Tink.nl reviews

7.4

Evert
07-03-2021

Volgens afspraak op tijd geleverd

Verpakking was uitstekend

Ernst
07-03-2021

Perfect

Sneller dan verwacht

Albert Jan
05-03-2021

Prima transactie

Verzending was snel en alles in één pakket

Ans
02-03-2021

Snel geleverd

Goede website en snel geleverd

Pat
26-02-2021

Goeie snelle service

Snel geleverd, Goeie service. Need i say more ;)

Kelvin
26-02-2021

Overzichtelijk website en betrouwbare service

Ik heb na aanschaf van een slimme thermostaat problemen met de installatie, daarom had ik contact opgenomen met Tink. Medewerker reageerde snel, was deskundig en dacht mee aan een oplossing.

Uiteindelijk had de leverancier voor mij de oplossing geboden, maar was wel zeer tevreden over de dienstverlening van Tink. Top!

Nicky
25-02-2021

Goede service

Goed en snel contact via de mail. Erg vriendelijk en coulant.

Tim
23-02-2021

Snelle levering, vriendelijke klantenservice

Ik had een Google Nest thermostaat en Mini bij Tink besteld, deze werden snel bezorgd. Echter, de thermostaat was licht beschadigd aan de buitenkant. Het product was goed ingepakt, dus dit moest in de fabriek zijn gebeurd. Tink reageerde snel op mijn verzoek om te ruilen. Echter, zij gaven aan dat retouren door Google zou worden afgehandeld. De Google helpdesk medewerkers stuurden me echter weer terug naar Tink. Tink was erg behulpzaam om dit op te lossen, en heeft uiteindelijk direct contact opgenomen met de Google helpdesk. Nu is het opgelost. Erg tevreden met de ondersteuning van Tink.

Raymond
22-02-2021

Snelle en vriendelijke klantenservice

Zeer prettige ervaring met dit bedrijf. Snel en vriendelijk. Een voorbeeld voor anderen.

Jeanette
22-02-2021

Echt helemaal top ?

Eindelijk ben “ik” degene die bepaalt hoe hoog de verwarming staat en voorkomt dat hij niet voor Jan lul staat te loeien ?

Steph
19-02-2021

Keurige afhandeling klantenservice

Ring deurbel defect. Zeer goed geholpen door Sasja na melden defect Ring deurbel.

Zonder gedoe een nieuwe na retour.

Sander
19-02-2021

Snelle levering

Prima site. Snelle levering.

Fons
15-02-2021

Retour aanvraag

Super snelle reactie

in 5 min alles geregeld

Jordy
13-02-2021

Snelle levering

Duidelijke site snelle levering en niet geheel onbelangrijk ze zijn niet duur

Tjalling
04-02-2021

Kleine vertraging op m'n pakket, maar top afgehandeld

Ik werd proactief op de hoogte gesteld over de vertraging van mijn bestelling, deze daarna zonder problemen aankwam.

Peter H.
03-02-2021

Zeer positieve ervaring en behulpzame klantenservice

Ik had wat vragen over de werking van de tado thermostaten met mijn huidige systeem en de klantenservice was zeer behulpzaam en hebben me goed geholpen. Uiteindelijk de Tado starterkit V3+ besteld met 6 knoppen.

Rolf
03-02-2021

Goed advies, binnen de levertijd.

Na een adviesgesprek een tado starterkit besteld. Adviesgesprek was erg handig en tado pakket was na al 2 dagen in huis. Top service.

28-01-2021

Goedkoop en snelle levering

Ik heb vorige week een tado set met installatie besteld via tink omwille van een aanbieding. Ik had de set 2 dagen later al in huis en de installatie verliep verder ook vlekkeloos. Wat wil je nog meer.

04-01-2021

Bedankt allemaal

Net de pagina van tink bekeken, erg leuke aanbiedingen maar na het lezen van jullie meningen ben ik erg hard weggelopen.

Allemaal harttelijk bedankt voor jullie waarschuwingen

Kim
30-12-2020

Verkeerde productinformatie, Tink doet niks

Na aankoop van een Hombli deurbel bleken bepaalde functies waarmee geadverteerd wordt niet te werken. Een koppeling met Google Assistent werkt niet en een optionele cloudopslag is ook nergens te vinden, terwijl dit wel in de productinformatie staat. Ik heb meerdere malen met de Hombli klantenservice contact gehad, maar die zeggen alleen maar dat zij geen toegevoegde waarde in de koppeling met Google zien. Klanten worden echter wel met deze functie overgehaald om tot aankoop over te gaan. De cloudopslag zou in de toekomst misschien wel werken als de Hombli app een update krijgt. Het product voldoet dus totaal niet aan de verwachtingen. Inmiddels zijn er vier weken voorbij en beroept Tink zich enkel op de 14 dagen heroepingstermijn en doet er verder niks mee. Ik heb nog gevraagd of ik met bijbetaling het product kan omruilen voor een deurbel van Ring, maar ook dat is niet mogelijk.

Ik voel mij misleid door de productinformatie en zit nu met een miskoop.