Toolmania.nl26 ervaringen

George
28-11-2018

Motorheftafel en airbrush compressor

Correcte service en klantvriendelijkheid. ben zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhoudingen. zeer nette prijzen.kortom ik kan dit bedrijf aan iedereen adviseren op professioneel niveau en de hobby klusser. Kortom top service van dit bedrijf

Richard
08-11-2017

Beloofde service is echt zo.

Goede service,ook na de garantieperiode.

Raymon
02-10-2017

2 koloms hefbrug

Zojuist bij toolmania een 2 koloms hefbrug uit de aktie gekocht,na goed en snel contact met de eigenaar mooi op tijd geleverd,zeer mooie degelijke brug ,netjes afgewerkt en goed zwaar staal,voor die aktieprijs echt een aanrader,zeer snelle reactie op vragen via de mail dat vindt ik een groot pluspunt,op naar de volgende bestellingen bij dit bedrijf! Groet Raymon

JOS
12-09-2017

Big red profi balanceertoestel

Super,

In het begin dacht ik dat dit toestel niet werkte Waarop toolmania me direct en zonder meer een nieuw toestel bezorgde .MAAR wat bleek mijn toestel was niet stuk "k was gewoon te voorzichtig met het indrukken van de toetsen. Met andere woorden dank U toolmania voor de zeer degelijke service vriendelijke en directe klantendienst .DOE ZO VERDER zal het zeker niet nalaten om nog eens langs te komen in het uitgebreid en voordelig geprijst assortiment te komen snuffelen .

Rene
01-09-2017

Aanschaf motorhefbrug

Ik heb recent een Motorhefbrug aangeschaft bij Toolmania, het contact vooraf en de levering is goed verlopen.

Toen ik de brug had staan zag ik dat er een fabrieksfoutje in de maatvoering van het staalwerk zat.

Ik heb hierover contact gezocht met Toolmania en ze stelde direct voor dat de makkelijkste manier zou zijn om de brug om te ruilen voor een nieuw exemplaar.

zo gezegd, zo gedaan en met een paar dagen was dat geregeld en ben er nu zeer tevreden over.

Ik gebruikt deze motorheftafel tevens (grotendeels) als hoogte verstelbare werkbank, deze tafel is mooi glad en vlak van boven, daar heb ik een volledige afdekking van 4mm rubben op liggen war het helemaal af maakt.

Tevens heb ik er 4 in hoogte verstelbare zwenkwielen aangemonteerd waarmee ik de brug vrij van de grond kan draaien en dus de hele werkplaats rond kan rijden.

Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een mooi en degelijke brug is en dat Toolmania staat voor zijn producten.

Top!

Bart
13-03-2017

Aankoop schaarhefbrug, goede service.

Eind januari had ik bij Toolmania een schaarhefbrug die 1m hoog gaat en een werkplaatskraan gekocht, op voorhand via mail goed advies gekregen, en zelf de brug gaan ophalen.

De installatie was gemakkelijk, helaas was wel het schakelaartje voor de eindaanslag stuk. Hier heb ik een foto van gemaakt, dit doorgemaild naar toolmania en een dag later zat er een nieuw schakelaartje in mijn brievenbus. Top service dus!

De brug zelf voelt stevig en stabiel aan maar ze vastbouten in de vloer is wel aangeraden. De werkplaatskraan heb ik nog niet gebruikt.

Het is en blijft natuurlijk hobby-materiaal, en voor hobby-gebruik voldoet het ruimschoots. Wil je een professionele schaarbrug voor intensief dagelijks gebruik mag je ook het 8-voudige betalen.

Lionel
12-12-2016

Aanschaf G-Force schaarbrug

Afgelopen vrijdag telefonisch contact opgenomen met Toolmania in Sittard. Zocht al een tijdje een brug voor in mijn garage. Ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en kreeg heel netjes antwoord op al mijn vragen. Mijn garage is net geen 3 meter hoog en ik twijfelde of ik niet toch een hogere schaarbrug moest nemen. De meneer adviseerde me om gewoon voor de kleinere brug te gaan omdat ik er maar max 15 cm hoger mee zou kunnen. Ik had echt het idee dat hij eerlijk wilde verkopen.

De brug gelijk bij hun besteld en hij werd de volgende ochtend rond 11 netjes in mijn garage geplaatst. Was heel makkelijk te installeren en was in 15 min klaar. Alles werkt perfect

Patrick
20-07-2016

12v compressor

Half jaar geleden een compressor gekocht, laatst voor het eerst echt gebruikt. Nu bleek er een defect (waar toolmania ook niks aan kon doen). Na een paar foto's sturen krijg ik een nieuwe opgestuurd.

Kortom een super snelle en goede service. Zeker een aanrader voor anderen.

Grt Patrick

Lydia
01-06-2016

Super service

2 Koloms hydraulische hefbrug gekocht bij Toolmania geleverd volgens afspraak binnen de week. Na plaatsing bleek er een kabel niet naar behoren te werken, heb telefonisch contact opgenomen het was geen probleem heb enkel foto's doorgemaild binnen een week hebben wij een nieuwe kabel ontvangen, de hefbrug werkt nu perfect. Eerlijke firma waarbij men pas betaald bij ontvangst ZEKER een AANRADER, wanneer ik nog iets van de door Toolmania verkochte produkten nodig heb koop ik het zeker bij hun. Maurits uit Geraardsbergen (Belgie)

Leo
17-05-2016

G force hefbrug

een schaar hefbrug gekocht bij toolmania. na eerst en uurtje stoeien met het plaatsen van de brug kwamen wij er achter dat de bedienings unit 380 volt was besteld 220 volt gebeld met toolmania werd de volgende dag omgeruild prima service alles werkt nu perfekt

leo een tevreden klant

J.E.
03-05-2016

Motor Heftafel levering.

Eerst een motor heftafel besteld en gelijk betaald. Na een tijdje nog steeds geen tafel en een e mail gestuurd wat er aan de hand was. Bleek de tafel in backorder te staan en dat het nog wel even ging duren voor de tafel binnen zou komen. Er werd aangeboden door ToolMania om het bedrag terug te boeken als het mij te lang ging duren. Samen besloten om toch nog even te wachten. Twee maanden later nog geen tafel en met ToolMania contact opgenomen over hoe nu verder. Andere tafel besteld welke wel op voorraad was/is en wat bijbetaald. Binnen enkele dagen was deze binnen en werkt het naar behoren. Tevreden met de service en bereikbaarheid en hoop in de toekomst nog vaker zaken met ToolMania te mogen doen.

Chris
02-05-2016

Uiteindelijk komt het goed

.We hebben een tijd moeten wachten op een defect onderdeel (buiten garantie) van ons banden apparaat. Aangezien de delen van ver moeten komen is het begrijpelijk dat zoiets lang duurt. Door omstandigheden en wat onduidelijkheid bleek er iets mis te zijn gegaan waardoor de levering nog langer zou gaan duren. Omdat dit ook voor Toolmania onacceptabel was hebben ze een complete pedalen set met bijbehorende luchtslangen van een voorraad bandenapparaat gehaald en kosteloos verstuurd om ons probleem op te lossen. Erg fijn geregeld!

Ruud
18-04-2016

Komt afspraken niet na

Ik had een schaarbrug gekocht bij Toolmania, deze werd binnen enkele dagen bezorgd. Toen ik de brug aangesloten had werkte hij niet. Aan de telefoon kreeg ik van een medewerker van Toolmania instructies om 2 aansluitingen in de bedieningskast met elkaar door te verbinden. Ik heb dit ook op de mail laten zetten om er zeker van te zijn dat ik de goede aansluitingen had. Na de zogenaamde reparatie deed de brug het inderdaad, maar de beveiliging was blijkbaar uitgeschakeld door deze doorverbinding, waardoor de stopschakelaar van de maximale hoogte kapot gedrukt werd. Daarna heb ik de doorverbinding er gelijk weer af gehaald. De dag erna heb ik weer gebeld, en er werd mij verzekerd dat er een nieuwe schakelaar zou worden opgestuurd. Na 2 weken had ik echter nog geen schakelaar ontvangen, dus nog maar eens gebeld. Weer werd er mij verteld dat de medewerker er gelijk een van een hefbrug af ging halen, en naar mij verzenden. Dit is nu ongeveer 3 weken geleden, en nog steeds heb ik niets ontvangen, en ook niets meer gehoord van deze firma.

Een lang verhaal kort; Mijn ervaring met Toolmania is dat ze hun afspraken niet na komen, je bij een probleem zelf de oplossing moet gaan zoeken, en ik zit nog steeds met een hefbrug die niet naar behoren functioneert.

Klaas
16-04-2016

Niet aanbevolen

9 december 2015, 4 assteunen besteld bij toolmania, in februari kreeg ik de eerste twee steunen opgestuurd, de laatste 2 steunen zijn in april binnengekomen.

Fabian
04-12-2015

Goed opgelost na problemen

Goed uitgekomen na contact. Retourkosten worden betaald en we krijgen zelfs een nieuwe krik. Erg tevreden over hoe het uiteindelijk is opgelost, jammer dat het zo ver heeft moeten komen.

Marco Heemskerk
10-11-2015

Garagekrik snel en prima kwaliteit

Snelle levering en goede prijs voor een degelijke garagekrik (30 euro lager dan de concurrenten). Prima dus! Zondag besteld, dinsdag in huis. De site is overzichtelijk. Veel spullen. De volgende keer zeker weer via dit bedrijf. Ik kan hem zeker aanbevelen.

Goessens
15-04-2015

Super service

De afgelopen maanden, heb ik diverse producten besteld en ontvangen. Ik ben zeer tevreden over hoe ik te woord ben gestaan, de producten en de periode van levering. Zelf maanden na mijn aankoop kan ik nog altijd terecht bij de hen met mijn vragen. Ik raad Toolmania aan omdat ze hele goede service aanbieden. De klant bij Toolmania is werkelijk 'de koning' is.

Niels
08-04-2015

Goed

Ik heb veel spullen gekocht bij amir / toolmania,

over het algemeen zijn de spullen van goede kwaliteit.
ook met een paar spullen een klein probleempje gehad,
of zoals nu 1 van mijn aangekochte compressoren maakt een raar geluid,
nu wordt deze kosteloos vervangen. goede service dus.

Bij toolmania zijn ze niet de beroerdste om je zo goed mogelijk te helpen.

Carbagerun Criminal Hill
21-03-2015

Top compressor geleverd door Tool mania

Voor onze carbagerun limousine hebben we perslucht nodig, voor de luchthoorns en turkse fluit. Hiervoor hebben we bij Tool Mania een mooie compacte 12 volt compressor gekocht.
Om te zien hoe goed de compressor werkt kijk op facebook.com/carbageruncriminalhill

Marc Roekens
12-03-2015

Super professionele service

Wij kochten via Toolmania een 2 koloms Geforce hefbrug. Jammer genoeg kreeg deze na 4 maand een defect.Pas bij een probleem weet je hoe een firma werkt. Toolmania bezorgde ons per koerier de nodige vervangonderdelen en de brug is terug up & running. Toolmania staat voor mij voor een bedrijf met een super professionele service.
Marc Roekens

Meer Toolmania reviews
Welk cijfer geef jij Toolmania.nl?