Fashion Musthaves reviews

7.0

Arita
15-09-2017

Tevreden

Ik heb na het lezen van een aantal reviews heel erg getwijfeld om iets te bestellen.toch gedaan en ik ben heel erg tevreden.gisteravond om 20.00 uur een broek besteld en vandaag netjes geleverd.past perfect.ook chatcontact gehad met een van de dames en dat ging ook prima.

Kortom.zeer tevreden.☺☺

Roos
10-08-2017

SLECHTE KWALITEIT

Tijdje geleden een bikini besteld op deze site, een keer gedragen en de beugel is nu al kapot. Mailtje gestuurd (aangezien ze geen telefoonnummer vermelden, erg raar) en kreeg het antwoord dat ik zelf/iemand die ik kende de bikini kon maken.

Terug gestuurd dat ik het niet netjes vind dat ze geen oplossing zoeken, geen mail terug gekregen.

Geen oplossing en nu zit ik met een dure, kapotte bikini.

Nienke
07-08-2017

Geen enkele reactie op bestelling

Bestelling geplaatst en betaald >€100,- Niks ontvangen en geen enkele reactie van de klantenservice. Verschillende manieren geprobeerd, maar alleen computergestuurde antwoorden. Deze zaak is niet te vertrouwen!

Ilona
11-07-2017

Ten eerste een product dat bij de eerste keer dragen scheurde in de naad. Lang erover moeten doen, maar uiteindelijk het product retour kunnen sturen. Voor het ontvangen van de nieuwe, dien je weer contact te leggen.

Daarna een broek die scheurde in de naad. Deze ook retour gestuurd, met de mededeling dat ik een nieuwe zou krijgen. Nooit een nieuwe ontvangen en de klantenservice is alleen via mail bereikbaar en dan krijg je een automatische mail, waarna je niets hoort. Als je uiteindelijk iets hoort, matcht het antwoord niet met de vraag.

Niet kopen bij dit bedrijf! Betaald de hoofdprijs voor Primark kwaliteit!

Sylvia
09-07-2017

Eens maar nooit weer!

Wat een ontzettende slechte service heeft deze webshop! Heel lang getwijfeld om een suede jurkje te bestellen. Waren lang niet op voorraad geweest. Toen ze als pre order binnen kwamen toch de gok genomen en er 2 besteld omdat dit in verhouding goedkoper was en ik vond het moeilijk kiezen tussen alle kleuren. 2x dezelfde maar besteld maar dus 2 verschillende kleuren. Na lang wachten, wat ik van tevoren wist, kreeg ik een week later dan eigenlijk de bedoeling was mijn langverwachte jurkjes binnen. De 1e zat goed en fijn en de kleur was mooi! De 2e was dezelfde maat maar zat totaal anders dan de 1e! Ik had ze op elkaar gelegd, scheelde aan de zijkant ongeveer 2 cm en de onderkant 3 cm qua afmeting, terwijl het dezelfde maten waren. Daarom zat die zo raar! Ik wilde die grotere terug sturen maar het is niet mijn fout dat ik zo'n misvormde jurk binnen krijg! Ik wilde dus geen retour kosten betalen want dit was niet zoals ik had besteld. Na veel gedoe en een bericht met foto op Facebook kreeg ik ineens wel snel reactie terug met een oplossing. Ik zou het geld van de retour eerst zelf betalen en een foto opsturen van de gemaakte kosten en die terug krijgen op mijn rekening. Na een paar weken wachten heb ik inmiddels het geld voor het jurkje terug maar de retour kosten laten nog op zich wachten. Erg jammer dat het allemaal zolang moet duren. dit was voor mij eens en nooit weer bij the musthaves.

Astrid
07-07-2017

Niet verwerken retourzending

Ten eerste belachelijk dat je als klant de kosten van retourzending moet betalen. Ten tweede laten ze je opdraaien voor de kosten van de bestelling die teruggestuurd hebt omdat ze beweren het product niet tetour hebben ontvangen. En verschuilen zich achter de track en trace code. Betalen voor iets wat je niet hebt, te zot voor woorden. NOOIT NOOIT MEER IETS BESTELLEN DAAR.

Gerriette
23-06-2017

Bestelling betaald, maar nog steeds niet alles binnen

Tijdje geleden bestelling geplaatst voor 160 euro. Gelijk betaald. Volgende dag, niks binnen. Gemaild, omdat het voor een feestje was.toen zijn er jurkjes gekomen, rest was pre-order. Jurkjes waren niet mijn smaak, dus terug gestuurd.inderdaad 7 euro verzendkosten. Nu zijn we een paar weken verder.nog steeds niet alle artikelen binnen en nog steeds geen geld terug van de teruggestuurde artikelen. Mailen en mailen, helaas. Ik vrees dat ik kan fluiten naar mijn 160 euro.

Rianne
19-06-2017

Leuke webshop

Sinds 2015 bestel al ik bij The Musthaves. Ik hou van kleurtjes, dus meestal slaag ik dan wel bij The Musthaves. Ik mis alleen paarse kleding in de webshop!

Als je iets besteld is het meestal de volgende dag al in huis. Je moet alleen oppassen voor de preorders en anders is het even geduld hebben.

Ik heb ook wel eens wat moeten retouren. Dan vond ik bijv. de kwaliteit van het kledingstuk niet zo best. Ik heb hier nooit problemen mee gehad. Ik vind het alleen jammer dat de klant dan zelf moet opdraaien voor de verzendkosten!

Maar over het algemeen ben ik tevreden over deze webshop!

Bertine
19-06-2017

Mijn vraagtekens bij dit bedrijf.

Tot op heden slechte ervaringen. Vanaf vrijdag geen contact met de klantenservice te krijgen. Had een foutje gemaakt met bestellen en die bestelling direct geannuleerd. Krijg gisteren een dubbele track en tracé, dus vandaag worden er 2 pakketten geleverd. En wie kan er opdraaien voor retournering? De klant?! Vanwege de ontzettend trage reactie van de klantenservice. Had allemaal niet nodig geweest. Erg jammer! Het product moet wel erg naar mijn zin zijn wil ik hier nogmaals bestellen. Voor de dubbele verzending, ik weiger het pakket aan de deur.

Jason
15-06-2017

Retourbeleid uit 2005

Bestelling en levering was goed. MAAR pas op als er iets mis is. hun retourbeleid is van voor de internet tijdperk. Je kan beter investeren in klantvriendelijkheid dan in een onwerkbare app.

Rachel
07-06-2017

Als je dan ein de lijk (2 weken gewacht) je pakketje binnen hebt is de kleding heel anders dan op de foto's. Lijkt wel alibaba. Ook de kwaliteit. Echt waardeloos! Makkelijk geld verdienen zo. Vraag me af hoe/waar de kleding gemaakt wordt. Service is ook slecht.

Bonnie
06-06-2017

Late levering, slechte service, slecht product!

Ook ik heb eind maart een boho isla bikini besteld bij themusthaves. Had niet gezien dat het een pre-order was, die pas rond 5 mei binnen zou komen. Op 12 mei nog steeds niets gehoord, had al gemaild, verder is er geen klantenservice waar je heen kunt bellen, appen, facebookberichten oid. Kreeg op 20 mei eindelijk reactie dat ik hem uiterlijk de week van 22 mei zou krijgen. 25 mei nog steeds niets vernomen of gehoord, weer gemaild, waar ik nog altijd geen reactie op heb gekregen, erg slecht! Wel de bikini uiteindelijk na meer dan twee maanden wachten binnen gekregen. Wat op de foto mooie kraaltjes leken was gewoon een stuk plastic wat erop zat geplakt. Ik heb de bikini niet eens gepast maar direct (voor 7 euro!) weer terug gestuurd. Super teleurgestelde klant, ik ga hier nooit meer iets bestellen!

Mayo
03-06-2017

Hele leuke kleren, maar ga niet meer bestellen

Eerste keer 3 dingen besteld van meer dan €75. Na 2 weken nog niet binnen. Mailtje gestuurd want telefonisch zijn ze niet bereikbaar. De bestelling kon niet verzonden worden want 1 artikel was niet op voorraad. Deze zou op de factuur in mindering worden gebracht en verzonden worden. Best slecht dat ze nieg zelf informeren erover. Had gehoopt dat ze me tegemoet kwamen met bijv geen verzendkosten of dergelijks maar helaas. 3 weken na mijn geplaatste bestelling had ik het binnen. Als ik zelf niet had gemaild was het er waarschijnlijk nog niet geweest. Een artikel viel tegen dus retour gedaan. Ook nog 6,95 zelf betalen voor een retour. Toch na half jaar nog keer bestelling gedaan in de hoop dat het goed zou gaan. Maar na 3 dagen nog steeds geen verzendbevestiging gehad. Weer gemaild. Krijg weer te horen dat er een artikel uitverkocht is. Terwijl men deze nu nog steeds in de winkelwagen kan gooien. Maar goed. Het zou die dag nog verzonden worden en de factuurr zou meteen aangepast worden zodat het gewoon zou kloppen. Niet dus. Drie dagen later krijg ik van Klarna een factuur van 3 artikelen. Incl het artikel dat uitverkocht zou zijn. In de hoop dat het er dan misschien toch bij zou zitten wachtte ik af. Maar helaas zat het artikel er niet bij. Ruim week na bestelling was het binnen. En nu kan ik ook nog gaan regelen dat die Factuur wordt aangepast. Gemaild maar in het weekend natuurlijk geen gehoor. Prima. Maar nu moet ik er weer achteraan. Zo irritant dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn en steeds van die standaard mails terugsturen met irritante blije muzieknootjes. Ik hoop dat de factuur snel wordt aangepast. Dan kan ik betalen en bestel ik er nooit meer. Zonde want ze hebben leuke spullen.

Joyce
01-06-2017

Snelle levering

Ik lees een hele hoop negatieve ervaringen hier bij the musthaves! Ik heb nu zelf 3x wat Besteld en Ben echt super tevreden! Eerste bestelling gedaan om 21:45 de vlg dag om 10:30 kon ik het setje al aan! De andere 2 bestelling waren ook beide super snel binnen een dag! Ik vind het ontzettend leuke Kleding en zal t iig voorzichtig wassen ;) Het enige wat ik jammer vond was dat een dag na mijn bestelling de helft van mijn kleren in de aanbieding was :(

Maar goed ondanks dat dik tevreden!

Amy
29-05-2017

Top!

Gister 21:30 besteld en nu al in huis! Topp!

Dewi
25-05-2017

Pre-order

Een bikini besteld voor de vakantie, maar achter af kom ik er achter dat het een pre-order is. Vraag netjes of het product eerder kon geleverd worden. Dit was niet mogelijk. De bikin zou uit eindelijk geleverd worden in de week van 9 mei. Heel de weem gewacht op een pakketje en niks ontvangen, daarna heb ik een mailtje gestuurd en blijkbaar was er een vertraging, nou lekker dan dat ik daar niet over op de hoogte word gehouden. excuses mail ontvangen en ik zou in de week van 22 mei een track & trace code ontvangen en de bikini zou zo snel mogelijk worden opgestuurd. Het is nou al weer donderdag 25 mei dus bijna weekend en nogsteeds heb ik niks ontvangen. Hopelijk word het snel verstuurd, want ben onderhand wel klaar met dat wachten. Voor mij de eerste en de laatste keer dat ik op deze site iets bestel !

Wietske
19-05-2017

Waardeloze klantenservice, niets bestellen daar!

Ik heb hier een blouse en een blazer besteld. Na 1x wassen is de blouse gekrompen, hier heb ik de klantenservice over gemaild. In eerste instantie werd mijn klacht serieus genomen en vroegen ze om meer details, foto's etc. Mail terug gestuurd met de benodigde info. Na anderhalve week niks meer gehoord maar weer een mail gestuurd met de vraag of ze mijn klacht in behandeling hadden genomen. Kreeg ik een mail terug met daarin teksten als: de retourvoorwaarden zijn dat je kleding niet mag wassen, nu je dat gedaan hebt kunnen we niks voor je doen, bovendien is de retourtermijn van 14 dagen verlopen dus je kunt het ook niet meer terugsturen. Omdat we het zo vervelend vinden (dit wordt meerdere malen in de mails genoemd) krijg je 10% korting op je volgende aankoop. Daar heb ik dus niks aan, ik wil niks meer bestellen als ze op deze manier met klachten omgaan. Ik ben nu aan het wachten op een reactie, verwacht er niks meer van dus weggegooid geld helaas. Denk dus goed na voor je iets bij dit bedrijf besteld, wat jammer is omdat ze leuke kleding hebben.

Miron
16-05-2017

Altijd het zelfde

Vrijdag een 2 bestellingen geplaatst. Toen de bestelling was afgehandeld zag ik dat 1 artikel pas in de week van 1 juni geleverd zou worden. Er zitten veel kleren bij die ik mee wil nemen op vakantie en 1 juni zijn we al weg. 2e bestelling geplaatst met artiekelen die wel voorradig zijn. Bij bevestig besrelling zie ik dat het nu ineens ook pre orders zijn. Hier een mail achteraan gestuurd met de vraag of ze de kledingstukken die wel op voorraad zijn al op willen sturen. Tot op heden geen reactie. Online chat is nergens te vinden en er is geen telefoonnummer. Het is wachten op reactie. tegen de tijd dat er reactie is en ik hier weer reactie op heb gegeven ben ik al weg op vakantie ben ik bang! Dit schiet niet op en moet sneller kunnen !

Angelique
13-05-2017

Top!

Regelmatig plaats ik een bestelling bij The Musthaves en ik ben erg tevreden! Super leuke kleding en snelle levering! Nieuwe collectie met hele leuke Musthaves! Ga zeker een bestelling plaatsen met deze items!

Nienke
12-05-2017

Waardeloze klantenservice

Ik heb hier 2 items gekocht. De volgende dag kreeg ik het al binnen. 1 van de 2 items was kapot. Meteen een mail gestuurd met 2 foto's waarop duidelijk het probleem zichtbaar is. Na 2 dagen krijg ik antwoord of ik een mail wil sturen met foto's waarop het probleem zichtbaar is?! Had ik al gedaan maar vooruit, doe ik het nog een keer. Duurt het weer 2 a 3 dagen voordat ik antwoord krijg. Of ik het product wil opsturen. Prima doe ik dat. Op vrijdag verstuurd en pas een week later krijg ik antwoord dat ze de retourzending hebben verwerkt en dat het tot 2 weken kan duren voordat ik mijn nieuwe item kan verwachten! Serieus?! Als ik iets koop krijg ik het de volgende dag, maar oh wee als er een fout in zit! Het hele proces van klacht aanmelden tot het antwoord we hebben de retourzending verwerkt duurt bijna 2 weken en nu dus weer tot 2 weken voor het nieuwe item opgestuurd wordt. Zo waardeloos! Ook wordt er totaal niet gereageerd op de tekst in mijn mails waarin deze rare gang van zaken al heb gemeld. Nee dan krijg je zo'n standaard knippen-plakken tekst terug die iedereen krijgt bij een kapot artikel. Echt een waardeloze klantenservice!