Fashion Musthaves reviews

7.0

Geralda
30-05-2018

Bestelling nog steeds niet

Een tijd geleden een bestelling gedaan. 2 jurkjes die ik zaterdag voor een bruiloft aan wil! Het zou 27-5 verzonden worden. Nog steeds bevestiginh gekregen. Ben dus bang dat het niet optijd komt. Doe nooit meer bestellingen hier. Kan nu haasten om nog iets te kopen voor de bruiloft

30-05-2018

Geen mail over bestelling ontvangen

As vrijdag een bestelling gedaan, goed opgelet of er geen PRE ORDER tussen zat, zodat alles de volgende dag geleverd kon worden. Tot op heden heb ik mijn bestelling NIET ontvangen, maar ook heb ik geen mail ontvangen met bevestiging van mijn bestelling. Zo heb ik dus geen ordernummer en toch heb ik 200€ afgeschreven van mijn bankrekening. Als mijn pakket niet geleverd word zal ik een officele klacht indienen want zo kun je niet met klanten omgaan.

Hetty
25-05-2018

Slechte klantenservice

Bestelling geplaatst maar zou volgende dag bezorgd worden maar tot op heden nog niks ontvangen. En kunt ook geen contant met ze opnemen want ‘ t werkt niet ‘ probeer het later nog eens krijg je dan te zien.

Giulietta
22-05-2018

Geen bestelling of mail ontvangen

Ik heb op 11 mei een bestelling geplaatst waarvan de verwachte verzending 13 mei was. nu is het 21 mei en nog geen mail of bestelling ontvangen. ik heb ook al een mail gestuurd maar er wordt niet op gereageerd. ik zou graag de bestelling zo snel willen ontvangen of gwn mijn geld terug willen krijgen.

Sabine
14-05-2018

Geen contact mee te krijgen. Wel betaald. Niets gekregen!

Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb een bestelling gedaan. Meteen betaald. Vervolgens wordt er niets geleverd. En er is geen contact te krijgen met dit bedrijf. Ze reageren niet op mails, en berichten via Messenger. Wat gaat hier mis? Ik wil gewoon mijn geld terug, als jullie niet kunnen leveren. Ze veranderen gewoon elke keer de leverdatum met een week. Ik geloof dat dit volgens de colportagewet niet toegestaan is, op deze manier.

Berthina
09-05-2018

Jurkje besteld

Zoals velen hieronder al reageren. Ze reageer slecht. Bij hun is geen klant koning. Kan ik me jurkje ergens ophalen ofzo? Kheb hem eigenlijk dringend nodig.

Whitney
09-05-2018

Lang wachten op bestelling en geen antwoord

Op 21 april een jurkje besteld, die 6 mei verzonden zou zijn. Tot op heden nog niks ontvangen, Zelfs geen mailtje. Meerdere malen via Facebook én mail contact gezocht maar helaas geen gehoor. “Top klantgericht”

Hen
08-05-2018

Geen reactie en duurt lang

Op 18 april al een jurkje besteld, dit was een pre-order en deze zou op 6 mei verstuurd worden. Helaas heb ik nog geen verzendbevestiging gehad dus het jurkje is nog niet onderweg. Bericht gestuurd via Facebook, maar wordt gewoon niet gereageerd? Ook op mail geen reactie. Heel slecht! Heb het jurkje dit weekend nodig voor een feestje, dus als het niet op tijd is kan het jurkje regelrecht weer teruggestuurd worden. Erg jammer! Als er wordt aangegeven 6 mei verwacht je dit ook. Als je nu op de site kijkt staat er 20 mei. wanneer kan ik het nu verwachten? Jammer hoor, want leuke kleding voor een betaalbare prijs maar slechte service!

Cindy
07-05-2018

Duurt lang

Ik heb 26 April bij jullie een bestelling gedaan. Het ordernummer is 552401. Ik weet dat het een pre-order bestelling is, dus had al rekening mee gehouden dat het toch wat langer zou duren. Maar tijdens de bestelling stond dat de verwachte verzenddatum gisteren 6 mei zou zijn en dat ik een email zou krijgen met een track&trace code. Maar die heb ik dus niet ontvangen, en op de website staat dat die jurken die ik had besteld opeens de verzenddatum 20 mei is. dus mijn vraag is eigenlijk, moet ik ze die dag verwachten of deze week ergens? Oja, op Facebook heb ik jullie al een bericht gestuurd, jullie reageren binnen een paar uur, behalve bij mij denk ik. Terwijl jullie wel duidelijk actief zijn op social media. En de live chat werkt trouwens ook niet.

Eva
05-05-2018

Wacht nu 1,5 week op bestelling

Op 26 april jl. een bestelling geplaatst van circa 100 euro, zou allemaal op voorraad zijn. Tot op heden nog niks ontvangen en niks gehoord. ook niet op mijn email afgelopen donderdag. waardeloos! En het vervelende is dat ik al betaald heb. laatste keer dat ik hier besteld heb!

Hedwig
05-05-2018

Snelle levering, te leuke kleding!

Afgelopen woensdag een body gekocht, om 22.15 en had hem gisteren al in huis! Hele fijne stof, en goede stevige kwaliteit! Een nieuwe fan er bij! Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Chrissy
04-05-2018

Slechte terugbetaling

Bij wet staat vermeldt dat er binnen 14 dagen nadat de klant het retour wil sturen terugbetaald moet worden. Ik heb een bestelling retour gestuurd, moest 2 weken wachten op een melding dat ze het ontvangen hadden en daarna zou ik nog 2 weken moeten wachten tot het geld daadwerkelijk retour komt. Hiermee overtreden ze eigenlijk de wet, maar het is ook niet netjes naar je klanten toe. Als je bestelt moet je direct betalen, maar wel ruim een maand wachten tot je het weer terug krijgt. Ik bestel hier in ieder geval niet nog eens.

Marieke
04-05-2018

Trage afhandeling retour

Op 30 maart een broek besteld, deze kwam op zich tijdig binnen. Direct retour gedaan en op 12 april kreeg ik een bevestiging dat deze was ontvangen en verwerkt. Op 26 april heb ik een mail gestuurd dat ik nu mijn geld wel eens retour wilde. Op 30 april kreeg ik een bericht terug dat het geld onderweg was en binnen 2 a 3 werkdagen op mijn rekening zou staan. Het is inmiddels 4 mei en nog geen geld gezien en gaan nu het weekend in. Ik zal mijn geld ongetwijfeld terugkrijgen maar door deze trage afhandeling zal ik niet opnieuw bestellen.

Sindy
03-05-2018

Leuke kleding en goede service

Al n aantal keren besteld en 1ste x even moeten wachten omdat er iets niet op voorraad was, maar als t op voorraad is dan is t vandaag besteld, morgen in huis. Leuke kleding en n fijne service. Geen problemen gehad met vragen die ik gesteld heb aan de klantenservice. ben zeer tevreden!

Diana
03-05-2018

Nog steeds geen bevestiging of levering

Zondag besteld donderdag nog steeds geen bevestiging ontvangen met ordernummer of levering gekregen. Bericht op FB achter gelaten (telefoonnummer niet te vinden van deze firma) volgens FB reageren zij gewoonlijk binnen paar uur behalve blijkbaar bij mij. Gelukkig nog niets betaald, maar ik ben nu al klaar met dit bedrijf. Kansloos

Isabella
01-05-2018

Ik zal er zeker niet meer bestellen

Ik had een mooie bloemen blazer besteld. Dit duurde echter 3 weken voor dat ik het binnen had. Helaas was hij te groot dat kan gebeuren. Heb het terug gestuurd wat ook geld kost (6,95). Me pakketje is al ontvangen en bevestigd voor een medewerker op Facebook. Maar 19 dagen later heb ik nog steeds mijn geld voor de blazer niet terug gehad. Ik vind dit echt niet kunnen ook een berichtje gestuurd op hun Facebook pagina ze hebben gezien dat ik op mijn geld wacht maar helaas geven ze geen antwoord.

Mrije
25-04-2018

Nog steeds aan het wachten op mijn bestelling

Op 11 april een bestelling geplaatst, bij mijn bestelling stond dat deze 15 april verzonden zou worden. een week later had ik het nog niet binnen, dus een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft. Ik kreeg als antwoord dat mijn bestelling klaar staat voor verzending en deze uiterlijk morgen werd verstuurd, 21 april. Helaas nog niks ontvangen. Op 23 april weer een mail gestuurd en daar nog geen reactie op ontvangen. Zeer slecht deze klantenservice!

Anne
23-04-2018

Mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!

Een grote bestelling geplaatst op 30-3 op de site musthaves.nl. Na ongeveer 2 weken nog niets te hebben gehoord of ontvangen heb ik gemaild. Ik kreeg 2 dagen later een reactie dat veel van mijn bestellingen in preorder stonden. Dit was lang niet met ieder item het geval toen ik bestelde maar dat terzijde. Maar omdat ik tot 22-4 zou moeten wachten zouden ze een aantal items al wel leveren. Dit duurde overigens nog een week. Dit waren 2 van de meer dan 10 items. Tot nu toe de rest van mijn bestelling niet ontvangen! En heb alles al betaald! Voel me echt zo belazerd, heb er echt een rotgevoel over. Morgen maar weer eens mailen.

Anne Knops

Marit
22-04-2018

Leuke kleding

Leuke, goed zittende kleding en snel geleverd. Kleine teleurstelling is dat als je iets terug moet sturen dit zelf moet bekostigen. Toch nog ruim €6,00 moeten betalen voor iets wat ik niet koop. Voor de rest een tevreden klant.

Yvonne
20-04-2018

Superslechte ervaring

Ik heb meer dan 1 maand moeten wachten op mijn bestelling. echt ongelooflijk. ook de deadline die ze zelf aangeven, daar houden ze zich niet aan. pas 14 dagen nadat zij de kleding weer terug hebben, krijg je je geld terug; ze bankieren met ons geld. ik zeg; NIET DOEN