik heb gemaild dat ik nog een paar dagen afwacht, anders ga ik verdere stappen ondernemen. Doe dat niet graag, ik wil gewoon zsm mijn geld terug!

Annemarie
28-06-2018

Per toeval gevonden

Vorige week stuurde ik onderstaand berichtje naar de Musthaves:

Ik had oa de maxi rok legergroen en nog wat dingen besteld. Maar wat schetste mijn verbazing toen ik de rok uitpakte, hij heeft net zo'n band als een maxi jurk die ik jaren geleden ergens gekocht heb, en waar ik inmiddels al weet ik het hoelang opzoek naar ben. Hoe is het mogelijk hé. Dus mochten jullie ooit overwegen om van de legergroene maxi rok een maxi jurk te maken.? Graag! ;-)

N.a.v. dit berichtje kreeg ik zo'n super leuke reactie terug! Ik heb al verschillende keren iets besteld bij de musthaves en altijd zeer tevreden. Zelfs als je een jurk in de ene kleur besteld, maar je heb liever een andere kleur, is ruilen geen probleem!

Anoek
24-06-2018

Pre order datum verschuift

Ik heb een tijdje geleden een rok besteld. Deze had een forse prijs voor een tienermeid. Eerst was de datum 17-6 later 24-6 en nu veranderd in 1-7. Begrijp niet goed dat de datum kan verschuiven terwijl ik al een hele tijd geleden heb betaald. Hoop dat hij binnekort binnekomt, heb gemaild en kreeg netjes een mail terug dat mijn rok bij de pre-order datum van 24-7 zou zitten. Maar heb nog geen bevestigingsmail van versturing ontvangen. Nogmaals gemailt en hoop dat mijn rok snel binnekomt. Het is toch een hoop geld voor mij :)

Kathelijn
23-06-2018

Mooie jurkjes!

Na mailcontact met de klantenservice, omdat ik vreesde in de knel te komen met de levertijd, heb ik de door mij bestelde jurkjes een dag later ontvangen. Top hoe themusthaves feedback oppakt.

Jean
21-06-2018

Slechte ervaring

23 mei 3 rokken besteld waarvan 2 pre order. Tot op de dag van vandaag niks binnen. 1 pre order is al uitverkocht op de website en de andere pre order kun je gewoon online bestellen. eerst zou het 6 juni verzonden worden, toen 10 juni, toen 17 juni. En toen werd het in de week van 25 juni. Misschien eerst de klanten helpen die als eerst een pre order hebben besteld, en als je dan voorraad over houd, dan zet je het pas online op de website! 85 euro kan ik overal uitgeven, maar zeker niet meer hier! En de slogan " voor 22:30 besteld, morgen in huis" kunnen ze beter van Facebook en de website halen!

Aranka
20-06-2018

Nog steeds aan het wachten op mijn bestelde items ter waarde van 100 euro!

Half mei een paar jurkjes besteld bij dit bedrijf. Een paar dagen later nog 2 besteld. Eind mei was er nog niets bezorgd. Een mail gestuurd naar musthaves. Volgens hen waren de pakketjes meegegeven aan DHL. Volgens de track&trace zouden mijn pakketjes bezorgd zijn op 18 en 28 mei. Maar ik heb nooit iets ontvangen! Musthaves zou onderzoek doen bij DHL. Vervolgens een mevrouw van DHL aan de deur gehad die ons vertelde dat ze de pakketjes maar in de losstaande brievenbus had gedaan omdat wij afwezig waren. Daarna weer contact gezocht met Musthaves en het bovenstaande verhaal doorgemaild. Daarop krijg je dan weer een standaard reactie. Ze hadden nog niks van DHL vernomen! We zijn inmiddels een dikke maand verder en nog altijd hebik mijn jurkjes niet. Herhaaldelijk gemaild maar geen antwoord meer! Voor mij, als dit niet opgelost wordt geen musthaves meer! Met vriendelijke groet Aranka Vrrsendaal

Lena
20-06-2018

Geen artikel ontvangen

Bestelling geplaatst en bevestigingsmail ontvangen, artikelen zouden worden verzonden. Nog steeds niets ontvangen en ook geen track en tracecode. Niet alle producten waren een pre order. Eerste bestelling bij dit bedrijf maar de eerste indruk is niet goed. Geen telefoonnummer te vinden! Ik beveel deze site niet aan!

Suzanne
11-06-2018

Een tevreden klant.

Afgelopen 28 mei 2 rokjes en 2 truitjes besteld. Niet gezien dat er een pre order bij zat. Dus ik ging er vanuit dat ik het de volgende dag in huis zou hebben. Dat was niet het geval. Ik heb ze een berichtje gestuurd en ze hebben mij netjes antwoord gegeven. Omdat een rok een pre order was had ik nog niets binnen. Ze hebben het zo netjes opgelost. Ze stuurde al 1 rok met de 2 truitjes op. En op de andere rok ben ik nog aan het wachten. De verzendkosten zijn gratis. Ik wil ze een dik compliment geven met hoe ze het hebben opgelost. Zo kon ik afgelopen week shinen in mijn nieuwe kleding.

Top service.

Henriette
09-06-2018

Leverinh

Slechte levering en geen antwoord als je een mail stuurt.ze zeggen voor 22.30 bestellen de volgende dag in huis,,,,,niet dus,,,,,,,,wacht nu al ander halve week op mijn bestelling.

Marta
06-06-2018

Geen reactie op vraag over bestelling

Ik heb een bestelling geplaatst waarbij de jurk op 5 juni zou worden verzonden. Omdat ik geen mail heb ontvangen en ik deze vrijdag nodig heb, heb ik vanmorgen (09:00u) een chat gestuurd. Het is bijna 15:00u en tot op heden nog geen reactie. Totaal niet reageren op de vraag of het uberhaupt gaat lukken. Beetje jammer, na koop is er totaal geen klantenservice. Ik zal hier nooit meer iets kopen, ik begrijp wel waarom ze geen telefoonnummer hebben om contact op te nemen.

Marleen
05-06-2018

Beloftes niet nakomen

Ik heb een jasje besteld, deze is te laat verzonden, waardoor ik het artikel niet op tijd geleverd heb gekregen. Ze verzekeren op de site als iets op voorraad is en voor 22:30u besteld het de volgende dag wordt geleverd. Helaas niet waar. Ook het retourneren blijkt geld te kosten. Vervolgens zie ik door mijn track en trace nummer dat het bestelde (geretourneerde) artikel bij hun is aangekomen. Ik krijg al dagen lang geen bericht. Ook beloven ze op hun site dat ze binnen 4 werkdagen te zullen reageren mails. Tot op heden ben ik een week verder en heb ik nog geen enkele reactie. Ik wil graag mijn geld terug incl de verzendkosten. Ik bestel nooit meer iets op de site van The Musthaves