Tink.nl reviews

Lid

Pat
26-02-2021

Goeie snelle service

Snel geleverd, Goeie service. Need i say more ;)

Kelvin
26-02-2021

Overzichtelijk website en betrouwbare service

Ik heb na aanschaf van een slimme thermostaat problemen met de installatie, daarom had ik contact opgenomen met Tink. Medewerker reageerde snel, was deskundig en dacht mee aan een oplossing.

Uiteindelijk had de leverancier voor mij de oplossing geboden, maar was wel zeer tevreden over de dienstverlening van Tink. Top!

Nicky
Nicky
25-02-2021

Goede service

Goed en snel contact via de mail. Erg vriendelijk en coulant.

Tim
23-02-2021

Snelle levering, vriendelijke klantenservice

Ik had een Google Nest thermostaat en Mini bij Tink besteld, deze werden snel bezorgd. Echter, de thermostaat was licht beschadigd aan de buitenkant. Het product was goed ingepakt, dus dit moest in de fabriek zijn gebeurd. Tink reageerde snel op mijn verzoek om te ruilen. Echter, zij gaven aan dat retouren door Google zou worden afgehandeld. De Google helpdesk medewerkers stuurden me echter weer terug naar Tink. Tink was erg behulpzaam om dit op te lossen, en heeft uiteindelijk direct contact opgenomen met de Google helpdesk. Nu is het opgelost. Erg tevreden met de ondersteuning van Tink.

Raymond
22-02-2021

Snelle en vriendelijke klantenservice

Zeer prettige ervaring met dit bedrijf. Snel en vriendelijk. Een voorbeeld voor anderen.

Jeanette
22-02-2021

Echt helemaal top ?

Eindelijk ben “ik” degene die bepaalt hoe hoog de verwarming staat en voorkomt dat hij niet voor Jan lul staat te loeien ?

Steph
19-02-2021

Keurige afhandeling klantenservice

Ring deurbel defect. Zeer goed geholpen door Sasja na melden defect Ring deurbel.

Zonder gedoe een nieuwe na retour.

Sander
19-02-2021

Snelle levering

Prima site. Snelle levering.

Fons
15-02-2021

Retour aanvraag

Super snelle reactie

in 5 min alles geregeld

Jordy
13-02-2021

Snelle levering

Duidelijke site snelle levering en niet geheel onbelangrijk ze zijn niet duur

Tjalling
Tjalling
04-02-2021

Kleine vertraging op m'n pakket, maar top afgehandeld

Ik werd proactief op de hoogte gesteld over de vertraging van mijn bestelling, deze daarna zonder problemen aankwam.

Peter H.
03-02-2021

Zeer positieve ervaring en behulpzame klantenservice

Ik had wat vragen over de werking van de tado thermostaten met mijn huidige systeem en de klantenservice was zeer behulpzaam en hebben me goed geholpen. Uiteindelijk de Tado starterkit V3+ besteld met 6 knoppen.

Rolf
03-02-2021

Goed advies, binnen de levertijd.

Na een adviesgesprek een tado starterkit besteld. Adviesgesprek was erg handig en tado pakket was na al 2 dagen in huis. Top service.

Frans
28-01-2021

Goedkoop en snelle levering

Ik heb vorige week een tado set met installatie besteld via tink omwille van een aanbieding. Ik had de set 2 dagen later al in huis en de installatie verliep verder ook vlekkeloos. Wat wil je nog meer.

Bas
04-01-2021

Bedankt allemaal

Net de pagina van tink bekeken, erg leuke aanbiedingen maar na het lezen van jullie meningen ben ik erg hard weggelopen.

Allemaal harttelijk bedankt voor jullie waarschuwingen

Kim
30-12-2020

Verkeerde productinformatie, Tink doet niks

Na aankoop van een Hombli deurbel bleken bepaalde functies waarmee geadverteerd wordt niet te werken. Een koppeling met Google Assistent werkt niet en een optionele cloudopslag is ook nergens te vinden, terwijl dit wel in de productinformatie staat. Ik heb meerdere malen met de Hombli klantenservice contact gehad, maar die zeggen alleen maar dat zij geen toegevoegde waarde in de koppeling met Google zien. Klanten worden echter wel met deze functie overgehaald om tot aankoop over te gaan. De cloudopslag zou in de toekomst misschien wel werken als de Hombli app een update krijgt. Het product voldoet dus totaal niet aan de verwachtingen. Inmiddels zijn er vier weken voorbij en beroept Tink zich enkel op de 14 dagen heroepingstermijn en doet er verder niks mee. Ik heb nog gevraagd of ik met bijbetaling het product kan omruilen voor een deurbel van Ring, maar ook dat is niet mogelijk.

Ik voel mij misleid door de productinformatie en zit nu met een miskoop.

04-11-2020

Betalen, niet leveren

2 Google next hub bij tink.nl besteld. Zou geleverd worden binnen 1-3 werkdagen, niets ontvangen! Op de site DHL staat dat het afgeleverd is. Ondanks camerabeelden dat niemand op dat tijdstip langs is geweest. DHL, zo slecht, gooien de hoorn er op, ga maar naar de afzenden, ongelooflijk, ernstig twijfel aan integriteit bij DHL. Tink.nl mail gestuurd, geen reactie, telefoonnummers zijn afgesloten, let op bij bestellen!

Rick
25-07-2020

Oplichting

Klantenservice is onaardig en heel traag. Ze passen na betaling de bestelling aan en sturen het dan op. Als je wil retourneren ben je weken bezig. Vieze oplichters. Koop hier niks.

23-07-2020

Blijf er weg

Ze hebben leuke aanbiedingen, maar blijf er liever ver weg van en betaal een paar Euro meer zodat je weet dat je geholpen kunt worden door een bedrijf met supportafdeling.

Ik ben al meer als 2 weken bezig met een retourzending. Het duurt dagen voordat je info krijgt hoe iets is terug te sturen. Vervolgens is er tot heden geen terugbetaling. Telefonisch niet te bereiken, alleen een contactformulier waar ze niet op reageren. Via social media het zelfde.

Eens maar nooit weer.

Erwin
Erwin
18-06-2020

Klantenservice van lik me vestje

Op 14 juni een bestelling 3514598 geplaatst en tot op heden nog niks gehoord. Telefoonnummer gebeld, bestaat niet. Verschillende manieren gemaild met de klantenservice, reageren ook niet. Ik vind het niet zo gek dat ze zoveel negatieve reviews hebben op het internet eerlijk gezegd. Neem contact op aub!