Toolmania.nl64 ervaringen

Rob
05-07-2021

Slechte service na kapot onderdeel

Helaas slechte review, december 2018 nieuw bandenapparaat gekocht. Nu middelste pedaal afgebroken. Telefonisch niet bereikbaar, wat zeer slecht is.Na wat mailwisselingen en uiteindelijk niet meer te leveren onderdelen. Vreemd na nog geen 2,5 jaar na aankoop en Toolmania zal ook geen moeite doen om ons als klant te helpen.Helaas is dit dus onze laatste aankoop geweest hier.Verder is er een collegabedrijf, wat wel de moeite neemt om ons te helpen en besteld onderdelen in Duitsland, waarom zij welTwinbusch bedankt. R&M Wheels and Tires bandenservice

23-05-2021

Spammen

Dit rot bedrijf blijft mij spammen. Doe geen zaken met deze idioten. Herhaaldelijk vriendelijk verzocht om mjj geen spam te sturen 106 spam per week. Heb inmiddels een rechtzaak aangespannen.

Edo
16-04-2021

Ondeugdelijk product

De levering (begin december vorig jaar) was al drie (.) weken onderweg, maar heeft nooit aan de verwachting voldaan.

Tientallen mails (telefoon nemen ze niet op immers), ticket in mijn account via de site, alles bleef onbeantwoord. Laatste mail alweer tien dagen onbeantwoord. Ik heb nog niet een keer zonder storingen gebruik kunnen maken van mijn ultrasoonreiniger. Slechte zaak. Ik ga vandaag of morgen ook met naam en toenaam los op de socials.

Vandaag of morgen stuur ik alles met bericht van ontvangst retour en ontbind ik de koopovereenkomst.

Wat een amateuristische bende zeg. Nooit meer.
Goed middel tegen hoofdpijn, geen zaken doen met toolmania.

Jack
12-04-2021

Bestelling niet gehad maar moet wel betalen

Eenige tijd geleden een kast besteld bij toolmania. ( betalen bij afhalen )
Maar nader inzien niet genomen. Nu stuurt toolmania rekening via mail en aangetekend brief dat ik het product geheel moet betalen. Terwijl ik niks hebt gekocht. Telefoon niet bereikbaar via mail geen antwoord. Zeer slecht

Johan
Deze klacht is opgelost
22-03-2021

Bestelling niet ontvangen

Bestelling gewoon niet ontvangen. Bedrijf is niet telefonisch bereikbaar.

Pieter
17-02-2021

Geen bestelling ontvangen,wel betaald,

Nogmaals toolmania,probeer nu al meer dan een maand mijn reeds betaalde lasapparaat te krijgen,mail na mail gestuurd,in netjes Nederlands,maar wordt keer op keer bedreigd, ik ben gewaarschuwd wordt elke mail mee afgesloten.verzoek tot ontbinden overeenkomst en geld terug,vergeet het maar.weer wordt ik gewaarschuwd.
Heb nu medegedeeld juridische stappen te ondernemen,weer wordt ik wederom gewaarschuwd. Kom op mensen die gedupeerd zijn door Toolmania, kom in aktie,stap naar juridisch loket en maak samen een vuist tegen de praktijken van toolmania.

Stef
08-02-2021

Prima

Kom al jaren bij Toolmania en ik begrijp de negatieve recensies niet.

Materiaal is gewoon in orde en de prijzen zijn superscherp.

Piet
02-02-2021

Ben het met jou eens ,klopt helemaal

Als het artikel toevallig goed is dan heb je geluk maar als er iets mee aan de hand is dan probeert hij je af te wimpelen door je mail gewoon niet te beantwoorden en per tel niet bereikbaar te zijn, dit alles in de hoop dat je het maar opgeeft.
Pas als je met instanties gaat dreigen krijg je misschien nog eens een reactie.
dit zijn mijn ook mij slechte ervaringen met dit bedrijf
ik koop hier dus nooit weer ik word al weer kwaad nu ik dit schrijf manman wat een Mother F .

Raymond
18-01-2021

Besteld in de webshop, maar helaas geld kwijt

Op 25 december 2020 een luchtslang haspel om aan de muur te bevestigen besteld. De kosten €79,50 natuurlijk meteen betaald. Helaas blijft de levering uit. Op de berichten via de website wordt niet gereageerd. Er staat enkel een bericht dat door drukte de levering langer duurt. Als ik de resenties zie denk ik dat ik een behoorlijk foute keuze heb gemaakt.
Koop hier niet want je geld is heen!

Bert
07-01-2021

Niet betrouwbaar! Leugenaar!

Kreeg een andere product binnen dan dat ik had besteld. Je ziet duidelijk op de site foto’s van de betelde product maar kreeg gewoon een hele andere product. Kwaliteit is 0,00! Letterlijk geen kwaliteit!
Telefoon nemen ze niet op en op de mail word er niet gereageerd. De eigenaar zelf is gewoon een leugenaar en een oplichter.
Ik raad mensen af om daar wat te gaan bestellen.

Frank
06-01-2021

Klopt niet met website

Een compressor gekocht met tank en de waardes die daar worden gegeven kloppen niet 50-55 decibel is 78 decibel,lucht opbrengst minder als gegeven,meegeleverd aansluitmateriaal klopt van geen meter.
Kontakt gemaakt en werd me gezegd zeker met een telefoon gemeten,aansluitnippels en stoppen voor de tank waren gratis?
Ik mocht hem wel terugsturen en werd in hoofdletters en zelfs in een geel kleurtje getypt ze vliegen de deur uit liegen hoeft niet!
Als ik een liter benzine koop wil je toch ook geen 0,8 liter!

Rick
05-01-2021

Spullen aangetekend teruggestuurd, terugbetaling blijft uit.

Heb de verkeerd geleverde spullen aangetekend teruggestuurd, maar ToolMania betaalt niet terug. Hun truc is geen telefoon op te nemen en niet te reageren op mails. De enige manier om je geld terug te proberen is te krijgen is je rechtsbijstandsverzekering. In mijn ervaring is ToolMania een malafide internetwinkel.

Bouke
15-12-2020

Interesse bandendemonteermachine

Had interesse in een bandendemonteermachine.
Kreeg vrij vlot mail retour met de vraag over welke machine we het hadden.
Gelijk terug gemaild met de vraag over uit voorraad leverbaar was.
Totaal geen reactie meer, per telefoon ook niet mogelijk.

Tuk
24-11-2020

Lashelm onder de krassen

Slecht verpakt, geen omdoos, krassen op venster en helm. Contact opgenomen, eerst geen antwoord, na herinnering een dom antwoord. 1 keer, ooit weer.

Wil
07-11-2020

Poetsbrug

Heb poets brug gekocht bij toolmania.nlheb van het begin tot nu alleen maar gekloot gebelt gemailt niemand thuis nu ben ik 1800 euro kwijt en er wordt niks op gelost stoppen vliegen rond mijn ooren bedank toolmania w wouters eindhoven email (e-mailadres verwijderd)

17-10-2020

UPDATE (zie review "Waarschuwing" van Alex voor vorige verhaal)

UPDATE (zie vorige review voor het volledige verhaal):
Na VIJF MAANDEN heeft ToolMania nog steeds geen vinger uitgestoken en geen woord vuilgemaakt aan wat voor poging dan ook om mij te helpen. Het is zover gekomen dat ik mijn machine (die door hen in niet werkende staat geleverd was) zelf maar heb moeten proberen te repareren.
Zelfs op mijn verzoek tot informatie, over welk gereedschap er dan bij de machine besteld moet worden voor het gebruik, heb ik nooit meer iets mogen horen. Absoluut wangedrag van dit bedrijf.

Armand
14-09-2020

Aankoop electromotor voor compressor

Mijn aandrijfmotor voor mijn compressor was verbrand,moest een andere aankopen,belde naar het bedrijf waar ik de compressor had gekocht en gaven mij de prijs door,bijna €300, koop je een nieuwe compressor voor,vond nu een nieuwe motor bij Toolmania voor €120 thuis geleverd,dezelfde als de originele,gemonteerd en werkt perfect,zeer tevreden!

Fred
12-08-2020

Aanschaf TOOLMANIA schaarbrug: Zeer tevreden!

Mijn aankoopervaring van een Toolmania 'TM 3 Ton Professionele Elektrische Autopoetsbrug, Poetsbrug, Bandenbrug - 230 Volt' was een zeer prettige ervaring. Ik had wat wat vragen vooraf, zoals met betrekking tot de positie van de aansluit-punten van de stroom- en hydrauliek-leidingen, de uitvoering van de bedieningskast en de levertijd en werd uitstekend geholpen door zorgvuldige antwoorden op mijn mail bericht. Na de bestelling werd ik tijdig geinformeerd over het afleveringstijdstip en er werd stipt- en conform de opgegeven levertijd van 3 werkdagen geleverd. Alles klopte precies. In de handleiding voor de installatie van de brug zat een klein foutje, maar bij mijn navraag werd de oplossing snel doorgegeven en inderdaad was het aansluiten van de brug verder een makkie. De brug voldoet precies aan de verwachting en ik ben super tevreden over alle aspecten van de aanschaf en begeleiding door Toolmania. De heer Amir Tabar in het bijzonder, dank!
Ik heb kort daarna nog 2 kabelgoten/kabeloverrij-beschermers gekocht om de leidingen ook voor de toekomst veilig en intact te houden. Ook die werden supersnel geleverd. Graag tot een volgende keer!

Piet
30-06-2020

Fuseekogeltrekkers

In de winkel deze set gekocht. Zag later op internet dezelfde set voor bijna 2x zo duur. Gereedschap gebruikt en heeft gedaan waar het voor bestemd was.
Ik kan niet spreken over garantie-perikelen, maar in de winkel werd ik gewoon fatsoenlijk geholpen. Ben blij met zo'n winkel op voor mij acceptabele afstand.

Rachael
28-06-2020

Glas prepaid set

Het setje was niet compleet.
Gemaild erover en ik moest foto's sturen.
Daarna nooit meer wat terug gehad of gehoord.

Meer Toolmania reviews
Welk cijfer geef jij Toolmania.nl?