Thuishetbest.nl reviews

Periode2021

Marta
22-08-2021

Onbetrouwbaar

Our order from 2 months ago is still "Onderweg"

First, they changed the delivery date, now they don't even bother anymore.

To our complaint, we get the same automatic answer from a "Sopphie" how sorry they are:

"Sorry voor de lange levertijd, wij vinden het heel apart dat uw pakket nog niet bezorgd is.

Wij wachten deze week nog even af en stel u heeft uw pakket nog niet ontvangen, dan zullen wij actie gaan ondernemen naar onze leverancier. Want dit is niet wat wij met de bezorger hebben afgesproken, nogmaals sorry voor het ongemak."

We have about 5 of these messages but no delivery, no money back, no phone number to talk to anyone.

Avoid it!

28-07-2021

Multiopener

Na weken wachten komt de bestelde en betaalde multiopener binnen via dehuisentuin.nl (zie revieuws van dit bedrijf). Hij was verstuurd uit China zonder afzender en met een betaalverzoek van PostNL om het in te klaren voor 5 euro alsof ik het in China besteld heb, terwijl hij gratis zou worden geleverd. Heb betaald en inklaringskosten teruggevraagd bij Thuishetbest.nl. Mail gehad dat het terugbetaald zou zijn, maar tot op heden geen cent gezien. Multiopener doet het goed, maar het bedrijf niet!