Fashion Musthaves reviews

7.0

Lizzy
11-05-2017

Fijne webshop!

Ik bestel regelmatig iets bij The Musthaves en ik heb het altijd super snel binnen! Dat vind ik erg fijn! De collectie is afwisselend zodat je altijd wel iets nieuws kunt vinden. Ideaal als ik een nieuwe outfit nodig heb voor een avondje uit!

Jess
10-05-2017

Passende oplossing!

Ik had hier een bikini, een broek en twee shirtjes besteld. Helaas had ik later pas op mijn bestelbevestiging door dat de bikini een preorder is. Ik had dus aan musthave uitgelegd dat ik het shirtje en de broek echt erg nodig had i.v.m een feest! Ze hebben de bikini dan uit mijn bestelling gehaald om de broek en de shirts meteen aan mij te kunnen versturen! Had uiteindelijk een super feest met een mooi outfit gehad! THANKS Musthave!

Alicia
10-05-2017

Super leuke trendy kleding

Ik heb mijn garderobe kast inmiddels behoorlijk gevuld met kleding besteld bij the musthaves. Hier ben ik zeer tevreden over!zit lekker en goede kwaliteit!

Claudia
04-05-2017

Besteld en betaald op 5 april, geen levering

Op 5 april een vest besteld (pre-order) dat in de week van 23 april verzonden zou worden. Geen bericht verder. Bij navraag krijg ik een standaard mail dat er vertraging is (jammer dat ik daar niet over geinformeerd wordt maar zelf moet navragen) en het zou week 17 met spoed verzonden worden en ik zou traceercode krijgen. Niets. Weer nagevraagd en een week later weer dezelfde reactie dat het deze week verstuurd zou worden (standaard computer antwoord). Reeds diverse mails gestuurd, geen enkele persoonlijke reactie met antwoord op mijn vraag wanneer het nu definitief geleverd gaat worden. Zeer slechte klantenservice, slechte bereikbaarheid, trage antwoorden. Telefonisch of via chat niet te bereiken. Ik ga maar eens een claim indienen bij Paypal.

Arianna
01-05-2017

De kleren vallen veel groter dan beloofd. Lelijke kwaliteit ook. Ik had ooit een vest dat vol haaltjes zat. Duidelijk gedragen! De administratie daar is om te huilen, je krijgt laat bericht en je krijgt van elke medewerker iets anders te horen. Ik bestel er nooit meer!

Li
06-04-2017

Een 'eyecatcher' vol met scheuren.

' De zwarte tuniek heeft een grote '8' die als een echte eyecatcher straalt op de voorkant.'

Nou. en hóé!

Een poosje geleden bestelde ik de 'number sweater'. Nadat ik hem 3 x gedragen had en 1x gewassen (30 graden handwas) ging 'de 8' helemaal kapot. Er zitten allemaal scheuren in.

Ik heb jullie hier 4 mailtjes over gestuurd. Steeds kreeg ik een mailtje terug waarin stond 'hoe ontzettend vervelend' jullie dit vonden, maar verder niks konden doen. Het zou immers niet kapot moeten kunnen gaan dus zou ík wel iets verkeerd gedaan hebben. Eh ?!

Hoewel ik steeds leuke en mooie items voorbij zie komen, begrijpen jullie vast wel dat ik hier niets meer bestel. Ontzettend jammer, maar ik vind jullie afhandeling in deze echt betreurenswaardig.

Agnetha
30-03-2017

Service valt me erg tegen

Leuke trui voor de lente besteld, na 1x wassen notabene in een waszakje op 30 graden een gaatje in de trui. Meteen dezelfde dag erna gemeld (2 dagen nadat ik m dus in huis had gekregen) en kan hiervoor (maar) 5 euro terugkrijgen omdat onder het mom dat het gedragen/gewassen is ze dat niet terug kunnen nemen. Gaatje zit onder de boord/kraag van de trui, dus erg zichtbaar. 40 euro voor betaald! Vind 5 euro dan echt een aanfluiting. Snap best dat ze bepaalde voorwaarden moeten hanteren maar ik bestel niet weer. Vind 5 euro dan echt een lachertje als je zulke troep verkoopt die na 1 x wassen al kapot is. Ik zou er dan ook mee teruggaan naar de leverancier. maargoed. Voor mij geen musthaves weer iig en zou het ook zeker niet aanraden!

Kim
20-03-2017

Annulering

Ik had een bestelling gedaan maar wilde deze annuleren. Hierover had ik vorige week een bericht gestuurd maar ik kreeg als reactie dat het pakketje al klaar ligt voor verzending. En om die reden zouden ze de bestelling niet meer kunnen annuleren. De bestelling zou ergens in de komende week pas worden verzonden. Het lijkt mij dus dat ze deze bestelling makkelijk kunnen annuleren. Het is tenslotte nog niet verzonden.

Aron
05-03-2017

Leuk cadeau

Leuk cadeau voor me vriendin online besteld. Was snel binnen en ze was er super blij mee

Kelly
03-02-2017

Super!

De service en kleding is super, altijd snel een correct antwoord. Een webshop die elke keer weer voldoet aan de hoge verwachtingen!

Lau
02-02-2017

Super Service, fijn contact

Mijn halve kledingkast komt bij de Musthaves vandaan, en krijg vaak leuke reacties van mensen over mijn outfit.

Wat ook superfijn is, is dat je ook kan betalen met afterpay. Ook nog nooit problemen gehad met een retour zending.

Wat ik dan ook hieronder lees kan ik me dan ook echt niet voorstellen. Meisjes van de Musthaves ga zo door :)

Lau

Ilona
31-01-2017

Bestelling kapot

Ik heb nog nooit zo'n verschrikkelijke service meegemaakt. Ik had een bestelling geplaatst met oorbellen en een jasje. Na twee weken geen bericht te hebben ontvangen, moest ik zelf (!) navragen wat er aan de hand is voor er iemand de moeite deed om me een mailtje te sturen met dat de oorbellen niet langer te koop waren en dat ze het jasje zo snel mogelijk zouden sturen. Toen ik mijn jasje binnenkreeg, kwam ik erachter dat de voering van de mouw compleet los zat. Het jasje kostte trouwens €70, dus dan verwacht ik wel wat meer kwaliteit! Ik mailde gelijk met foto's naar de klantenservice, en zij boden mij een vergoeding van €7,50 aan voor de coupeuse. Dit slaat nergens op want er is bijna geen coupeuse te vinden die dit probleem onder de €10 wil oplossen. Toen ik vroeg om een hogere vergoeding, zeiden ze dat dat niet kon, dus ik ging akkoord met de vergoeding van €7,50, daarna geen melding meer gehad.

Ik raad het iedereen af om hier iets te kopen, en ga er zelf nooit meer wat bestellen.

Sandy
11-01-2017

Waardeloze service

Artikelen kwamen niet overeen met wat afgebeeld stond, dus retour gestuurd. Netjes een mail ontvangen dat ze zending goed ontvangen is en dat het betaalde bedrag binnen twee weken op mijn rekening zou zijn bijgeschreven.

Inmiddels zijn we weer een aantal weken verder maar niks bijgeschreven.

Op email wordt totaal niet gereageerd!

Zeer slechte service. Zou hier niet nogmaals bestellen.

Marieke
04-01-2017

Slechte kwaliteit kleding en truitjes zijn kort

Op de foto's lijkt de kleding super, maar in het echt valt het erg tegen. De groene blouse met sterren bijvoorbeeld.De naadjes bij knoopsgaten gaat allemaal tegelijk los na gebruik. Zo zonde! De coltrui cobalt blauw heeft een heel kort lijfje, kruipt omhoog. Alles wat ik daar heb gekocht zijn miskoopjes. Dure. colbertje lijkt blauw op foto, is gladde paarse stof in het echt. Zo jammer. Voor mij geen kleding meer hier.

Esther
08-12-2016

Nog nooit zo'n waardeloos bedrijf meegemaakt

Bij dit bedrijf lijkt alleen maar alles mis te kunnen gaan. Wordt constant verkeerd geïnformeerd. Ruil je een broek om van maat m voor maat l, valt die gewoon kleiner dan de.maat m. Vervolgens wacht ik al 2 maanden op mijn geld en moet ik hier constant achteraan vragen. Wat een waardeloze service raad iedereen af hier wat te bestellen je wordt alleen maar aan het lijntje gehouden

Saskia
07-12-2016

Slechte kwaliteit kleding

Vorige week voor het eerst hier iets besteld. Bestelling en bezorging gingen erg makkelijk, maar de kleding zelf vind ik van erg goedkope kwaliteit en dat is er ook echt aan af te zien. Retourneren moet je zelf betalen en ook artikelen die met korting zijn gekocht, kunnen niet geruild worden dus helaas weggegooid geld. Kan direct de kledingbak in.

Marloes
30-11-2016

Retouren raken zoek bij distributiecentrum van The Musthaves

Na meerdere malen contact opgenomen te hebben met The Musthaves wordt er door hen beweerd dat mijn artikelen niet geretourneerd zijn. En dat terwijl mijn zwager de artikelen persoonlijk heeft afgegeven bij het distributiecentrum in Nieuwveen! Alles in de doos waarin het geleverd is met ingevuld retourformulier in de doos en bijgeleverde sticker op de doos. Dus aan de verzender kan het niet liggen. Er is enkel mogelijkheid tot mailcontact. Daarin heb ik duidelijk aaangegeven welke artikelen geretourneerd zijn en welk bedrag betaald zou moeten worden. Naast het niet goed lezen van mijn emails. Die overigens na een paar dagen beleefd worden beantwoord, blijven ze beweren dat ze niets hebben ontvangen en het aan het onderzoeken zijn. Het argument is dat ik niet de aangeraden verzendwijze opgevolgd heb. Inmiddels al ongeveer 5 weken verder, sterk het gevoel aan het lijntje te worden gehouden. Ik zal hier absoluut niets meer bestellen en raad deze webshop zeker niet aan! En gezien de meerdere herkenbare recencies over Themusthaves.nl en hun reacties hierop kan ik niets anders hieruit opmaken dat Themusthaves de zaakjes niet op orde hebben en zich verschuilen achter het functioneren van het distributiecentrum TWI welke tot de top 5 behoort in de logistieke dienstverlening.

Witte
06-11-2016

Slecht gevoel

14 oktober voor 238 euro artikelen besteld . 2 a 3 dagen daarna een kortingsactie 10% korting. Hier kon ik geen gebruik van maken en kon order niet annuleren omdat alles was verwerkt. Verkeerde datums gekregen van pre-order en schoenen die opeens niet meer leverbaar zijn maar 2 dagen later wel weer zijn te bestellen. Nu inmiddels 6 november en nog niets mogen ontvangen. Ik wacht deze week nog af en heb daarom de beoordeling nog op een 6. Ik denk dat ze te groot worden/te snel groeien maar hierbij moeten ze niet uit het oog verliezen dat je maar 1 keer een eerste indruk kan maken en dat gaat nu dus echt niet goed.

Lonneke
12-10-2016

Super tevreden over artikelen en goede service

Paar weken geleden een bestelling geplaatst maar per ongeluk een typefout gemaakt in mijn postcode. Daardoor bleef het pakket maar hangen bij dhl. Even contact opgenomen met de klantenservice van the Musthaves en het pakket zou dan vanzelf terugkomen naar hen en dan zouden ze het meteen weer terugsturen. Afgesproken dat ik zou mailen zodra ik de mail van de retourzending van the musthaves binnen had. Zo gezegd, zo gedaan. Direct dezelfde dag kreeg ik al een mail met nieuwe trackcode en een mail dat het opnieuw opgestuurd was naar de goede postcode! Niet eens extra kosten voor wederom verzendkosten. Hoe netjes en attent! Nu helemaal happy met mijn kleding. Goede kwaliteit en alles past (wat vaak bij mij niet zo is bij webshop bestellingen). Van mij een dikke 10! Lonneke

Sarena
07-10-2016

Leuke trendy webshop voor dames!

Als je vragen hebt ze beantwoorden je vragen best snel en erg vriendelijk. Pakketje werd goed bezorgd zonder problemen. Kwaliteit van de kleding erg tevreden!