Thermohandschoen.nl13 ervaringen

Geen levering en geen contact mogelijk! Reageren nergens op 😡

Inge
27-12-2019

Bestelling niet geleverd

Bestelling geplaatst op 4 december, 24 dagen later nog niets ontvangen. Geen reactie op vraag aan klantendienst.

21-12-2019

Geen bonafide webshop

Handschoenen hebben slechte pasvorm. Retourneren is niet mogelijk want er wordt nooit gereageerd. Let op: reviews op de eigen site zijn nep. Heb helaas niet eerder naar andere reviews gekeken anders had ik geweten dat dit oplichting is.

Sjaak
21-12-2019

Trap hier niet in!

Je wordt genept wat de prijs betreft.
Is al weken weken onderweg, waarschijnlijk met de fiets uit China.

Marja
18-12-2019

Teleurstellend

2 paar handschoenen besteld, 3 weken op moeten wachten. De slechtste en duurste handschoenen die ik ooit heb gehad. Voor retourneren krijg ik op geen enkele manier contact. Ik snap niet dat ik hier in getrapt ben. Ik ga er teveel van uit dat informatie klopt, maar helaas lopen er toch oplichters rond.

Joop
16-12-2019

Thermohandschoen reageert niet op vragen!

Begin december handschoenen besteld. Nu ruim twee weken later nog niet geleverd.

Johan
16-12-2019

Op géén enkele wijze contact!

Reageren niét op Contactformulier-E-mail-WhatsApp-Messenger. Handschoenen maat XL ontvangen, véél te klein en zónder boord (pols).
Kortom, nooit meer via Facebook iets bestellen!
Superslechte ervaring 😬

José

Opgelicht

Er wordt niet geleverd en ook niet gereageerd. We zijn opgelicht!

Ron

Geen contact

Diverse malen getracht via de chat en mailadres een formulier te krijgen voor handschoenen te retourneren. Je ziet dat de chat wel gelezen wordt.
Helaas wordt er niet gereageerd.
Telefonisch contact is helemaal niet mogelijk. Er is geen tel nr bekend.
Wat een oplichters

Lars

Wordt niet geleverd.fraude!

Er staan verschillende reviews over snelle levering en goede kwalitiet met track and trace.

Dit is allemaal fake.

-er wordt niet geleverd!
-de track and trace functioneert niet naar behoren
-geen reactie op e-mails

Jammer van mijn €25, dus wees gewaarschuwd.

Gaby
Gaby
11-12-2019

Geen contact mogelijk!

Geen contact mogelijk met dit bedrijf. Ik wil mijn bestelling retourneren en op geen enkele manier is er contact mogelijk. Oplichters zijn het.

Monique
09-12-2019

Bestelling geannuleerd toch ontvangen

Bestelling binnen 3 dagen geannuleerd. Geen enkele reactie. Handschoenen toch ontvangen. Heb een retourformulier gevraagd. Hoor helemaal niets meer. Bestel hier nooit meer!

Rob
28-11-2019

Chinesesite terug sturen niet mogelijk geen reactie TE DUUR!

Handschoenen kosten op Alie €3,-

Update van 28/11/2019:
Wordt niet verzonden !

Update van 28/11/2019:
Whats App nummer wordt niet gebruikt.

Welk cijfer geef jij Thermohandschoen.nl?